nou leg eens uit wat is dat dan?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:04 schreef Sensation89 het volgende:
Messie (24)
''Wat is een clitoris''
lol dit zal toch niet serieus zijn![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:28 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
nou leg eens uit wat is dat dan?
![]()
quote:De clitoris of kittelaar is een seksueel orgaan van de vrouw.
De clitoris ligt aan de bovenzijde tussen de grote schaamlippen, op het punt waar de kleine schaamlippen bij elkaar komen. Het zichtbare deel ziet eruit als een klein roze bolletje, de glans clitoris. De clitoris bevat zeer veel zenuwuiteinden en is daardoor erg gevoelig voor directe aanraking, maar bij zacht strelen of likken (beffen) kan de vrouw een groot genot ervaren.
Detailsquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:03 schreef Beach het volgende:
Mooi toen ik nog moderator was daar en na 3 dagen al werd gekickt![]()
Heb mailquote:
Nu nog 3 goede antwoorden verzinnenquote:Hoi,
Bedankt voor je aanmelding om liefdemoderator te worden op http://liefde.leerlingen.com/vraaghet/
Je aanmeldingsmailtje klinkt erg goed!
Ik geef je 3 testvragen. Stuur de antwoorden die je hierop zou geven per mail naar mij toe.
Beantwoord ze zoals jij ze als moderator zou gaan beantwoorden. Probeer wel op je spelling te letten. Graag volledige woorden, komma's, punten en hoofdletter gebruiken waar nodig. Lees je antwoord eerst nog eens goed door, voordat je hem verzend. Als je het goed doet, word je een liefdemoderator! Zet hem op!
------------------
Vraag1 :
Schatjuh (15) vrouw : leefdtijdsverschil
Hallo,
Ik ben een meisje van 15 jaar en heb verkering met een jonge van 20 jaar hij word 21 jaar.ik zie hem echt doodgraag en ik wil hem echt niet kwijt.maar ik durf het men ouds niet vertelle want ze strafe mij zo hard dan.wat moet ik doen? op liefde staat toch geen leeftijd ik moet gelukkig,dat is toch zo?
ik hoop dat jullie kunne antwoorden op men vraag vriendelijke groetjes
------------------
------------------
Vraag2 :
Marloes (14) vrouw : Ben ik zwanger
Hoi, ik heb GISTEREN om 14:00 uur sex gehad met mijn vriendje, maar we hebben het zonder condoom gedaan en ik gebruik geen pil. Ik ben 7 dagen geleden nog ongesteld geweest. Maar ik kan dan toch niet zwanger zijn, omdat ik pas 14 ben? Ik wil echt niet zwanger zijn! Ik snap er helemaal niks meer van? Wat nu?
X, Marloesje
------------------
------------------
Vraag3 :
LiSa (15) vrouw : Kun je zwanger raken van?
Kun je van anale sex ook zwanger raken?
Kus, LiSa
------------------
Met vriendelijke groet,
Frank
Leerlingen.com
Ja Lisa, dat kan. Hoe denk je dat moderators verwekt worden?quote:------------------
Vraag3 :
Kus, LiSa
------------------
Dan had je maar op moeten letten bij biologie.quote:------------------
Vraag3 :
Kus, LiSa
------------------
quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:31 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Ja Lisa, dat kan. Hoe denk je dat moderators verwekt worden?
quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:31 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Ja Lisa, dat kan. Hoe denk je dat moderators verwekt worden?
FokMeis eh?? Wie van de boefjes hier heeft dit geschreven??quote:Fokmeis (16) Ik ben nog maagd en ik heb gehoord van me vriendinnen dat je dan niet zwanger kan worden want zij waren ook maagd en toen hadden ze het gedaan en toen waren ze niet zwanger. nu wilt me vriend het doen maar we durven geen condooms te kopen en als je dan toch niet zwanger kan raken dan kunnen we het ook wel zo doen.
geef antwoord aub
Gebruik die antwoorden van Beach uit het andere topic, heb ik ook gedaanquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:00 schreef glasbak het volgende:
[..]
Heb mail![]()
[..]
Nu nog 3 goede antwoorden verzinnen![]()
Nueh.. ik heb mn eigen inspiratie er op los gelatenquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:31 schreef grizegrijn het volgende:
[..]
Gebruik die antwoorden van Beach uit het andere topic, heb ik ook gedaanBeetje aanpassen, ze waren er zeer tevreden over
quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:25 schreef postmortum het volgende:
Let op: Wij hebben het recht om vragen te verwijderen van mensen die denken grappig te zijn en misbruik maken van dit onderdeel.
hopelijk krijg antwoord op mijn vraag of ik fetisch heb , omdat ik op gothics geilquote:
Als ik toegelaten word als moderator, zal ik daar eens een mooi antwoord op gevenquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:34 schreef postmortum het volgende:
[..]
hopelijk krijg antwoord op mijn vraag of ik fetisch heb , omdat ik op gothics geil![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:35 schreef TwyLight het volgende:
Dat is een ziekte, geen fetisch.
wannabe-lijken?quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:34 schreef postmortum het volgende:
[..]
hopelijk krijg antwoord op mijn vraag of ik fetisch heb , omdat ik op gothics geil![]()
haal je schaamhaar es van me zak af! gadverdamme man!quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:16 schreef NaaiHard-DieHard het volgende:
Iemands schaamhaar op zijn balzak, of ben ik de enige die dat zo interpreteerde?
Kijk mijn posts in dit topic even doorquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:35 schreef Mr-Sander het volgende:
Kan je ook zonder goed e-mailadres toegelaten worden? Of moet je ook bevestigen als je moderator wilt worden?
Ja, dit is een serieuze vraag, aangezien ik mij kandidaat wil stellen voor het moderatorschap op liefde.leerlingen.com
Gast, jij bent degene die hier de vragen moet stellen, niet degene die de antwoorden moet geven.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:35 schreef Mr-Sander het volgende:
Kan je ook zonder goed e-mailadres toegelaten worden? Of moet je ook bevestigen als je moderator wilt worden?
Ja, dit is een serieuze vraag, aangezien ik mij kandidaat wil stellen voor het moderatorschap op liefde.leerlingen.com
Waar ken ik dat vanquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:39 schreef Mr-Sander het volgende:
Oke, ik wil btw niet serieus moderator worden hoorwel leuk antwoorden geven
quote:Vraag:
Ik weet niet of ik met mijn vraag op de goede plaats ben, maar ik wil graag weten of de computerspellen Myst Riven en Exile verantwoord zijn om te spelen voor christenen. Ik ken de spellen niet, ze lijken me leuk maar ikwil graag weten of er geen gevaar in zit.
Antwoord:
Het zal je niet verbazen dat ik de spellen ook niet ken. Ik kan dus alleen een paar algemene opmerkingen maken. Al ons doen en laten moeten we toetsen aan de Bijbel. Op grond daarvan zullen we spellen waar geweld in voorkomt moeten afwijzen. Hetzelfde geldt voor spellen met monsters, buitenaardse wezens e.d. Wanneer een spel een verslaving dreigt te worden is het geen ontspanning meer, maar geeft het gebondenheid. Die gebondenheid brengt je niet dichter bij God, maar vormt een barrière. Informatie over de spellen die jij noemt kun je vinden op myst.pagina.nl. Ik lees daar o.a. over "gaan naar een andere wereld". Dit maakt me wat huiverig. Maar lees en oordeel zelf. "Hetzij dan dat gijlieden eet, hetzij dat gij drinkt, hetzij dat gij iets anders doet, doet het al ter ere Gods" (1 Korinthe 10:31).
Dan wordt je vraag meteen gedeletequote:Op woensdag 7 februari 2007 19:48 schreef NaaiHard-DieHard het volgende:
Je moet je eigenlijk gewoon aanmelden, en dan zo' n vet ziek probleem verzinne, zoals kapot gescheurde teelballen vast geniet aan je rechterduim en dan je linker hand vast in je hol ofzo, en dan zo van, men moeder typt dit voor me, wat moet ik (we ) doen
Dat is geen leerlingen.com en derhalve off-topicquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:49 schreef Puzzelaar het volgende:
Dit is ook mooi btw: http://www.refoweb.nl/vragenrubriek/
[..]
Hij zal wel denken, wat is het druk zo ineens met de aanmeldingenquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:43 schreef 16meter het volgende:
Ik word ook moderator daar als het goed is.
Welke fokker?quote:Angsthaas (18)
7-02-2007 Ik heb schaamhaar van ca. 10 cm.
is dit iets om over op te scheppen of moet ik het maar afknippen?
maar groeit dat dan harder terug?
groetjes, geheim en verlegen.
Tralalalaquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:00 schreef glasbak het volgende:
[..]
Heb mail![]()
[..]
Nu nog 3 goede antwoorden verzinnen![]()
quote:Hoi,
Je antwoorden zien er hartstikke goed uit! Mijn complimenten. Let wel hierop: als het bij vragen duidelijk is dat er onveilig gevreeën is, graag de personen nog wijzen op de risico's hiervan (SOA's).
Ik heb een account voor je aangemaakt en vanaf nu kun je mee doen met vragen beantwoorden.
OMGquote:Liefde onderwerp: Mijn piemel
Dirkje (12)
8-02-2007 Als ik altijd douch, krijg ik altijd van die gevoelens alsof er een meisje bij me staat. Ik ga me dan aftrekken en kom meestal lekker onder de warme straal klaar. Ik gil dan een meisjesnaam van een meisje die ik ken en heel lekker vindt. Ik scham me ervoor, want soms kreun of gil ik vanzelf en heb dit niet altijd in de gaten. Me moeder komt dan naar boven en vraagt wat er is. Ik schaam me dan en me moeder ziet dan dat ik een stijve piemel heb. Wat moet ik doen, want het voelt enorm rot.
Dirkje
Liefde moderator:
Anniek
8-02-2007 Hoi Dirkje,
Het is heel normaal dat een jongen zich aftrekt, dat zal je moeder ook begrijpen. Je hoeft je er niet voor te schamen hoor!
Groeten,
Anniek.
--------------------
Toevoeging van Moderator: sara
Beste Dirkje,
Het is niet echt onnormaal dat je dat doet.
Want je zit in zo'n fase van die leeftijd.
Maar je kan misschien de deur van de douche opslot doen als dat gaat.
Als je nog vragen hebt kun je hier altijd terecht.
Groetjes Sara
Niet teveel details hier posten.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:37 schreef glasbak het volgende:
[..]
Als ik toegelaten word als moderator, zal ik daar eens een mooi antwoord op geven
zie grappig&zielig tegelijkquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:00 schreef Beach het volgende:
[..]
Niet teveel details hier posten.
Die webmaster kijkt hier ook weleens en daardoor ben ik gesnapt![]()
Queeen bee ?quote:Hoi Jongen Ano,
Je hoeft ook niet naar de dokter hoor, dit is heel normaal voor jongens van jouw leeftijd. Er is alleen wel weinig aan te doen, het gebeurt je gewoon. Je kunt proberen aan minder leuke dingen te denken. Of iets voor je kruis houden als je naar een ander lokaal moet.
En verder wil een keer aftrekken inderdaad ook wel helpen.
Maar je hoeft je dus niet te schamen, het is normaal.
Groetjes,
Kayleigh
Neeheequote:Op donderdag 8 februari 2007 17:26 schreef speedstar het volgende:
Soms als ik in de klas zit krijg ik opeens een stijve piemel... ik vind dit erg genant als ik dan moet opstaan enzo... ik kan er ook helemaal niks aan doen. Ik schaam mij hier heel erg voor, dus wat ik voortaan doe is, voordat het lesuur begint, dat ik naar het toilet ga om mij af te trekken. Maar dit is best lastig om de hele tijd te doen. Wat moet ik hiermee doen ? ik durf niet naar de dokter...
[..]
Queeen bee ?![]()
oh dacht dat jij het was...quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:31 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Neehee
Als ik al op zon forum ging ging ik dus echt niet met mijn niet echt veel voorkomende naam![]()
Ja, dat weet ikquote:
Mja... Voor zover ik me kan herrinneren heb ik geen belangrijke sporen achter gelaten. MIsschien dan het persoonlijke antwoord uit zijn email. Maar als ik gewoon serieus antwoorden geef dan is er toch niets aan de handquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:00 schreef Beach het volgende:
[..]
Niet teveel details hier posten.
Die webmaster kijkt hier ook weleens en daardoor ben ik gesnapt![]()
Laat me raden, je doet je voor als chick?quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:16 schreef glasbak het volgende:
[..]
Mja... Voor zover ik me kan herrinneren heb ik geen belangrijke sporen achter gelaten. MIsschien dan het persoonlijke antwoord uit zijn email. Maar als ik gewoon serieus antwoorden geef dan is er toch niets aan de hand![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:37 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Laat me raden, je doet je voor als chick?
Wi eb en je dan? Ik wil je posts zien, ik geloof niet dat jíj arme zielige breezertjes de grond in traptquote:
Ik trap ze de grond ook niet inquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:47 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wi eb en je dan? Ik wil je posts zien, ik geloof niet dat jíj arme zielige breezertjes de grond in trapt![]()
Dat doe jij niet ;Pquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:50 schreef glasbak het volgende:
[..]
Ik trap ze de grond ook niet in![]()
Nog niet althans![]()
En die naam.. Hmm.. Daar kom je zelf maar achter
Hij heeft dezelfde naam als jij hahaaquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:52 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat doe jij niet ;P
Ben je nu aan het posten?![]()
Nee, Mirella is me elke keer voorquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:52 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat doe jij niet ;P
Ben je nu aan het posten?![]()
Zomg, dalijk is hij Kayleigh jaquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:55 schreef speedstar het volgende:
[..]
Hij heeft dezelfde naam als jij hahaa
Pwnd door n meisjequote:Op donderdag 8 februari 2007 18:57 schreef glasbak het volgende:
[..]
Nee, Mirella is me elke keer voor![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:59 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Zomg, dalijk is hij Kayleigh ja
Volgens mij krijgt die site meer dan genoeg vragenquote:
Ja, maar ze hebben geloof ik ook zo'n 200 man/vrouw als moderator aangesteldquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:05 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Volgens mij krijgt die site meer dan genoeg vragenWat een gelul allemaal zeg
Daar kom je als newbie toch niet tussenquote:Op dit moment in behandeling door moderator(s)
8-02-2007 19:10 Echte sander (17) : kut davy! Thijs_u
8-02-2007 19:12 eefje (18) : trouwen Mirella
8-02-2007 19:13 sander nota (17) : kut Kayleigh
Vandaar dat ze nu zo actief zijnquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:11 schreef grizegrijn het volgende:
Eergisteren stuurden ze een e-mail naar alle mods omdat er nog meer dan 100 vragen of zo onbeantwoord waren.
And miss all the fun?quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:16 schreef glasbak het volgende:
[..]
Vandaar dat ze nu zo actief zijn![]()
Mja.. dan kan ik nog wel een weekje wachten
Doe jij eens wat leuks posten dan ? Dan ga ik kiijken of ik daar een passend antwoord op weetquote:
Ha, zo creatief als die berichten daar ben ik nietquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:27 schreef glasbak het volgende:
[..]
Doe jij eens wat leuks posten dan ? Dan ga ik kiijken of ik daar een passend antwoord op weet
Ik dacht jij deze geschreven had:quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:28 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ha, zo creatief als die berichten daar ben ik niet![]()
Leek me echt iets voor jouquote:marj (12) : ?!?!?!?!
Wat is Marj voor naamquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:32 schreef glasbak het volgende:
[..]
Ik dacht jij deze geschreven had:
[..]
Leek me echt iets voor jou
Grizegrijn weet de inhoud denk ik wel
Hele topic staat vol, maar afijnquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:38 schreef glasbak het volgende:
[..]
Ik mag niet lekkenBeroepsgeheim
![]()
Idd wie is datquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:44 schreef grizegrijn het volgende:
Hoi ik ben verliefd op een meisje op een groot nederlands forum (fok).
Ik heb haar ook op MSN en we spreken elkaar af en toe. Ook maakt ze kei veel geile topics aan, en ik vraag me af of ze echt zo is. Ik denk dati k binnen kort naar hoogeveen rij om haar op te zoeken, maar ik weet niet of ze dat wil.
Als ze dat niet wil, en ik sta daar voor haar deur, moet ik dan gewoon mijn wil doordrijven?
Of moet ik naar haar (K.) luisteren? ??
Help!!
wie is dat?
Dat is Erik (19 man)quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:44 schreef grizegrijn het volgende:
Hoi ik ben verliefd op een meisje op een groot nederlands forum (fok).
Ik heb haar ook op MSN en we spreken elkaar af en toe. Ook maakt ze kei veel geile topics aan, en ik vraag me af of ze echt zo is. Ik denk dati k binnen kort naar hoogeveen rij om haar op te zoeken, maar ik weet niet of ze dat wil.
Als ze dat niet wil, en ik sta daar voor haar deur, moet ik dan gewoon mijn wil doordrijven?
Of moet ik naar haar (K.) luisteren? ??
Help!!
wie is dat?
Lees anders even terugquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:43 schreef JediMindTricks het volgende:
Kayleigh, ben jij daar moderator ??![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |