Nee hoor, als er dan toch zo iets zou zijn als een goddelijk iets, waarom zouden dat niet meerdere goden zijn, die wellicht zichzelf beroepen op supergoddelijke hulp van super goden.quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:57 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat kan ook niet
er bestaat maar een god
Dat weet ik zelf nietquote:Op woensdag 7 februari 2007 01:58 schreef Apropos het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier mee?
[..]
Ik zie dat je met evenveel eerbied tegenover de wetenschap staat als tegenover andermans religie.
Nu gaan we het krijgen, hoor.quote:Op woensdag 7 februari 2007 02:00 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ik kan ook zeggen: Allah is een vrouw
Kan God ook een steen maken die zo zwaar is dat hij zelf die steen niet op kan tillen?quote:
quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:59 schreef Apropos het volgende:
[..]
Nog een vraag, dan ga ik naar bed:
waarom niet, Meki?
Er bestaat 1 god niemand weet wie het is .quote:Op woensdag 7 februari 2007 02:00 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Nee hoor, als er dan toch zo iets zou zijn als een goddelijk iets, waarom zouden dat niet meerdere goden zijn, die wellicht zichzelf beroepen op supergoddelijke hulp van super goden.
Ik kan ook zeggen: Allah is een vrouw, dus best raar al die regeltjes
Hoe kan je nou een tik op je vingers krijgen van iets wat niet bestaat?quote:Op woensdag 7 februari 2007 02:02 schreef cerror het volgende:
Heeft iemand hier wel eens een tik op z'n vingers gekregen van god?
En dan bedoel ik middels een briefje, e-mail, belletje, schreeuw, postduif iets anders directs?
Buiten het TRUTH-volk om niet? Ok. Next.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 02:01 schreef beelz het volgende:
[..]
Kan God ook een steen maken die zo zwaar is dat hij zelf die steen niet op kan tillen?
Moet ie maar niet gaan zeiken over bewijs over de evolutietheorie hoor, laat hem maar eens bewijzen dat God GEEN vrouw is.quote:
Had dat eerder gedaan en blijf vooral dromen.quote:
Bestaat er in jouw atheïstische wereld wel een vorm van Humor?quote:Op woensdag 7 februari 2007 02:03 schreef beelz het volgende:
[..]
Hoe kan je nou een tik op je vingers krijgen van iets wat niet bestaat?
Religie is uitgevonden door een stel mafkezen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 02:02 schreef Meki het volgende:
[..]
Omdat het niet bestaat
ten eerste
Evolutie is uitgevonden door een stel mafkezen
ten tweede
Evolutie is niet waar. de water lucht bomen etc. zijn allemaal gemaakt door God
Ik lach vaak als ik iemand zie vallen. Dus jaquote:Op woensdag 7 februari 2007 02:04 schreef cerror het volgende:
[..]
Bestaat er in jouw atheïstische wereld wel een vorm van Humor?
Kijk, dat is beter.quote:Op woensdag 7 februari 2007 02:04 schreef beelz het volgende:
[..]
Religie is uitgevonden door een stel mafkezen.
Religie is niet waar. het water de lucht en de bomen etc zijn allemaal ontstaan door chemische reacties, celdelingen en evolutie.
Dan lijken me opgravingen op basis van religie nog mafkeezeriger.quote:Op woensdag 7 februari 2007 02:04 schreef beelz het volgende:
[..]
Religie is uitgevonden door een stel mafkezen.
Wow... Dus je beweert dat je in iets gelooft waarvan je niet weet wat het is. Doet me een beetje denken aan kinderen met denkbeeldige vriendjesquote:Op woensdag 7 februari 2007 02:02 schreef Meki het volgende:
[..]
Er bestaat 1 god niemand weet wie het is .
een god
Ik heb liever dat ze gaan graven dan dat ze dingen opblazen eigenlijk...quote:Op woensdag 7 februari 2007 02:06 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dan lijken me opgravingen op basis van religie nog mafkeezeriger.
Ontkrachten is beter dan simpelweg nietus roepen, toch?quote:Op woensdag 7 februari 2007 02:08 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze gaan graven dan dat ze dingen opblazen eigenlijk...
Libanon bedoel je?quote:Op woensdag 7 februari 2007 02:08 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze gaan graven dan dat ze dingen opblazen eigenlijk...
Lijkt me mooi, reliridders die zeggen dat ze gaan graven om te bewijzen dat er een god is. Komen ze uiteindelijk bewijs tegen dat er geen god is. Ik kan niet wachtenquote:Op woensdag 7 februari 2007 02:09 schreef cerror het volgende:
[..]
Ontkrachten is beter dan simpelweg nietus roepen, toch?
Misschien doen ze het alleen maar voor treasure!quote:Op woensdag 7 februari 2007 02:11 schreef beelz het volgende:
[..]
Lijkt me mooi, reliridders die zeggen dat ze gaan graven om te bewijzen dat er een god is. Komen ze uiteindelijk bewijs tegen dat er geen god is. Ik kan niet wachten
Treasure en experience pointsquote:Op woensdag 7 februari 2007 02:13 schreef cerror het volgende:
[..]
Misschien doen ze het alleen maar voor treasure!(katharen gedoe enzeau)
quote:Op woensdag 7 februari 2007 02:15 schreef beelz het volgende:
[..]
Treasure en experience pointsReligie blijkt na jaren van wellus-nietus geroep gewoon een LARP te zijn
De moslims denken ook dat hun sprookjes boek echt is en de christenen idem dito. Wat geeft de moslims meer recht ? Het hebben van lange tenen ?quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:31 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
De Israeli's doen daar opgravingen omdat ze nog steeds denken dat de verhalen uit de bijbel echt zijn.
Stel je voor dat er in Londen mensen onder Westminster gaan graven om het kasteel van koning Arthur te zoeken.
De Al-Aqsamoskee en de Rotskoepel zijn echt. Mocht je er aan twijfelen dan kun je naar Jeruzalem gaan en ze aanraken. Dat staat los van welk geloof dan ook.quote:Op woensdag 7 februari 2007 05:19 schreef niet_links het volgende:
[..]
De moslims denken ook dat hun sprookjes boek echt is en de christenen idem dito. Wat geeft de moslims meer recht ? Het hebben van lange tenen ?
Het gaat om moslims en is dus om te lachen, denigrerend over te doen en Israel al bijvoorbaat te excuseren.quote:Op woensdag 7 februari 2007 08:38 schreef Gia het volgende:
De MIJLPALEN zijn beschadigd!!![]()
![]()
Is inderdaad een belangrijke moskee als die is gebouwd op mijlpalen!!![]()
De hele Islam is gebouwd op het fundament van de joodse religie, dus waarom zou dat zelfde niet het geval zijn met de Al Aksa moskee?quote:Op woensdag 7 februari 2007 06:06 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
De Al-Aqsamoskee en de Rotskoepel zijn echt. Mocht je er aan twijfelen dan kun je naar Jeruzalem gaan en ze aanraken. Dat staat los van welk geloof dan ook.
De Israeli's zijn al jaren illegaal aan het graven in de tempelberg in de hoop iets te vinden dat hun mythen kan bevestigen. Ondanks waarschuwingen en protesten van archeologen en wetenschappers omdat het de echte geschiedenis vernietigd en men bang is dat het de structurele integriteit van het complex aantast.
Nu heeft men een oude ingang vernietigd. En weer verder graven.. naar sprookjes.
Bovendien staat het niet op zich maar is men ook druk aan het slopen in arabische wijken en gaan een voor een historische gebouwen tegen de vlakte. Alles wat niet 'rein' is zegmaar.
Ssssssssssssssstaartbotje!quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:59 schreef Meki het volgende:
noem eens een voorbeeld van Evolutie.
Ik zie nergens een bewijsstuk
Dus Boedha beelden opblaxzen mag, maar mensen niet ??quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:19 schreef Meki het volgende:
[..]
nergens . Boedhabeeld kan je niet vergelijken met een mens of wel ??
![]()
uhm, gokje .. misschien omdat ze ons zat zijn na zoveel eeuwen inmenging in hun aangelegenheden ?quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:51 schreef DaMook het volgende:
WAAROM BLAZEN DIE EXTREMISTISCHE MOSLIMS DAN ONSCHULDIGE WESTERLINGEN OP ?
Jij kan ook nooit IETS positiefs over Israel vermelden he. alles wat ze doen is verkeerd en alles wat ze zeggen is propaganda.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:57 schreef Meki het volgende:
[..]
dat is hun propoganda en hun smoesje om dat goed te praten
laat die palestijnen eerst met elkaar maar eens vrede sluiten. ze hebben moet hun eigen volk al problemen genoeg. Hoe kan Hammas en/of Fatah ooit vrede sluiten met Israel als ze hun zgn. moslimbroeders al de hersens in willen slaan.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:15 schreef moussie het volgende:
[..]
uhm, gokje .. misschien omdat ze ons zat zijn na zoveel eeuwen inmenging in hun aangelegenheden ?
Anyway, staat de Israëlies netjes, er komt weer eens zoiets als vrede in zicht en zij gaan weer eens klooien aan de tempelberg .. de hoeveelste keer is dat nu dat vredesonderhandelingen op deze manier gefrustreerd worden ?
wie laat Israel op zijn dooie gemakje honderden burgers, moskeeen en broodjes falafel per uur te grazen nemen?quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:30 schreef Meki het volgende:
[..]
wie heeft jou gemaakt
wie laat ons hier leven
wie heeft dit mogelijk gemaakt
wie heeft je leren praten of de mogelijkheid ervoor gegeven
Dus gaan de joden maar weer klooien aan die berg zodat de Palestijnen ophouden onderling te knokken of zo ?quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:22 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
laat die palestijnen eerst met elkaar maar eens vrede sluiten. ze hebben moet hun eigen volk al problemen genoeg. Hoe kan Hammas en/of Fatah ooit vrede sluiten met Israel als ze hun zgn. moslimbroeders al de hersens in willen slaan.
Het zou een mooie boel zijn zeg. Ik ben iemand zat, kom laat ik hem eens opblazenquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:15 schreef moussie het volgende:
[..]
uhm, gokje .. misschien omdat ze ons zat zijn na zoveel eeuwen inmenging in hun aangelegenheden ?
Anyway, staat de Israëlies netjes, er komt weer eens zoiets als vrede in zicht en zij gaan weer eens klooien aan de tempelberg .. de hoeveelste keer is dat nu dat vredesonderhandelingen op deze manier gefrustreerd worden ?
hoe noem je het dan dat je bruin wordt als je een maand lang op het strand gaat liggen in spanje ... goddelijke interventie want zo'n bleke huid verbrand zo snel?quote:
tja, alleen dat er tijdens de "bouwwerkzaamheden" het een en ander vernietigd wordt, althans volgens de archeologen die er meer verstand van hebben als ikquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:21 schreef buachaille het volgende:
Let op: het gaat hier om bouwwerkzaamheden! En niet om sloopwerkzaamheden zoals de "palestijnen" enkele jaren geleden gedaan hebben door een holte in de berg te maken van 10x10 meter!
Ja leuk, je heilige grond wordt weg gegeven door buitenlanders die er geen binding mee hebben op basis van geschriften van een paar 1000 jaar oud, en de laatste 1000 geschiedenis worden gewoon even onder het tapijt geveegdquote:En trouwens, wat zeiken ze, het is Israels grondgebied en die kunnen er mee doen wat ze willen, al blazen ze de hele berg op.
Wie zegt dat het Joden zijn? Zijn alle israëli's Joden? Of zit de Jodenhaat bij jou zo diep dat je meteen op Joden begint te kankeren.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:32 schreef moussie het volgende:
[..]
Dus gaan de joden maar weer klooien aan die berg zodat de Palestijnen ophouden onderling te knokken of zo ?
een bezoek aan de wiki, zo gebrekkig als dat die soms is als bron, had je in deze wijzer kunnen makenquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:50 schreef buachaille het volgende:
Voor moslims is het geen heilige grond omdat Mohammed daar nooit wat over heeft opgeschreven. Ja, hij zou ooit een een droom op een wit paard van Medina naar Jerusalem zijn gevlogen of zo.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tempelbergquote:Op de heuvel stond tot het jaar 70 de Joodse Tempel. Sinds de 7e eeuw staan op dezelfde plaats twee belangrijke islamitische heiligdommen: de Rotskoepel en de Al-Aqsamoskee. Hier zou volgens de islamitische overlevering de profeet Mohammed op zijn paard ten hemel zijn gevaren. Daarmee is het, na Mekka en Medina, de heiligste plek van de islam. Voor het christendom is de Tempelberg ook belangrijk. Door deze drie claims is de Tempelberg de meest omstreden vierkante kilometer ter wereld.
goh, zou het daar nou om draaien bij dat hele conflict, dat mensen zoals jij maar blijven volhouden dat hetgeen zij denken bepalend is voor hoe het moet gebeuren ?quote:En, ik denk dat dat de plaats beter tot zijn recht komt in Israelische handen, die zullen altijd met beleid bouwwerkzaamheden in gang zetten, ipv zoals de palestijnen met bulldozers een holte uitgraven.
tja, ik vraag me af waar die collectieve oogkleppen vandaan komen als het gaat over de handelingen van Israëlies, iemand anders zou dat niet kunnen flikken namelijk, daar waren iig een aantal van de resoluties middels boycotten ed doorgedruktquote:Jij haalt er een massamoord bij, volgens mij ben jij de eerste hier die daar aan denkt.
ten eerste, ik heb niets tegen Joden, wel tegen Zionistenquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:30 schreef Gia het volgende:
Wie zegt dat het Joden zijn? Zijn alle israëli's Joden? Of zit de Jodenhaat bij jou zo diep dat je meteen op Joden begint te kankeren.![]()
En in de israelische regering zitten per definitie alleen maar joden? Als Iran bijvoorbeeld iets uithaalt praat ik ook niet over "de moslims" maar over de regering van Iran.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:39 schreef moussie het volgende:
[..]
ten eerste, ik heb niets tegen Joden, wel tegen Zionisten
ten tweede .. misschien dat het geen Joden zijn die daar graven/bouwen, maar het gebeurt wel met toestemming van de israëlische regering
en tja, waar het mij hoofdzakelijk om gaat is de timing hé, die is nogal veelzeggend
Nope het is bezet gebied.quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:10 schreef buachaille het volgende:
Overigens is het gewoon grondgebied van Israël dus ze kunnen doen en laten wat ze zelf willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |