Ten eerste, ik heb niets tegen moslims, wel tegen Islamieten.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:39 schreef moussie het volgende:
[..]
ten eerste, ik heb niets tegen Joden, wel tegen Zionisten
ten tweede .. misschien dat het geen Joden zijn die daar graven/bouwen, maar het gebeurt wel met toestemming van de israëlische regering
en tja, waar het mij hoofdzakelijk om gaat is de timing hé, die is nogal veelzeggend
Ach. Met dergelijke heethoofden is niets verstandig. Zoals men ook al op het Journaal zei: het haalt de aandacht een beetje af van de interne machtsstrijd.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:57 schreef sp3c het volgende:
nu ja erg verstandig is het iig niet
1. Ons pap en ons mam, toen ze een keertje zin hadden.quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:30 schreef Meki het volgende:
[..]
wie heeft jou gemaakt
wie laat ons hier leven
wie heeft dit mogelijk gemaakt
wie heeft je leren praten of de mogelijkheid ervoor gegeven
Funny! Nope! Lees die resoluties nog maar eens goed na en dan zul je zien dat die nergens echt eenduidig zijn. Daarnaast bestaan de "palestijnen" juridisch niet (kan ik ook niks aan doen).quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:52 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Nope het is bezet gebied.
UN Resolution 252: " . . . 'declares invalid' Israel's acts to unify Jerusalem as Jewish capital".
UN Resolution 251: " . . . 'deeply deplores' Israeli military parade in Jerusalem in defiance of Resolution 250".
UN Resolution 252: " . . . 'declares invalid' Israel's acts to unify Jerusalem as Jewish capital".
UN Resolution 267: " . . . 'censures' Israel for administrative acts to change the status of Jerusalem".
UN Resolution 271: " . . . 'condemns' Israel's failure to obey UN resolutions on Jerusalem".
UN Resolution 298: " . . . 'deplores' Israel's changing of the status of Jerusalem".
UN Resolution 476: " . . . 'reiterates' that Israel's claim to Jerusalem are 'null and void'".
UN Resolution 478: " . . . 'censures (Israel) in the strongest terms' for its claim to Jerusalem in its 'Basic Law'".
Daarom reageerde ik daar ook op. Als jij of ik het dan bijvoorbeeld over moslims of fundamentalisten hebben, dan krijg je zo'n zelfde soort reactie.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:42 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
En in de israelische regering zitten per definitie alleen maar joden? Als Iran bijvoorbeeld iets uithaalt praat ik ook niet over "de moslims" maar over de regering van Iran.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:42 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
En in de israelische regering zitten per definitie alleen maar joden? Als Iran bijvoorbeeld iets uithaalt praat ik ook niet over "de moslims" maar over de regering van Iran.
http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/middle_east/6254691.stmquote:Israel's Labour party leader has appointed Raleb Majadele as science and technology minister - making him the first Arab Muslim in Israel's cabinet.
Null and Void is eenduidig genoeg.quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:01 schreef buachaille het volgende:
[..]
Funny! Nope! Lees die resoluties nog maar eens goed na en dan zul je zien dat die nergens echt eenduidig zijn. Daarnaast bestaan de "palestijnen" juridisch niet (kan ik ook niks aan doen).
Fijne moderator. Terrorisme op microschaal.quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:06 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Null and Void is eenduidig genoeg.![]()
Als men ooit iets wil met Jeruzalem zal men tot een overeenstemming moeten komen met de rechtmatige eigenaren. En dat zijn de Palestijnen (kan ik ook niks aan doen).
Pavlov.quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:09 schreef buachaille het volgende:
[..]
Fijne moderator. Terrorisme op microschaal.
Misschien zouden ze ontkenning van volken strafbaar moeten maken.quote:En nogmaals, de "Palestijnen" bestonden niet voor 1948. Ik vergelijk ze met anti-materie.![]()
De Israëliërs ook niet. Dus? De Amerikanen voor de achttiende eeuw niet, de Irakezen voor de twintigste eeuw niet. Op een gegeven moment ontstaat een volk.quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:09 schreef buachaille het volgende:
En nogmaals, de "Palestijnen" bestonden niet voor 1948. Ik vergelijk ze met anti-materie.![]()
lol!quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:14 schreef Monidique het volgende:
[..]
De Israëliërs ook niet. Wat is het punt.
Die helaas voor jou wel, kijk maar eens oude kaarten na. Alhoewel ik niet ontken dat het land onder vreemd bestuur geweest is.quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:14 schreef Monidique het volgende:
[..]
De Israëliërs ook niet. Wat is het punt.
Welke oude kaarten?quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:16 schreef buachaille het volgende:
[..]
Die helaas voor jou wel, kijk maar eens oude kaarten na.
http://www.israel-palestina.info/kaarten_israel_palestina_1900-1967.htmlquote:
Er was een (bestuurlijk) gebied in de twintigste eeuw dat Palestina heette. Dus?quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:21 schreef buachaille het volgende:
[..]
http://www.israel-palesti(...)stina_1900-1967.html
Dus schrijf je "Palestijnen"quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:22 schreef Monidique het volgende:
[..]
Er was een (bestuurlijk) gebied in de twintigste eeuw dat Palestina heette. Dus?
Als het jouw mening is dat de Bijbelse Israelieten niet de huidige Israelieten zijn dan is dat prima verder al is het niet mijn mening overigens. En Israel is ook altijd al bewoond geweest door joodse Israeliers.quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:26 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat waren de bijbelse Israelieten. Niet de joden en zeker niet de moderne joden.
En van die historische claim blijft ook errug weinig over in het licht van feiten ipv van mythology.
http://www.mapsofwar.com/images/EMPIRE17.swf
Nee je begon over "het verleden" dus ik verwachtte de bijbel, maar je ging slechts tot 1900 terug.quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:34 schreef buachaille het volgende:
[..]
Als het jouw mening is dat de Bijbelse Israelieten niet de huidige Israelieten zijn dan is dat prima verder al is het niet mijn mening overigens. En Israel is ook altijd al bewoond geweest door joodse Israeliers.
En het is nog steeds een homogeen gebied. Er wonen nota bene 1000000 Israelische moslims. Die hoor je trouwens niet, hebben het prima naar hun zin daar. Nee, wie beginnen er met zeuren? De "Palestijnen" die ooit een keertje door de omliggende arabische staten bij Israel over de schutting gegooid zijn. Met het creeëren van een "palestijns" probleem door de omliggende arabische staten is het midden oosten probleem begonnen, laten zij aub hun oorspronkelijke bewonders terugnemen is het hele MO-probleem gelijk opgelost.quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:37 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Nee je begon over "het verleden" dus ik verwachtte de bijbel, maar je ging slechts tot 1900 terug.
Yep en ook door arabische inwoners. Het is nooit een homogeen bevolkt gebied geweest.
errug flauwquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:50 schreef Monidique het volgende:
"Palestijnen" schrijven, doet me trouwens een beetje denken aan "holocaust" schrijven, maar dat terzijde.
pff .. een minderheid ja, 1:17 oid omstreeks 1900, gezien de volkstellingen van toen weinig meer dan een handvol, en die zijn binnen een eeuw uitgegroeid tot een meerderheid van 7 miljoen+ .. de stammen die we nu Palestijnen noemen (met dank aan de Britten/VN) waren de meerderheid en de tempelberg ook hun heiligdomquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:34 schreef buachaille het volgende:
[..]
Als het jouw mening is dat de Bijbelse Israelieten niet de huidige Israelieten zijn dan is dat prima verder al is het niet mijn mening overigens. En Israel is ook altijd al bewoond geweest door joodse Israeliers.
Als er al een god was, en hij zou ons ook daadwerkelijk gemaakt hebben, dan heeft ie terwijl ie met jou bezig was toch een poosje niet zitten opletten.quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:30 schreef Meki het volgende:
[..]
wie heeft jou gemaakt
wie laat ons hier leven
Dat was niet vrijwillig. Hetzelfde zie je nu ook bijvoorbeeld in de Palestijnse gebieden. De christenen die er leven hebben de status Dhimmie en worden zwaar vervolgd door hun Islamitische medeburgers (soms zelfs vermoord!) Vandaar dat de Palestijnse Christenen wegtrekken naar andere landen en het gebied vanzelf 100% religierhein wordt. Overigens: Bij de eerste moderne volkstelling in 1844 telde Jeruzalem 7120 joden, 5760 moslims en 3390 christenen. Dat is nu ook wel ietsje anders.quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:59 schreef moussie het volgende:
[..]
pff .. een minderheid ja, 1:17 oid omstreeks 1900, gezien de volkstellingen van toen weinig meer dan een handvol, en die zijn binnen een eeuw uitgegroeid tot een meerderheid van 7 miljoen+ .. de stammen die we nu Palestijnen noemen (met dank aan de Britten/VN) waren de meerderheid en de tempelberg ook hun heiligdom
Ik meen het serieus. Beide gebruiken lijken voort te komen uit een neiging iets te ontkennen gemotiveerd door een soort superioriteitsideologie.quote:
Idd, na eeuwenlang meestal in vrede naast elkaar te hebben geleefd worden ze nu stelselmatig vervolgd .. hoe zou dat nou toch komen ?quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:07 schreef buachaille het volgende:
[..]
Dat was niet vrijwillig. Hetzelfde zie je nu ook bijvoorbeeld in de Palestijnse gebieden. De christenen die er leven hebben de status Dhimmie en worden zwaar vervolgd door hun Islamitische medeburgers (soms zelfs vermoord!) Vandaar dat de Palestijnse Christenen wegtrekken naar andere landen en het gebied vanzelf 100% religierhein wordt.
moet je de rest er ook even bij vertellenquote:Overigens: Bij de eerste moderne volkstelling in 1844 telde Jeruzalem 7120 joden, 5760 moslims en 3390 christenen. Dat is nu ook wel ietsje anders.
http://www.israel-palesti(...)bische_conflict.htmlquote:In de 19de eeuw werd het Ottomaanse rijk toegankelijker voor immigranten en konden ook Joodse groepen zich makkelijker in Palestina vestigen. Zowel de Arabische als de Joodse bevolking in het gebied namen toe. Vanaf de 70-er jaren van de 19de eeuw trokken zo'n 25.000 Joden uit met name Oost-Europa naar Palestina, waarvan een deel weer berooid terugkeerden. Rond 1882 woonden in Palestina ongeveer 450.000 mensen, waarvan 25.000 in Jeruzalem. De Joodse bevolking was ongeveer 25.000, waarvan ruim de helft in Jeruzalem woonde, dat daarmee een kleine Joodse meerderheid had.
Het gebruik van aanhalingstekens bij 'Palestijnen' is op zich wel een beetje kinderachtig. Doch te rechtvaardigen omdat in de historische context het woord verwarring oproept. Het zijn immers oorspronkelijk helemaal geen palestijnen maar eerder syriers of egyptenaren e.d.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:29 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik meen het serieus. Beide gebruiken lijken voort te komen uit een neiging iets te ontkennen gemotiveerd door een soort superioriteitsideologie.
Dat ze stelselmatig vervolgd worden komt denk ik door de Islam. In de Koran wordt al een leidraad gegeven voor het beteugelen (zwak uitgedrukt) van niet-moslims.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:30 schreef moussie het volgende:
[..]
Idd, na eeuwenlang meestal in vrede naast elkaar te hebben geleefd worden ze nu stelselmatig vervolgd .. hoe zou dat nou toch komen ?
[..]
moet je de rest er ook even bij vertellen
[..]
http://www.israel-palesti(...)bische_conflict.html
Mohammed heeft het fundament voor de Islam gebouwd op de joodse religie. Dat zie je terug op de Tempelberg. Symbolisch natuurlijk schitterend.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:01 schreef Seneca het volgende:
Nee, en het hele feit dat ze die tempel in eerste instantie op de Tempelberg gebouwd hebben, terwijl ze wisten dat die plek heilig was voor de Joden, was geen provocatie zeker?
Denk dat er op dat moment zo'n 70 maagden voorbij kwamen, waardoor Hij afgeleid was.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:00 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als er al een god was, en hij zou ons ook daadwerkelijk gemaakt hebben, dan heeft ie terwijl ie met jou bezig was toch een poosje niet zitten opletten.![]()
Zoiets als Edit Copy / Edit Pastequote:Op woensdag 7 februari 2007 16:11 schreef buachaille het volgende:
[..]
Mohammed heeft het fundament voor de Islam gebouwd op de joodse religie. Dat zie je terug op de Tempelberg. Symbolisch natuurlijk schitterend.
Tja, en het Alhambra is gebouwd op belangrijke Islamitische bouwwerken.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:11 schreef buachaille het volgende:
[..]
Mohammed heeft het fundament voor de Islam gebouwd op de joodse religie. Dat zie je terug op de Tempelberg. Symbolisch natuurlijk schitterend.
Damn, wat is dit voor domme opmerking?quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:06 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Null and Void is eenduidig genoeg.![]()
Als men ooit iets wil met Jeruzalem zal men tot een overeenstemming moeten komen met de rechtmatige eigenaren. En dat zijn de Palestijnen (kan ik ook niks aan doen).
Ja hoor, een dronken kneus vertegenwoordigt het gevoel van een heel volk.quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:16 schreef Plaza het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=e1842edc4f
Duidelijk toch hoe joden over religies denken![]()
Moslims zijn hier nog sterker in. Want die worden eerst boos en gaan moorden, en een enkeling met een beetje verstand gaat misschien daarna pas nadenken en z'n spijt betuigen aan allah!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:48 schreef Meki het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)erg_leidt_tot_onrust
Israel begint hier een grote fout die meer gaat leiden tot geweld
Ik zag net op Al Jazeera dat de Al Aqsa moskee (Goude kooepel) op het punt staat in de storten.
De mijlpalen van de moskee waren al zwaar geschadigd door Israelische soldaten, en na vandaag is dat alleen maar erger geworden..
Israel kent geen vrede . het land kent alleen haat en geweld![]()
Ja, je weet toch hoe ze zijn? Israel zit volgens de palestijnen in heilige grond te wroeten, en dat geeft ze (de moslimpjes) volgens de imans het volste recht om weer 's lekker uit hun dak te gaan.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:55 schreef rutger05 het volgende:
Israël mag dus geen archeologisch onderzoek doen als er een nieuwe loopbrug wordt aangelegd, omdat archeologisch onderzoek een provocatie is volgens de Palestijnen.![]()
Nee, want die is nog moeilijker te vergelijken met een mens dan een Boeddhabeeld!quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:20 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Loop dan niet te janken over een moskee![]()
Antwoorden:quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:30 schreef Meki het volgende:
[..]
wie heeft jou gemaakt
wie laat ons hier leven
quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:43 schreef beelz het volgende:
[..]
Als een kerel aan mijn kroonjuwelen zit levert dat geen erectie op maar een gebroken nek bij die dude... Zul je zien dat ik dan ineens god ben want zo zijn de regels...
En zie hier de ware moslam aan het woordquote:Op woensdag 7 februari 2007 01:26 schreef Meki het volgende:
[..]
Onjuist
een schilderij is niks waard
een Moskee is meer waard . het is een huis van god. waar elke moslim inkomt
een schilderij is niks waard alleen maar verlies zoals tijdsverlies en kwasten en verf
Bacterien die resistent worden tegen antibiotica.quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:59 schreef Meki het volgende:
[..]
noem eens een voorbeeld van Evolutie.
Ik zie nergens een bewijsstuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |