Goed plan. Kijken of er nog een dergelijke vraag is waar ik dat als antwoord op kan geven.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:05 schreef Martijn85 het volgende:
Vragen of die 14 jarigen niet een keertje met jou willen neuken als mod zijnde
Als het lukt stuur haar dan wel ff door naar mij als zijnde provisiequote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:06 schreef grizegrijn het volgende:
[..]
Goed plan. Kijken of er nog een dergelijke vraag is waar ik dat als antwoord op kan geven.
quote:
Geloof me, de vragen die nog niet beantwoord zijn, zijn nog kutter dan degene die wél beantwoord zijn.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:10 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb me ook maar even aangemeld als mod. Ik ben echter niet van plan om onzinnige kutreacties te gaan geven, zolang er ook geen onzinnige kutvragen gesteld worden
.
grappig&zielig tegelijkquote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:37 schreef eQuaL het volgende:
[..]
WHEHEHE![]()
En dit topic bestond al geleuf ik
quote:
Antwoord:quote:Ene jonge (13)
6-02-2007 Ik heb met ene meisje van me sgool al ongeveer 2,3 weke maar nu komk erachter dat ze zichzelf snijd hebbe jullie nog paar goeie tips om er vanaf te kome of ergens op afreagere
Liefde moderator:
Prewien
Ik zou zeggen geef der eenquote:6-02-2007 Hey Jongen,
Vraag aan haar waarom ze zichzelf snijd. Verlaat haar niet maar steun haar. Praat veel met haar over haar problemen dan zal ze het vast wel makkelijker kunnen verwerken. Blijf lief tegen haar en verwaarloos haar niet, want het kan zijn dat ze thuis al verwaarloosd wordt en jou nodig heeft.
Niet heletijd zeggen doe het niet want daar schiet ze niks mee op. Dit hoort ze waarschijnlijk al genoeg. Het beste is erachter komen wat haar probleem is en of je haar ook kunt helpen. Een luisterend oor is al voldoende.
Succes en groetjes, Prewien
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:08 schreef Soli het volgende:
[..]
die gast weet niet eens hoe je het schrijft
Silke (14)quote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:37 schreef eQuaL het volgende:
[..]
WHEHEHE![]()
En dit topic bestond al geleuf ik
quote:Bzd (15)
6-02-2007 Wat kan er gebeuren als ik me lul in de kont down van een meisje
want ik heb het welens gedaan zonder condoom ik voel me onzeker
ben namelijk bang dat ze zwanger raakt maar ik ben niet klaar gekomen want ik dacht als je klaar komt in de kont blijft het zitten denk ik ,,
Eigenlijk veel te grof... maar wel grappigquote:
Grofappig dus.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:57 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Eigenlijk veel te grof... maar wel grappig![]()
[maikuuul mode] sad jeweets![/maikuuul mode]quote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:02 schreef isama het volgende:
[..]
[maikuuul mode] sad jeweets![/maikuuul mode]
owkeee...
OMFGquote:Gok maar (13)
5-02-2007 Ik had een vraag ik heb een tijtje geleden een voet bal in me ballen gekregen en nu als ik het doe mett mijn vriendin komt er geen sperma meer uit? en als ik me aftrek komt er ok niks meer uit? (ik ben erg bang dat er nooit meeer iets uit komt)
en ze is 13 jaar...quote:Ik heb een vriend. hij houd van sex maar niet met mij.hij zegt ik ben dik.nou en ik weeg maar 116 killo voor mij is dat wijnig ik ben nou eenmaal dik geboren hij wil pas sex als ik 80 killo afbengevallen maar dat wil ik niet hij zegt dat ik niet eens een kut het mar gewoon een moerass ik haat dat hij zo doet tege mij mijn en mijn tepels zijn heeeel groot help mijn alsjebliefttt wat moet ik nu doen jij bend de beste die der is helpp mij nuuuu
wie van jullie heeft dit gepost??quote:Beste melanie,
Ik weet niet of ik jouw vraag wel serieus moet nemen.
116 kilo weinig?
Mocht het wel serieus zijn dan is het tijd om een ander vriendje te zoeken en toch ook iets aan je gewicht te doen.
Groetjes,
Karin
ja wat een schande dat arme kind!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:20 schreef isama het volgende:
vraag:
[..]
en ze is 13 jaar...
antwoord:
[..]
wie van jullie heeft dit gepost??
dat met die gewichten moeten ie vooral doenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:33 schreef grizegrijn het volgende:
"Hey,
Ik merk meer en meer dat mijn teelballen altijd gekrompen zijn, net hetzelfde als ik het koud zou hebben, maar zelfs als ik het warm heb zijn ze enorm gekrompen...
Mijn penis is redelijk groot en heb daar totaal geen probleem mee, maar dat maakt het niet mooi dat ik dan meer een zak hangen heb onder mijn penis dan 2 ballen.
Ik heb ooit eens op tv gezien dat sommige mensen daar oplossingen voor hebben om je teelballen een beetje te kunnen laten zakken. (iets van gewicht aanhangen.. :s?)
Het toont gewoon geen mooi gezicht. (wat dezerdaags belangrijk is)
Zouden er dingen zijn die je er tegen aan kan doen?
Mvg en bedankt!"
Wat zal ik antwoorden?
Maak jezelf mod en vraag foto'squote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:54 schreef RickoKun het volgende:
jammer, daar gaat flink wat fapstof verloren![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:24 schreef grizegrijn het volgende:
[..]
http://liefde.leerlingen.com/vraaghet/?keuze=moderator
quote:Hoi,
Ik denk dat ik dit kan omdat ik een redelijk lange levenservaring heb met behoorlijk wat misgelopen relaties waardoor ik in een hoop situaties uit eigen ervaring kan spreken.
Ik kan aandachtig lezen, goed relativeren en ben duidelijk in mijn uitleg.
Groeten
quote:Uriot (33)
30-01-2007 Hallo, ik ben uriot, ik wil weten of mijn vrouw zwanger is...want ze wilt me ineens niet meer zoenen en pijpen... hoe kan ik daar achter komen?
Mvg
Uriot
Kleurverschil:quote:Bob (13)
5-02-2007 Ik heb oranje sperma ik vindt dit erg eng! soms trek ik me zelf en komt er oranje sperma uit hoe komt dat!??
quote:Johan (13)
4-02-2007 Ik wil graag een negerin neuken want die hebben vaak grotere tieten en wit zaad staat mooi op een bruine kop. Klopt het dat negerinnen vaak grotere tieten hebben dan blanken ?
quote:Derk (20)
3-02-2007 Ik ben 20 jaar en heb nog steeds een kleine penis kan dit nog gaan veranderen ik heb me van jongs af aan, niet afgetrokken maar gestreeld en langs mijn zak gedrukt en zo klaar gekomen. Is het misschien omdat ik heb juist kleiner heb gedrukt.
Waar een bed al niet goed voor isquote:Cinderella (15)
3-02-2007 Is het waar dat als je de pil begint te nemen ,dat je stopt met groeien?
ik zou graag de pîl beginne neme, maar toch nog groeien hoor
en hoe kan ik een beetje verdikken?
want ik lijd zeker niet aan anorexia!! want ik eet zeer goed en veel toch
dus??
Wat is de sport vraag ik me afquote:Croon (11)
4-02-2007 Hee, ik ben pas 11 geworden.
Vanaf ik 8 ben neuk ik tegen het bed. Nou lees ik deze site en ik geloof dat ik al zolang kan klaarkome?? Vanaf 10 ergens spuit ik ook water uit mijn piemel als ik het lekkere gevoel krijg. Mijn piemel is al erg grooter dan de andere jongens van groep 7 maar hij heef nog geen haar
Is da vroeg? en normaal?
quote:Ikke (13)
3-02-2007 Mijn ballen zijn blauw geworden van een hele dag te sporten .Weten jullie wat ik moet doen.
Antwoord "quote:Liefde onderwerp: Hoi
Anoniem (15)
30-09-2003 Ik ben een jongen van 15 jaar oud en
soms masturbeer ik wel anders en dan opeens voelt alles nat aan en dan is het helemaal nat in mijn onderbroek. maar eigenlijk vind ik dit wel lekker ruiken, soms proef ik het wel eens.
is dit normaal ??
groetjes anoniem
quote:Beheerder:
Admin
6-10-2003 Beste ANONIEM,
Dit is een vreemd geval. Het is niet helemaal normaal, het beste is om je onderbroek na het mastruberen in de was te gooien en een nieuwe aan te trekken, misschien stopt je drang om het te proeven wel.
Groetjes,
Wouter
wtfquote:Let op: indien je gelogen hebt over je leeftijd, dan krijg je GEEN reactie op je aanmelding.
Ze trekken je paspoort naquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:22 schreef fraubitch het volgende:
[..]
wtf![]()
hoe weten ze hoe oud ik ben ?
oh ja dat was hetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |