spijkerkwartier, maar ik zie het beginnen te dwarrelen iddquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:02 schreef dutchdevil het volgende:
[..]
Weet niet waar jij zit in Arnhem maar in Arnhem Zuid begint het net zo'n 5 minuten te sneeuwen

Die is meestal roze toch?quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:09 schreef Atwork het volgende:
Niks in a'dam z-o........ ligt wel wat wit op de grond maar dat is zout

Dat gaat ook nog wel een uurtje (of 2?) durenquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:11 schreef Logician het volgende:
nog steeds niets in enschede

Als het mee valt valt het tegenquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:12 schreef addie het volgende:
ik heb zo'n gevoel dat het gigantisch tegen gaat vallen

quote:Minder vluchten Schiphol vanwege sneeuw
SCHIPHOL - Op luchthaven Schiphol kunnen donderdag vanaf half elf maximaal dertig toestellen per uur landen. Normaal zijn dat er zestig tot zeventig per uur.
In verband met de sneeuwval zijn tot een uur of vier donderdagmiddag slechts één start- en een landingsbaan beschikbaar. Dat meldde een woordvoerster van de Luchtverkeersleiding Nederland donderdag.

Ja, het valt tegen hequote:Op donderdag 8 februari 2007 11:15 schreef Coelho het volgende:
Ede meldt miezersneeuw

Inderdaad, en dan is er gewoon een weeralarm afgegevenquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:15 schreef Crazy-M het volgende:
Den Bosch meldt bijna droog. ligt denk ik nog geen centimeter :x

ah jij zit ook in Z-O! hallo buurman/vrouwquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:09 schreef Atwork het volgende:
Niks in a'dam z-o........ ligt wel wat wit op de grond maar dat is zout

valt dus ook nog tegen in tilburg.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:16 schreef NoSigar het volgende:
Weerpaniek in Tilburg! Wanhopig op zoek naar warmte vlucht men de straat op:
[afbeelding]

Nou ja, er ligt sneeuw. En het sneeuwt.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
valt dus ook nog tegen in tilburg.

1e verdieping in Apeldoorn, nog geen vlokje.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:10 schreef 24Logica het volgende:
Apeldoorn vanaf de 8e verdieping droog en niet spectaculair

picobyte!!!quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:18 schreef picobyte het volgende:
Wordt wel al wat donkerder grijs hier

Jij woont in zevenhuizen?quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:10 schreef 24Logica het volgende:

mja ok,quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:18 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Nou ja, er ligt sneeuw. En het sneeuwt.

Klopt toch?quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:04 schreef Sirolf het volgende:
Haarlem ook nog niks inderdaad, terwijl ze in de verkeersinformatie (ANWB) zeggen dat ten zuiden van de lijn Haarlem-Apeldoorn-Enschede het plaatselijk glad is door sneeuw.

Ik zit in West.. ook een soort buurmanquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:17 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ah jij zit ook in Z-O! hallo buurman/vrouw

Hoeveel ligt daar?quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:21 schreef Koentje3 het volgende:
Gestopt met sneeuwen in rosmalen!!

toch niet CB PWA CB2 A8???quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:10 schreef 24Logica het volgende:

Ik wou net zeggen.. het is gestopt in Rotterdam... maar het begint weerquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:15 schreef _Boo_ het volgende:
Het wordt hier in Rotterdam al minder lijkt het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |