Snaveltje toe, oogjes dicht.quote:
Tijd voor kebab?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik ga ook naar Turkenstein.
Kebarbiestein!quote:
Goede zaak. En laat op de avond heb je ook niet zo veel keus meer turk of feboquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Binnenkort ga ik naar het whisky-festival in Groningen. Wie weet pomp ik nog wat geld in de lokale kebabturk.
quote:Ze had zich vermomd met een pruik en een regenjas en droeg een luier om niet te worden belemmerd door een sanitaire stop.
He, waarom mogen zij naar Bali? Ik vind 't niet eerlijk!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:Kliekjes gedrag. Wil het kliekje bestaande uit A. Gek, D. Ke en P. zich melden bij de bali?
Samen met je VVD-vrindjes zeker?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Binnenkort ga ik naar het whisky-festival in Groningen. Wie weet pomp ik nog wat geld in de lokale kebabturk.
Ik ben al een tijd op zoek naar een nieuw koffie apparaat. Welke Saeco heb jij?quote:Op woensdag 7 februari 2007 08:25 schreef sigme het volgende:
Mogge.
Geen brakke senseo hier, doch een fraaie Saeco.
Welk vak?quote:
quote:
Senseo is tof. Maaruh moet wel Xtra Dark pakken...quote:Op woensdag 7 februari 2007 08:26 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Senseo is flink beroerd. De booswichten die het verzonnen hebben hadden vast het oogmerk de wereldvrede te saboteren.
Het blijft gewoon neppe koffie, makkelijk, binnen te houden maar nep..quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Senseo is tof. Maaruh moet wel Xtra Dark pakken...![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:46 schreef pberends het volgende:
In slaap vallen & en niet meer kunnen bewegen
Ik heb een slaapverlamming gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |