-flugeltje: OP aangepast na merge-quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:43 schreef space-kees het volgende:
Beste FOK!kers & FOK!sters,
In dit topic kunnen jullie aangeven of er al sneeuw bij jullie is gevallen, of het blijft liggen en gelegenheid tot het plaatsen van foto's is er uiteraard ook.
TS zal maar beginnen Rotterdam niets van sneeuw gezien, de gehele dag zon gehad.
Nieuws:
- Korps landelijke politiediensten (KLPD) en Rijkswaterstaat waarschuwen voor gladde wegen door vorst in de komende nachten. bron
- Wegen in het midden en noordoosten van Frankrijk zijn afgesloten door hevige sneeuw val, tevens weeralarm afgegeven. bron
- Morgen krijgen we enkele sneeuwbuien, vooral in het noorden van het land. Elders blijft het overwegend droog met ruimte voor zon. bron
Krijg ik nu een slotje?quote:Op zondag 21 januari 2007 16:57 schreef Dubbeldrank het volgende:
Neem eens een kijkje in het weerforumom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De Elementen: Storm in een kop koffie
quote:Op zondag 21 januari 2007 17:08 schreef -skippybal- het volgende:
Kans op sneeuw lijkt op dit moment het grootst aan de kust...
Helaasom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Agreed...mn huid flipt m aan alle kanten door die tyfuskouquote:Op zondag 21 januari 2007 16:56 schreef __Saviour__ het volgende:
Kutweer. Warm moet het zijn.
Oe, lekker glijen van de week.quote:Op maandag 22 januari 2007 10:07 schreef Lariekoek het volgende:
Inderdaad. KNMI verwacht voor vrijdag alweer + 4/7 graden overdag en -2/+1 's nachts.
Zaterdag 5/7 graden overdag en 2/5 's nachts
En de snert.quote:Op maandag 22 januari 2007 10:41 schreef TheSorrow het volgende:
Wel idd ff met de auto op een lege parkeerplaats slippen en zulks, maar dat is ook het enige wat leuk is aan dit weerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Erwtensoepquote:Op maandag 22 januari 2007 11:30 schreef TheSorrow het volgende:
Snert? Ik herken het woord wel maar kan er even niet zo snel opkomen wat het isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop