quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:38 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Nee, en God doet lekker zijn best he?![]()
Respect, he, daar draait het om.quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:22 schreef Meki het volgende:
[..]
Moskee is anders dan een beeld
of vind jij een schilderij van de rommelmarkt even waard als een moskee
Dan daag ik Hem bij deze uit. Blaas de boel nú maar op he!quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:39 schreef Meki het volgende:
[..]
Hij kan met een vinger het hele universum binnen 1 seconde wegblazen
Je bedoelt natuurlijk dat moslims andere mensen (lees: niet moslims) niet respecteren?quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:37 schreef Meki het volgende:
[..]
hehehe
wij de mensheid kunnen de mensen niet eens respecteren
Ik heb echt totaal geen idee wat je hiermee bedoelt... Bedoel je soms dat mensen de wereld niet hebben gemaakt en dat daarmee het bewijs is geleverd dat er een god is?quote:wij de mensheid kunnen de natuur niet eens tot stand brengen
Pas je een beetje op , Meki? Je wordt nog polytheist. Het antwoord hierop luidt namelijk: mijn ouders.quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:30 schreef Meki het volgende:
[..]
wie heeft jou gemaakt
wie laat ons hier leven
wie heeft dit mogelijk gemaakt
wie heeft je leren praten of de mogelijkheid ervoor gegeven
Als God - als je aanneemt dat ie bestaat - jou zou gaan aftrekken - om wat voor reden dan ook - krijg je echt wel een erectie. da's puur een lichamelijke reactiequote:Op woensdag 7 februari 2007 01:41 schreef beelz het volgende:
Dan heb ik er hier 1 voor je: God kan bij mij geen erectie tot stand brengen, mijn vriendin daarentegen lukt dat elke keer weer, ergo mijn vriendin is beter dan god.
Dus wat je nu zegt is eigenlijk dat God een klein kind is met een bakje seamonkeys?quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:39 schreef Meki het volgende:
[..]
Hij kan met een vinger het hele universum binnen 1 seconde wegblazen
omdat ik het al weet het om een propoganda film van Israel gaatquote:Op woensdag 7 februari 2007 01:37 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Jij kunt nooit dat filmje al bekeken hebben, het duurt 18 minuten
Heb je die klauwen wel eens gezien op tekeningen. Echt niet erectie waardig hoorquote:Op woensdag 7 februari 2007 01:42 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Als God - als je aanneemt dat ie bestaat - jou zou gaan aftrekken - om wat voor reden dan ook - krijg je echt wel een erectie. da's puur een lichamelijke reactie
Ja daarentegen bestaan die moskee en de koepel wel.quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:34 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik zou die mensen in Westminster net zo hard uitlachen als alle andere gelovigen. Goed voorbeeld trouwens, koning Arthur heeft nooit bestaan en is een legende, net zoals God en allah.
kijk nou maar eerst jongen. zet die oogkleppen af.quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:43 schreef Meki het volgende:
[..]
omdat ik het al weet het om een propoganda film van Israel gaat
ik trap daar niet in
Als een kerel aan mijn kroonjuwelen zit levert dat geen erectie op maar een gebroken nek bij die dude... Zul je zien dat ik dan ineens god ben want zo zijn de regels...quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:42 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Als God - als je aanneemt dat ie bestaat - jou zou gaan aftrekken - om wat voor reden dan ook - krijg je echt wel een erectie. da's puur een lichamelijke reactie
helaas moeten we wachten op de dag des oordeelsquote:Op woensdag 7 februari 2007 01:40 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dan daag ik Hem bij deze uit. Blaas de boel nú maar op he!
Maar schep daarna de Aarde opnieuw en laat mij en Kristel de nieuwe Adam en Eva zijn!
*hoopt![]()
en wie hebben jou ouders gemaaktquote:Op woensdag 7 februari 2007 01:42 schreef Apropos het volgende:
[..]
Pas je een beetje op , Meki? Je wordt nog polytheist. Het antwoord hierop luidt namelijk: mijn ouders.
De enige reden dat die moskee en gouden koepel niet tegen de vlakte hoeven van mij is dat het best mooie dingen zijn. Voor de rest heeft het geen waarde voor mij. Dat er mensen zijn die er wel waarde aan hechten is niet mijn probleem.quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:43 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja daarentegen bestaan die moskee en de koepel wel.
Zag net het voorbeeld van die boeddhabeelden voorbij komen. Daar kwam de verontwaardiging toch ook niet voort uit dat we hier allemaal boeddhist zijn?
Maar ik begrijp dat graven, uit religieuze motieven, onder bestaand cultureel erfgoed nu wel verdedigd moet worden?
Chemische reacties.quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:45 schreef Meki het volgende:
[..]
en wie hebben jou ouders gemaakt
en zo door en zo door
Wie heeft de maan gemaakt ??
de sterren ??
Ja, en de ophef aan Islamitische zijde komt voort uit louter kunstminnendheid en rationalisme.quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:31 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
De Israeli's doen daar opgravingen omdat ze nog steeds denken dat de verhalen uit de bijbel echt zijn.
Stel je voor dat er in Londen mensen onder Westminster gaan graven om het kasteel van koning Arthur te zoeken.
Ja die boeddhabeelden die de tailiban opblies zeggen mij ook niks.quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:46 schreef beelz het volgende:
[..]
De enige reden dat die moskee en gouden koepel niet tegen de vlakte hoeven van mij is dat het best mooie dingen zijn. Voor de rest heeft het geen waarde voor mij. Dat er mensen zijn die er wel waarde aan hechten is niet mijn probleem.
Waarom moet dat gemaakt zijn door iemand?quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:45 schreef Meki het volgende:
[..]
en zo door en zo door
de sterren ??
Nou???????????????quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:45 schreef Meki het volgende:
[..]
en zo door en zo door
de sterren ??
Ik ben geen boedhist dus het zal me idd aan mijn reet roesten wat ermee gebeurt. Als morgen ineens Ali al Wasco besluit een boedhabeeld in zijn anus te schuiven voor zijn sexueel genot dan vind ik hem alleen een rare snuiter.quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:47 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja die boeddhabeelden die de tailiban opblies zeggen mij ook niks.
Het kan toch nooit ontstaan uit zichzelf of wel ??quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:47 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Waarom moet dat gemaakt zijn door iemand?
Geef 1 reden waarom het niet uit zichzelf zou kunnen ontstaan?quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:49 schreef Meki het volgende:
[..]
Het kan toch nooit ontstaan uit zichzelf of wel ??
Waarom kunnen wij ademen ??
quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:48 schreef Apropos het volgende:
[..]
Nou???????????????
Om je enig idee van de grootte van het heelal te geven: het is goed mogelijk dat door jouw waargenomen sterrenlicht afkomstig is van een verdwenen object. Wat is het nut van dat object?
Kan iemand mij uitsluitsel geven dat Meki het alias van thabit is en dit dus allemaal niet gemeend is?quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:49 schreef Meki het volgende:
[..]
We weten het niet, maar het is er nog steeds. Maar goed, we kennen het heelal niet, maar over God weten we wel voldoende?quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:51 schreef Meki het volgende:
[..]
verdwenen ?? het is er nog steeds
We weten allemaal niet wat er gebeurt in de diepte van de universum waar nog niemand is terecht gekomen is
quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:51 schreef beelz het volgende:
[..]
Geef 1 reden waarom het niet uit zichzelf zou kunnen ontstaan?
Wat een vergelijkingquote:Op woensdag 7 februari 2007 01:49 schreef Meki het volgende:
[..]
Een auto bestaat uit zichzelf. Misschien bedoel je ´´ontstaan´´, waarmee je dan een oliedomme drogreden probeert te introduceren.quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:52 schreef Meki het volgende:
[..]
Omdat het niet kan .
Denk eens na .
een Auto kan nooit uit zichzelf bestaan of wel ??
En Waarom kunnen wij niet dichter bij de zon komen ??
Ze hebben daar sowieso niks te zoeken, laat staan daar te gaan graven.quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:49 schreef Apropos het volgende:
Maar goed, voorzichtige opgravingen staan gelijk aan het opblazen van kunstwerken, zoveel is duidelijk.
Dus God kan alles?quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:52 schreef Meki het volgende:
[..]
Omdat het niet kan .
Denk eens na .
een Auto kan nooit uit zichzelf bestaan of wel ??
En Waarom kunnen wij niet dichter bij de zon komen ??
Ja, fijn, maar daar gaat het niet om, edelachtbare.quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:53 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ze hebben daar sowieso niks te zoeken, laat staan daar te gaan graven.
De Israelische claim op Jeruzalem is "null and void".
Evolutie bestaat niet eensquote:Op woensdag 7 februari 2007 01:53 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Wat een vergelijking
Ja, het zou best eens gewoon uit zichzelf zijn ontstaan.
Er zijn trouwens ook beesies die anders ademen, net een andere weg genomen ooit. Dat heet evolutie. Daar geloof ik in.
Apollo zit daar te pokeren met Allah terwijl God Freya in het SM tuigje hangt. Dat soort taferelen zou ik ook ver van de mensheid houden iddquote:Op woensdag 7 februari 2007 01:51 schreef Meki het volgende:
[..]
verdwenen ?? het is er nog steeds
We weten allemaal niet wat er gebeurt in de diepte van de universum waar nog niemand is terecht gekomen is
Mooi, dat zeg ik over God. Iig is er meer bewijs voor de evolutie op te hoesten.quote:
Waarom denk je ??quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:53 schreef Apropos het volgende:
[..]
Een auto bestaat uit zichzelf. Misschien bedoel je ´´ontstaan´´, waarmee je dan een oliedomme drogreden probeert te introduceren.
En waarom kunnen wij niet dichter bij de zon komen?
Evolutie kan niet een bestaanquote:Op woensdag 7 februari 2007 01:55 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Mooi, dat zeg ik over God. Iig is er meer bewijs voor de evolutie op te hoesten.
Dat kan ook nietquote:Op woensdag 7 februari 2007 01:54 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Apollo zit daar te pokeren met Allah terwijl God Freya in het SM tuigje hangt. Dat soort taferelen zou ik ook ver van de mensheid houden idd
Jij bent dan wel het meest duidelijke voorbeeld daarvan, je bent ergens blijven steken iddquote:Op woensdag 7 februari 2007 01:56 schreef Meki het volgende:
[..]
Evolutie kan niet een bestaan
en heeft nooit bestaan
Wat bedoel je hier mee?quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:56 schreef Meki het volgende:
[..]
Waarom denk je ??
er is altijd een reden. Wij kunnen er niet in . daar gaat het om
wij kunnen nooit weten wat er inzit
Ik zie dat je met evenveel eerbied tegenover de wetenschap staat als tegenover andermans religie.quote:ontstaan . door wat is de aarde dan ontstaan
en niet door waterstof bla bla bla
Dat komt er nog eens bij dus, dat het bezet gebied is. Bij het gaan graven in de tempelberg.quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:54 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ja, fijn, maar daar gaat het niet om, edelachtbare.
noem eens een voorbeeld van Evolutie.quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:58 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Jij bent dan wel het meest duidelijke voorbeeld daarvan, je bent ergens blijven steken idd
Nog een vraag, dan ga ik naar bed:quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:56 schreef Meki het volgende:
[..]
Evolutie kan niet een bestaan
en heeft nooit bestaan
Alles kan Godquote:Op woensdag 7 februari 2007 01:59 schreef beelz het volgende:
Maar Meki, kan God alles?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |