Sneue hark zeg.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:15 schreef Monidique het volgende:
Nee, dat niet, dit wel:
[..]
http://www.elsevier.nl/op(...)blogid/51/index.html
Wat zou-ie van het Boekenweekgeschenk van 2001 vinden?
http://www.guardian.co.uk/Iraq/Story/0,,2006738,00.html?gusrc=rss&feed=12quote:The high metal gate of a nearby house was flung open and four gun-toting males rushed out. They dragged the driver from his vehicle and held a knife to his neck. Quickly and efficiently, the blade was run from ear to ear. "Now you're dead," said a triumphant voice, and their captive crumpled to the ground.
Then a moment of stillness before the sound of a woman's voice. "Come inside boys! Your dinner is ready!" The gunmen groaned; the hapless driver picked himself up and trundled his yellow plastic car into the front yard; the toy guns and knives were tossed by the back door. Their murderous game of make-believe would have to resume in the morning.
Abdul-Muhammad and his five younger brothers, aged between six and 12, should have been at school. But their mother, Sayeeda, like thousands of parents in Iraq's perilous capital city, now keeps her boys at home. Three weeks ago, armed men had intercepted their teacher's car at the school gates, then hauled him out and slit his throat. Just like in their game.
"That day they came home and they were changed because of the things they'd seen," said Sayeeda as she ladled rice into the boys' bowls. "The youngest two have been wetting their beds and having nightmares, while Abdul-Muhammad has started bullying and ordering everyone to play his fighting games. I know things are not normal with them. My fear is one day they will get hold of real guns. But in these times, where is the help?"
(...)
There are well-founded fears, he said, that the "relentless bloodshed and the lack of professional help will see Iraq's children growing up either deeply scarred or so habituated to violence that they keep the pattern going as they enter adulthood".
Romantiek.quote:
Valt nog niet mee.quote:Hoi,
Ik heb even een vraagje voor iedereen die even 10 minuten tijd heeft.
In het verleden heb ik hier al eens een oproepje geplaatst voor een experiment waarbij je kleuren moest kiezen. Voor datzelfde vak moeten wij nu weer een nieuw (online) experiment doen waarbij je hoofdsteden van europa moet aanwijzen op een kaart. Het gaat hierbij voornamelijk over de relaties tussen bepaalde steden. Het is dus geen topografie-toets. Je krijgt 2 basis-steden te zien en ten opzichte daarvan moet je een andere stad aanwijzen (je krijgt bijvoorbeeld amsterdam en londen te zien, en tenopzichte daarvan moet je parijs aanwijzen)
Het zou mooi zijn als je mee wilt doen!!!
Het is te vinden op:
http://www.bandagenda.com/niels/
(hopelijk werkt het overal bij iedereen, maar dat kan ik vanaf hier niet garanderen.
Bedankt in ieder geval
quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:59 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ik ben een kloon van Floripas, die af en toe gebruikt wordt om wat sfeer in de tent te brengen.
Je hoort gewoon een piepstemmetje dat zeggen he.quote:Balkenende noemde het een spannend avontuur om te kijken of en hoe ze samen konden werken.
Dit dan:quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:47 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Je hoort gewoon een piepstemmetje dat zeggen he.
quote:Alle homo's zijn links. Althans, dat zegt de voormalig Italiaans premier Silvio Berlusconi. Volgens hem zitten homoseksuelen "aan de andere kant", en daarmee doelde hij op de linkerkant in het Italiaanse parlement. Berlusconi deed de uitspraak tijdens een bijeenkomst in Monza. Hij was daar ter ondersteuning van lokale politicus Marco Maria Mariana.
eentje sp, de andere eerder een cda'er schat ik zo.quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:31 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Samen met je VVD-vrindjes zeker?
Een meevaller.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
eentje sp, de andere eerder een cda'er schat ik zo.
Weet ik niet, blijkbaar vind jij dat whisky-drinkers vvd'ers zijn.quote:
Het was misschien een overhaaste conclusie en/of stereotypering.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Weet ik niet, blijkbaar vind jij dat whisky-drinkers vvd'ers zijn.
een meevaller!quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het was misschien een overhaaste conclusie en/of stereotypering.
Ook een kop koffie?quote:
Met een scheut cognac?quote:
Brrrr....quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:50 schreef Monidique het volgende:
"Palestijnen" schrijven, doet me trouwens een beetje denken aan "holocaust" schrijven, maar dat terzijde.
http://www.denverpost.com/ci_5164921quote:The Rev. Ted Haggard emerged from three weeks of intensive counseling convinced he is "completely heterosexual" and told an oversight board that his sexual contact with men was limited to his accuser.
That is according to one of the disgraced pastor's overseers, who on Monday revealed new details about where Haggard has been and where he is headed.
The Rev. Tim Ralph of Larkspur also said the four-man oversight board strongly urged Haggard to go into secular work instead of Christian ministry if Haggard and his wife follow through on plans to earn master's degrees in psychology.
Tuurlijk.quote:
quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:29 schreef Autodidact het volgende:
[..]
http://www.denverpost.com/ci_5164921
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |