quote:
quote:Persoonlijke gegevens
Voornaam: Erik
Achternaam:
Geslacht: Man
Ik geloof een screenshot eerder eigenlijk, want toen ik zijn profiel checkte (ruim 5 minuten voordat jij dit poste) zag ik daar geen naam staanquote:
In mijn fotoboek staat wel een naamquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:54 schreef glasbak het volgende:
[..]
Ik geloof een screenshot eerder eigenlijk, want toen ik zijn profiel checkte (ruim 5 minuten voordat jij dit poste) zag ik daar geen naam staan![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:54 schreef glasbak het volgende:
[..]
Ik geloof een screenshot eerder eigenlijk, want toen ik zijn profiel checkte (ruim 5 minuten voordat jij dit poste) zag ik daar geen naam staan![]()
Ohwja..quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:01 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Anders zat ik hier niet hè
Lust ik nietquote:
Wel met slagroom hoop ik?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:04 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Lust ik niet.
Ik hou het vanavond bij warme chocomel en een lekkere afghaan-joint.![]()
15-6-1988 = geen 19, dat is 18...quote:
leugens...quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:30 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
15-6-1988 = geen 19, dat is 18...
Gewoon antwoorden : IN een hendig sjieke slip er naar toe en veel plezier met Maikuuulquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:23 schreef NordicBlue het volgende:
Lieve Kayleigh ik zit met een problem. Ik ben een man van 43 jaar en ik ben verliefd op een jongen van een forum.
Hij praat heel leuk, en hij rijd een mooie brommer.
Hij woont helemaal onder in het land, en ik bijna boven, wat moet ik doen plz help
hij is erg grappig en hij kan slippers trekken met zijn brommobiel
groetjes
Fred
OMG
matig...matig....quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:23 schreef NordicBlue het volgende:
Lieve Kayleigh ik zit met een problem. Ik ben een man van 43 jaar en ik ben verliefd op een jongen van een forum.
Hij praat heel leuk, en hij rijd een mooie brommer.
Hij woont helemaal onder in het land, en ik bijna boven, wat moet ik doen plz help
hij is erg grappig en hij kan slippers trekken met zijn brommobiel
groetjes
Fred
OMG
Dat bedoel ik maar netquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:30 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
15-6-1988 = geen 19, dat is 18...
ONZ'ers hebben nou eenmaal veel liefdesproblemenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:17 schreef PieterBas het volgende:
Fok! Forum heeft liefde.leerlingen.com overgenomen
Het zal erger geweest zijn als Liefde.leerlingen.com het Fok!Forum had overgenomen..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:30 schreef Fetai het volgende:
[..]
ONZ'ers hebben nou eenmaal veel liefdesproblemen![]()
Misschien kent die Mod Fok wel niet zo heul goedquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:38 schreef glasbak het volgende:
Ik wist niet dat Brechtje ook met de modveiling mee had gedaan? Die was toch geen mod in die tijd?
quote:Hoi,
ik surf vaak rond op een bekend nederlands forum. Gisteren zag ik daar allemaal plaatjes staan van hele lekkere meisjes (die breezer sletjes genoemd worden?!?!?!?!). Ik heb me toen afgetrokken. Mijn vraag is: waar kan ik die meisjes vinden want ik vind ze heel lekker en ik wil ze neuken.
Groetjes,
Maikol
Lol! welke fokker heeft dit geplaatst?quote:Hoi Maikuuul,
Houd het maar bij plaatjes want niemand wil jou neuken.
Groetjes,
Kayleigh
2 modjes daar die Fok kennen dusquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:42 schreef 1337aldi het volgende:
[..]
![]()
met als antwoord:
[..]
Lol! welke fokker heeft dit geplaatst?![]()
3quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:43 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
2 modjes daar die Fok kennen dus![]()
Dat is toevallig, de mod heet ook Anniek!!!!!!!!!!11!!!!EiNz!1!!!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:15 schreef Queen_Bee het volgende:
Dubbele liefde
Robin (17)
8-02-2007 Beste Mod,
Ik zit met een heel groot probleem. Ik ben namelijk verliefd op 2 vrouwen die beiden actief zijn op een bekend forum, waarvan er 1 zelfs administrator is, namelijk op de moeder én de dochter. Het vervelende hieraan is dat ik natuurlijk niet met beiden kan gaan en het ook weer zo wat vind als het stiekem moet. Met de dochter zou ik graag een keer wat suikerdrankjes willen drinken, maar haar moeder is erg beschermend. Dit maakt nog extra moeilijker... Help me alsjeblieft!
Groetjes
Liefde moderator:
Anniek
9-02-2007 Beste Robin,
Je had beide dames kunnen bestellen via de modveilig van betreffend forum. Nu is er helaas geen kans meer voor je.
Groeten!
Anniek.
Ik weet niet, maar ik vind het niet zo grappig meer als in den beginne
Deze dusquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:15 schreef Queen_Bee het volgende:
Dubbele liefde
Robin (17)
8-02-2007 Beste Mod,
Ik zit met een heel groot probleem. Ik ben namelijk verliefd op 2 vrouwen die beiden actief zijn op een bekend forum, waarvan er 1 zelfs administrator is, namelijk op de moeder én de dochter. Het vervelende hieraan is dat ik natuurlijk niet met beiden kan gaan en het ook weer zo wat vind als het stiekem moet. Met de dochter zou ik graag een keer wat suikerdrankjes willen drinken, maar haar moeder is erg beschermend. Dit maakt nog extra moeilijker... Help me alsjeblieft!
Groetjes
Liefde moderator:
Anniek
9-02-2007 Beste Robin,
Je had beide dames kunnen bestellen via de modveilig van betreffend forum. Nu is er helaas geen kans meer voor je.
Groeten!
Anniek.
Ik weet niet, maar ik vind het niet zo grappig meer als in den beginne
Volgende keer zal ik dat weghalen okayquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:45 schreef vamos1 het volgende:
[..]
Dat is toevallig, de mod heet ook Anniek!!!!!!!!!!11!!!!EiNz!1!!!
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:43 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
2 modjes daar die op Fok zitten kennen dus![]()
Wie zou de 4e moeten zienquote:
Ik, grizegrijn (foknaam), Aniek en Kayleigh (beide leerlingen.com namen..)quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:48 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wie zou de 4e moeten zienJIj maakte er 1 meer van
Ooohh jaquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:50 schreef glasbak het volgende:
[..]
Ik, grizegrijn (foknaam), Aniek en Kayleigh (beide leerlingen.com namen..)
Dat maakt dus 4
Ja, die andere 2 denk ik ook, alleen die geven het nog niet prijsquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:50 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ooohh ja
Maar de eerste twee zíjn Fokkers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |