abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 januari 2007 @ 12:24:21 #201
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_45138927
quote:
Op maandag 8 januari 2007 06:10 schreef ma_jojo het volgende:
Ik heb sinds een weekje weer een nieuwe.
Een klein sterretje op m'n hand.
Maarrrrrr het is nu meer een brandwond. Wilde de afwas doen, kraan stond op heet, hand eronder, tattoo weggeschroeid soort van .
auwwie
wel een beetje voorzichtig ermee doen hoor als ie nog zo nieuw is!
an urge to help mankind overcomes me
pi_45157117
sorry voor de suffe vraag hoor, maar ik ben een tattoo n00b
ik wil als aller eerste tattoo een heel kleintje zetten van laten we zeggen rond de 1,5 cm bij 1,5 cm ongeveer. ik wil alleen dunne outlines en verder zo simpel mogelijk. hij moet zeg maar aan de binnekant van mijn elleboog (hoe heet het daar?) op mijn onderarm komen.
hoeveel denken jullie dat dat gaat kosten ongeveer? en is het nou wel of niet verstandig om naar bodycult in amsterdam te gaan? of heeft een van jullie toevalig een andere geweldige tattoo shop in amsterdam aan te raden?
ik heb ook al heel erg lang een andere redelijk grote in mijn hoofd maar wil beginnen met een kleintje lijkt me wel verstandig
Some birds just.. don't.
Birdydontfly.com
  maandag 8 januari 2007 @ 21:43:06 #203
74276 saaw
pi_45159333
quote:
Op maandag 8 januari 2007 20:59 schreef birdydontfly het volgende:
sorry voor de suffe vraag hoor, maar ik ben een tattoo n00b
ik wil als aller eerste tattoo een heel kleintje zetten van laten we zeggen rond de 1,5 cm bij 1,5 cm ongeveer. ik wil alleen dunne outlines en verder zo simpel mogelijk. hij moet zeg maar aan de binnekant van mijn elleboog (hoe heet het daar?) op mijn onderarm komen.
hoeveel denken jullie dat dat gaat kosten ongeveer? en is het nou wel of niet verstandig om naar bodycult in amsterdam te gaan? of heeft een van jullie toevalig een andere geweldige tattoo shop in amsterdam aan te raden?
ik heb ook al heel erg lang een andere redelijk grote in mijn hoofd maar wil beginnen met een kleintje lijkt me wel verstandig
bodycult is een goeie zaak! ik heb daar ook 2 tattoo's laten zetten. sterren, en alleen de outline, waarvan de kleinste 2,5 cm doorsnede heeft.
ze zijn haarscherp!

en daar kost het sowieso 50 euro 'opstartkosten' [ivm steriele spullen enzo]. mijn kleinste zit op mn heup en kostte 70 omdat dat een moeilijkere plek is, dus iets tussen de 50 en 70 euro denk ik dat het zal zijn
maar ga er eens langs zou ik zeggen
pi_45160071
quote:
Op maandag 8 januari 2007 21:43 schreef saaw het volgende:

[..]

bodycult is een goeie zaak! ik heb daar ook 2 tattoo's laten zetten. sterren, en alleen de outline, waarvan de kleinste 2,5 cm doorsnede heeft.
ze zijn haarscherp!

en daar kost het sowieso 50 euro 'opstartkosten' [ivm steriele spullen enzo]. mijn kleinste zit op mn heup en kostte 70 omdat dat een moeilijkere plek is, dus iets tussen de 50 en 70 euro denk ik dat het zal zijn
maar ga er eens langs zou ik zeggen
jeetje wat een hoop geld eigenlijk he 70 euro maar goed ik zal er eens langs gaan en verder vragen, dankjewel
Some birds just.. don't.
Birdydontfly.com
  maandag 8 januari 2007 @ 21:58:58 #205
74276 saaw
pi_45160132
quote:
Op maandag 8 januari 2007 21:57 schreef birdydontfly het volgende:

[..]

jeetje wat een hoop geld eigenlijk he 70 euro maar goed ik zal er eens langs gaan en verder vragen, dankjewel
i know. maar het is wel goed gezet en zit er voor de rest van je leven...
stel je leeft nog 70 jaar, 1 euro per jaar is goed te doen
pi_45160280
quote:
Op maandag 8 januari 2007 21:58 schreef saaw het volgende:

[..]

i know. maar het is wel goed gezet en zit er voor de rest van je leven...
stel je leeft nog 70 jaar, 1 euro per jaar is goed te doen
ja dat is waar maar voor zo'n kleintje vind ik het best veel
maar goed dit soort dingen moet je toch niet overhaasten
Some birds just.. don't.
Birdydontfly.com
pi_45160346
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 21:05 schreef FB-aight het volgende:
uit het dronken topic hier m'n nieuwe tattoo's

*zwart blok, en een vraagteken.. puur random

[afbeelding]

*plaatje gefixt

let niet op die kapotte ogen, oud&nieuw aftermath
Als een griekse halfgod op de berg van Olympus terwijl de zon constant met mijn gezicht meedraait.
pi_45160873
ik vind dat zwarte blok echt super tof
Some birds just.. don't.
Birdydontfly.com
  maandag 8 januari 2007 @ 22:23:40 #209
74276 saaw
pi_45161426
ik ook!
denk zelf nog aan een leeg vierkant [dus alleen outline]
maar eerst mn sterrencollectie wat uitbreiden
pi_45181195
Dat was wat ik wou hebben als mijn eerste tattooage...
..'t is dan toch m'n 3e geworden.. maar alsnog ben ik er zo vervent mee!

de reacties zijn uiteenlopend en hilarisch... "'t is toch gewoon stift??"
Als een griekse halfgod op de berg van Olympus terwijl de zon constant met mijn gezicht meedraait.
pi_45203424
jaja, het moet er maar eens van komen.. zit al jarenlang te twijfelen over de juiste, heb hem gevonden denk ik..

ik wil allereerst over mijn schouders heen, dus een net boven mijn schouderbladen, maar wel een 10 cm van de buitenkant van mijn armen af, dus mooi hoog in het midden van mijn rug, de volgende tekst laten zetten:
in dit lettertype .

maar nu wil ik er als uitbreiding 2 vleugels bij laten tattoeeren op mijn schouderbladen, maar een beetje met een gescheurd effect, moeilijk uit te leggen zo zonder voorbeelden, weten jullie iemand in de buurt van eindhoven die hier ervaring mee heeft, tattoo shop of tattoo artist?
het moet namelijk wel een beetje fatsoenlijk, je gaat er toch een tijd mee rondlopen
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
pi_45212956
leg het voor aan een goeie artist en vraag of diegene wat zou willen ontwerpen voor je?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_45215491
quote:
Op maandag 8 januari 2007 22:23 schreef saaw het volgende:
ik ook!
denk zelf nog aan een leeg vierkant [dus alleen outline]
maar eerst mn sterrencollectie wat uitbreiden
Heb je al super mario sterren?

Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
pi_45215553
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 16:21 schreef Webby het volgende:

[..]

[afbeelding]
Heb jij die ? En zo ja, waar ?
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_45215680
Nee deze zag ik online ergens. Vond het wel erg tof. Ik heb zelf alleen een Maori op borst / schouder. Er komt nog aan de zelfde kant van mijn lichaam een maori op bil / bovenbeen, maar eerst sparen.
Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
pi_45218127
woohoo ik wil die!
(al lijkt die gene op deze foto het op zn gezicht te hebben en dat hoef ik niet hoor )
Some birds just.. don't.
Birdydontfly.com
pi_45233540
Ik ben vandaag langs de shop geweest om te informeren hoe duur mn tattoo's zouden kosten. Het kwam er dus op neer dat ze allebei 200¤ waren.. Ik vind dat eigenlijk best prijzig, en was ik benieuwd of er mensen zijn met bandlogo's oid of een shop kennen waar ze daar goed in zijn, want ik ben van plan 2 tattoo's van Slayer te laten zetten... ik wou zowieso nog een tattoo op mn linkeronderbeen, en ik heb een heel mooi plaatje gevonden wat er precies op past, en ik wou zowieso al Slayer op mn onderrug...

Veel mensen denken waarschijnlijk van 'ja het is maar een band blabla' maar voor mij is het meer als een band... Ik heb o.a een hele vriendengroep door de muziek die ze gemaakt hebben, en ook vrienden die ik voor het leven houdt, dat weet ik zeker Ik heb een Slayer auto gehad, en op deze auto ga ik ook weer stickers plakken, helemaal gestoord
Dus voor mij is het zeker meer als een band, zeker

Bij voorbaat dank
† The 3 Kings †
  woensdag 10 januari 2007 @ 23:47:00 #218
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_45233799
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 23:40 schreef TheSorrow het volgende:
Ik ben vandaag langs de shop geweest om te informeren hoe duur mn tattoo's zouden kosten. Het kwam er dus op neer dat ze allebei 200¤ waren.. Ik vind dat eigenlijk best prijzig, en was ik benieuwd of er mensen zijn met bandlogo's oid of een shop kennen waar ze daar goed in zijn, want ik ben van plan 2 tattoo's van Slayer te laten zetten... ik wou zowieso nog een tattoo op mn linkeronderbeen, en ik heb een heel mooi plaatje gevonden wat er precies op past, en ik wou zowieso al Slayer op mn onderrug...

Veel mensen denken waarschijnlijk van 'ja het is maar een band blabla' maar voor mij is het meer als een band... Ik heb o.a een hele vriendengroep door de muziek die ze gemaakt hebben, en ook vrienden die ik voor het leven houdt, dat weet ik zeker Ik heb een Slayer auto gehad, en op deze auto ga ik ook weer stickers plakken, helemaal gestoord

Bij voorbaat dank
ach die tattoo's zitter er heel je leven dus om nou over die 200 euro te vallen.....
pi_45233856
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 23:40 schreef TheSorrow het volgende:

Bij voorbaat dank
Kennis van mij heeft ook Slayer tattoo's en die wordt nogal eens voor nazi aangezien ivm de Slayer adelaar hehe.
pi_45234293
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 23:48 schreef MM-Luna het volgende:

[..]

Kennis van mij heeft ook Slayer tattoo's en die wordt nogal eens voor nazi aangezien ivm de Slayer adelaar hehe.
Bij die op mn onderbeen zit aan de onderkant een kruis met daarin een rondje, en een S, maar die lijkt dus op de beginletter en dus een S van de SS , althans zit er precies hetzelfde uit.. die wil ik dan vervangen met een pentagram
† The 3 Kings †
  donderdag 11 januari 2007 @ 08:32:19 #221
19431 Dwan
Likken als lassie
pi_45238814
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 23:48 schreef MM-Luna het volgende:

[..]

Denk dat dat meer iets over die mensen zegt dan over die kennis van je?

en by the weg, Slayer ruled
Dwannie is like god is rubbing your tummy
pi_45241951
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 08:32 schreef Dwan het volgende:

[..]

Nee het zegt meer iets over hoe mensen de Slayer symbolen interpreteren.
  donderdag 11 januari 2007 @ 11:28:53 #223
74276 saaw
pi_45242397
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 16:21 schreef Webby het volgende:

[..]

[afbeelding]
nope. ik heb 2 sterren [1 laag op mn rechterheup, 1 in het holletje links aan de zijkant van mn rug]
komen er nog in midden van mn schouderbladen, op mn linkerpols, op mn rechterenkel, op mn linkerkuit
en misschien wel meer

zijn zulke sterren
dus wat minder puntig dan de meeste
en in verschillende maten
pi_45246821
Ik heb de 20e een afspraak staan om een tattoo te laten zetten op de zijkant van me kuit.

't wordt een boom, helft is mooi groen als in de zomer, en loopt over in een dode boom.
Tekeningen worden nu gemaakt door tattoeerder.

Foto's volgen na de 20e
His masters voice...
pi_45248643
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 13:45 schreef Murphy22x het volgende:
Ik heb de 20e een afspraak staan om een tattoo te laten zetten op de zijkant van me kuit.

't wordt een boom, helft is mooi groen als in de zomer, en loopt over in een dode boom.
Tekeningen worden nu gemaakt door tattoeerder.

Foto's volgen na de 20e
Boom! BOOOOOOOOM!
pi_45249344
Met takken? ^_^

Me like! Ben benieuwd!
  donderdag 11 januari 2007 @ 15:47:14 #227
38039 Katana
Snoekduiker
pi_45251611
Iemand hier handig in het ontwerpen van tattoo's?
-Wij zijn PSV , Wij zijn de beste!
-Landskampioen 2005-2008
  donderdag 11 januari 2007 @ 15:50:39 #228
104367 Thrackan
new and improved
pi_45251725
Ik ga binnenkort maar weer eens aan het designen
Vind vanzelf wel uit of ik dat er permanent op wil hebben

misschien post ik het wel, kan ik mensen mee inspireren en zo
Don't flatter yourself, let someone else do it for you.
  donderdag 11 januari 2007 @ 21:20:21 #229
141914 anneloeke
nice but naughty
pi_45264208
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 08:32 schreef Dwan het volgende:

[..]

Misschien zegt het iets over de symbolen op zich: adelaar, kruis, de vorm van de "S"...
Als je een tattoo laat zetten kan je er niet van uit gaan dat iedereen de muziek-groep in kwestie kent.
Mensen zoeken de betekenis dan binnen een gekend referentiekader...
en geef nu toe... qua "beeldvorming" maakt Slayer nu niet altijd een goede indruk

Hier moet je dan maar tegen kunnen als je een tattoo laat zetten! Tenzij je er ineens een hele uitleg bij laat zetten over de groep in kwestie

enne het moet echt wel zijn: Slayer rules.. zij zijn (gelukkig) nog steeds "very active"
pi_45270851
Of ruled als in rulen de scene
† The 3 Kings †
pi_45271050
Slayer.. was allang blij dat ik niet naar hun optreden ben gegaan. Nogal een aanfluiting, ellendig lang voorprogramma met kutbands en dan ook nog heel kort Slayer en uuuuuuuuren in de file staan.

Maar goed, wat zijn de kosten van een tattoo ongeveer.. richtprijzen..? Uiteraard verschilt dit per stad, prikmeneer, tattoo (klein of groot enz). Spreek je uurprijzen af of een totaalprijs?
pi_45271215
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 00:16 schreef MM-Luna het volgende:
Slayer.. was allang blij dat ik niet naar hun optreden ben gegaan. Nogal een aanfluiting, ellendig lang voorprogramma met kutbands en dan ook nog heel kort Slayer en uuuuuuuuren in de file staan.

Maar goed, wat zijn de kosten van een tattoo ongeveer.. richtprijzen..? Uiteraard verschilt dit per stad, prikmeneer, tattoo (klein of groot enz). Spreek je uurprijzen af of een totaalprijs?
Bij mij gaf hij gewoon 200 euro als prijs aan bij beide, hij zei niet eens of dat uurtarief is of niet... Maar ik heb gehoord dat hun uurtarief hanteren dus dan zou ik langer als een uur zitten...
† The 3 Kings †
pi_45272090
Ik wil al een aantal jaren een draak met staart iets boven mijn enkel en dan rondom naar bovenkant voet doorlopende (daar de kop) tattoo laten zetten. Het liefst een draak in tribal stijl maar met dunne lijnen. Ben er nog niet uit of ik de kop met meer details wil dan het lichaam, wil het op zich vrij simpel en strak houden. Heb nog geen ontwerp of studio of datum op het oog, maar het heeft geen haast voor mij. Ik vroeg me alleen wel even af hoe het zit met schoenen, is dat wel prettig om die te dragen na het zetten of is het beter na een paar dagen of andere dingen? Wel ervaring met piercings, geen ervaring met een tattoo.. hehe.
pi_45277958
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 00:55 schreef MM-Luna het volgende:
Ik wil al een aantal jaren een draak met staart iets boven mijn enkel en dan rondom naar bovenkant voet doorlopende (daar de kop) tattoo laten zetten. Het liefst een draak in tribal stijl maar met dunne lijnen. Ben er nog niet uit of ik de kop met meer details wil dan het lichaam, wil het op zich vrij simpel en strak houden. Heb nog geen ontwerp of studio of datum op het oog, maar het heeft geen haast voor mij. Ik vroeg me alleen wel even af hoe het zit met schoenen, is dat wel prettig om die te dragen na het zetten of is het beter na een paar dagen of andere dingen? Wel ervaring met piercings, geen ervaring met een tattoo.. hehe.
Paar dagen (liefst nog 2 weken) verplicht op blote poten lopen.
pi_45279504
Geen school vandaag...net klaar met de rattenkooi schoonmaken, en toen zei ik tegen mams... Weet je wat me vet lijkt? Ik heb toch geen fuck te doen, om die tattoo te laten zetten! Dus zij: ":o Ik zat daar ook aan te denken, wat toevallig!".... ik ga zo lekker een boterhammetje eten en dan richting de tattoo shop
† The 3 Kings †
  vrijdag 12 januari 2007 @ 11:56:57 #236
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_45279663
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 11:51 schreef TheSorrow het volgende:
Geen school vandaag...net klaar met de rattenkooi schoonmaken, en toen zei ik tegen mams... Weet je wat me vet lijkt? Ik heb toch geen fuck te doen, om die tattoo te laten zetten! Dus zij: ":o Ik zat daar ook aan te denken, wat toevallig!".... ik ga zo lekker een boterhammetje eten en dan richting de tattoo shop
hou je er wel rekening mee dat je niet zomaar bij iedere shop direct geholpen wordt
pi_45280503
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 11:51 schreef TheSorrow het volgende:
Neemt je moeder ook een tattoo?
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_45280733
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 10:53 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Paar dagen (liefst nog 2 weken) verplicht op blote poten lopen.
Hmm lastig met werk. Wellicht dan op vrijdag laten zetten en dan van vrijdag tot zondag op slippers doorbrengen hehe. In een vakantie is ook niks, dan zwem ik graag en dat mag niet hahaha.
pi_45282477
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 14:34 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Boom! BOOOOOOOOM!
De foto's die je ooit hebt laten zien van je armen enz hebben mij ook wel aan het denken gezet van....gut das best gaaf! Wel me eigen idee/draai aan geven natuurlijk, maar je bent lichtelijk medeplichtig

Als inspiratie voor de tattoo-knakker heb ik dit aan hem mee gegeven.
His masters voice...
pi_45283317
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 13:23 schreef Murphy22x het volgende:

[..]

De foto's die je ooit hebt laten zien van je armen enz hebben mij ook wel aan het denken gezet van....gut das best gaaf! Wel me eigen idee/draai aan geven natuurlijk, maar je bent lichtelijk medeplichtig

Als inspiratie voor de tattoo-knakker heb ik dit aan hem mee gegeven.
Best grappig Ik vind andere bomentattoo's altijd leuk om te zien!

Ben benieuwd wat het gaat worden, leuk voorbeeld!
  vrijdag 12 januari 2007 @ 14:24:25 #241
19431 Dwan
Likken als lassie
pi_45284762
nou ik ben benieuwd hoe die gaat worden dan.

Ik ben gisteren geweest voor mijn tattootje eer een stukje verder maar ik voel me nu echt FOKin slapjes.
Het gedeelte vanaf mijn been tot half over mijn buik/ rug is gedaan. En voor vol op mijn zij. AU !!
Hoop dat het strakjes wat meevalt.

Denk alleen dat wilt stappen er helaas vanavond niet inzit.
Vandaag op het werk ook iets te veel koffie gedronken en ik voel echt iedere beweging in me nieren en zo.

maar ik ben wel heel blij.

nu nog 1 keer en dan is deze af en einde van de zomer begin ik pas aan me rug.
Dwannie is like god is rubbing your tummy
pi_45286641
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 12:33 schreef MM-Luna het volgende:

[..]

Hmm lastig met werk. Wellicht dan op vrijdag laten zetten en dan van vrijdag tot zondag op slippers doorbrengen hehe. In een vakantie is ook niks, dan zwem ik graag en dat mag niet hahaha.
Juist die eerste dagen heb je niet zo gek veel problemen met sokken, maar zodra je kortjes en velletjes krijgt
pi_45289653
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 12:26 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Neemt je moeder ook een tattoo?
Haha, ze vindt tattoo's wel heel mooi enzo, maar niet bij haarzelf

Ik werd idd niet gelijk geholpen, Mick zei dat ik een afspraak moest maken daarvoor, want hij moest hem eerst nog helemaal uittekenen etc, maar zijn sidekick had er wel zin in, dus heb ik eerst 3 kwartier tot een uur gewacht, en daarna kon ik....
2,5 uur gezeten, foto's post ik zodra de folie eraf is, wss vanavond laat,en anders morgen na het werk! Ik ben er zoooo blij mee Hij is echt mooi
† The 3 Kings †
pi_45291828
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 09:28 schreef freak1 het volgende:
jaja, het moet er maar eens van komen.. zit al jarenlang te twijfelen over de juiste, heb hem gevonden denk ik..

ik wil allereerst over mijn schouders heen, dus een net boven mijn schouderbladen, maar wel een 10 cm van de buitenkant van mijn armen af, dus mooi hoog in het midden van mijn rug, de volgende tekst laten zetten:
[afbeelding] in dit lettertype .

maar nu wil ik er als uitbreiding 2 vleugels bij laten tattoeeren op mijn schouderbladen, maar een beetje met een gescheurd effect, moeilijk uit te leggen zo zonder voorbeelden, weten jullie iemand in de buurt van eindhoven die hier ervaring mee heeft, tattoo shop of tattoo artist?
het moet namelijk wel een beetje fatsoenlijk, je gaat er toch een tijd mee rondlopen
MOOI!
ik zit ook te denken aan een stukje tekst, een uitspraak die me iets doet.
die van jou vind ik heel mooi.welk lettertype is dat?
heb je hem al laten zetten?
Good morning! And in case I don't see you anymore: good afternoon, good evening and good night!
pi_45303999
Weet iemand hier iets over tatoeëeren met as, of een tattoo artist die dat doet? Weet niet zeker of het nog wel gedaan mag worden eigenlijk.
It Ain't Necessarily So
pi_45304365
De batterijen in de camera en in de oplader waren beide leeg Ze zijn aan het opladen, morgen post ik een pic!
(al veel positieve reacties gehad )
† The 3 Kings †
pi_45308764
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 00:41 schreef Sann het volgende:
Weet iemand hier iets over tatoeëeren met as, of een tattoo artist die dat doet? Weet niet zeker of het nog wel gedaan mag worden eigenlijk.
http://forum.tonsoftattoos.com/viewtopic.php?t=30
pi_45311906
Net ff fotootjes genomen

Afgeleid van:

En dan het figuur op de mouw, ik heb alleen de onderste S aan laten passen
† The 3 Kings †
pi_45315550
Tvp.

Edit: Ik zit zelf ook erg te denken al een tijd over een tattoo. Die sterren zijn echt onzettend leuk, alleen lijkt dat nu een beetje een hype te worden, dat maakt het wel weer wat minder

[ Bericht 97% gewijzigd door Moja op 13-01-2007 16:38:36 ]
  zaterdag 13 januari 2007 @ 19:48:46 #250
141914 anneloeke
nice but naughty
pi_45323052
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 13:41 schreef TheSorrow het volgende:
Net ff fotootjes genomen

[afbeelding]

[afbeelding]

Afgeleid van:
[afbeelding]

NICE!!
enne... de aanpassing van de S was inderdaad een goede zet.. ik vind het zelfs gewoon mooier zo...

Wanneer ge je voor de 2e??

pi_45333776
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 19:48 schreef anneloeke het volgende:

[..]

NICE!!
enne... de aanpassing van de S was inderdaad een goede zet.. ik vind het zelfs gewoon mooier zo...

Wanneer ge je voor de 2e??

Daar ga ik nu voor sparen Eerst van mn loon wat ik dinsdag krijg stickers bestellen voor mn auto, en wat ik overhou zet ik op mn spaarrekening.... Ik heb hem in ieder geval voor Graspop
† The 3 Kings †
  zondag 14 januari 2007 @ 14:04:39 #252
141914 anneloeke
nice but naughty
pi_45341588
quote:
Op zondag 14 januari 2007 01:52 schreef TheSorrow het volgende:

[..]

Daar ga ik nu voor sparen Eerst van mn loon wat ik dinsdag krijg stickers bestellen voor mn auto, en wat ik overhou zet ik op mn spaarrekening.... Ik heb hem in ieder geval voor Graspop
da's nog wel effe hee

als ik er geraak dit jaar, dan ga ik daar een hele tijd naar iedereen zijn benen lopen kijken... op zoek naar die "één" tattoo van slayer..
pi_45343067
Haha... ja die voor mn onderrug zit ik al een tijdje mee in mn hoofd, die ik nu heb is pas sinds dinsdag in mn hoofd Maarja hij paste ook precies op mn been, mams vond hem ook vet, ik ook dusja...
† The 3 Kings †
  zondag 14 januari 2007 @ 15:13:11 #254
141914 anneloeke
nice but naughty
pi_45343579
toffe ma heb jij seg.. die van mij is nog steeds "pissed" over mijn tattoos
zij vraagt ze dan ook zoveel mogelijk te verstoppen op familie bijeenkomsten
pi_45343923
Lekker is dat. De mijen zijn er ook niet blij mee, maar echt heel veel kan het ze inmiddels ook niet meer schelen.

Ik weet dat m'n oma me het liefste ziet zonder, en ook zonder piercings. Die paar keer dat ik d'r zie doe ik dus lange mouwen aan en iets subtielere piercings in, no problemo
pi_45344293
quote:
Op zondag 14 januari 2007 15:13 schreef anneloeke het volgende:
toffe ma heb jij seg.. die van mij is nog steeds "pissed" over mijn tattoos
zij vraagt ze dan ook zoveel mogelijk te verstoppen op familie bijeenkomsten
Dat is wel minder ja...

Ik heb daar geen last van, en ook al hebben ze er problemen mee, schijt Mn ouders hebben er zelf geen problemen mee, paps heeft een kleine tat op zn schouder, mams heeft 2 of 3 kleintjes, en ze vindt die van mij ook allemaal heel mooi dus .... En zoveel familie heb ik niet eens, 2 tantes, 1 oom en een vriend van mn tante dan...
† The 3 Kings †
  zondag 14 januari 2007 @ 16:58:44 #257
38039 Katana
Snoekduiker
pi_45347175
Ik zit er al een tijd over te denken om een tattoo te nemen. Maar het kutte is dat ik niet precies weet wat ik wil. Ik wil iets wat bij me past en niet een tattoo waar half Nederland mee loopt. Iemand ideeen voor inspiratie?
-Landskampioen 2005-2008
pi_45347779
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:58 schreef Katana het volgende:
Ik zit er al een tijd over te denken om een tattoo te nemen. Maar het kutte is dat ik niet precies weet wat ik wil. Ik wil iets wat bij me past en niet een tattoo waar half Nederland mee loopt. Iemand ideeen voor inspiratie?
Wachten
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  zondag 14 januari 2007 @ 17:33:09 #259
38039 Katana
Snoekduiker
pi_45348492
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:14 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Wachten
hehe is wat voor te zeggen. Je moet er zeg maar tegen aan lopen?
Maar ik hoorde ook dat je bij shops aan kan geven wat je ongeveer wilt, met welke gedachte erachter en dan kunnen zij wat ontwerpen?
-Landskampioen 2005-2008
  zondag 14 januari 2007 @ 17:36:12 #260
136780 Nosh
hurpdurp
pi_45348607
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 13:41 schreef TheSorrow het volgende:
Net ff fotootjes genomen

[afbeelding]

[afbeelding]

Afgeleid van:
[afbeelding]

Holy shit, dat is gaaf.

Aanpassingen zijn een wijs besluit, en het ziet er goed uit, ook al is het absoluut niet mijn ding.
Hoe is je onderbeen als plek? Qua pijn, practische bezwaren?
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_45348789
Thanks!

Ik vond hem op bepaalde plekken vrij pijnlijk, aan de onderkant viel het wel mee, maar het midden en bovenkant waren toch wel ffies flink bikkelen Vooral als ie vaak lijnen al heeft gezet daar, en dan weer verder gaat.... je gaat bij wijze van spreken gewoon weer in die wond met die naald, en dat is vrij pijnlijk.... Vaak deed ie ook de inkt en het bloed even wegvegen, zelfs dat deed goed zeer
En het schaduwen, dat is vooral pijnlijk... Maatje van me zei ook dat je na een uurtje of 2 de pijn pas echt goed gaat voelen, ik vond dat ie wel gelijk had ja
† The 3 Kings †
  zondag 14 januari 2007 @ 18:19:56 #262
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_45349919
Zodra ik genoeg geld heb laat ik ook een tattoo zetten.
Het wordt een soort van ruggengraat over mijn eigen ruggengraat, het precieze ontwerp heb ik alleen nog niet.
Maarja, toch nog tijd genoeg voor.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_45349936
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:33 schreef Katana het volgende:

[..]

hehe is wat voor te zeggen. Je moet er zeg maar tegen aan lopen?
Maar ik hoorde ook dat je bij shops aan kan geven wat je ongeveer wilt, met welke gedachte erachter en dan kunnen zij wat ontwerpen?
Klopt, kan.. Moet je niet iets heeeeeeeeeeeeeeeel vaags in gedachten hebben natuurlijk
pi_45363298
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:41 schreef TheSorrow het volgende:
Thanks!

Ik vond hem op bepaalde plekken vrij pijnlijk, aan de onderkant viel het wel mee, maar het midden en bovenkant waren toch wel ffies flink bikkelen Vooral als ie vaak lijnen al heeft gezet daar, en dan weer verder gaat.... je gaat bij wijze van spreken gewoon weer in die wond met die naald, en dat is vrij pijnlijk....
Hehe, dat klinkt écht naar.
Goed werk van de artiest though, ik vind die schedel écht goed gedaan.

Zit nu zelf sterk te denken aan een heel simpel, doch effectief begin als tattoo: 4 volledig zwarte rechthoeken, net onder mijn armholte.
Niet zozeer omdat Black Flag nou écht zo'n wereldband is (Minor Threat!), maar het is een heel effectief, krachtig logo, eentje die ik persoonlijk kan waarderen.

Dit dus.

Als opvolger lijkt iets als 'Vox Populi, Vox Dei' (de stem van het volk, is de stem des Gods), of simpelweg 'Vox Populi' me mooi. Onderarm. Zulke spreuken zijn alleen nogal aan impulsen en veranderingen onderhevig, dus dat zou écht een flinke overweging waard zijn.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_45600482
Nou zaterdag het begin van mijn boom laten zetten. Kleur moet nog worden gedaan.

Onscherpe fototjes:

His masters voice...
pi_45600543
Nice Het onderste stuk deed vast wel zeer?
† The 3 Kings †
  dinsdag 23 januari 2007 @ 16:41:41 #267
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_45600769
gaaf die boom...
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 17:22:04 #268
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_45602192
Erg vet.
Wat voor kleur komt er nog in?
  dinsdag 23 januari 2007 @ 18:24:27 #269
74276 saaw
pi_45604295
geniale boom
  dinsdag 23 januari 2007 @ 21:01:37 #270
138259 nzw
incl fotoboek
pi_45610824
Even een vraagje:

Wat zou je op je onderarm kunnen tattoeren en dan wel te verstaan aan de bovenkant? Iemand suggesties(3l bij 2b niet groter) . Deze vraag komt omdat ik ooit is in mijn vroege puber jaartjes een tattoo zelf heb gezet maar, dit is natuurlijk een beetje mislukt vandaar dat ik er 5 jaar later is een ander over heen wil gaan laten zetten. Ik heb alleen nog geen ideeen dus bij deze kunnen jullie mij helpen?

ps. ik weet natuurlijk wel dat de keuze persoonlijk moet zijn. Dus die waarschuwing hoeve jullie niet van te voren te geven .
tjaaaaaaaa... daar moet je boven staan!
  dinsdag 23 januari 2007 @ 21:27:34 #271
74276 saaw
pi_45611900
de mogelijkheden zijn redelijk eindeloos
  dinsdag 23 januari 2007 @ 21:31:41 #272
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_45612071
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 21:01 schreef nzw het volgende:
Even een vraagje:

Wat zou je op je onderarm kunnen tattoeren en dan wel te verstaan aan de bovenkant?
[..]
Alles wat niet groter is dan je onderarm.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 21:42:06 #273
138259 nzw
incl fotoboek
pi_45612443
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 21:31 schreef BOKA het volgende:

[..]

Alles wat niet groter is dan je onderarm.
ja dat snap ik , maar ik bedoelde eigelijk meer een afbeelding
pi_45612837
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 21:42 schreef nzw het volgende:

[..]

ja dat snap ik , maar ik bedoelde eigelijk meer een afbeelding
dat verzin je toch over het algemeen zelf?
  dinsdag 23 januari 2007 @ 21:58:51 #275
138259 nzw
incl fotoboek
pi_45613151
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 21:51 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

dat verzin je toch over het algemeen zelf?
sterre worden in het algemeen ook niet zelf verzonnen . Ik zei al in een eerdere post dat ik weet dat het persoonlijk is. Maar ik zoek gewoon ideeen een richting.
pi_45613296
als ik een nieuwe tattoo wil en niet weet wát ik il, kan dat jaren duren eer ik er 1 heb
ik kijk rond en wacht tot ik iets zie wat me aanspreekt
ik wil er weer 1, maar weet dus niet wat
al anderhalf jaar, ik wacht wel tot ik zoiets heb van ja, dat is het helemaal
  dinsdag 23 januari 2007 @ 22:12:13 #277
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_45613654
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 21:58 schreef nzw het volgende:

[..]

sterre worden in het algemeen ook niet zelf verzonnen . Ik zei al in een eerdere post dat ik weet dat het persoonlijk is. Maar ik zoek gewoon ideeen een richting.
Je zult toch echt zelf iets moeten bedenken, niemand hier weet wat jij wilt.
Kijk anders een rond in deze topics, op tattoofora of überhaupt in het dagelijks leven, op een gegeven moment vind je echt wel iets wat bij je past, wij kunnen je daar echt niet mee helpen.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 22:37:27 #278
74276 saaw
pi_45614679
mijn nieuwte aanwinst trouwens

weer een sterretje voor bij de collectie
3 and counting
pi_45617241
hey hoi,

ik wil al een hele tijd een tattoo laten zetten en k weet eindelijk wat t ongeveer moet worden. maar nu... dit is de basis (de sharingan/cursed seal van de anime serie naruto inderdaad) omcikeld door de 4 elementen en "evil" in het midden. maar nu wil ik nog iets aan een cirkel er omheen, maar ik weet niet wat. hij komt op mn linker schouderblad zo ongeveer
dit is hem met een "gewone" cirkel:

heeft iemand tips of ideen?
ik ben persoonlijk nogal voor iets met een soort chakra-flow, alleen dit is al snel te druk. ook dacht ik aan een soort van korte/kleine soort van tribal-flame dingen er tussenin...
The fact that Faith moves mountains is wonderful
but whose mountains does it move and for what reason is more important....
pi_45621112
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 23:40 schreef DropjesLover het volgende:
ook dacht ik aan een soort van korte/kleine soort van tribal-flame dingen er tussenin...
Ben bang dat je hem dan nog drukker maakt..
pi_45621386
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 16:35 schreef TheSorrow het volgende:
Nice Het onderste stuk deed vast wel zeer?
Ja dat was wel ff doorbijten op m'n enkel....
His masters voice...
pi_45621390
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 17:22 schreef BOKA het volgende:
Erg vet.
Wat voor kleur komt er nog in?
Het moet een mooie groene boom worden, dus groen en wat geel, misschien nog wat andere tinten. Moeten we dan ff bekijken
His masters voice...
  woensdag 24 januari 2007 @ 09:18:01 #283
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_45621985
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 08:25 schreef Murphy22x het volgende:

[..]

Het moet een mooie groene boom worden, dus groen en wat geel, misschien nog wat andere tinten. Moeten we dan ff bekijken
Ik vind zelf kleur wat minder mooi en mij lijkt zo'n "trieste" boom dan ook mooier
Maarja, het is jouw tattoo en ik ben toch wel erg benieuwd naar het eindresultaat.
  woensdag 24 januari 2007 @ 16:42:29 #284
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_45634504
mooi die boom.... heb je nu ontzettende blauwe plekken of ligt dat aan mij?
the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
pi_45636992
Ik denk dat het stift of transferpapierspul is.
pi_45733123
volgende week maar even nog een zwart blok op een random plek laten plaatsen
  zaterdag 27 januari 2007 @ 23:24:41 #287
30488 coolbabe
My little pwny
pi_45741394
Mijn verse vogeltje
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_45750897
Mooi Coolbabe! Vooral de kleuren vind ik erg mooi.
pi_45756221
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 18:01 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik denk dat het stift of transferpapierspul is.
klopt
His masters voice...
  zondag 28 januari 2007 @ 14:38:04 #290
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_45756660
leuk gogeltje Coolbabe. Bij wie gezet?
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_45758374
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 21:58 schreef nzw het volgende:

[..]

Tattoo sites bekijken.. om ideetjes op te doen. Of gewoon mijn idee voor jou kiezen, een enorme penis over je gehele arm heen.
  zondag 28 januari 2007 @ 21:12:43 #292
30488 coolbabe
My little pwny
pi_45770780
quote:
Op zondag 28 januari 2007 14:38 schreef Neuk het volgende:
leuk gogeltje Coolbabe. Bij wie gezet?
Aig
En bedankt
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 14:29:05 #293
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_45828971
Ik wil ook wel een tattoo, geen idee wat!
Wilde vroeger altijd een vissegraatje op mn pols.. misschien nog steeds wel.
Ik neem de tijd!
I ♥ PB
pi_45847929
Ik ben eruit. Ik weet nu zeker dat ik een tattoo wil Ik heb voor een groot deel in mn hoofd hoe ik t wil, een erg creatief vriendinnetje van me gaat me helpen met het ontwerp ervan

tvp dus
pi_45874734
Even een vraagje, wie heeft zijn tattoo laten zetten in Amsterdam en waar? Ben aan het rondkijken dus hoor graag wat ervaringen van de mensen hier
  donderdag 1 februari 2007 @ 09:45:45 #297
74276 saaw
pi_45874999
ik heb 2 tattoo's laten zetten in amsterdam, bij de bodycult.
zit op de hoek van de mynt, richting rembrandsplein, en ook een op de warmoesstraat
goeie mensen, haarscherpe tatts
pi_45937858
Ik ga hier even verder met een quote uit een ander topic.
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 17:15 schreef i_defy het volgende:
aha, dus nogmaals, wel ontopic, iemand naar de tattooconventie in Breda? Zaterdag heel de dag werken, en zondag m'n rug in laten kleuren met een mooi ciavarro stuk!
Misschien wel, maar Jan organiseerd het en die wilde alle plekken reserveren voor mensen die er vorig jaar ook waren dus staan we met de studio op een reservelijst

Morgen wél in Bunnik.
Nogmaals spam;

http://www.tattoots.nl/frame%20convention.htm
pi_45947193
Gisteravond is mijn boom verder afgemaakt. Hij is nu nog een beetje dik en rood, dus geen goede benchmark misschien. Maar om toch een impressie te geven, zo zag het er vanochtend uit:

His masters voice...
  zondag 4 februari 2007 @ 12:32:35 #300
135985 nvido
Thrillseeker.
pi_45966543
Hele aparte tattoo, ondanks dat het 'gewoon' een boom is.
Mooie tattoo, dat wel
Enschede. Onze stad! Ons domein!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')