abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46071483
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 12:39 schreef moussie het volgende:

[..]

ten eerste, ik heb niets tegen Joden, wel tegen Zionisten
ten tweede .. misschien dat het geen Joden zijn die daar graven/bouwen, maar het gebeurt wel met toestemming van de israëlische regering

en tja, waar het mij hoofdzakelijk om gaat is de timing hé, die is nogal veelzeggend
Ten eerste, ik heb niets tegen moslims, wel tegen Islamieten.
Ten tweede, het zijn werkzaamheden op beperkte schaal. Het is niet zo dat men grond weggraaft om die elders te dumpen.
Ten derde, de timing is vanwege storm van enige tijd geleden.
  Moderator woensdag 7 februari 2007 @ 12:57:42 #152
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_46071498
nu ja erg verstandig is het iig niet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_46071516
Islamieten en moslims zijn hetzelfde, joden en zionisten niet. Simpel.
pi_46071535
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 12:57 schreef sp3c het volgende:
nu ja erg verstandig is het iig niet
Ach. Met dergelijke heethoofden is niets verstandig. Zoals men ook al op het Journaal zei: het haalt de aandacht een beetje af van de interne machtsstrijd.
  woensdag 7 februari 2007 @ 13:00:31 #155
3542 Gia
User under construction
pi_46071570
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 01:30 schreef Meki het volgende:

[..]

wie heeft jou gemaakt
wie laat ons hier leven
wie heeft dit mogelijk gemaakt
wie heeft je leren praten of de mogelijkheid ervoor gegeven
1. Ons pap en ons mam, toen ze een keertje zin hadden.
2. Wie houdt me tegen? Geld zat om te leven en Nederland is wat dat betreft een vrij land.
3. Wat? Dat ik leef? Ons pap en ons mam.
4. En ja hoor, alweer ons pap en ons mam.
pi_46071598
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 12:52 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Nope het is bezet gebied.

UN Resolution 252: " . . . 'declares invalid' Israel's acts to unify Jerusalem as Jewish capital".

UN Resolution 251: " . . . 'deeply deplores' Israeli military parade in Jerusalem in defiance of Resolution 250".

UN Resolution 252: " . . . 'declares invalid' Israel's acts to unify Jerusalem as Jewish capital".

UN Resolution 267: " . . . 'censures' Israel for administrative acts to change the status of Jerusalem".

UN Resolution 271: " . . . 'condemns' Israel's failure to obey UN resolutions on Jerusalem".

UN Resolution 298: " . . . 'deplores' Israel's changing of the status of Jerusalem".

UN Resolution 476: " . . . 'reiterates' that Israel's claim to Jerusalem are 'null and void'".

UN Resolution 478: " . . . 'censures (Israel) in the strongest terms' for its claim to Jerusalem in its 'Basic Law'".
Funny! Nope! Lees die resoluties nog maar eens goed na en dan zul je zien dat die nergens echt eenduidig zijn. Daarnaast bestaan de "palestijnen" juridisch niet (kan ik ook niks aan doen).
  woensdag 7 februari 2007 @ 13:02:15 #157
3542 Gia
User under construction
pi_46071612
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 12:42 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

En in de israelische regering zitten per definitie alleen maar joden? Als Iran bijvoorbeeld iets uithaalt praat ik ook niet over "de moslims" maar over de regering van Iran.
Daarom reageerde ik daar ook op. Als jij of ik het dan bijvoorbeeld over moslims of fundamentalisten hebben, dan krijg je zo'n zelfde soort reactie.
Of, in het geval van zelfmoordterroristen, ontkennen ze dat dat moslims zijn, want moslims doen zoiets niet.
pi_46071635
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 12:42 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

En in de israelische regering zitten per definitie alleen maar joden? Als Iran bijvoorbeeld iets uithaalt praat ik ook niet over "de moslims" maar over de regering van Iran.
quote:
Israel's Labour party leader has appointed Raleb Majadele as science and technology minister - making him the first Arab Muslim in Israel's cabinet.
http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/middle_east/6254691.stm

.
  woensdag 7 februari 2007 @ 13:03:44 #159
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  † In Memoriam † woensdag 7 februari 2007 @ 13:06:59 #160
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_46071717
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 13:01 schreef buachaille het volgende:

[..]

Funny! Nope! Lees die resoluties nog maar eens goed na en dan zul je zien dat die nergens echt eenduidig zijn. Daarnaast bestaan de "palestijnen" juridisch niet (kan ik ook niks aan doen).
Null and Void is eenduidig genoeg.

Als men ooit iets wil met Jeruzalem zal men tot een overeenstemming moeten komen met de rechtmatige eigenaren. En dat zijn de Palestijnen (kan ik ook niks aan doen).
pi_46071781
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 13:06 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Als men ooit iets wil met Jeruzalem zal men tot een overeenstemming moeten komen met de rechtmatige eigenaren. En dat zijn de Palestijnen (kan ik ook niks aan doen).
Fijne moderator. Terrorisme op microschaal.
En nogmaals, de "Palestijnen" bestonden niet voor 1948. Ik vergelijk ze met anti-materie.
  † In Memoriam † woensdag 7 februari 2007 @ 13:12:59 #162
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_46071859
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 13:09 schreef buachaille het volgende:

[..]

Fijne moderator. Terrorisme op microschaal.
Pavlov.
quote:
En nogmaals, de "Palestijnen" bestonden niet voor 1948. Ik vergelijk ze met anti-materie.
Misschien zouden ze ontkenning van volken strafbaar moeten maken.
pi_46071892
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 13:09 schreef buachaille het volgende:
De Israëliërs ook niet. Dus? De Amerikanen voor de achttiende eeuw niet, de Irakezen voor de twintigste eeuw niet. Op een gegeven moment ontstaat een volk.
  Moderator woensdag 7 februari 2007 @ 13:15:00 #164
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_46071915
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 13:14 schreef Monidique het volgende:

[..]

De Israëliërs ook niet. Wat is het punt.
lol!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_46071969
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 13:14 schreef Monidique het volgende:

[..]

De Israëliërs ook niet. Wat is het punt.
Die helaas voor jou wel, kijk maar eens oude kaarten na. Alhoewel ik niet ontken dat het land onder vreemd bestuur geweest is.
pi_46071990
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 13:16 schreef buachaille het volgende:

[..]

Die helaas voor jou wel, kijk maar eens oude kaarten na.
Welke oude kaarten?
pi_46072133
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 13:17 schreef Monidique het volgende:

[..]

Welke oude kaarten?
http://www.israel-palestina.info/kaarten_israel_palestina_1900-1967.html
pi_46072178
quote:
Er was een (bestuurlijk) gebied in de twintigste eeuw dat Palestina heette. Dus?
pi_46072208
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 13:22 schreef Monidique het volgende:

[..]

Er was een (bestuurlijk) gebied in de twintigste eeuw dat Palestina heette. Dus?
Dus schrijf je "Palestijnen"
pi_46072238
Ik volg je niet. Hoe dan ook, Israëliërs bestaan en Palestijnen bestaan.
  † In Memoriam † woensdag 7 februari 2007 @ 13:26:41 #171
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_46072307
edit: nvt

blijft wel interessant:

http://www.mapsofwar.com/images/EMPIRE17.swf

[ Bericht 34% gewijzigd door NorthernStar op 07-02-2007 13:34:07 ]
pi_46072543
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 13:26 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Dat waren de bijbelse Israelieten. Niet de joden en zeker niet de moderne joden.

En van die historische claim blijft ook errug weinig over in het licht van feiten ipv van mythology.

http://www.mapsofwar.com/images/EMPIRE17.swf
Als het jouw mening is dat de Bijbelse Israelieten niet de huidige Israelieten zijn dan is dat prima verder al is het niet mijn mening overigens. En Israel is ook altijd al bewoond geweest door joodse Israeliers.
  † In Memoriam † woensdag 7 februari 2007 @ 13:37:03 #173
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_46072637
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 13:34 schreef buachaille het volgende:

[..]

Als het jouw mening is dat de Bijbelse Israelieten niet de huidige Israelieten zijn dan is dat prima verder al is het niet mijn mening overigens. En Israel is ook altijd al bewoond geweest door joodse Israeliers.
Nee je begon over "het verleden" dus ik verwachtte de bijbel, maar je ging slechts tot 1900 terug.

Yep en ook door arabische inwoners. Het is nooit een homogeen bevolkt gebied geweest.
pi_46073032
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 13:37 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Nee je begon over "het verleden" dus ik verwachtte de bijbel, maar je ging slechts tot 1900 terug.

Yep en ook door arabische inwoners. Het is nooit een homogeen bevolkt gebied geweest.
En het is nog steeds een homogeen gebied. Er wonen nota bene 1000000 Israelische moslims. Die hoor je trouwens niet, hebben het prima naar hun zin daar. Nee, wie beginnen er met zeuren? De "Palestijnen" die ooit een keertje door de omliggende arabische staten bij Israel over de schutting gegooid zijn. Met het creeëren van een "palestijns" probleem door de omliggende arabische staten is het midden oosten probleem begonnen, laten zij aub hun oorspronkelijke bewonders terugnemen is het hele MO-probleem gelijk opgelost.

En de Islamisten die Israel Islamitisch willen zien? Laat die gewoon hun kans afwachten. Over ongeveer 100 jaar is het probleem heus wel demografisch opgelost en kan de democratie Israel net als NSDAP duitsland alsnog bij de Islam gevoegd worden.
pi_46073071
"Palestijnen" schrijven, doet me trouwens een beetje denken aan "holocaust" schrijven, maar dat terzijde.
pi_46073225
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 13:50 schreef Monidique het volgende:
"Palestijnen" schrijven, doet me trouwens een beetje denken aan "holocaust" schrijven, maar dat terzijde.
errug flauw
pi_46073331
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 13:34 schreef buachaille het volgende:

[..]

pff .. een minderheid ja, 1:17 oid omstreeks 1900, gezien de volkstellingen van toen weinig meer dan een handvol, en die zijn binnen een eeuw uitgegroeid tot een meerderheid van 7 miljoen+ .. de stammen die we nu Palestijnen noemen (met dank aan de Britten/VN) waren de meerderheid en de tempelberg ook hun heiligdom
pleased to meet you
pi_46073349
quote:

[..]

wie heeft jou gemaakt
wie laat ons hier leven
Als er al een god was, en hij zou ons ook daadwerkelijk gemaakt hebben, dan heeft ie terwijl ie met jou bezig was toch een poosje niet zitten opletten.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_46073531
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 13:59 schreef moussie het volgende:

[..]

pff .. een minderheid ja, 1:17 oid omstreeks 1900, gezien de volkstellingen van toen weinig meer dan een handvol, en die zijn binnen een eeuw uitgegroeid tot een meerderheid van 7 miljoen+ .. de stammen die we nu Palestijnen noemen (met dank aan de Britten/VN) waren de meerderheid en de tempelberg ook hun heiligdom
Dat was niet vrijwillig. Hetzelfde zie je nu ook bijvoorbeeld in de Palestijnse gebieden. De christenen die er leven hebben de status Dhimmie en worden zwaar vervolgd door hun Islamitische medeburgers (soms zelfs vermoord!) Vandaar dat de Palestijnse Christenen wegtrekken naar andere landen en het gebied vanzelf 100% religierhein wordt. Overigens: Bij de eerste moderne volkstelling in 1844 telde Jeruzalem 7120 joden, 5760 moslims en 3390 christenen. Dat is nu ook wel ietsje anders.
pi_46074200
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 13:55 schreef buachaille het volgende:

[..]

errug flauw
Ik meen het serieus. Beide gebruiken lijken voort te komen uit een neiging iets te ontkennen gemotiveerd door een soort superioriteitsideologie.
pi_46074227
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 14:07 schreef buachaille het volgende:

[..]

Dat was niet vrijwillig. Hetzelfde zie je nu ook bijvoorbeeld in de Palestijnse gebieden. De christenen die er leven hebben de status Dhimmie en worden zwaar vervolgd door hun Islamitische medeburgers (soms zelfs vermoord!) Vandaar dat de Palestijnse Christenen wegtrekken naar andere landen en het gebied vanzelf 100% religierhein wordt.
Idd, na eeuwenlang meestal in vrede naast elkaar te hebben geleefd worden ze nu stelselmatig vervolgd .. hoe zou dat nou toch komen ?
quote:
Overigens: Bij de eerste moderne volkstelling in 1844 telde Jeruzalem 7120 joden, 5760 moslims en 3390 christenen. Dat is nu ook wel ietsje anders.
moet je de rest er ook even bij vertellen
quote:
In de 19de eeuw werd het Ottomaanse rijk toegankelijker voor immigranten en konden ook Joodse groepen zich makkelijker in Palestina vestigen. Zowel de Arabische als de Joodse bevolking in het gebied namen toe. Vanaf de 70-er jaren van de 19de eeuw trokken zo'n 25.000 Joden uit met name Oost-Europa naar Palestina, waarvan een deel weer berooid terugkeerden. Rond 1882 woonden in Palestina ongeveer 450.000 mensen, waarvan 25.000 in Jeruzalem. De Joodse bevolking was ongeveer 25.000, waarvan ruim de helft in Jeruzalem woonde, dat daarmee een kleine Joodse meerderheid had.
http://www.israel-palesti(...)bische_conflict.html
pleased to meet you
pi_46074542
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 14:29 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ik meen het serieus. Beide gebruiken lijken voort te komen uit een neiging iets te ontkennen gemotiveerd door een soort superioriteitsideologie.
Het gebruik van aanhalingstekens bij 'Palestijnen' is op zich wel een beetje kinderachtig. Doch te rechtvaardigen omdat in de historische context het woord verwarring oproept. Het zijn immers oorspronkelijk helemaal geen palestijnen maar eerder syriers of egyptenaren e.d.
Dat van die superioriteitsideologie moet je eens uitleggen want die snap ik niet, ook niet van personen die de holocaust ontkennen trouwens.
pi_46074596
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 14:30 schreef moussie het volgende:

[..]

Idd, na eeuwenlang meestal in vrede naast elkaar te hebben geleefd worden ze nu stelselmatig vervolgd .. hoe zou dat nou toch komen ?
[..]

moet je de rest er ook even bij vertellen
[..]

http://www.israel-palesti(...)bische_conflict.html
Dat ze stelselmatig vervolgd worden komt denk ik door de Islam. In de Koran wordt al een leidraad gegeven voor het beteugelen (zwak uitgedrukt) van niet-moslims.
En de rest was al eerder aangegeven dus dat leek me dubbelop.
pi_46076973
Nee, en het hele feit dat ze die tempel in eerste instantie op de Tempelberg gebouwd hebben, terwijl ze wisten dat die plek heilig was voor de Joden, was geen provocatie zeker?
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_46077293
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 16:01 schreef Seneca het volgende:
Nee, en het hele feit dat ze die tempel in eerste instantie op de Tempelberg gebouwd hebben, terwijl ze wisten dat die plek heilig was voor de Joden, was geen provocatie zeker?
Mohammed heeft het fundament voor de Islam gebouwd op de joodse religie. Dat zie je terug op de Tempelberg. Symbolisch natuurlijk schitterend.
  woensdag 7 februari 2007 @ 18:15:09 #186
3542 Gia
User under construction
pi_46081330
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 14:00 schreef Hathor het volgende:

[..]

Als er al een god was, en hij zou ons ook daadwerkelijk gemaakt hebben, dan heeft ie terwijl ie met jou bezig was toch een poosje niet zitten opletten.
Denk dat er op dat moment zo'n 70 maagden voorbij kwamen, waardoor Hij afgeleid was.
pi_46081922
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 16:11 schreef buachaille het volgende:

[..]

Mohammed heeft het fundament voor de Islam gebouwd op de joodse religie. Dat zie je terug op de Tempelberg. Symbolisch natuurlijk schitterend.
Zoiets als Edit Copy / Edit Paste
  woensdag 7 februari 2007 @ 18:58:53 #188
3542 Gia
User under construction
pi_46082683
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 16:11 schreef buachaille het volgende:

[..]

Tja, en het Alhambra is gebouwd op belangrijke Islamitische bouwwerken.

Zand erover!!

Die Spanjaarden weten wel hoe ze dat 'op moeten lossen'.
pi_46083093
In 2002 hebben de islamofacisten heel de Stallen van Salomo vernield, om er een ondergrondse gebedsruimte van te maken! Heeft iemand toen deze beelden gezien. Eigenlijk is het te gek voor woorden, Israel laat de islamofascistische Waqf toe op haar heiligste gebied, en vervolgens worden ze min of meer weggetrapt. Mag Israel zelf nog ff bepalen wat ze op haar eigen grondgebied doet?
Present.
pi_46083458
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 13:06 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Damn, wat is dit voor domme opmerking?

Tot de 4e eeuw was Jeruzalem in handen van de Romeinen.. In de 7e eeuw werd het veroverd door de Arabieren. In 1099 werden de Arabische sji'itische Fatamiden verslagen door het Kruisvaardersleger. In 1187 werd het weer terugveroverd door de legendarische Koerd Salah ad-Din. In 1517 namen de Ottomanen de stad over. Daarna is Jeruzalem nooit meer in handen van Arabieren geweest. Nooit meer, dus ik weet niet hoe je erbij komt dat de zogenaamde Palestijnen(niet meer dan een samenraapsel Egyptenaren en Jordaniërs(ook al zo'n mooie Britse uitvinding) recht hebben op Jeruzalem. Ja, Jordanië heeft 17 jaar een gedeelte in handen gehad( en gelijk vrijwel alle Joodse heiligdommen in het Joodse Kwartier vernietigd).

Als we zoals jou gaan praten hebben de Turken ook recht op Jeruzalem...
Ik hoorde dat Vlaanderen weer aanspraak maakt op Zeeuws Vlaanderen en Duitsland op Elzas-Lotharingen... pff...

[ Bericht 1% gewijzigd door Konlewicz op 07-02-2007 19:25:30 ]
Present.
pi_46084484
Zeg Israël, blijf eens met je poten van die eeuwen oude muur af. Kan die brug niet ergens anders ofzo? En kan Israël gewoon niet met Palestina mengen in Israstina ofzo. Scheelt een hoop gedonder, geen boze joden en geen boze moslims. En anders maar het atheisme invoeren,
Ich bin der Führer.
pi_46085269
http://www.liveleak.com/view?i=e1842edc4f

Duidelijk toch hoe joden over religies denken
pi_46087995
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 20:16 schreef Plaza het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=e1842edc4f

Duidelijk toch hoe joden over religies denken
Ja hoor, een dronken kneus vertegenwoordigt het gevoel van een heel volk.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_46096045
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 23:48 schreef Meki het volgende:

[..]

http://www.volkskrant.nl/(...)erg_leidt_tot_onrust

Israel begint hier een grote fout die meer gaat leiden tot geweld

Ik zag net op Al Jazeera dat de Al Aqsa moskee (Goude kooepel) op het punt staat in de storten.
De mijlpalen van de moskee waren al zwaar geschadigd door Israelische soldaten, en na vandaag is dat alleen maar erger geworden..

Israel kent geen vrede . het land kent alleen haat en geweld
Moslims zijn hier nog sterker in. Want die worden eerst boos en gaan moorden, en een enkeling met een beetje verstand gaat misschien daarna pas nadenken en z'n spijt betuigen aan allah!
pi_46096095
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 23:55 schreef rutger05 het volgende:
Israël mag dus geen archeologisch onderzoek doen als er een nieuwe loopbrug wordt aangelegd, omdat archeologisch onderzoek een provocatie is volgens de Palestijnen.
Ja, je weet toch hoe ze zijn? Israel zit volgens de palestijnen in heilige grond te wroeten, en dat geeft ze (de moslimpjes) volgens de imans het volste recht om weer 's lekker uit hun dak te gaan.
pi_46096136
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 01:20 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Loop dan niet te janken over een moskee
Nee, want die is nog moeilijker te vergelijken met een mens dan een Boeddhabeeld!
pi_46096185
quote:

[..]

wie heeft jou gemaakt
wie laat ons hier leven
Antwoorden:
1. Ouders
2. Zuurstof, eten en drinken
3. Wijzelf
4. Ouders en school...alhoewel ik vraagtekens zet bij jouw basisschool.
pi_46096233
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 01:43 schreef beelz het volgende:

[..]

Als een kerel aan mijn kroonjuwelen zit levert dat geen erectie op maar een gebroken nek bij die dude... Zul je zien dat ik dan ineens god ben want zo zijn de regels...
pi_46096688
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 01:26 schreef Meki het volgende:

[..]

Onjuist

een schilderij is niks waard

een Moskee is meer waard . het is een huis van god. waar elke moslim inkomt
een schilderij is niks waard alleen maar verlies zoals tijdsverlies en kwasten en verf
En zie hier de ware moslam aan het woord
pi_46097278
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 01:59 schreef Meki het volgende:

[..]

noem eens een voorbeeld van Evolutie.
Ik zie nergens een bewijsstuk
Bacterien die resistent worden tegen antibiotica.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')