Logisch. Ongenoegen uit je door raketten af te vuren.quote:De Islamitische Jihad zei twee raketten vanuit de Gaza-strook op Zuid-Israëlisch grondgebied te hebben afgevuurd om op die manier ongenoegen over het project te uiten.
Moskee is anders dan een beeldquote:Op woensdag 7 februari 2007 01:20 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Loop dan niet te janken over een moskee![]()
puur toneelspel voor de cameraquote:
Waarschijnlijk vind ik dat schilderij idd wel meer waard, je moet eens weten wat voor een vondsten je daar kan doen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:22 schreef Meki het volgende:
[..]
Moskee is anders dan een beeld
of vind jij een schilderij van de rommelmarkt even waard als een moskee
Onjuistquote:Op woensdag 7 februari 2007 01:24 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vind ik dat schilderij idd wel meer waard, je moet eens weten wat voor een vondsten je daar kan doen.
En nee, die beelden zijn geen ruk anders dan een moskeetje.
Nee hoor, beeld is precies hetzelfde als een moskee. Een dom idee van dommere mensen die nog dommere mensen willen onderdrukken middels religie.quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:22 schreef Meki het volgende:
[..]
Moskee is anders dan een beeld
of vind jij een schilderij van de rommelmarkt even waard als een moskee
en wie doet datquote:Op woensdag 7 februari 2007 01:24 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
puur toneelspel voor de camera
Psst... God bestaat nietquote:Op woensdag 7 februari 2007 01:26 schreef Meki het volgende:
[..]
Onjuist
een schilderij is niks waard
een Moskee is meer waard . het is een huis van god. waar elke moslim inkomt
een schilderij is niks waard alleen maar verlies zoals tijdsverlies en kwasten en verf
quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:26 schreef beelz het volgende:
[..]
Nee hoor, beeld is precies hetzelfde als een moskee. Een dom idee van dommere mensen die nog dommere mensen willen onderdrukken middels religie.
palestijnen. ze voeren een kunstje op als de camera's er zijn.quote:
quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:28 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
palestijnen. ze voeren een kunstje op als de camera's er zijn.
Dat is jou visie. Niets meer, niets minder. Die Boeddhabeelden die trouwens zo leuk waren opgeblazen waren een stuk cultureel erfgoed en een religieus iets, vergelijk het met het pissen op de koran in de ogen van Boeddhisten.quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:26 schreef Meki het volgende:
[..]
Onjuist
een schilderij is niks waard
een Moskee is meer waard . het is een huis van god. waar elke moslim inkomt
een schilderij is niks waard alleen maar verlies zoals tijdsverlies en kwasten en verf
Nope, synagoge is net zoveel waard als een beeldje of een moskee of een kerk of een stacaravan op een woonwagenkamp. Alleen heeft de stacaravan op het woonwagenkamp meer nut.quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:28 schreef Meki het volgende:
[..]
en Synagoge die is zeker meer waard zeker dan een schilderij van 1 euro van de rommelmarkt
wie heeft jou gemaaktquote:
mijn visie die kiest geen schilderij boven een belangrijke gebedshuisquote:Op woensdag 7 februari 2007 01:29 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Dat is jou visie. Niets meer, niets minder. Die Boeddhabeelden die trouwens zo leuk waren opgeblazen waren een stuk cultureel erfgoed en een religieus iets, vergelijk het met het pissen op de koran in de ogen van Boeddhisten.
En synagoge is in mijn optiek net zoveel waard als een moskee Meki.quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:28 schreef Meki het volgende:
[..]
en Synagoge die is zeker meer waard zeker dan een schilderij van 1 euro van de rommelmarkt
De Israeli's doen daar opgravingen omdat ze nog steeds denken dat de verhalen uit de bijbel echt zijn.quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:26 schreef beelz het volgende:
[..]
Nee hoor, beeld is precies hetzelfde als een moskee. Een dom idee van dommere mensen die nog dommere mensen willen onderdrukken middels religie.
Maar je vind het dus wel ok als een religieus iets van anderen mensen wordt opgeblazen? Om maar even te stoppen met schilderijen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:30 schreef Meki het volgende:
[..]
mijn visie die kiest geen schilderij boven een belangrijke gebedshuis
Mijn oudersquote:Op woensdag 7 februari 2007 01:30 schreef Meki het volgende:
[..]
wie heeft jou gemaakt
wie laat ons hier leven
wie heeft dit mogelijk gemaakt
wie heeft je leren praten of de mogelijkheid ervoor gegeven
Leuk filmpje. Even helemaal kijken: http://www.youtube.com/watch?v=t_B1H-1opysquote:Op woensdag 7 februari 2007 01:29 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee dat doen ze niet
daar is Israel juist goed in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |