abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25120522
quote:
Liefde onderwerp: Help
Anoompke (14)

16-02-2005 Hey, ik ben al een week overtijd. Ik heb nog geen sex gehad maar ik heb mezelf wel al vaak besproeid met de douchekop. Zou het kunnen dat er op de douchekop een zaadcel zat die zo binnen is geraakt en me zwanger heeft gemaakt? Want ik ben echt bang dat ik zwanger ben.
Liefde moderator
Esther

16-02-2005 Hoi anoompke
Als je geen sex hebt gehad zoals je zei is er geen enkele mogelijkheid om zwanger te zijn. Een zaadcel moet gelijk bij een meisje naar binne gebracht worden om hem nog actief te laten zijn, dus via een douchekop of andere materialen kan het niet.
Waarschijnlijk ben je nog niet helemaal in een regelmatige menstruatie. JE hoeft je in ieder geval geen zorgen te maken
Groetjes Esther
krijgen sommige kinderen dan echt geen voorlichting of ...?
Garfield!!!!!
pi_25120545
!
pi_25120555
Jaa .. zwanger van je eigen pa die zich eens lekker op de douchekop heeft lopen afragge
pi_25120564
Anoompke! ;D;D:D :d !!116!1
pi_25120573
Dit is juist de voorlichting. Meestal is dat soort shit verzonnen om kinderen op een 'grappige' manier voor te lichten. Toch?
pi_25120581
quote:
Liefde onderwerp: Helup
Anoniempje (14)

16-02-2005 Hey
sorry dat ik jullie sjow te last ben. jullie gaan waarschijnlijk al denken wat is dat voor mens. maar ik beloof jullie dat het nu egt de laatste keer is.Kijk ik ben belgisch en ik ben ongeveer 2 jaar geleden naar nl gekomen en toen leerde ik een jongen kennen en ik en diej jongen hebben in diej tijd een hele mooie vriendschap opgebouwd met elkaar maar ik heb gevoelens voor diej jongen diej verder gaan dan alleen maar vriendschap en hij oowk voor mij, en we hebben er al over gepraat met elkaar maar die jongen is 22 jaar en ik ben maar 14 en we houden egt heel veel van elkaar en mijn ouders zouden het niet erg vinden moest er iets komen tussen mij en diej jongen maar dan moeten we wel heel voorzichtig zijn maar ik weet egt niej wat ik moet doen ik wil doodgraag verkering met die jongen en hij ook met mij en we houden doodgraag van elkaar en we vinden allebei dat we eigenlijk best wel zouden mooi bij elkaar passen en we vinden het allebei niej erg van diej leeftijdsverschil. maar tog zijn we bang, of het wel kan en sow. wil je me alsjeblief helpen want k ben egt nog nooit so geweest soals nu ik hou egt van hem HELUP
Liefde moderator
Esther

16-02-2005 Hoi anoniempje
Er is op zich geen probleem met het leeftijdsverschil want in echte liefde speelt geen rol. HEt is allenmaal wat je zelf wil en je moet je hard volgen. JE kan het altijd nog veranderen als het blijkt dat het niet werkt.
Groetjes Esther
leeftijdsverschil maakt niet uit, het is uw hart..
maar euhm, in dit geval?
Garfield!!!!!
  donderdag 17 februari 2005 @ 01:12:46 #7
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_25120587
Ik heb mijn private onderdelen geschoren met de gilette van mijn vader, kan er zaad op hebben gezeten?
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_25120619
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 01:12 schreef garfield_online het volgende:

[..]

leeftijdsverschil maakt niet uit, het is uw hart..
maar euhm, in dit geval?
Ja dit is dom.. Waar kom't vandaan?
pi_25120630
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 01:14 schreef NiMAGiNE het volgende:

[..]

Ja dit is dom.. Waar kom't vandaan?
liefde.leerlingen.nl
Garfield!!!!!
pi_25120643
Een open forum waar iedere malloot zijn advies kan geven?..... Hmmmmm
pi_25120666
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 01:16 schreef NiMAGiNE het volgende:
vragen stellen wel, advies geven niet...

dubbel
Garfield!!!!!
pi_25120667
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 01:16 schreef NiMAGiNE het volgende:

wat jij bedoelt is fok...
Garfield!!!!!
pi_25120689
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 01:17 schreef garfield_online het volgende:

[..]

wat jij bedoelt is fok...
Oooooooowh, okay.... Moet ik zelf kiezen tussen d en t trouwens?
pi_25120706
quote:
Liefde onderwerp: Verliefd
Rina (15)

14-02-2005 Ik stuur altijd iets voor me vriend,maar hij stuurt nie terug.vroege hoe kan ik weten of hij ook verliefd op me is?
Liefde moderator
Rachel

16-02-2005 beste rina

hoe je erachter kan komen om te weten of hij ook verlieft op jouw is kun je het natuurlijk gewoon gaan vragen of kijken hoe hij reageert als je zegt dat je verlieft bent op hem.

liefs rachel
je zou je tijd er maar in moeten steken om al die vragen te beantwoorden...
Garfield!!!!!
  donderdag 17 februari 2005 @ 01:20:42 #15
101860 Tique
strictly seated concert
pi_25120717
Ik weet niet of Esther daar in vaste dienst voor het beantwoorden van vragen, maar ik weet wel dat ze een cursus nederlandse taal mag volgen.
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
pi_25120723
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 01:18 schreef NiMAGiNE het volgende:

[..]

Oooooooowh, okay.... Moet ik zelf kiezen tussen d en t trouwens?
internet deed raar, niet teveel opletten
Garfield!!!!!
pi_25120744
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 01:19 schreef garfield_online het volgende:

[..]

je zou je tijd er maar in moeten steken om al die vragen te beantwoorden...
Joh het lijkt er op alsof dit 12 jarigen zijn die elkaar helpen...
pi_25120747
quote:
Liefde onderwerp: Hoe zge ik nee
Desteny (15)

16-02-2005 Hallo
myn vriendje wil me graag beffe
maar ik ben dr niet zo gek op heo vertel ik hem dat ik naderen dinge wel lekker vind maar dat nou juist niet ?
Liefde moderator
Mike

16-02-2005 Hallo Desteny,

net schrijf je nog dit:
Hallo
als ik gebeffd word word ik te geil het is echt niet noormala wat kan ik daar aan doen ?

Ik volg je niet meer
Kusje
Mike
Garfield!!!!!
  donderdag 17 februari 2005 @ 01:25:39 #19
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_25120799
Hey bedankt TS , dat moest ik ook net weten... gelukkig zeg.. ik was al bang
Zo niet, dan toch...
pi_25120809
quote:
Liefde onderwerp: Dank je
Desteny (12)

16-02-2005 Eigelijk heb je gelijk mike mara wat gebeurt er by de dokter
en hoe duur kost zo een tester by de winkel en waar kan ik dat kopen
ik heb geen idee ik ga het uit maken met me vriendje en wat moet ik tegen hem zegen als ie vraag wrrm ik het uit maak maar wel bedank miks door jou word ik goed geholpen
Liefde moderator
Mike

16-02-2005 Hallo Desteny,

De dokter zal gewoon een zwangerschaps test met jou doen
Bij de drogist kost een test tussen de 10 en 20 euro
Vertel hem gewoon dat je he niet langer ziet zitten tussen julliue en het daarom uit maakt

Kusje
Mike
leeftijd=12

erg gewoon...
Garfield!!!!!
pi_25120861
Jah nah ja, of het echt op feiten berust, is iets anders hè...
pi_25120865
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 01:26 schreef garfield_online het volgende:

[..]

leeftijd=12

erg gewoon...
Of ze zijn in hun wilde belevening zwanger gemaakt .. dat ze denken dat ze van tongen ook zwanger worden :x
pi_25121142
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 01:10 schreef XiChico het volgende:
Jaa .. zwanger van je eigen pa die zich eens lekker op de douchekop heeft lopen afragge
de horror
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
pi_25121342
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 01:12 schreef NiMAGiNE het volgende:
Dit is juist de voorlichting. Meestal is dat soort shit verzonnen om kinderen op een 'grappige' manier voor te lichten. Toch?
ja. netzoals ik een meisje ken dat voor de viva gewerkt heeft als 'horoscoopverzinner'. ze doen maar wat.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_25121377
quote:
Dom gedoe van een jongen
Tijgerin (15)

16-02-2005 Hey ik snap iets niet van een jongen hij is 23 jr oud en we hebben drie manden met elkaar gepraat op msn en hij zei altijd van die liefe dingen tegen mij voorbeeld schatje enzo en toen we met elkaar geheimen vertellen en toen zei tie dat tie mij wauw onmaagten en toen zeik met me dome kop dat tie mij mogt op komen hallen en toen zei hij weer is goed maar mag ik dan je onmaagden en zei ik jah toen zei tie hebben we nu iets met elkaar ik zei weet ik niet toen kregen we ruzie en begont tie mij voor kankerhoer uit te schelden en die tijd hebben we alleen maar ruzie gemakt toen zei ik oke we hebben nu iets met elkaar en even later heb tie mij een smsje gestuurt met het is uit en het ligt niet aan jou maar aan ons allebei en ik heb je ook geblokt op msn en even later ging ik op msn en was tie gewoon nog in me lijst en zei tie weer schatje tegen mij wat moet ik hier mee ik weet echt niet wat ik tegen hem moet zegen als ik iets verkeerst zeg gaat hij weer schelden tegen mij maar hij zeg ook heel vaak dat tie om mij geeft enzo maar wat kan ik beter tegen hem zeggen en wat moet ik doen ?? als vast heel erg bedank gr tijgerin
Liefde moderator
Esther

16-02-2005 Hoi tijgerin
Ik weet dat wat ik nu ga zeggen heel raar is maar toch zeg ik het. Veel jongens van internet zijn gewoon op zoek naar een sex date die ze gewoon eenmalig kunnen gebruiken en dan verder kunnen omdat ze sexgebrek hebben. MIsschien meent hij die lieve dingen wel maar het kan ook zijn dat hij dat zegt om het te laten lijken dat ie je leuk vind waardoor jij dat wil.
Dan zal ik je ook ff uitleggen waarom het raar is. IK heb het ook vaak genoeg gedaan via internet met jongens af spreken en me vriend zo ontmoet. We hebben bijna 2 jaar. Dus het hoeft niet altijd fout te gaan. MAar zoals jij beschrijft is het een jonge die je voor de sex gebruikt. JE zou dus aan hem kunnen vragen wat ie nou werkelijk wil en je kan hem dan ook zeggen wat je denkt. Maar mijn advies is om hem te blokken maar je moet het allenmaal zelf weten
GRoetjes Esther
omg wat triest
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')