Fijne moderator. Terrorisme op microschaal.quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:06 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Null and Void is eenduidig genoeg.![]()
Als men ooit iets wil met Jeruzalem zal men tot een overeenstemming moeten komen met de rechtmatige eigenaren. En dat zijn de Palestijnen (kan ik ook niks aan doen).
Pavlov.quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:09 schreef buachaille het volgende:
[..]
Fijne moderator. Terrorisme op microschaal.
Misschien zouden ze ontkenning van volken strafbaar moeten maken.quote:En nogmaals, de "Palestijnen" bestonden niet voor 1948. Ik vergelijk ze met anti-materie.![]()
De Israëliërs ook niet. Dus? De Amerikanen voor de achttiende eeuw niet, de Irakezen voor de twintigste eeuw niet. Op een gegeven moment ontstaat een volk.quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:09 schreef buachaille het volgende:
En nogmaals, de "Palestijnen" bestonden niet voor 1948. Ik vergelijk ze met anti-materie.![]()
lol!quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:14 schreef Monidique het volgende:
[..]
De Israëliërs ook niet. Wat is het punt.
Die helaas voor jou wel, kijk maar eens oude kaarten na. Alhoewel ik niet ontken dat het land onder vreemd bestuur geweest is.quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:14 schreef Monidique het volgende:
[..]
De Israëliërs ook niet. Wat is het punt.
Welke oude kaarten?quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:16 schreef buachaille het volgende:
[..]
Die helaas voor jou wel, kijk maar eens oude kaarten na.
http://www.israel-palestina.info/kaarten_israel_palestina_1900-1967.htmlquote:
Er was een (bestuurlijk) gebied in de twintigste eeuw dat Palestina heette. Dus?quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:21 schreef buachaille het volgende:
[..]
http://www.israel-palesti(...)stina_1900-1967.html
Dus schrijf je "Palestijnen"quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:22 schreef Monidique het volgende:
[..]
Er was een (bestuurlijk) gebied in de twintigste eeuw dat Palestina heette. Dus?
Als het jouw mening is dat de Bijbelse Israelieten niet de huidige Israelieten zijn dan is dat prima verder al is het niet mijn mening overigens. En Israel is ook altijd al bewoond geweest door joodse Israeliers.quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:26 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat waren de bijbelse Israelieten. Niet de joden en zeker niet de moderne joden.
En van die historische claim blijft ook errug weinig over in het licht van feiten ipv van mythology.
http://www.mapsofwar.com/images/EMPIRE17.swf
Nee je begon over "het verleden" dus ik verwachtte de bijbel, maar je ging slechts tot 1900 terug.quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:34 schreef buachaille het volgende:
[..]
Als het jouw mening is dat de Bijbelse Israelieten niet de huidige Israelieten zijn dan is dat prima verder al is het niet mijn mening overigens. En Israel is ook altijd al bewoond geweest door joodse Israeliers.
En het is nog steeds een homogeen gebied. Er wonen nota bene 1000000 Israelische moslims. Die hoor je trouwens niet, hebben het prima naar hun zin daar. Nee, wie beginnen er met zeuren? De "Palestijnen" die ooit een keertje door de omliggende arabische staten bij Israel over de schutting gegooid zijn. Met het creeëren van een "palestijns" probleem door de omliggende arabische staten is het midden oosten probleem begonnen, laten zij aub hun oorspronkelijke bewonders terugnemen is het hele MO-probleem gelijk opgelost.quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:37 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Nee je begon over "het verleden" dus ik verwachtte de bijbel, maar je ging slechts tot 1900 terug.
Yep en ook door arabische inwoners. Het is nooit een homogeen bevolkt gebied geweest.
errug flauwquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:50 schreef Monidique het volgende:
"Palestijnen" schrijven, doet me trouwens een beetje denken aan "holocaust" schrijven, maar dat terzijde.
pff .. een minderheid ja, 1:17 oid omstreeks 1900, gezien de volkstellingen van toen weinig meer dan een handvol, en die zijn binnen een eeuw uitgegroeid tot een meerderheid van 7 miljoen+ .. de stammen die we nu Palestijnen noemen (met dank aan de Britten/VN) waren de meerderheid en de tempelberg ook hun heiligdomquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:34 schreef buachaille het volgende:
[..]
Als het jouw mening is dat de Bijbelse Israelieten niet de huidige Israelieten zijn dan is dat prima verder al is het niet mijn mening overigens. En Israel is ook altijd al bewoond geweest door joodse Israeliers.
Als er al een god was, en hij zou ons ook daadwerkelijk gemaakt hebben, dan heeft ie terwijl ie met jou bezig was toch een poosje niet zitten opletten.quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:30 schreef Meki het volgende:
[..]
wie heeft jou gemaakt
wie laat ons hier leven
wie heeft dit mogelijk gemaakt
wie heeft je leren praten of de mogelijkheid ervoor gegeven
Dat was niet vrijwillig. Hetzelfde zie je nu ook bijvoorbeeld in de Palestijnse gebieden. De christenen die er leven hebben de status Dhimmie en worden zwaar vervolgd door hun Islamitische medeburgers (soms zelfs vermoord!) Vandaar dat de Palestijnse Christenen wegtrekken naar andere landen en het gebied vanzelf 100% religierhein wordt. Overigens: Bij de eerste moderne volkstelling in 1844 telde Jeruzalem 7120 joden, 5760 moslims en 3390 christenen. Dat is nu ook wel ietsje anders.quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:59 schreef moussie het volgende:
[..]
pff .. een minderheid ja, 1:17 oid omstreeks 1900, gezien de volkstellingen van toen weinig meer dan een handvol, en die zijn binnen een eeuw uitgegroeid tot een meerderheid van 7 miljoen+ .. de stammen die we nu Palestijnen noemen (met dank aan de Britten/VN) waren de meerderheid en de tempelberg ook hun heiligdom
Ik meen het serieus. Beide gebruiken lijken voort te komen uit een neiging iets te ontkennen gemotiveerd door een soort superioriteitsideologie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |