quote:Ik ben wel gewoon ongesteld geworden..
Kan het da nog zijn
Of misschien iets anders,,
Want ik heb hemook gepijpt en ook Sperma geslik
Kunne jullie please antwoord geven wa het misschien kan zijn want ik ben nu best wel vaak misselijk,,
XXX
:'(quote:Ik ben hartstikke verliefd op mijn moeder, ik verlang ernaar om eens met haar te vrijen, en daarom ruk ik mij elke dag op haar af,wat moet ik doen
quote:Ik heb een penis van 13 à 14 cm in stijve toestand.. is dit te klein?
kan ik hiermee een meisje bevredigen..
gr, onzekere jongen
Kneus...quote:Heej
ik kom alleen klaar als ik lekker meiden zie roken of op foto's
waarom zou dit kunnen is dit raar
quote:
Ik ben gijsbert ik ben 16 jaar en heb constant zin in sex, ik heb al een tijdje geen vriendin meer.
ik ben dus volop bezig mezelf te verwennen, ik mastrubeer, vinger me en heb zelfs geprobeerd mezelf te pijpen maar het lukte niet.
ik schaam me ervoor dit te vertellen maar ik hou gewoon zoveel van sex!
Weten jullie waar ik zo'n pomp kan kopen die je over de penis schuif e nwat dat ongeveer kost?
ALvast bedankt,
WHEHEHEquote:Silke (14)
5-02-2007
Hoi, ik heb GISTEREN om 14:00 uur sex gehad met mijn vriendje, maar we hebben het zonder condoom gedaan en ik gebruik geen pil. Ik ben 7 dagen geleden nog ongesteld geweest. Maar ik kan dan toch niet zwanger zijn, omdat ik pas 14 ben? Ik wil echt niet zwanger zijn! Ik snap er helemaal niks meer van? Wat nu?
X, Marloesje
Ik vind deze ook wel in het rijtje passen.quote:
Standaard Autorijden en Nike Air Max
Hey allemaal,
worden jullie ook geil van autotijden met je Nike Air Max Classics op de pedalen? Vooral lekker extreem slippen met je Air Max op de pedalen vind ik echt onwijs geil. Ook wanneer een stoplicht van oranje naar rood springt gaat de rechtervoet met m'n Nike Air Max nog eens volop naar beneden.
Zijn er jongens met dezelfde ervaring? Mail dan naar ***
Het onderstaande bericht las ik ook op dit forum, maar staat verder geen contactinformatie bij:
--------------------------------------------------------------------------------
Posted by user 'arjenlovesmier'
Hoi allemaal
Ik vroeg me af of er nog meer jongens zijn die het geil vinden om de veters van je nike air max strak te strikken en dan tijdens het autorijden steeds de koppeling flink te laten slippen en je air max steeds op de koppeling te laten rusten.
Ik word hier heel erg geil van en spuit dan ook vaak tijdens het autorijden.
Als ik de veters niet strak gestrikt heb vind ik het niet geil, alleen ze ze dus strak gestrikt zijn.
Ik ga dan ook vaak een stukje rijden met de veters van mijn air max super strak en dan bij een drogist condooms kopen terwijl ik een stijve heb ik mijn training. Als ik het condoom dan omgedaan heb kom ik vaak klaar tijdens het rijden, als ik moet optrekken bijvoorbeeld en de koppeling flink laat slippen, zonder dat ik mijn stijve pik aanraak.
Zijn er jongens met dezelfde ervaring?
Je bedoelde dit topicquote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:37 schreef eQuaL het volgende:
[..]
WHEHEHE![]()
En dit topic bestond al geleuf ik
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:41 schreef Viking84 het volgende:
Wat een kansloos topic. Toen jullie 13 waren schreven jullie schreef ik ook naar de Tina, hoor.
quote:
quote:Jo de manne
ik heb een mooi figuur want ik ga naar de fitnis ongeveer 4keer per week mer ik zit nu wel met een grote vraag, als je fitnis doet en je krijgt altijd maar meer en meer spieren hé awel wordt je pick dan kleiner of nie
en als dat zo is moet ik dan stoppen met fitnis en groeit ie dan terug normaal want ik heb nu een pick van 24 cm als ie in erectie is (ik weet het die is boven het gemiddelde mer ik schaam me er nie voor hoor want ik ben er fier op)
groetjes, den bassy
w00t w00t w00tquote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:48 schreef Reneuh het volgende:
Ik heb wel eens een kleurtekening opgestuurd. En toen ook nog een modelauto gewonnen van een ferari F40!
ik lachtequote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Ik heb alleen een paar keer naar de Hitkrant geschreven, naar de 'plaatjes-van-popsterren-aanvraag-rubriek' (ja toen had je nog geen internet
).
Frans Bauer was toen nog niet famousquote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:50 schreef Piovan het volgende:
[..]
ik lachte![]()
dus je stuurde een brief, en je wachtte wekenlang geduldig tot er een miezerig klein plaatje van frans bauer werd geplaatst?
Held!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Frans Bauer was toen nog niet famous. Ik heb eens een plaatje van Jon Bon Jovi en Savage Garden aangevraagd en natuurlijk wachtte ik niet weken. Sterker nog: was het allang weer vergeten toen ik mijn briefje in de HK zag staan.
quote:Ik ben hartstikke verliefd op mijn moeder, ik verlang ernaar om eens met haar te vrijen, en daarom ruk ik mij elke dag op haar af,wat moet ik doen
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Had de TS al vermeld, maar een typische een gevalletje van het oedipus complex![]()
Ik heb wel eens meegedaan met een prijsvraag van de Hitkrant en heb die ook nog gewonnenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Ik heb alleen een paar keer naar de Hitkrant geschreven, naar de 'plaatjes-van-popsterren-aanvraag-rubriek' (ja toen had je nog geen internet
).
quote:Hallo,
Ik en me zusje (11) hebben afgelopen weekend stiekem de drank uit het drankenkastje gedronke..
Er zat heel veel sterk spul tussen, iets genaamd wiskey ofzow..
Maar daarna heb ik dus sex gehad met me zusje..
Kan zei nu zwanger worden?
En is het normaal dat ik gister weer sex met haar had?
Ze zei ook dat ze graag me sperme wilde slikken? is dit normaal?
Greetz,
Piet
die gast weet niet eens hoe je het schrijftquote:Hoi
ik ben nog nooit gevenen.
is dat raar?
ik heb wel op een meid gelegen wel met kleren aan en die bewegingen gemaakt.
of heb ik dat wel gevrenen?
groetjes
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:00 schreef Piovan het volgende:
quote dit bericht als je dit een sad topic vindt
quote dit, als je dit een kansloos bericht vindt
Beste Piet,quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:04 schreef Spike1506 het volgende:
Ik heb dit gevraagd:
[..]
Ben benieuwd of ik antwoord krijg
Dat was ikquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:28 schreef Crystal_Rain het volgende:
[..]
Beste Piet,
Het is zeker niet normaal om seks te hebben met je zusje, daar moet je echt niet mee doorgaan. Je zusje kan zeker zwanger zijn als ze al ongesteld is. In dat geval kunnen jullie het beste langs de huisarts gaan.
Groetjes, Laura.
![]()
![]()
![]()
waar kun je je opgeven als modquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:42 schreef most_wanted het volgende:
Whehehe.
Welke is van jou, dan beantwoord ik hem niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:19 schreef wolferl het volgende:
puik topic, heb zelf ook een vraag ingestuurd, kijken of ze die ook serieus behandelen
Eerst even kijken of jij wel geschikt bent...quote:
Je wordt altijd aangenomen hoor, ik ben geen 18 maar ik werd ook meteen mod. Vraag me wel af voor hoelang als ik kut-antwoorden ga gevenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:42 schreef covie het volgende:
[..]
Eerst even kijken of jij wel geschikt bent...
http://liefde.leerlingen.com/vraaghet/?keuze=moderator
Voldoe je aan de voorwaarde (ongetwijfeld)n:
http://liefde.leerlingen.com/vraaghet/?keuze=moderatoraanmelding
Succes!!!![]()
Edit: beetje laat![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:24 schreef grizegrijn het volgende:
[..]
Welke is van jou, dan beantwoord ik hem niet.
Goed plan. Kijken of er nog een dergelijke vraag is waar ik dat als antwoord op kan geven.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:05 schreef Martijn85 het volgende:
Vragen of die 14 jarigen niet een keertje met jou willen neuken als mod zijnde
Als het lukt stuur haar dan wel ff door naar mij als zijnde provisiequote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:06 schreef grizegrijn het volgende:
[..]
Goed plan. Kijken of er nog een dergelijke vraag is waar ik dat als antwoord op kan geven.
quote:
Geloof me, de vragen die nog niet beantwoord zijn, zijn nog kutter dan degene die wél beantwoord zijn.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:10 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb me ook maar even aangemeld als mod. Ik ben echter niet van plan om onzinnige kutreacties te gaan geven, zolang er ook geen onzinnige kutvragen gesteld worden
.
grappig&zielig tegelijkquote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:37 schreef eQuaL het volgende:
[..]
WHEHEHE![]()
quote:
Antwoord:quote:Ene jonge (13)
6-02-2007 Ik heb met ene meisje van me sgool al ongeveer 2,3 weke maar nu komk erachter dat ze zichzelf snijd hebbe jullie nog paar goeie tips om er vanaf te kome of ergens op afreagere
Liefde moderator:
Prewien
Ik zou zeggen geef der eenquote:6-02-2007 Hey Jongen,
Vraag aan haar waarom ze zichzelf snijd. Verlaat haar niet maar steun haar. Praat veel met haar over haar problemen dan zal ze het vast wel makkelijker kunnen verwerken. Blijf lief tegen haar en verwaarloos haar niet, want het kan zijn dat ze thuis al verwaarloosd wordt en jou nodig heeft.
Niet heletijd zeggen doe het niet want daar schiet ze niks mee op. Dit hoort ze waarschijnlijk al genoeg. Het beste is erachter komen wat haar probleem is en of je haar ook kunt helpen. Een luisterend oor is al voldoende.
Succes en groetjes, Prewien
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:08 schreef Soli het volgende:
[..]
die gast weet niet eens hoe je het schrijft
Silke (14)quote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:37 schreef eQuaL het volgende:
[..]
WHEHEHE![]()
quote:Bzd (15)
6-02-2007 Wat kan er gebeuren als ik me lul in de kont down van een meisje
want ik heb het welens gedaan zonder condoom ik voel me onzeker
ben namelijk bang dat ze zwanger raakt maar ik ben niet klaar gekomen want ik dacht als je klaar komt in de kont blijft het zitten denk ik ,,
Eigenlijk veel te grof... maar wel grappigquote:
Grofappig dus.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:57 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Eigenlijk veel te grof... maar wel grappig![]()
[maikuuul mode] sad jeweets![/maikuuul mode]quote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:02 schreef isama het volgende:
[..]
[maikuuul mode] sad jeweets![/maikuuul mode]
owkeee...
OMFGquote:Gok maar (13)
5-02-2007 Ik had een vraag ik heb een tijtje geleden een voet bal in me ballen gekregen en nu als ik het doe mett mijn vriendin komt er geen sperma meer uit? en als ik me aftrek komt er ok niks meer uit? (ik ben erg bang dat er nooit meeer iets uit komt)
en ze is 13 jaar...quote:Ik heb een vriend. hij houd van sex maar niet met mij.hij zegt ik ben dik.nou en ik weeg maar 116 killo voor mij is dat wijnig ik ben nou eenmaal dik geboren hij wil pas sex als ik 80 killo afbengevallen maar dat wil ik niet hij zegt dat ik niet eens een kut het mar gewoon een moerass ik haat dat hij zo doet tege mij mijn en mijn tepels zijn heeeel groot help mijn alsjebliefttt wat moet ik nu doen jij bend de beste die der is helpp mij nuuuu
wie van jullie heeft dit gepost??quote:Beste melanie,
Ik weet niet of ik jouw vraag wel serieus moet nemen.
116 kilo weinig?
Mocht het wel serieus zijn dan is het tijd om een ander vriendje te zoeken en toch ook iets aan je gewicht te doen.
Groetjes,
Karin
ja wat een schande dat arme kind!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:20 schreef isama het volgende:
vraag:
[..]
en ze is 13 jaar...
antwoord:
[..]
wie van jullie heeft dit gepost??
dat met die gewichten moeten ie vooral doenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:33 schreef grizegrijn het volgende:
"Hey,
Ik merk meer en meer dat mijn teelballen altijd gekrompen zijn, net hetzelfde als ik het koud zou hebben, maar zelfs als ik het warm heb zijn ze enorm gekrompen...
Mijn penis is redelijk groot en heb daar totaal geen probleem mee, maar dat maakt het niet mooi dat ik dan meer een zak hangen heb onder mijn penis dan 2 ballen.
Ik heb ooit eens op tv gezien dat sommige mensen daar oplossingen voor hebben om je teelballen een beetje te kunnen laten zakken. (iets van gewicht aanhangen.. :s?)
Het toont gewoon geen mooi gezicht. (wat dezerdaags belangrijk is)
Zouden er dingen zijn die je er tegen aan kan doen?
Mvg en bedankt!"
Wat zal ik antwoorden?
Maak jezelf mod en vraag foto'squote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:54 schreef RickoKun het volgende:
jammer, daar gaat flink wat fapstof verloren![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:24 schreef grizegrijn het volgende:
[..]
http://liefde.leerlingen.com/vraaghet/?keuze=moderator
quote:Hoi,
Ik denk dat ik dit kan omdat ik een redelijk lange levenservaring heb met behoorlijk wat misgelopen relaties waardoor ik in een hoop situaties uit eigen ervaring kan spreken.
Ik kan aandachtig lezen, goed relativeren en ben duidelijk in mijn uitleg.
Groeten
quote:Uriot (33)
30-01-2007 Hallo, ik ben uriot, ik wil weten of mijn vrouw zwanger is...want ze wilt me ineens niet meer zoenen en pijpen... hoe kan ik daar achter komen?
Mvg
Uriot
Kleurverschil:quote:Bob (13)
5-02-2007 Ik heb oranje sperma ik vindt dit erg eng! soms trek ik me zelf en komt er oranje sperma uit hoe komt dat!??
quote:Johan (13)
4-02-2007 Ik wil graag een negerin neuken want die hebben vaak grotere tieten en wit zaad staat mooi op een bruine kop. Klopt het dat negerinnen vaak grotere tieten hebben dan blanken ?
quote:Derk (20)
3-02-2007 Ik ben 20 jaar en heb nog steeds een kleine penis kan dit nog gaan veranderen ik heb me van jongs af aan, niet afgetrokken maar gestreeld en langs mijn zak gedrukt en zo klaar gekomen. Is het misschien omdat ik heb juist kleiner heb gedrukt.
Waar een bed al niet goed voor isquote:Cinderella (15)
3-02-2007 Is het waar dat als je de pil begint te nemen ,dat je stopt met groeien?
ik zou graag de pîl beginne neme, maar toch nog groeien hoor
en hoe kan ik een beetje verdikken?
want ik lijd zeker niet aan anorexia!! want ik eet zeer goed en veel toch
dus??
Wat is de sport vraag ik me afquote:Croon (11)
4-02-2007 Hee, ik ben pas 11 geworden.
Vanaf ik 8 ben neuk ik tegen het bed. Nou lees ik deze site en ik geloof dat ik al zolang kan klaarkome?? Vanaf 10 ergens spuit ik ook water uit mijn piemel als ik het lekkere gevoel krijg. Mijn piemel is al erg grooter dan de andere jongens van groep 7 maar hij heef nog geen haar
Is da vroeg? en normaal?
quote:Ikke (13)
3-02-2007 Mijn ballen zijn blauw geworden van een hele dag te sporten .Weten jullie wat ik moet doen.
Antwoord "quote:Liefde onderwerp: Hoi
Anoniem (15)
30-09-2003 Ik ben een jongen van 15 jaar oud en
soms masturbeer ik wel anders en dan opeens voelt alles nat aan en dan is het helemaal nat in mijn onderbroek. maar eigenlijk vind ik dit wel lekker ruiken, soms proef ik het wel eens.
is dit normaal ??
groetjes anoniem
quote:Beheerder:
Admin
6-10-2003 Beste ANONIEM,
Dit is een vreemd geval. Het is niet helemaal normaal, het beste is om je onderbroek na het mastruberen in de was te gooien en een nieuwe aan te trekken, misschien stopt je drang om het te proeven wel.
Groetjes,
Wouter
wtfquote:Let op: indien je gelogen hebt over je leeftijd, dan krijg je GEEN reactie op je aanmelding.
Ze trekken je paspoort naquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:22 schreef fraubitch het volgende:
[..]
wtf![]()
hoe weten ze hoe oud ik ben ?
oh ja dat was hetquote:
nou leg eens uit wat is dat dan?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:04 schreef Sensation89 het volgende:
Messie (24)
''Wat is een clitoris''
lol dit zal toch niet serieus zijn![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:28 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
nou leg eens uit wat is dat dan?
![]()
quote:De clitoris of kittelaar is een seksueel orgaan van de vrouw.
De clitoris ligt aan de bovenzijde tussen de grote schaamlippen, op het punt waar de kleine schaamlippen bij elkaar komen. Het zichtbare deel ziet eruit als een klein roze bolletje, de glans clitoris. De clitoris bevat zeer veel zenuwuiteinden en is daardoor erg gevoelig voor directe aanraking, maar bij zacht strelen of likken (beffen) kan de vrouw een groot genot ervaren.
Detailsquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:03 schreef Beach het volgende:
Mooi toen ik nog moderator was daar en na 3 dagen al werd gekickt![]()
Heb mailquote:
Nu nog 3 goede antwoorden verzinnenquote:Hoi,
Bedankt voor je aanmelding om liefdemoderator te worden op http://liefde.leerlingen.com/vraaghet/
Je aanmeldingsmailtje klinkt erg goed!
Ik geef je 3 testvragen. Stuur de antwoorden die je hierop zou geven per mail naar mij toe.
Beantwoord ze zoals jij ze als moderator zou gaan beantwoorden. Probeer wel op je spelling te letten. Graag volledige woorden, komma's, punten en hoofdletter gebruiken waar nodig. Lees je antwoord eerst nog eens goed door, voordat je hem verzend. Als je het goed doet, word je een liefdemoderator! Zet hem op!
------------------
Vraag1 :
Schatjuh (15) vrouw : leefdtijdsverschil
Hallo,
Ik ben een meisje van 15 jaar en heb verkering met een jonge van 20 jaar hij word 21 jaar.ik zie hem echt doodgraag en ik wil hem echt niet kwijt.maar ik durf het men ouds niet vertelle want ze strafe mij zo hard dan.wat moet ik doen? op liefde staat toch geen leeftijd ik moet gelukkig,dat is toch zo?
ik hoop dat jullie kunne antwoorden op men vraag vriendelijke groetjes
------------------
------------------
Vraag2 :
Marloes (14) vrouw : Ben ik zwanger
Hoi, ik heb GISTEREN om 14:00 uur sex gehad met mijn vriendje, maar we hebben het zonder condoom gedaan en ik gebruik geen pil. Ik ben 7 dagen geleden nog ongesteld geweest. Maar ik kan dan toch niet zwanger zijn, omdat ik pas 14 ben? Ik wil echt niet zwanger zijn! Ik snap er helemaal niks meer van? Wat nu?
X, Marloesje
------------------
------------------
Vraag3 :
LiSa (15) vrouw : Kun je zwanger raken van?
Kun je van anale sex ook zwanger raken?
Kus, LiSa
------------------
Met vriendelijke groet,
Frank
Leerlingen.com
Ja Lisa, dat kan. Hoe denk je dat moderators verwekt worden?quote:------------------
Vraag3 :
Kus, LiSa
------------------
Dan had je maar op moeten letten bij biologie.quote:------------------
Vraag3 :
Kus, LiSa
------------------
quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:31 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Ja Lisa, dat kan. Hoe denk je dat moderators verwekt worden?
quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:31 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Ja Lisa, dat kan. Hoe denk je dat moderators verwekt worden?
FokMeis eh?? Wie van de boefjes hier heeft dit geschreven??quote:Fokmeis (16) Ik ben nog maagd en ik heb gehoord van me vriendinnen dat je dan niet zwanger kan worden want zij waren ook maagd en toen hadden ze het gedaan en toen waren ze niet zwanger. nu wilt me vriend het doen maar we durven geen condooms te kopen en als je dan toch niet zwanger kan raken dan kunnen we het ook wel zo doen.
geef antwoord aub
Gebruik die antwoorden van Beach uit het andere topic, heb ik ook gedaanquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:00 schreef glasbak het volgende:
[..]
Heb mail![]()
[..]
Nu nog 3 goede antwoorden verzinnen![]()
Nueh.. ik heb mn eigen inspiratie er op los gelatenquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:31 schreef grizegrijn het volgende:
[..]
Gebruik die antwoorden van Beach uit het andere topic, heb ik ook gedaanBeetje aanpassen, ze waren er zeer tevreden over
quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:25 schreef postmortum het volgende:
Let op: Wij hebben het recht om vragen te verwijderen van mensen die denken grappig te zijn en misbruik maken van dit onderdeel.
hopelijk krijg antwoord op mijn vraag of ik fetisch heb , omdat ik op gothics geilquote:
Als ik toegelaten word als moderator, zal ik daar eens een mooi antwoord op gevenquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:34 schreef postmortum het volgende:
[..]
hopelijk krijg antwoord op mijn vraag of ik fetisch heb , omdat ik op gothics geil![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:35 schreef TwyLight het volgende:
Dat is een ziekte, geen fetisch.
wannabe-lijken?quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:34 schreef postmortum het volgende:
[..]
hopelijk krijg antwoord op mijn vraag of ik fetisch heb , omdat ik op gothics geil![]()
haal je schaamhaar es van me zak af! gadverdamme man!quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:16 schreef NaaiHard-DieHard het volgende:
Iemands schaamhaar op zijn balzak, of ben ik de enige die dat zo interpreteerde?
Kijk mijn posts in dit topic even doorquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:35 schreef Mr-Sander het volgende:
Kan je ook zonder goed e-mailadres toegelaten worden? Of moet je ook bevestigen als je moderator wilt worden?
Ja, dit is een serieuze vraag, aangezien ik mij kandidaat wil stellen voor het moderatorschap op liefde.leerlingen.com
Gast, jij bent degene die hier de vragen moet stellen, niet degene die de antwoorden moet geven.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:35 schreef Mr-Sander het volgende:
Kan je ook zonder goed e-mailadres toegelaten worden? Of moet je ook bevestigen als je moderator wilt worden?
Ja, dit is een serieuze vraag, aangezien ik mij kandidaat wil stellen voor het moderatorschap op liefde.leerlingen.com
Waar ken ik dat vanquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:39 schreef Mr-Sander het volgende:
Oke, ik wil btw niet serieus moderator worden hoorwel leuk antwoorden geven
quote:Vraag:
Ik weet niet of ik met mijn vraag op de goede plaats ben, maar ik wil graag weten of de computerspellen Myst Riven en Exile verantwoord zijn om te spelen voor christenen. Ik ken de spellen niet, ze lijken me leuk maar ikwil graag weten of er geen gevaar in zit.
Antwoord:
Het zal je niet verbazen dat ik de spellen ook niet ken. Ik kan dus alleen een paar algemene opmerkingen maken. Al ons doen en laten moeten we toetsen aan de Bijbel. Op grond daarvan zullen we spellen waar geweld in voorkomt moeten afwijzen. Hetzelfde geldt voor spellen met monsters, buitenaardse wezens e.d. Wanneer een spel een verslaving dreigt te worden is het geen ontspanning meer, maar geeft het gebondenheid. Die gebondenheid brengt je niet dichter bij God, maar vormt een barrière. Informatie over de spellen die jij noemt kun je vinden op myst.pagina.nl. Ik lees daar o.a. over "gaan naar een andere wereld". Dit maakt me wat huiverig. Maar lees en oordeel zelf. "Hetzij dan dat gijlieden eet, hetzij dat gij drinkt, hetzij dat gij iets anders doet, doet het al ter ere Gods" (1 Korinthe 10:31).
Dan wordt je vraag meteen gedeletequote:Op woensdag 7 februari 2007 19:48 schreef NaaiHard-DieHard het volgende:
Je moet je eigenlijk gewoon aanmelden, en dan zo' n vet ziek probleem verzinne, zoals kapot gescheurde teelballen vast geniet aan je rechterduim en dan je linker hand vast in je hol ofzo, en dan zo van, men moeder typt dit voor me, wat moet ik (we ) doen
Dat is geen leerlingen.com en derhalve off-topicquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:49 schreef Puzzelaar het volgende:
Dit is ook mooi btw: http://www.refoweb.nl/vragenrubriek/
[..]
Hij zal wel denken, wat is het druk zo ineens met de aanmeldingenquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:43 schreef 16meter het volgende:
Ik word ook moderator daar als het goed is.
Welke fokker?quote:Angsthaas (18)
7-02-2007 Ik heb schaamhaar van ca. 10 cm.
is dit iets om over op te scheppen of moet ik het maar afknippen?
maar groeit dat dan harder terug?
groetjes, geheim en verlegen.
Tralalalaquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:00 schreef glasbak het volgende:
[..]
Heb mail![]()
[..]
Nu nog 3 goede antwoorden verzinnen![]()
Je antwoorden zien er hartstikke goed uit! Mijn complimenten. Let wel hierop: als het bij vragen duidelijk is dat er onveilig gevreeën is, graag de personen nog wijzen op de risico's hiervan (SOA's).
Ik heb een account voor je aangemaakt en vanaf nu kun je mee doen met vragen beantwoorden.
OMGquote:Liefde onderwerp: Mijn piemel
Dirkje (12)
8-02-2007 Als ik altijd douch, krijg ik altijd van die gevoelens alsof er een meisje bij me staat. Ik ga me dan aftrekken en kom meestal lekker onder de warme straal klaar. Ik gil dan een meisjesnaam van een meisje die ik ken en heel lekker vindt. Ik scham me ervoor, want soms kreun of gil ik vanzelf en heb dit niet altijd in de gaten. Me moeder komt dan naar boven en vraagt wat er is. Ik schaam me dan en me moeder ziet dan dat ik een stijve piemel heb. Wat moet ik doen, want het voelt enorm rot.
Dirkje
Liefde moderator:
Anniek
8-02-2007 Hoi Dirkje,
Het is heel normaal dat een jongen zich aftrekt, dat zal je moeder ook begrijpen. Je hoeft je er niet voor te schamen hoor!
Groeten,
Anniek.
--------------------
Toevoeging van Moderator: sara
Beste Dirkje,
Het is niet echt onnormaal dat je dat doet.
Want je zit in zo'n fase van die leeftijd.
Maar je kan misschien de deur van de douche opslot doen als dat gaat.
Als je nog vragen hebt kun je hier altijd terecht.
Groetjes Sara
Niet teveel details hier posten.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:37 schreef glasbak het volgende:
[..]
Als ik toegelaten word als moderator, zal ik daar eens een mooi antwoord op geven
zie grappig&zielig tegelijkquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:00 schreef Beach het volgende:
[..]
Niet teveel details hier posten.
Die webmaster kijkt hier ook weleens en daardoor ben ik gesnapt![]()
Queeen bee ?quote:Hoi Jongen Ano,
Je hoeft ook niet naar de dokter hoor, dit is heel normaal voor jongens van jouw leeftijd. Er is alleen wel weinig aan te doen, het gebeurt je gewoon. Je kunt proberen aan minder leuke dingen te denken. Of iets voor je kruis houden als je naar een ander lokaal moet.
En verder wil een keer aftrekken inderdaad ook wel helpen.
Maar je hoeft je dus niet te schamen, het is normaal.
Groetjes,
Kayleigh
Neeheequote:Op donderdag 8 februari 2007 17:26 schreef speedstar het volgende:
Soms als ik in de klas zit krijg ik opeens een stijve piemel... ik vind dit erg genant als ik dan moet opstaan enzo... ik kan er ook helemaal niks aan doen. Ik schaam mij hier heel erg voor, dus wat ik voortaan doe is, voordat het lesuur begint, dat ik naar het toilet ga om mij af te trekken. Maar dit is best lastig om de hele tijd te doen. Wat moet ik hiermee doen ? ik durf niet naar de dokter...
[..]
Queeen bee ?![]()
oh dacht dat jij het was...quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:31 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Neehee
Als ik al op zon forum ging ging ik dus echt niet met mijn niet echt veel voorkomende naam![]()
Ja, dat weet ikquote:
Mja... Voor zover ik me kan herrinneren heb ik geen belangrijke sporen achter gelaten. MIsschien dan het persoonlijke antwoord uit zijn email. Maar als ik gewoon serieus antwoorden geef dan is er toch niets aan de handquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:00 schreef Beach het volgende:
[..]
Niet teveel details hier posten.
Die webmaster kijkt hier ook weleens en daardoor ben ik gesnapt![]()
Laat me raden, je doet je voor als chick?quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:16 schreef glasbak het volgende:
[..]
Mja... Voor zover ik me kan herrinneren heb ik geen belangrijke sporen achter gelaten. MIsschien dan het persoonlijke antwoord uit zijn email. Maar als ik gewoon serieus antwoorden geef dan is er toch niets aan de hand![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:37 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Laat me raden, je doet je voor als chick?
Wi eb en je dan? Ik wil je posts zien, ik geloof niet dat jíj arme zielige breezertjes de grond in traptquote:
Ik trap ze de grond ook niet inquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:47 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wi eb en je dan? Ik wil je posts zien, ik geloof niet dat jíj arme zielige breezertjes de grond in trapt![]()
Dat doe jij niet ;Pquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:50 schreef glasbak het volgende:
[..]
Ik trap ze de grond ook niet in![]()
Nog niet althans![]()
En die naam.. Hmm.. Daar kom je zelf maar achter
Hij heeft dezelfde naam als jij hahaaquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:52 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat doe jij niet ;P
Ben je nu aan het posten?![]()
Nee, Mirella is me elke keer voorquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:52 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat doe jij niet ;P
Ben je nu aan het posten?![]()
Zomg, dalijk is hij Kayleigh jaquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:55 schreef speedstar het volgende:
[..]
Hij heeft dezelfde naam als jij hahaa
Pwnd door n meisjequote:Op donderdag 8 februari 2007 18:57 schreef glasbak het volgende:
[..]
Nee, Mirella is me elke keer voor![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:59 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Zomg, dalijk is hij Kayleigh ja
Volgens mij krijgt die site meer dan genoeg vragenquote:
Ja, maar ze hebben geloof ik ook zo'n 200 man/vrouw als moderator aangesteldquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:05 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Volgens mij krijgt die site meer dan genoeg vragenWat een gelul allemaal zeg
Daar kom je als newbie toch niet tussenquote:Op dit moment in behandeling door moderator(s)
8-02-2007 19:10 Echte sander (17) : kut davy! Thijs_u
8-02-2007 19:12 eefje (18) : trouwen Mirella
8-02-2007 19:13 sander nota (17) : kut Kayleigh
Vandaar dat ze nu zo actief zijnquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:11 schreef grizegrijn het volgende:
Eergisteren stuurden ze een e-mail naar alle mods omdat er nog meer dan 100 vragen of zo onbeantwoord waren.
And miss all the fun?quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:16 schreef glasbak het volgende:
[..]
Vandaar dat ze nu zo actief zijn![]()
Mja.. dan kan ik nog wel een weekje wachten
Doe jij eens wat leuks posten dan ? Dan ga ik kiijken of ik daar een passend antwoord op weetquote:
Ha, zo creatief als die berichten daar ben ik nietquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:27 schreef glasbak het volgende:
[..]
Doe jij eens wat leuks posten dan ? Dan ga ik kiijken of ik daar een passend antwoord op weet
Ik dacht jij deze geschreven had:quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:28 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ha, zo creatief als die berichten daar ben ik niet![]()
Leek me echt iets voor jouquote:marj (12) : ?!?!?!?!
Wat is Marj voor naamquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:32 schreef glasbak het volgende:
[..]
Ik dacht jij deze geschreven had:
[..]
Leek me echt iets voor jou
Grizegrijn weet de inhoud denk ik wel
Hele topic staat vol, maar afijnquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:38 schreef glasbak het volgende:
[..]
Ik mag niet lekkenBeroepsgeheim
![]()
Idd wie is datquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:44 schreef grizegrijn het volgende:
Hoi ik ben verliefd op een meisje op een groot nederlands forum (fok).
Ik heb haar ook op MSN en we spreken elkaar af en toe. Ook maakt ze kei veel geile topics aan, en ik vraag me af of ze echt zo is. Ik denk dati k binnen kort naar hoogeveen rij om haar op te zoeken, maar ik weet niet of ze dat wil.
Als ze dat niet wil, en ik sta daar voor haar deur, moet ik dan gewoon mijn wil doordrijven?
Of moet ik naar haar (K.) luisteren? ??
Help!!
wie is dat?
Dat is Erik (19 man)quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:44 schreef grizegrijn het volgende:
Ik heb haar ook op MSN en we spreken elkaar af en toe. Ook maakt ze kei veel geile topics aan, en ik vraag me af of ze echt zo is. Ik denk dati k binnen kort naar hoogeveen rij om haar op te zoeken, maar ik weet niet of ze dat wil.
Als ze dat niet wil, en ik sta daar voor haar deur, moet ik dan gewoon mijn wil doordrijven?
Help!!
wie is dat?
Lees anders even terugquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:43 schreef JediMindTricks het volgende:
Kayleigh, ben jij daar moderator ??![]()
![]()
![]()
Nu wie is die grapjasquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:45 schreef glasbak het volgende:
[..]
Dat is Erik (19 man)Ik las hem net
LOL waar staat die ergens?quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:44 schreef grizegrijn het volgende:
Help!!
wie is dat?
Staat nog op deze paginaquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:47 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Hallo je verwacht toch niet dat ik een topic door ga lezen
Moet nog beantwoord wordenquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:48 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
LOL waar staat die ergens?
quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:45 schreef glasbak het volgende:
[..]
quote:Hoi Erik,
Als ik jou was zou ik geen dingen gaan doen die zij niet wil. Als er één manier is om je grote liefde tegen je te keren is dat het wel. Als je haar prive adres weet dan zou ik je, gezien het toch bijna 14 februari is, via een fleurop bloemist een valentijnsboeket sturen. Je komt dan vanzelf wel via MSN aan de weet of ze dit weet te waarderen of niet. Als haar reactie positief is, dan zou je haar eens mee uit kunnen vragen ofzo.
Ik zou niet zomaar naar hoogeveen gaan zonder dat zij dat weet. Voor het zelfde is ze die dag niet thuis en sta je daar voor niets..
Groeten en sterkte, Evert
Of je leest het topic even doorquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:51 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Hoe kan jij hem zien dan ?![]()
quote:Hoi Erik,
Als ik jou was zou ik geen dingen gaan doen die zij niet wil. Als er één manier is om je grote liefde tegen je te keren is dat het wel. Als je haar prive adres weet dan zou ik je, gezien het toch bijna 14 februari is, via een fleurop bloemist een valentijnsboeket sturen. Je komt dan vanzelf wel via MSN aan de weet of ze dit weet te waarderen of niet. Als haar reactie positief is, dan zou je haar eens mee uit kunnen vragen ofzo.
Ik zou niet zomaar naar hoogeveen gaan zonder dat zij dat weet. Voor het zelfde is ze die dag niet thuis en sta je daar voor niets..
quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:48 schreef grizegrijn het volgende:
http://liefde.leerlingen.com/vraaghet/?keuze=vragenlijst&antwoord_id=108245
Dat was mijn vraag dus.
Dat antwoord
Ben mod geworden daarquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:51 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Hoe kan jij hem zien dan ?![]()
Lolquote:Hoi Erik,
Wie is die Erik dan ? JMT ?quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:52 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik verwacht dus een valentijnsboeket nu hè
.... die vraag.... oke....quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:53 schreef glasbak het volgende:
[..]
Die vraag.. oke.. maar dat antwoord
![]()
quote:
En nu verwachrt ik van een van jullie een valentijnsboeketquote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:57 schreef Piovan het volgende:
Lieve Kayleigh ik zit met een problem. Ik ben een man van 43 jaar en ik ben verliefd op een jongen van een forum.
Hij praat heel leuk, en hij rijd een mooie brommer.
Hij woont helemaal onder in het land, en ik bijna boven, wat moet ik doen plz help
hij is erg grappig en hij kan slippers trekken met zijn brommobiel
groetjes
Fred
Hoi Fred,
Je zegt jongen, is hij soms minderjarig? Val je op jonge jongens?
Ik snap dat je verliefd op iemand wordt als hij een mooie brommer heeft,
de een doet het voor het geld, de ander voor de brommer.
Je kunt hem vragen of die je op z'n brommer wil komen ophalen, of dat hij bij jou langskomt.
Ik neem aan dat je bij jou ook slippers kunt trekken met de brommobiel.
Groetjes,
Kayleigh
Nou.. Ik heet eigenlijk best wel Eric, maar ik ben lang geen 19 meer..quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:56 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
En nu verwachrt ik van een van jullie een valentijnsboeket
quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:58 schreef glasbak het volgende:
[..]
Nou.. Ik heet eigenlijk best wel Eric,
quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:57 schreef Piovan het volgende:
Lieve Kayleigh ik zit met een problem. Ik ben een man van 43 jaar en ik ben verliefd op een jongen van een forum.
Hij woont helemaal onder in het land, en ik bijna boven, wat moet ik doen plz help
groetjes
Fred
Hoi Fred,
Je zegt jongen, is hij soms minderjarig? Val je op jonge jongens?
Ik snap dat je verliefd op iemand wordt als hij een mooie brommer heeft,
de een doet het voor het geld, de ander voor de brommer.
Je kunt hem vragen of die je op z'n brommer wil komen ophalen, of dat hij bij jou langskomt.
Ik neem aan dat je bij jou ook slippers kunt trekken met de brommobiel.
Groetjes,
Kayleigh
Noh, onaardigquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:58 schreef glasbak het volgende:
[..]
Nou.. Ik heet eigenlijk best wel Eric, maar ik ben lang geen 19 meer..
Van mij krijg je dus helemaal niets
En ik weet ook helemaal je prive adres niet.. zelfs je msn heb ik nietquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:00 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Noh, onaardig
Maar 1 van jullie stuurde het
k heb zon gevoel dat "Erik" mijn adres ook niet weetquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:02 schreef glasbak het volgende:
[..]
En ik weet ook helemaal je prive adres niet.. zelfs je msn heb ik niet
Misschien ben jij het wel helemaal nietquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:06 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
k heb zon gevoel dat "Erik" mijn adres ook niet weet
quote:Hoi, bedankt voor het snelle antwoord.
Ik weet inderdaad haar prive-adres (heb er wel veel moeite voor moeten doen), en heb al iets besteld voor valentijnsdag. Ik weet niet of ze het leuk gaat vinden, maar het is in ieder geval wel ludiek!
En wat je zegt over als ze niet thuis is, dat klopt wel, maar ik wou ook niet voor de deur gaan aanbellen hoor, gewoon in m'n auto zitten aan de overkant van de straat.
Maar ik kan nu niet teveel meer zeggen, ze hebben dit bericht ook op fok.nl gezien en diegene weet dat ik het over haar heb. Ik plaats hier na valentijn wel of ze de lading binnengekregen heeft.
bedankt
quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:12 schreef glasbak het volgende:
[..]
Misschien ben jij het wel helemaal niet
[..]
![]()
MagistraalErik leest dit topic ook mee
![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:14 schreef Piovan het volgende:
Beste mensen
Mijn vrient (16 jaren) wilt mij graag met een vles van agter erin duwen.
Aleen weetk niet of het pijn doed ofniet? ik weet niet so goet als k het will
hij sei hij zag eenz een plaatje op intrnet van zowat en hij wou et met mij uitprobberen
is er een spicialle vles voor ?>?
dankjuliewel
grotjenzzzzz
friet (belgjie)![]()
Zeker niet gezien dat friet pas 12 isquote:Hoi Friet,
Is dat een vriend of de vriend?
Als het je vriend is, en jullie veel van elkaar houden komt seks er toch een keer van hè.
Maar waarom een fles? Ik neem aan dat je vriend ook een penis heeft. Het lijkt me dat een penis wat fijner voelt dan een fles.
Oh, dit gaat wel even pijn doen ja. Je moet voor anale seks goed ontspannen zijn, veel glijmiddel gebruiken, en rustig aan doen. Rek de boel eerst even een beetje op met een vinger, dan 2, 3, etc.
Hier zijn geen speciale flessen voor. Wel dildos en buttplugs. Die kun je kopen in een sexshop of online.
Doe het wel met een speciaal anaal condoom, anders krijg je aids.
Veel plezier!
Groetjes,
Kayleigh
Nah man, kinderen van 10 den het al, als ze het willen doen ze t toch wel, dan beter veiligquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:17 schreef glasbak het volgende:
[..]
[..]
Zeker niet gezien dat friet pas 12 isIk had toch zeker gezegd, wacht er maar een jaartje of 4 mee
quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:19 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nah man, kinderen van 10 den het al, als ze het willen doen ze t toch wel, dan beter veilig![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:19 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nah man, kinderen van 10 den het al, als ze het willen doen ze t toch wel, dan beter veilig![]()
![]()
Ook anaal met een fles ?quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:33 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
op m'n 9e in de bosjes naast het schoolplein.
Wat is het antwoord erop?quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:45 schreef glasbak het volgende:
[..]
nee, ik heb wel de juffrouw gebeft onder het bureau en een paar stokken in vagina's van meisjes gestoken.quote:
Ik Erik?quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:43 schreef glasbak het volgende:
[..]
Dus jij bent Erik
Je kan ook even dit topic doorlezen
quote:
quote:Persoonlijke gegevens
Voornaam: Erik
Achternaam:
Geslacht: Man
Ik geloof een screenshot eerder eigenlijk, want toen ik zijn profiel checkte (ruim 5 minuten voordat jij dit poste) zag ik daar geen naam staanquote:
In mijn fotoboek staat wel een naamquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:54 schreef glasbak het volgende:
[..]
Ik geloof een screenshot eerder eigenlijk, want toen ik zijn profiel checkte (ruim 5 minuten voordat jij dit poste) zag ik daar geen naam staan![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:54 schreef glasbak het volgende:
[..]
Ik geloof een screenshot eerder eigenlijk, want toen ik zijn profiel checkte (ruim 5 minuten voordat jij dit poste) zag ik daar geen naam staan![]()
Ohwja..quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:01 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Anders zat ik hier niet hè
Lust ik nietquote:
Wel met slagroom hoop ik?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:04 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Lust ik niet.
Ik hou het vanavond bij warme chocomel en een lekkere afghaan-joint.![]()
15-6-1988 = geen 19, dat is 18...quote:
leugens...quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:30 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
15-6-1988 = geen 19, dat is 18...
Gewoon antwoorden : IN een hendig sjieke slip er naar toe en veel plezier met Maikuuulquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:23 schreef NordicBlue het volgende:
groetjes
Fred
OMG
matig...matig....quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:23 schreef NordicBlue het volgende:
groetjes
Fred
OMG
Dat bedoel ik maar netquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:30 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
15-6-1988 = geen 19, dat is 18...
ONZ'ers hebben nou eenmaal veel liefdesproblemenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:17 schreef PieterBas het volgende:
Fok! Forum heeft liefde.leerlingen.com overgenomen
Het zal erger geweest zijn als Liefde.leerlingen.com het Fok!Forum had overgenomen..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:30 schreef Fetai het volgende:
[..]
ONZ'ers hebben nou eenmaal veel liefdesproblemen![]()
Misschien kent die Mod Fok wel niet zo heul goedquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:38 schreef glasbak het volgende:
Ik wist niet dat Brechtje ook met de modveiling mee had gedaan? Die was toch geen mod in die tijd?
ik surf vaak rond op een bekend nederlands forum. Gisteren zag ik daar allemaal plaatjes staan van hele lekkere meisjes (die breezer sletjes genoemd worden?!?!?!?!). Ik heb me toen afgetrokken. Mijn vraag is: waar kan ik die meisjes vinden want ik vind ze heel lekker en ik wil ze neuken.
Groetjes,
Maikol
Lol! welke fokker heeft dit geplaatst?quote:Hoi Maikuuul,
Houd het maar bij plaatjes want niemand wil jou neuken.
Groetjes,
Kayleigh
2 modjes daar die Fok kennen dusquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:42 schreef 1337aldi het volgende:
[..]
![]()
met als antwoord:
[..]
Lol! welke fokker heeft dit geplaatst?![]()
3quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:43 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
2 modjes daar die Fok kennen dus![]()
Dat is toevallig, de mod heet ook Anniek!!!!!!!!!!11!!!!EiNz!1!!!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:15 schreef Queen_Bee het volgende:
Dubbele liefde
Robin (17)
8-02-2007 Beste Mod,
Ik zit met een heel groot probleem. Ik ben namelijk verliefd op 2 vrouwen die beiden actief zijn op een bekend forum, waarvan er 1 zelfs administrator is, namelijk op de moeder én de dochter. Het vervelende hieraan is dat ik natuurlijk niet met beiden kan gaan en het ook weer zo wat vind als het stiekem moet. Met de dochter zou ik graag een keer wat suikerdrankjes willen drinken, maar haar moeder is erg beschermend. Dit maakt nog extra moeilijker... Help me alsjeblieft!
Groetjes
Liefde moderator:
Anniek
9-02-2007 Beste Robin,
Je had beide dames kunnen bestellen via de modveilig van betreffend forum. Nu is er helaas geen kans meer voor je.
Groeten!
Anniek.
Ik weet niet, maar ik vind het niet zo grappig meer als in den beginne
Deze dusquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:15 schreef Queen_Bee het volgende:
Dubbele liefde
Robin (17)
8-02-2007 Beste Mod,
Ik zit met een heel groot probleem. Ik ben namelijk verliefd op 2 vrouwen die beiden actief zijn op een bekend forum, waarvan er 1 zelfs administrator is, namelijk op de moeder én de dochter. Het vervelende hieraan is dat ik natuurlijk niet met beiden kan gaan en het ook weer zo wat vind als het stiekem moet. Met de dochter zou ik graag een keer wat suikerdrankjes willen drinken, maar haar moeder is erg beschermend. Dit maakt nog extra moeilijker... Help me alsjeblieft!
Groetjes
Liefde moderator:
Anniek
9-02-2007 Beste Robin,
Je had beide dames kunnen bestellen via de modveilig van betreffend forum. Nu is er helaas geen kans meer voor je.
Groeten!
Anniek.
Ik weet niet, maar ik vind het niet zo grappig meer als in den beginne
Volgende keer zal ik dat weghalen okayquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:45 schreef vamos1 het volgende:
[..]
Dat is toevallig, de mod heet ook Anniek!!!!!!!!!!11!!!!EiNz!1!!!
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:43 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
2 modjes daar die op Fok zitten kennen dus![]()
Wie zou de 4e moeten zienquote:
Ik, grizegrijn (foknaam), Aniek en Kayleigh (beide leerlingen.com namen..)quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:48 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wie zou de 4e moeten zienJIj maakte er 1 meer van
Ooohh jaquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:50 schreef glasbak het volgende:
[..]
Ik, grizegrijn (foknaam), Aniek en Kayleigh (beide leerlingen.com namen..)
Dat maakt dus 4
Ja, die andere 2 denk ik ook, alleen die geven het nog niet prijsquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:50 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ooohh ja
Maar de eerste twee zíjn Fokkers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |