quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:17 schreef Murphy22x het volgende:
Gisteravond is mijn boom verder afgemaakt. Hij is nu nog een beetje dik en rood, dus geen goede benchmark misschien. Maar om toch een impressie te geven, zo zag het er vanochtend uit:
Ik denk eerder dat die jongen die betekenis eraan heeft gegeven.. Ik zou er niet zoveel waarde aan hechten.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:53 schreef stijnn het volgende:
zit er aan te denken om zo een te nemen, weet iemand wat dit ongeveer gaat kosten alles bij mekaar?
[afbeelding]
het staat voor geloof in jezelf las ik ergens
Ik denk dat het tijd wordt om in de OP te zetten dat als je wil weten hoeveel het kost je een shop binnen moet lopen en je mond open moet trekken.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:53 schreef stijnn het volgende:
zit er aan te denken om zo een te nemen, weet iemand wat dit ongeveer gaat kosten alles bij mekaar?
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:52 schreef birdydontfly het volgende:
niks geloof in jezelf, sterretjes zijn gewoon de nieuwe hype.
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:52 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ik denk dat het tijd wordt om in de OP te zetten dat als je wil weten hoeveel het kost je een shop binnen moet lopen en je mond open moet trekken.
het zal vast wel die betekenis hebben hoor, geloof ik bestquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:18 schreef Neuk het volgende:
[..]
wat een wijsheid!
![]()
http://www.tonsoftattoos.(...)3/nautische-sterren/
[..]
Je hebt gelijk
Moet ik nog een keer maken, best lastig je eigen been te fotograferenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:55 schreef kruimel_20 het volgende:
Stijnn , ik zou eerst goed informeren over wat het betekend / waar het voor staat.
Murphy22x heb je ook een foto waar de boom helemaal op staat?
ik heb een half jaar terug deze laten zetten:quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:53 schreef stijnn het volgende:
[afbeelding]
Mooi!!!quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:49 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik heb een half jaar terug deze laten zetten:
[afbeelding]
ik geloof niet dat er een standaard betekenis aan hangt, voor mij staan ze voor mn familie (vader, moeder, ik, broertje) daar ik niet een old skool papa en mama tattoo wou hebben en al een hele tijd met een sterretjes idee rondliep heb ik het op deze manier gedaan.
Coolquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:49 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik geloof niet dat er een standaard betekenis aan hangt, voor mij staan ze voor mn familie (vader, moeder, ik, broertje) daar ik niet een old skool papa en mama tattoo wou hebben en al een hele tijd met een sterretjes idee rondliep heb ik het op deze manier gedaan.
Nephilimquote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:21 schreef kruimel_20 het volgende:
waar staat het voor?
Preciesquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:46 schreef Evil-Cherry het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Nephilim ?![]()
Vet! Alleen jammer dat je die sterretjes nu steeds vaker terug ziet.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:49 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
[afbeelding]
hmm, ik vind de boom ook niet echt mooi. Het doet me denken aan de tv serie "V". De mensenhuid scheurt en we vangen een glimps op van de repielachtige, groene alien daaronder.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ben geloof ik de enige die die boom niet mooi vindt
maar goed, gelukkig zijn dat soort dingen heel persoonlijk
Eeeh nietquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:55 schreef Neuk het volgende:
Queen_Minny wanneer ga je dat allemaal laten opknappen/coveren? Of laat je ze niet daarom zien?
nou zeg, dat de een die dingen prachtig vindt en de ander niet, dat moet kunnen toch?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:55 schreef Neuk het volgende:
Queen_Minny wanneer ga je dat allemaal laten opknappen/coveren? Of laat je ze niet daarom zien?
Leuk of niet leuk, de kwaliteit is gewoon niet goed. Witte vlekken, rare lijnen. Daar gaat het om. Niet om het onderwerpquote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:18 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nou zeg, dat de een die dingen prachtig vindt en de ander niet, dat moet kunnen toch?
Ik zou toch eens naar een goede artiest gaan en ze laten opknappen..denk da tje er dan 100x bijer mee kan zijn.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:35 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
Eeeh nietIk ben er blij mee.
thankgodquote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:36 schreef ParanoidEv het volgende:
Hehehe beste mensen, die foto van mij is het resultaat van een vervelende Ev met vilststiften..het is dus nep hoor
Maar wel grappig dat iedereen er in trapte.
Mooie tattoo hoor, die dikke omlijning erbij is echt mooi. Zie trouwens dat meerdere mensen die betekenis aan die tattoo geven. Bijvoorbeeld Barbara Karel van 3FM en verscheidene voetballersquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:49 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:47 schreef Sickmonkey het volgende:
Blader nu een paar maandjes anoniem door de forums heen, maar heb besloten om toch maar even te registreren. :-)
[afbeelding]
Deze heb ik vorige week vrijdag laten zetten. :-) (De bolletjes lopen mijn arm rond.)
haha nerdquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:47 schreef Sickmonkey het volgende:
Blader nu een paar maandjes anoniem door de forums heen, maar heb besloten om toch maar even te registreren. :-)
[afbeelding]
Deze heb ik vorige week vrijdag laten zetten. :-) (De bolletjes lopen mijn arm rond.)
gaaf!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:47 schreef Sickmonkey het volgende:
[afbeelding]
Hij is gaaf !!!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:47 schreef Sickmonkey het volgende:
[afbeelding]
tof ja. origineel ookquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:47 schreef Sickmonkey het volgende:
[afbeelding]
quote:
hehe. ik had het dus nog nooit gezienquote:
Da's ook zo, zo bedoelde ik het ook niet precies. Ik bedoelde meer dat vlinder ook een vlinder is. En een sierlijke vlinder, een tribal vlinder, een glas-in-lood-vlinder, een vlinder die bestaat uit puntjes, het is vast allemaal al gedaan maar het hoeft uiteraard voor geen meter op elkaar te lijken.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:04 schreef Neuk het volgende:
Flauwekul paranoid. Je kunt kiezen om zelf iets te laten tekenen. Wellicht wordt het dan wel geïnspireerd op een ander werkstuk maar het hoeft er totaal niet op te lijken.
Tussen een vlinder en een vlinder kan een heel groot verschil zitten bijvoorbeeld.
^^quote:
Mij ookquote:Op maandag 5 maart 2007 14:13 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Doet mij denken an la téne periode keltische versieringen.
ik vind de tweede mooier, maar wat vind je zelf?quote:Op maandag 5 maart 2007 10:47 schreef dork22 het volgende:
Ik zit al (heel) lang te denken aan een tattoeage, en die komt er dit jaar nog. Veel ontwerpen heb ik al in gedachten gehad maar later toch vanaf gestapt. Ik zit nou te denken aan een ontwerp (niet door mezelf ontworpen maar een wiskundige figuur) op mijn onderarm.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zat te denken aan mijn onderarm, net voor mijn elleboog dus (aan de binnenkant als het ware)
Welk plaatje denken jullie dat 't meest geschikt is voor zo'n tattoo? En met welk ontwerp kan ik later er beter iets omheen en tussendoor laten zetten?
Ik ga voor de eerste, die komt mooier uit volgens mijquote:Op maandag 5 maart 2007 10:47 schreef dork22 het volgende:
...
Welk plaatje denken jullie dat 't meest geschikt is voor zo'n tattoo? En met welk ontwerp kan ik later er beter iets omheen en tussendoor laten zetten?
mooi!... de combinatie is geslaagd!quote:Op zondag 4 maart 2007 18:24 schreef LegioeN het volgende:
na hier alweer een tijdje te hebben meegelezen toch maar eens besloten m'n laatste "update" te laten zien
de slang rond de karakters is gisteren gezet, en wordt volgende maand ingekleurd. nodeloos om te vertellen, maar ik ben er zeer gelukkig mee![]()
[afbeelding]
sorry voor de brakke foto (alleen een telefoon beschikbaar)
Ik weet 't juist niet. Ik vind de centrale lijnen van de 2-lijnige figuur mooier maar ik vind 'm ook iets te leeg.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:46 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
ik vind de tweede mooier, maar wat vind je zelf?
misschien valt er een combinatie van beide te maken ofzo.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:38 schreef dork22 het volgende:
[..]
Ik weet 't juist niet. Ik vind de centrale lijnen van de 2-lijnige figuur mooier maar ik vind 'm ook iets te leeg.
die met 3 lijnen is ook eerder trippy, en die met 2 eerder keltisch of whatever.
Hoe groot gaat ie worden?quote:Op maandag 5 maart 2007 10:47 schreef dork22 het volgende:
Ik zit al (heel) lang te denken aan een tattoeage, en die komt er dit jaar nog. Veel ontwerpen heb ik al in gedachten gehad maar later toch vanaf gestapt. Ik zit nou te denken aan een ontwerp (niet door mezelf ontworpen maar een wiskundige figuur) op mijn onderarm.
aah gaaf man!quote:Op zondag 4 maart 2007 18:24 schreef LegioeN het volgende:
na hier alweer een tijdje te hebben meegelezen toch maar eens besloten m'n laatste "update" te laten zien
de slang rond de karakters is gisteren gezet, en wordt volgende maand ingekleurd. nodeloos om te vertellen, maar ik ben er zeer gelukkig mee![]()
[afbeelding]
sorry voor de brakke foto (alleen een telefoon beschikbaar)
Ja, heel ergquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:43 schreef Qwea het volgende:
Even een vraagje he, doet zetten op je rug nou erg pijn? En dan met name over je ruggengraat?
Nep of niet, ik vind hem echt super.quote:
Hij is niet helemaal nep, ik heb m'n bestaande tattoo in/over-gekleurd met stiften.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:52 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Nep of niet, ik vind hem echt super.![]()
Cheshire cat ideetje toevallig?
ik vind het geweldig om een mukie tattoo te hebben. Dus over mn hele rug. Ik ben er alleen nog niet uit of dat echt is wat ik wil. Ik twijfel heel erg tussen een rug tattoo, een schouderblad tattoo over precies tussen de schouderbladen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:52 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ja, heel ergMensen zeggen altijd dat de pijn wel meevalt, maar dat zijn mensen met een kleine tattoo wat een half uur duurde.
Ik vond zelf mijn ruggegraat het meest pijnlijke, en de zijkanten, bij m'n taille....en bovenin bij mijn nek. Het pijnlijkste is eigenlijk het urenlang volhouden, maar ik weet niet hoe groot die van jou gaat worden.
![]()
Kun je die bovenarm tattoo niet bij je rugtattoo betrekken? Ik heb ook m'n hele rug vol en als ik m'n arm ook wil tattooeren,laat ik er 1 geheel van makenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik vind het geweldig om een mukie tattoo te hebben. Dus over mn hele rug. Ik ben er alleen nog niet uit of dat echt is wat ik wil. Ik twijfel heel erg tussen een rug tattoo, een schouderblad tattoo over precies tussen de schouderbladen.
Ik heb er momenteel 1 op mn rechter bovenarm.. dus ik denk dat op mn rechterschouderblad het dan te druk zou worden...
Dat zou wel een tof idee zijn als ik idd een rug tattoo neem jaquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:42 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Kun je die bovenarm tattoo niet bij je rugtattoo betrekken? Ik heb ook m'n hele rug vol en als ik m'n arm ook wil tattooeren,laat ik er 1 geheel van maken
Maar eerst idd eruit komen of je wel je hele rug vol wilt hebben natuurlijk![]()
Ribben?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:40 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Hij is niet helemaal nep, ik heb m'n bestaande tattoo in/over-gekleurd met stiften.
Net begonnen aan de volgende tattoo. De eerste die echt (intens!) veel pijn deed. Ik heb zitten schelden en ging bijna van m'n stokje.![]()
![]()
quote:
ff mentaal voorbereiden dus. ik wil namelijk ook een flinke tattoo op mn rug. ben er alleen nog niet uit wat.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:52 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ja, heel ergMensen zeggen altijd dat de pijn wel meevalt, maar dat zijn mensen met een kleine tattoo wat een half uur duurde.
Ik vond zelf mijn ruggegraat het meest pijnlijke, en de zijkanten, bij m'n taille....en bovenin bij mijn nek. Het pijnlijkste is eigenlijk het urenlang volhouden, maar ik weet niet hoe groot die van jou gaat worden.
![]()
wil je dat dan alleen op je rug?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:45 schreef Fixers het volgende:
Ik kom net op een idee, door wat dingen die ik elders lees. Een tattoo van een corset-vetersluiting op mijn rug. Die corset-piercings vind ik altijd erg mooi, maar die blijven nu eenmaal niet zitten. Zoiets laten tattoeren vindt ik dat dan wel weer hebben. Nu is dit idee nog maar kort geleden, letterlijk een uurtje, aan mijn brein ontsproten en ik heb al wat gegoogeld maar nog geen voorbeelden gevonden.
Ik zal heus niet de eerste zijn met dit idee, weet dus iemand hier foto's te vinden van zoiets? Kan ik een beetje gaan indenken of het daadwerkelijk mooi zou zijn en hoe het dan gedaan moet worden. (puur zwart of met schaduwwerking en/of kleur bijvoorbeeld)
ja zag ik net ook. hoewel t niet mijn ding is ziet t r best vet uit. lijkt me alleen verdomde lastig als je ergens blijft haken ofzoquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:21 schreef birdydontfly het volgende:
oops
Ik heb ze wel ergens gezien maar ik weet echt niet meer waar, kan ook in een magazine geweest zijn.. Als ik hem toevallig tegenkom meld ik het wel.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:45 schreef Fixers het volgende:
Ik zal heus niet de eerste zijn met dit idee, weet dus iemand hier foto's te vinden van zoiets? Kan ik een beetje gaan indenken of het daadwerkelijk mooi zou zijn en hoe het dan gedaan moet worden. (puur zwart of met schaduwwerking en/of kleur bijvoorbeeld)
Ev, ken jij toevallig nog meer voorbeelden van cavia-tattoo's, behalve degene die jij zelf hebt? Ik zat net op diezelfde site te zoeken maar die kan niks serieus vinden, op een of ander brandmerk op twee kuiten na. Ik wil zelf nog steeds een cavia-tattoo maar t kost me nog wel een paar jaar eer ik mn vriend overtuigd hebt... Geeft op zich niet, want als je het na zo'n lange tijd nog steeds wilt dan is het in ieder geval geen overhaaste beslissingquote:Op woensdag 7 maart 2007 07:31 schreef ParanoidEv het volgende:
http://www.molokosynthemesc.com/search/srch2004.exe?search=corset&lim=971
Heb wat
Ik weet dat er op het Guinea Lynx forum (http://www.guinealynx.info/forums/ )wat mensen met cavia tattoo's lopen. Misschen is daar nog wat te vinden,quote:Op woensdag 7 maart 2007 08:56 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ev, ken jij toevallig nog meer voorbeelden van cavia-tattoo's, behalve degene die jij zelf hebt? Ik zat net op diezelfde site te zoeken maar die kan niks serieus vinden, op een of ander brandmerk op twee kuiten na. Ik wil zelf nog steeds een cavia-tattoo maar t kost me nog wel een paar jaar eer ik mn vriend overtuigd hebt... Geeft op zich niet, want als je het na zo'n lange tijd nog steeds wilt dan is het in ieder geval geen overhaaste beslissing
Bedankt!quote:Op woensdag 7 maart 2007 07:31 schreef ParanoidEv het volgende:
http://www.molokosynthemesc.com/search/srch2004.exe?search=corset&lim=971
Heb wat
hummz, ik vind 't gaia symbool mooier (en duidelijker)quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:04 schreef purplerose het volgende:
Tvptje weer, hoop over paar maandjes weer onder de naald te kunnen(Als het haalbaar is een yogiman op me pols)
Afgelopen week met een vriendin bij bodycult in denhaag geweest en wil een tattoo laten zetten en een intiem piercing
En ja, op je rug doet zeer, lekker over je ruggegraat heen.
Edit: paar plaatjes toegevoegd.
De yogiman
[afbeelding]
Een ander idee voor als de yogiman niet haalbaar is, Gaia symbool voor moederaarde
[afbeelding]
Ik kwam deze net tegen:quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:45 schreef Fixers het volgende:
Ik kom net op een idee, door wat dingen die ik elders lees. Een tattoo van een corset-vetersluiting op mijn rug. Die corset-piercings vind ik altijd erg mooi, maar die blijven nu eenmaal niet zitten. Zoiets laten tattoeren vindt ik dat dan wel weer hebben. Nu is dit idee nog maar kort geleden, letterlijk een uurtje, aan mijn brein ontsproten en ik heb al wat gegoogeld maar nog geen voorbeelden gevonden.
BodyCult?? weet je dat heel zeker ?quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:04 schreef purplerose het volgende:
Tvptje weer, hoop over paar maandjes weer onder de naald te kunnen(Als het haalbaar is een yogiman op me pols)
Afgelopen week met een vriendin bij bodycult in denhaag geweest en wil een tattoo laten zetten en een intiem piercing
En ja, op je rug doet zeer, lekker over je ruggegraat heen.
Edit: paar plaatjes toegevoegd.
De yogiman
[afbeelding]
Een ander idee voor als de yogiman niet haalbaar is, Gaia symbool voor moederaarde
[afbeelding]
Hehehe, ja daar moeten we dus eerst ff naar kijken of die yogiman haalbaar als tattoo vanwege de positie van het mannetje enzo maar de gaia symbool vind ik ook superquote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:51 schreef Frautie het volgende:
[..]
hummz, ik vind 't gaia symbool mooier (en duidelijker)
ik heb nog nooit iemand laaiend enthousiast over body cult horen babbelen (kom zelf uit den haag) overigens vind ik het meer ik zoek een plaatje uit en laat dat zetten shopje ze moeten het voornamelijk van flash werk hebben eigen ontwerpen zie ik weinig tot niet. ook ben ik niet overtuigd van hun tattoo kunsten heb veel mooier werk gezien bij andere shops. ik heb daar een keer mn ringetje in mn lip laten vervangen en ook dat ging niet zo hygienisch zoals het hoort.. nada ontsmetting etc. ik zou me daar dus ook niet durven laten piercen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:25 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hehehe, ja daar moeten we dus eerst ff naar kijken of die yogiman haalbaar als tattoo vanwege de positie van het mannetje enzo maar de gaia symbool vind ik ook super
@Antichrist: Wat is er mis met bodycult? Hoor juist heule goeie dingen over bodycult.![]()
Queen of Rings wordt gerund door allemaal dames.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:45 schreef purplerose het volgende:
Uiteraard kijk ik nog verder naar andere sjops, er is ook een sjop in rotterdam waar ik goeie dingen over gehoord heb maar weet niet meer hoe die tent heet. Wat ik begrepen heb wordt het gerund door allemaal chicks.
Misschien weet een van jullie toevallig hoe die tent heet?
Yesss! Dat was de naam van de tent! Hoe beviel het die kennis van je? Was die tevreden enzo?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:49 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Queen of Rings wordt gerund door allemaal dames.Zit aan het Binnenwegplein, tegenover metrostation Eendrachtsplein.
Een kennis van mij heeft daar net een tat door Markus laten zetten.
Die was allang blij dat hij eindelijk zijn Toetagtattoo had!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:26 schreef purplerose het volgende:
[..]
Yesss! Dat was de naam van de tent! Hoe beviel het die kennis van je? Was die tevreden enzo?
Spinneweb in je oksel.... wel ff lijden..... maar wel orgineel....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:05 schreef ParanoidEv het volgende:
Ja ach, er is weinig wat nog niet gedaan is! Origineel wezen met je tattoo is er vaak niet meer bij, hoe speciaal/bijzonder hij ook is
Ligt er natuurlijk aan hoe en wat er gezet wordt, verschilt vaker per tatoeëerder en met hoeveel naalden het gezet wordt.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:43 schreef Qwea het volgende:
Even een vraagje he, doet zetten op je rug nou erg pijn? En dan met name over je ruggengraat?
Mhaw, ik ben sowieso al niet zo'n piepert. Die op mn arm deed ook heulegaar niet pijn gewoon. Ik voelde amper wat.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:14 schreef No-Zem het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan hoe en wat er gezet wordt, verschilt vaker per tatoeëerder en met hoeveel naalden het gezet wordt.
Ik vond het niet tegenvallen, in tegenstelling de tattoo in m'n zij, die voelde ik wel ff.
Maarja...pijn = fijn,
en bloed moet...toch ??![]()
ik zou hem op een borstkas wel erg tof vinden staan...quote:Op maandag 12 maart 2007 15:44 schreef Ceased2Be het volgende:
tvp-tje... zit zelf al een tijdje te denken om deze te laten zetten:
[afbeelding]
Zit alleen nog te twijfelen of ik hem midden op m'n borst zet of op een schouder...
En iemand trouwens ervaringen met tattoo-shops in of rond Den Bosch?
Dat was mijn idee ook, dan wel een formaatje groter dan dit en dan hoogstwaarschijnlijk in het rood.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik zou hem op een borstkas wel erg tof vinden staan...
Lijkt me echt enorm tof. Ik vind dat altijd sexy staan bij mannenquote:Op maandag 12 maart 2007 16:25 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat was mijn idee ook, dan wel een formaatje groter dan dit en dan hoogstwaarschijnlijk in het rood.
Denk niet dat je dat gaat lukken.. weet nog een uispraak die hij ooit deedt....quote:Op maandag 12 maart 2007 16:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lijkt me echt enorm tof. Ik vind dat altijd sexy staan bij mannen
Ik zal mn vriend eens een schop richting dit topic geven, misschien dat meneer ook wel een tattoo wil dan![]()
Die uitspraak heb ik hem nooit horen zeggenquote:Op maandag 12 maart 2007 16:36 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Denk niet dat je dat gaat lukken.. weet nog een uispraak die hij ooit deedt....
Mensen met een tattoo zijn aso....
Je kan natuurlijk als het mogelijk is eens binnen lopen en toekijken hoe anderen een tattoo laten zetten. Dat kan hier bij Fineline Tattoo in Emmen wel.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:37 schreef Ceased2Be het volgende:
Wil hem voor m'n verjaardag als kado aan mezelf laten zetten, maar ben een beetje rond aan het zoeken naar een goede shop in de buurt. In Den Bosch zelf kom ik alleen 'Jim's Tattoo Studio' tegen, maar ik heb geen idee of dat een beetje degelijke zaak is.
Ik zou geen engel doen. Een hart/hartje lijkt mij leuker/fijner staan dan een engel. Overigens kun je ook aan de Tattoo man vragen of hij er 1 kan ontwerpenquote:Op maandag 12 maart 2007 16:39 schreef Patries86 het volgende:
Ik wil mijn 2de tattoo bij de vriend van me collega zetten... Maar eerst ffies ontwerpje maken
misschien dat iemand hier creatief is!
Ik wil vleugels (engeltjes vleugels) iets met de naam van mijn vader of papa
en iets met hartje of... weet niet precies hoe en wat
tattoo bij zijn lichaam moet niet 'groot' zijn... daar heeft hij het figuur niet voor zeg maarquote:Op maandag 12 maart 2007 16:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die uitspraak heb ik hem nooit horen zeggenoverigens heeft hij zelf pakweg een half jaar geleden het idee geopperd om het batman (
) logo tussen zn schouderbladen te laten zetten. En ja,hij was serieus
alleen dat logo vondt ik geen goed idee
![]()
![]()
Op dit formaat en dan aan de binnenkant van je arm bij je elleboog, of op je pols (ook aan de binnenkant)quote:Op maandag 12 maart 2007 15:44 schreef Ceased2Be het volgende:
[afbeelding]
Zit alleen nog te twijfelen of ik hem midden op m'n borst zet of op een schouder...
wil geen engel... alleen de vleugels daarvan... en dan bij dat hartje met mijn vaders naam erinquote:Op maandag 12 maart 2007 16:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou geen engel doen. Een hart/hartje lijkt mij leuker/fijner staan dan een engel. Overigens kun je ook aan de Tattoo man vragen of hij er 1 kan ontwerpen
Hij mag sowieso geen grote tattooquote:Op maandag 12 maart 2007 16:40 schreef Patries86 het volgende:
[..]
tattoo bij zijn lichaam moet niet 'groot' zijn... daar heeft hij het figuur niet voor!
Dan word het lelijk wanneer hij een grote tattoo zou nemen
Omdat dat niet lijktquote:
Nog betekenis achter je tattooquote:Op maandag 12 maart 2007 16:43 schreef Qwea het volgende:
[afbeelding]
Mine. Hij ziet er onscherp en kut uit op de foto, maar hij is rete strak
Het staat voor Kracht geloof ik.quote:
Waar staat ie? Op je been/arm? Kan em zo ff niet plaatsen. Jij bent een meisje neem ik aan, aangezien je t over je vriend hebt? Ik vind em btw echt über lelijk, "Een tribal is heibel"quote:
Lijkt me niet dat dat mn been is hequote:Op maandag 12 maart 2007 17:18 schreef Fezzizzel het volgende:
[..]
Waar staat ie? Op je been/arm? Kan em zo ff niet plaatsen. Jij bent een meisje neem ik aan, aangezien je t over je vriend hebt? Ik vind em btw echt über lelijk, "Een tribal is heibel"en daarnaast voor een vrouw al helemaal.
Ieder zn eigen meug gelukkig...![]()
![]()
Nou, als je het echt echt echt echt wil, mag hetquote:Op maandag 12 maart 2007 19:07 schreef MikeyMo het volgende:
dat batman begins leaugeau tussen de schouderbladen en dan die 2 oortjes die in je nek vallen was best een cool idee
Lekkurrrr...op het borstbeen...quote:Op maandag 12 maart 2007 15:44 schreef Ceased2Be het volgende:
[afbeelding]
Vandaar dat ik ook twijfeldequote:
Sorry.. maar wat staat erquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:24 schreef ParanoidEv het volgende:
[afbeelding]
Uiteraard nog niet af.
Lekker dom, yeah![]()
"Links" en "Rechts" is wat ik eruit haalquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:06 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Sorry.. maar wat staat er
Wel gaaaaff, zo op je tenenDeed het niet ongelooflijk veel pijn?
quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:50 schreef No-Zem het volgende:
ik heb op allebei m'n handen LINKS staan...![]()
Hebreeuws vind ik persoonlijk heel mooi, oftewel Sara zo schrijven zodat je het beide kanten op kan lezen, (heeft m'n vriendin nl. ook) ben de naam en de site van die stijl ff kwijt, maar persoonlijk vond ik het wel apart.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:24 schreef Fuente het volgende:
Hey leuk topic dit!
Zitten hier ook mensen die crea-bea zijn? Ikzelf heb momenteel een chinees teken net boven mijn linker enkel. Ik wil graag een tattoo erbij met de naam van mijn dochter erin. Ik heb heel lang gedacht aan het volgende teken (ook chinees):
http://www.chinese-tools.com/names/calligraphy/code_70_sarah.html
Ik wil de tattoo graag tussen mijn schouderbladen, vertikaal. Maar ik ben eigenlijk wel benieuwd naar andere ideeen met de naam Sara erin, en dan niet in Chinese tekens. Iemand suggesties?
Thnx!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:43 schreef No-Zem het volgende:
Kheb hem....Ambigrams... ff Googlen en je hebt hem.
Die ga ik ook eens bekijken.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:43 schreef Marginaal het volgende:
Is wel apart in het hebreeuws, ik vind persoonlijk Sanskrit ook wel mooi voor namen c.q. teksten
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:24 schreef ParanoidEv het volgende:
[afbeelding]
Uiteraard nog niet af.
Lekker dom, yeah![]()
Ik vind dit wel een hele mooie!quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:49 schreef Fuente het volgende:
Heb er 1 gevonden die ik behoorlijk mooi vind, maar even op me laten inwerken
[afbeelding]
Staat dus voor Sara
Ikzelf ook, heb er inmiddels nog wat gezien maar dees springt er wel uit voor mij!quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:34 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een hele mooie!
Die is inderdaad ook errug gaafquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:17 schreef saaw het volgende:
hier ook veel Ambigrams namen
http://www.wowtattoos.com/index-8s.html sara die je kan omdraaien en dan stat er hetzelfdewel tof
Ziet er goed uit,quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:46 schreef Rhanna het volgende:
Ik laat mijn avatar binnekort zetten.
Ik heb nu al deze :
[afbeelding]
EN die moet ik nog een keer laten bij laten kleuren. Dat laat ik bij een andere shop doen denk ik, ik was niet zo tevreden over deze. Ik hoop dat hij nog te redden valt
heel mooi!quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:49 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
[afbeelding]
En wat als richard een kindje verkracht? Ghehehequote:Op donderdag 15 maart 2007 14:46 schreef Rhanna het volgende:
Ik laat mijn avatar binnekort zetten.
Ik heb nu al deze :
[afbeelding]
EN die moet ik nog een keer laten bij laten kleuren. Dat laat ik bij een andere shop doen denk ik, ik was niet zo tevreden over deze. Ik hoop dat hij nog te redden valt
Neem m ook vanwege een andere redenquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:15 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
En wat als richard een kindje verkracht? Ghehehe
Ik weet niet hoe oud die is, het ontwerp op zich is mooi, maar jammer genoeg niet met een strakke hand gezet.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:59 schreef Rhanna het volgende:
Met de close up ben ik juist niet blij..
[afbeelding]
HIer zat ik wel extra voorover gebogen. Ik vind de lijnen niet mooi, niet gelijkmatig ingekleurd..
Gewoon waardeloos. Wat is een goede shop in Limburg/Brabant?
Whoa, op afstand is ie erg gaaf. Van dichtbij is hij wat fletser, of komt dat door het licht?quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:59 schreef Rhanna het volgende:
Met de close up ben ik juist niet blij..
[afbeelding]
HIer zat ik wel extra voorover gebogen. Ik vind de lijnen niet mooi, niet gelijkmatig ingekleurd..
Gewoon waardeloos. Wat is een goede shop in Limburg/Brabant?
Hij is gezet door Jos Breukers.. Dus jij zou aanraden om terug te gaan?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:39 schreef No-Zem het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud die is, het ontwerp op zich is mooi, maar jammer genoeg niet met een strakke hand gezet.
Greg van Dragon Tattoo en Jos Breukers kunnen er nog wel wat mee denk ik
Heeft Jos die gezet ???quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:32 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Hij is gezet door Jos Breukers.. Dus jij zou aanraden om terug te gaan?
Hij is 2 jaar geleden gezet. En die eerste foto is van 2 maanden erna ongeveer. Dragon Tattoo is ontzettend duur heb ik ergens gehoord.
Wat is er in hemelsnaam mis met de andere artiesten daar dan??quote:[b]Op vrijdag 16 maart 2007 13:54
En Dragon is idd duur, en als je daar een tat. laat zetten, laat het dan door Greg doen, prijs is hetzelfde als dat een ander het daar doet.
Je hebt mij niet horen zeggen dat er iets mis is met de andere artiesten daarzo.... maar Greg vind ik persoonlijk het beste bij Dragon, en als Deut daar nog had gezeten had ik hem wel aangeprezen omdat Deut de lijnen specialist isquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:59 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Wat is er in hemelsnaam mis met de andere artiesten daar dan??
Waarom twijfel je zo? Je neemt hem toch voor jezelf? Ik heb de mijne nu 2 jaar, laten doen toen ik 18 was (na jaren denken uiteraard) en ik zou m niet meer kwijt willenquote:Op zondag 18 maart 2007 22:29 schreef Henk-B het volgende:
Ben nu al zolang aan het denken om een tattoo te nemen.
Al anderhalf jaar.
En eigenlijk als ik het niet doe, ga ik spijt krijgen dat ik het niet heb gedaan.
Ik ben 27 en krijg eigenlijk allemaal negatieve "adviezen" over het nemen van een tattoo.
Zoals van mijn vader: "als iedereen van je kennissenkring hem gezien heeft de lol er al weer af is"
en meer van dat soort dingen.
Jullie mischien nog adviezen om het wel te doen?
Nog 1 klein vraagje, kan je er gekke ziektes aan overhouden? bv lymfklierkanker ofzo?
Ik twijfel voor mezelf eigenlijk niet meer, het is meer voor de buitenwereld waar ik door begin te twijfelen.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:37 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Waarom twijfel je zo? Je neemt hem toch voor jezelf? Ik heb de mijne nu 2 jaar, laten doen toen ik 18 was (na jaren denken uiteraard) en ik zou m niet meer kwijt willen
Zet anders de voor en tegens op een blaadje, en kijk dan wat je zwaarder vindt wegen
Succes
Gewoon schijt aan hebben.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:42 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Ik twijfel voor mezelf eigenlijk niet meer, het is meer voor de buitenwereld waar ik door begin te twijfelen.
ALs het aan mij lig zet ik hem er morgen op.
Ik verwacht dat ik teleurgestelde reacties krijg en daar zit ik niet echt op te wachten!
Ik wil heel graag een biomech tattoo aan de binnenkant van mijn onderarm.
[afbeelding]
Zoiets maar dan kleiner en zonder kleurtjes en aan de binnekant.
Negatieve reacties zul je altijd krijgen, dat hoort erbijquote:Op zondag 18 maart 2007 22:42 schreef Henk-B het volgende:
Ik twijfel voor mezelf eigenlijk niet meer, het is meer voor de buitenwereld waar ik door begin te twijfelen.
ALs het aan mij lig zet ik hem er morgen op.
Ik verwacht dat ik teleurgestelde reacties krijg en daar zit ik niet echt op te wachten!
Het kriebelt bij mij al jarenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:56 schreef anneloeke het volgende:
Morgen terug om mijn vlinder (tribal) een tweede keer te laten inkleuren.
Daar heb ik echt weining zin in... moeten gaan zitten voor een tattoo die ge al hebt...
Het kriebelt dan weer wel om nieuwe dingen te laten zetten...![]()
Mijn vent vind 1 ook genoegquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:42 schreef anneloeke het volgende:
Ik wil er best aan toegeven, aan die kriebels, maar mijn ventje ziet het niet meer zitten
volgens hem is 1 tattoo net goed,
en ik heb er al twee![]()
en ja... voor mij is het echt wel belangrijk dat hij mij mooi blijft vinden... ook al is het uiteindelijk mijn keuze.
maar ja.. aangezien de tattoo artist net afgebeld heeft, is het toch niet voor vandaag...
kriebeltjes in uitstel gezet dus.
Ik weet niet wie jij bent dus laat staan je broertjequote:Op woensdag 21 maart 2007 21:13 schreef _Bar_ het volgende:
Paranoid is mijn broertje ondertussen als weer eens langsgeweest
hij wilt er tegenover mij niet over beginnnen...
Hehe daar zou ik echt niet aan moeten denken, die vent mag serieus van mij dan gelijk weg.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:42 schreef anneloeke het volgende:
Ik wil er best aan toegeven, aan die kriebels, maar mijn ventje ziet het niet meer zitten
wel meid... daarin geef ik je geen gelijk...quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:10 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Hehe daar zou ik echt niet aan moeten denken, die vent mag serieus van mij dan gelijk weg.
nee hoor, helemaal niet. ik ben echt heel gelukkig en heb een superrelatie met mijn ventje.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:30 schreef Keltie het volgende:
Op het moment dat iemand al met "super geweldig huwelijks- en sexleven" naar buiten komt, vraag ik mij altijd gelijk af hoe kut dat huwelijk is
Ok dan is het uiteraard een iets ander verhaal. Neemt nog niet weg dat ie voor mij dan qua dat standpunt in de schijt kan zakkenquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:27 schreef anneloeke het volgende:
Het is niet zo dat ik niet MAG trouwens... hij liet gewoon weten dat hij niet zo dol is op VEEL tattoos.
Ja! Tof!quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:09 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
En Nosh, er is altijd wel een gaatje te vinden hoor. Anders moet je even naar het adres van de studio mailen, daar heb ik de agenda.
Euh, ze zijn onderhand wel wat gewend dankzij mijquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:09 schreef Nosh het volgende:
want 'ben jij die ene van fok' doet het niet echt goed bij wildvreemden, heb ik uit eerste hand gemerkt.
ideaal, scheer je kat kaal (je KAT ja, KAT !) en tatoeer 'm vol!quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:06 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Mijn vent haat bijvoorbeeld katten![]()
Ongv zelfde grote als op het scherm. Tussen de schouderbladenquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:57 schreef saaw het volgende:
hangt er nogal vanaf hoe groot je he wilt hebben he
Echt, lees 1 van de eerste regels in de OP inderdaad eens..quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:47 schreef melvjehz het volgende:
[afbeelding]
Iemand enig idee hoeveel dit ongv gaat kosten?
Hey, ik houd wel van zequote:Op donderdag 22 maart 2007 16:32 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
ideaal, scheer je kat kaal (je KAT ja, KAT !) en tatoeer 'm vol!
quote:Wil je weten wat ene tattoo gaat kosten? Loop dan een tattooshop binnen en vraag het daar!
ja,hoe de neuk moeten wij weten wat een shop er voor vraagt. Pauper yourselfquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:32 schreef melvjehz het volgende:
tis een vraagie
ga niet gelijk janken paupers
niet zeiken, je kunt alleen de prijs weten als je het gaat vragen in de shop.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:32 schreef melvjehz het volgende:
tis een vraagie
ga niet gelijk janken paupers
(Bar_en_Mar)quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:09 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ik weet niet wie jij bent dus laat staan je broertje![]()
Oh doh!quote:
Nee, maar ik ben niet de aangewezen persoon om daar informatie aan anderen over te verstrekken. Zou jij het leuk vinden als iemand van de studio waar jij persoonlijk een ontwerp laat maken daarover gaat lopen praten met 'buitenstaanders'quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:48 schreef Neuk het volgende:
Heeft Bar's broer soms een tramp stamp dat ze het niet weten mag?![]()
(hihi, mannen met kontgeweien... ze bestaan echt!
)
Of iemand geweest is is wat anders ja, het is geen kinky hoerentent waar je met je bivakmuts naar binnen gaat..quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:56 schreef Neuk het volgende:
Och, ik weet niet... Ze vroeg toch alleen maar of ie langs geweest was. Ik denk dat 99% van de mensen er geen probs mee heeft
Bar ik had trouwens nog wel een gaaf tattoo-idee voor je... Misschien teken ik het binnenkort zelf wel uit. Oehoeh, spannend!
Bij Yugen Tattoo in Veenendaal kostte me zoiets 125,-quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:47 schreef melvjehz het volgende:
[afbeelding]
Iemand enig idee hoeveel dit ongv gaat kosten?
ik moest mn tattoo 3 dagen lang insmeren met uierzalf en 3 nachten afdekken.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:01 schreef ramses het volgende:
Hey ff een vraagje tussendoor, heb gisteren een tattoo laten zetten en toen zei ie dat ik het voor de nacht nog ff moest afdekken na het schoonmaken en insmeren met zalf. Maarehm ben een beetje vergeten te vragen of dat afdekken alleen voor de eerste nacht geldt? En het staat op dat instructie blaadje voor nabehandeling zeg maar, ook niet vermeld. Kan wel bellen, maar ik zit al tegen een torenhoge telefoonrek aan te hikken en ben een beetje te lazy om weer terug langs te gaan
Dus ehm zal ik hem voor vandaag nog ff afgedekt houden? Tis op mn heupbot en missch ook wel lekker als mn broek er niet langs schuurt.
Nee Neuk... ik weet wat broertje heeft laten zetten, alleen hij moest nog verder ingekleurd worden, maar broertje is nogal drukkiesquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:40 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Oh doh!Lekker slim van me!
Maar ik weet neit wie je broer isEn niet dat ik dan iets ga vertellen, beetje discretie voor je klanten kan nooit kwaad.
![]()
ow ben benieuwdquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:56 schreef Neuk het volgende:
Och, ik weet niet... Ze vroeg toch alleen maar of ie langs geweest was. Ik denk dat 99% van de mensen er geen probs mee heeft
Bar ik had trouwens nog wel een gaaf tattoo-idee voor je... Misschien teken ik het binnenkort zelf wel uit. Oehoeh, spannend!
Ik weet zo niet wie het is..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:04 schreef _Bar_ het volgende:
Paranoid, mijn broertje is Niels (grote stevige jongen, heeft iets op schouders en arm laten zetten, met de M en de T erin verwerkt (naam van mijn moeder en de T van Thijs)
Ze zeggen volgens mij allemaal wat anders.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:08 schreef ramses het volgende:
ok thnx! Ja ik luisterde ook ni echt naar wat ie me allemaal verteldeIk dacht, dat lees ik strax allemaal wel ff door, maar ja dat staat er dus net niet op
Ja idd, wil ook doen waar ik me zelf goed bij voel. Maar hij (en anderen) had het ook over korstjes die er op komen, maar ik zie dat nog niet echt gebeuren. Dus ik dacht, tsjah als ik m ingevet en afgedekt hou, dan komen er idd ook geen korstjes op ook denk ik...dus wilde het toch ff navragen. Maar dan hou ik m nu gewoon drie dagen zo afgedekt, dat zit nml wel het prettigst en dan blijf ik hem daarna nog zeven dagen schoonmaken met Sanex en insmeren. Best of bothquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:07 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ze zeggen volgens mij allemaal wat anders.
Bij de een moest ik het folie er zsm af halen, even afdeppen en 3 dagen insmeren.
Deze mocht ik vanavond het folie erafhalen, dan schoon maken met, milde, zeep en insmeren.
en 10 dagen smeren.
Denk dat het ook een beetje "waar voel je jezelf goed bij" is?
daarom moet je hem ook goed vettig houden,zodat de korsten geen kans krijgen. Sanex, zit daar parfum in? of alcohol? want dat mag niet hequote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:14 schreef ramses het volgende:
[..]
Ja idd, wil ook doen waar ik me zelf goed bij voel. Maar hij (en anderen) had het ook over korstjes die er op komen, maar ik zie dat nog niet echt gebeuren. Dus ik dacht, tsjah als ik m ingevet en afgedekt hou, dan komen er idd ook geen korstjes op ook denk ik...dus wilde het toch ff navragen. Maar dan hou ik m nu gewoon drie dagen zo afgedekt, dat zit nml wel het prettigst en dan blijf ik hem daarna nog zeven dagen schoonmaken met Sanex en insmeren. Best of both
mij werd vertelt dat meer smeren beter is dan te weinig. En er mochten absoluut geen korsten opkomen,want die zouden vlekken in je tattoo achterlaten.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:22 schreef ramses het volgende:
hij raadde zelf sanex aan, das zeepvrij en dermatologisch enzo, dus dat zal wel goed zijn. Is geen gewone zeep, maar van die ehm huidvriendelijke zeg maar. En daarna smeer ik er Calendulan zalf opMaar je kunt dus beter te veel smeren dan te weinig? Ik denk hem ook liever nu nog af, want ik zag dat ie nog wel een beetje afgeefde. Maar ik had het idee dat die korsten er op moesten komen, omdat ik iedereen daarover hoor, maar leek me zelf al wel beter van niet. Maar korstjes zullen er wel niet komen, want het bloed verder ook niet en het is goed vettig. Maar omdat het snel langs de rand van mn broek kan schuren, vind ik het zoals ik het nu doe wel best.
geen dank heurquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:36 schreef ramses het volgende:
ok thnx!!!
Nakleurenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
mij werd vertelt dat meer smeren beter is dan te weinig. En er mochten absoluut geen korsten opkomen,want die zouden vlekken in je tattoo achterlaten.
DUN SMEREN! Anders kan je tattoo geen adem halen en krijg je...juist, korsten. En in geval van een lelijk vuiltje kan het nog feestelijker worden..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
mij werd vertelt dat meer smeren beter is dan te weinig. En er mochten absoluut geen korsten opkomen,want die zouden vlekken in je tattoo achterlaten.
Top die old school tats.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:33 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nakleuren..
Maar ook dat verschilt per Tattoo-artiest.
De ander zegt dat het een wond is en wonden helen beter als je ze niet te nat/vochtig (en dus vettig) houd.. Ik smeer/ smeerde zodra ik de huid strak voelde trekken ..
Heb vandaag dus sessie 1 achter de rug:
[afbeelding]
foto even met behulp van de spiegel gemaakt. Text is "Tough Love".
Er moeten nog 'wat' lijnen aangedikt worden, er moet nog een "windvlaag" gemaakt worden (onder ander door de ruit, klaver, schop en die komt dan aan de andere kant weer "tevoorschijn") en de binnenkant moet nog.
Binnenkant sluit met vlammen aan op de buitenkant, komen wat sterretjes en "Feyenoord" in sierletters.
Sessie 2 is 28 april (laatste zaterdag van april meen ik).
De ene zegt wat anders dan de andere, vaseline, of juist geen vaseline, body-lotion etc. etc. etc., ik heb altijd "Tattoo Goo" gebruikt, en ik ben gaan smeren 15 min. of een half uur nadat ik het onder de douche voorzichtig met lauw water had afgespoeld en als ik voelde dat het strak ging trekken.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:52 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
DUN SMEREN! Anders kan je tattoo geen adem halen en krijg je...juist, korsten. En in geval van een lelijk vuiltje kan het nog feestelijker worden..
Ja, dun,maar wel vaakquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:52 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
DUN SMEREN! Anders kan je tattoo geen adem halen en krijg je...juist, korsten. En in geval van een lelijk vuiltje kan het nog feestelijker worden..
Nou, hij begint nu te jeukenquote:Op maandag 26 maart 2007 09:43 schreef No-Zem het volgende:
[..]
Top die old school tats.![]()
Hou ons op de hoogte....
Hij ziet er idd vet uitquote:Op maandag 26 maart 2007 11:46 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nou, hij begint nu te jeuken
Wat opzich een goed teken is want dan geneest hij
Ook zie je nu stukjes van de inktlaag (die het relief op de huid vormt) 'afbrokkelen' wat ook niet erg is (?)
Wel blijf ik heel erg hopen dat'ie goed en netjes heelt want ik ben er nogal overdreven trots op
Kan ook niet wachten tot sessie2 ; afmaken dat ding
Van de artistquote:
Jammer dat je dobbelsteen onmogelijk isquote:Op maandag 26 maart 2007 11:54 schreef Keltie het volgende:
[..]
Van de artist
Ik heb alleen maar zooi in moeten leveren wat ik erin wilde, dus veel van hem en een beetje van mij
Euh.. Kan mij er eerlijk gezegd niet erg druk om makenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jammer dat je dobbelsteen onmogelijk is![]()
Vage tattoo stijl vind ik, maar wel vet gezet, de jouwe!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:30 schreef AntiChrist het volgende:
een uurtje geleden laten zettenbij www.onedge.nl
Mooie toetoe, ik kan alleen van de letters geen woord maken. Mja misschien dat ik gaar ben na een dag werken ofzoquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:30 schreef AntiChrist het volgende:
een uurtje geleden laten zettenbij www.onedge.nl
mn naam stond er al die heb ik nog een keer overnieuw laten inkleuren en recht getrokken (die is namelijk ooit eens door een ander gezet)
[afbeelding]
[afbeelding]
Zal ik het antwoord geven, of zullen we dat Pascal zelf laten doen?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:17 schreef Fezzizzel het volgende:
[..]
Mooie toetoe, ik kan alleen van de letters geen woord maken. Mja misschien dat ik gaar ben na een dag werken ofzo. Welke naam staat er?
![]()
Een vriend van me heeft deze ook, volgens mij puur en alleen omdat hij ze mooi vindt. omdat hij hem mooi vindt, verder niets.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:59 schreef fretclick het volgende:
http://www.chrisbuck.com/(...)ra%20Banhart%20b.jpg
die lijnen op z'n onderarm, ik zie die tattoo steeds vaker. iemand enig idee of dat wat inhoudt, of is eht net zoals met die sterren; het is maar net wat je er zelf van maakt
Thnx de -A- en de -S- haalde ik er nog uit. De rest was chinees voor mijquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:27 schreef Samcali het volgende:
[..]
Zal ik het antwoord geven, of zullen we dat Pascal zelf laten doen?![]()
ik vind 'm niet mooi.quote:Op donderdag 5 april 2007 04:07 schreef Aanvoerder het volgende:
Conceptje gemaakt voor een allereerste tattoo op (waarschijnlijk) m'n schouder. Kruizen staan voor A'dam/ AJAX en de rest eromheen is overgenomen van een (zelfgemaakte) tattoo van een vriendin die 'm op haar rug heeft.
[afbeelding]
Iemand nog wat op te merken?
Afgezien van dat ik geen fan ben van tribals, kijk eens goed in de binnenkant van je krul. Hij is helemaal niet strak, maar vooral daar niet.quote:Op donderdag 5 april 2007 04:07 schreef Aanvoerder het volgende:
Conceptje gemaakt voor een allereerste tattoo op (waarschijnlijk) m'n schouder. Kruizen staan voor A'dam/ AJAX en de rest eromheen is overgenomen van een (zelfgemaakte) tattoo van een vriendin die 'm op haar rug heeft.
[afbeelding]
http://en.wikipedia.org/wiki/Green_Manquote:Op donderdag 5 april 2007 10:15 schreef No-Zem het volgende:
Iemand enig idee wie dit is, of wat dit is, of wat het voorstelt, ik kom het vaker tegen maar waar het vandaan komt,... geen idee.
url=http://darkimages.com/forum/avatars/Avatar034.jpg]afbeelding[/url]][/url]
Ik ben ook geen tribal fan, ennuh...ook geen Ajax fan,.. wil je mijn mening nu nog horen ?quote:Op donderdag 5 april 2007 04:07 schreef Aanvoerder het volgende:
[afbeelding]
Die kruizen moeten zo blijven natuurijk. Maar je hebt wel gelijk. Heb nog wel een ander idee voor bij die kruizen, alleen weet ff niet hoe ik dat strak moet uitwerken. Kan niet echt goede voorbeelden ook vinden op internet.quote:Op donderdag 5 april 2007 07:44 schreef Frautie het volgende:
[..]
ik vind 'm niet mooi.
De kruizen zijn te vierkant en de opvulling in vergelijk ermee te golvend.
Kijk ff of je die kruizen in dezelfde stijl als de tribal kan krijgen of andersom
Voorbeelden ?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:50 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Die kruizen moeten zo blijven natuurijk. Maar je hebt wel gelijk. Heb nog wel een ander idee voor bij die kruizen, alleen weet ff niet hoe ik dat strak moet uitwerken. Kan niet echt goede voorbeelden ook vinden op internet.
Ja dat wil ik wel, maar ben niet zo'n tekenwonder.quote:
Heb veel tattoos al gezien van Ajacieden. Maar wil wel iets origineels, echter wel met die 3 kruizen.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:18 schreef PizzaSalami het volgende:
Vind hem niet zo mooi Aanvoerder, komt door die tribals. Zie je al zo vaak en bovendien, die vriendin kan je ook zo weer kwijt zijn. Ken wel een aantal mensen met vergelijkbare tattoo's. Die 3 kruizen alleen vind ik ook wel mooi.
Hieronder een voorbeeldje, die andere 2 vind ik zelf mooi. Zijn ook niet echt opvallend in het dagelijkse leven.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 5 april 2007 12:27 schreef PizzaSalami het volgende:
Dan weet ik het ook niet, weet je al waar je hem wil laten zetten?
ik vind m ook niet al te mooi trouwens, past niet echt bij elkaarquote:Op donderdag 5 april 2007 04:07 schreef Aanvoerder het volgende:
Conceptje gemaakt voor een allereerste tattoo op (waarschijnlijk) m'n schouder.
ah zoquote:
er zijn vrij veel tattoo shops in amsterdam hoorquote:Op donderdag 5 april 2007 12:38 schreef Aanvoerder het volgende:
Als ik al zeker was van m'n zaak, dan had ik 'm uiteraard niet hier gepost. Bedankt voor de opbouwende kritiek. Terug naar de tekentafel. En PizzaSalami, ik weet alleen zeker dat ik 'm wel in Amsterdam laat zetten.
Ja ik.quote:Op donderdag 5 april 2007 04:07 schreef Aanvoerder het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 5 april 2007 15:00 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja ik.
Hoe moet dat nou als je over een tijdje voor Feyenoord of PSV bent? Zit je daar mooi mee.
Of bij Bob in Katendrechtquote:Op donderdag 5 april 2007 13:14 schreef Erasmusch het volgende:
Ik zou m bij Inkstitution op de Schieweg laten zetten
Alleen voor AZ-supporters is dat een relevant probleem.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:00 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja ik.
Hoe moet dat nou als je over een tijdje voor Feyenoord of PSV bent? Zit je daar mooi mee.
Ik doelde meer op het feit dat ik het niet vertrouw om een AJAX-tattoo in Rotterdam of Den haag te laten zetten.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:40 schreef saaw het volgende:
[..]
er zijn vrij veel tattoo shops in amsterdam hoor
Toch zou ik eens verder kijken dan je, amsterdamse, neus lang is.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:35 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit dat ik het niet vertrouw om een AJAX-tattoo in Rotterdam of Den haag te laten zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |