heh wat?quote:
volgens mij worden wij overgeslagen, SFP laat het aub werken!quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:25 schreef Q. het volgende:
Het sneeuwt in Amersfoort.
Sinds een minuutje of 10.
hehe dat komt mooi richting apeldoornquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:27 schreef DrDarwin het volgende:
Arnhem...het is opgehouden met zachtjes sneeuwen, ....het sneeuwt nu stevig door.
Rustig aan.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:29 schreef shilizous_88 het volgende:
In Amsterdam sneeuwt het nog steeds niet.... Ik hoop wel dat er nog een vlokje komt vallen hoor
Schiphol sneeuwt nu onder.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:30 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Rustig aan.
Amsterdam is rond het middaguur pas aan de beurt.
Hier op Schiphol-Rijk is het net begonnen met sneeuwen. Amsterdam is niet ver meer!quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:30 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Rustig aan.
Amsterdam is rond het middaguur pas aan de beurt.
Toch nietquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:15 schreef _Boo_ het volgende:
Het wordt hier in Rotterdam al minder lijkt het.
Dat is Haarlemmermeerquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:30 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Schiphol sneeuwt nu onder.
Dan zal het zo ook wel beginnen in Haarlem. Vooralsnog zie ik nog helemaal niks hier, maar het kan dus niet lang meer duren.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:31 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Hier op Schiphol-Rijk is het net begonnen met sneeuwen. Amsterdam is niet ver meer!![]()
Confirmerdquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:32 schreef Juweel het volgende:
In Hilversum is het net begonnen met sneeuwen, maar niet erg hard.
aahquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:10 schreef jd1982 het volgende:
Ik wacht nog steeds in Emmen
Jij bent Aldith Hunkarquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:33 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Confirmerd
* Dichterbijer meld zich vanaf het mediapark
Dat mag ook welquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:32 schreef Lariekoek het volgende:
Het gebied lijkt groter te worden?
geeft niet, als je het niet snapt dan werk je niet in hetzelfde pand als ikquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:25 schreef Party_P het volgende:
[..]
heh wat?
CB = centraal beheer?
PWA = prins willem alexander laan?meer kan ik er niet van maken
Dat gevecht wordt nu boven ons hoofd gehouden.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:36 schreef JDude het volgende:
Wat zal het worden?
Dat is knap!quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:37 schreef Crazy-M het volgende:
Zie net ook een ingesneeuwde trein rijden
Alweer alarm?quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:36 schreef mrdjey het volgende:
weer alarm !
Inderdaad, piepkleine sneeuwvlokjes nu, maar ze zullen nog wel groter worden denk ik.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:37 schreef WyriHaximus het volgende:
Hmmm hele kleine sneeuwvlokjes hier in haarlem, zijn misvormde hagelstenen volgens mijn collega.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |