Rot op poepkop.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:49 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Wist dat je dat ging zeggenteken vaan niveau laat maar zeggen.
Hoi.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:52 schreef Tyler..Durden het volgende:
Een beetje gaypride dit topic.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:54 schreef Piovan het volgende:
rot op vieze bloedhond
flikker op uit dit topic ga dood vieze kankerjudas
Hou eens op met schelden piovan. Als je nergens tegen kunt ga je maar op het EO forum posten.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:54 schreef Piovan het volgende:
[..]
rot op vieze bloedhond
flikker op uit dit topic ga dood vieze kankerjudas
Daar klink kankerjudas natuurlijk als goud in de oren.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hou eens op met schelden piovan. Als je nergens tegen kunt ga je maar op het EO forum posten.
Proberen iemand anders een ban aan te naaien staat ook een ban op!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:02 schreef TwyLight het volgende:
Op doodsverwensingen staat toch een ban?
Wat mij betreft wel.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:01 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Daar klink kankerjudas natuurlijk als goud in de oren.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:01 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Daar klink kankerjudas natuurlijk als goud in de oren.
Dat zijn ook hele vuile streken! en ik zal ook nooit iemand onterecht een ban toewensen mits mijn beschuldiging volledig in navolging van de Fok! policy gebeurt!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:05 schreef Snakey het volgende:
eren iemand anders een ban aan te naaien staat ook een ban op!
Kan die man een ban krijgen?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:08 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat zijn ook hele vuile streken! en ik zal ook nooit iemand onterecht een ban toewensen mits mijn beschuldiging volledig in navolging van de Fok! policy gebeurt!
Wil je nooit meer zo'n serieuze zin in een ONZ topic plaatsen?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:08 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat zijn ook hele vuile streken! en ik zal ook nooit iemand onterecht een ban toewensen mits mijn beschuldiging volledig in navolging van de Fok! policy gebeurt!
Ik mag jou trouwens wel, jij heb van die sterke opmerkingen en antwoorden zo nu en dan!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:10 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Kan die man een ban krijgen?
't Blijft neuken!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:11 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Tsss, ik neuk elke dag. tegen betaling
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:14 schreef TwyLight het volgende:
[..]
=> Meld hier je nieuwste aanschaf - Deel 15
Typisch Piovan, heerlijk toch.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:18 schreef TwyLight het volgende:
Was ook minderdanmatig
Ze heeft gewoon geen leven..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:30 schreef Tyler..Durden het volgende:
10000 posts? En je bent hier sinds '06? Gvd, je hebt écht niks beters te doen eh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |