Daar ga ik nu voor sparenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:48 schreef anneloeke het volgende:
[..]
NICE!!![]()
enne... de aanpassing van de S was inderdaad een goede zet.. ik vind het zelfs gewoon mooier zo...
Wanneer ge je voor de 2e??
da's nog wel effe heequote:Op zondag 14 januari 2007 01:52 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Daar ga ik nu voor sparenEerst van mn loon wat ik dinsdag krijg stickers bestellen voor mn auto, en wat ik overhou zet ik op mn spaarrekening.... Ik heb hem in ieder geval voor Graspop
Dat is wel minder ja...quote:Op zondag 14 januari 2007 15:13 schreef anneloeke het volgende:
toffe ma heb jij seg.. die van mij is nog steeds "pissed" over mijn tattoos![]()
zij vraagt ze dan ook zoveel mogelijk te verstoppen op familie bijeenkomsten
Wachtenquote:Op zondag 14 januari 2007 16:58 schreef Katana het volgende:
Ik zit er al een tijd over te denken om een tattoo te nemen. Maar het kutte is dat ik niet precies weet wat ik wil. Ik wil iets wat bij me past en niet een tattoo waar half Nederland mee loopt. Iemand ideeen voor inspiratie?
hehe is wat voor te zeggen. Je moet er zeg maar tegen aan lopen?quote:
Holy shit, dat is gaaf.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:41 schreef TheSorrow het volgende:
Net ff fotootjes genomen
[afbeelding]
[afbeelding]
Afgeleid van:
[afbeelding]
En dan het figuur op de mouw, ik heb alleen de onderste S aan laten passen
Klopt, kan.. Moet je niet iets heeeeeeeeeeeeeeeel vaags in gedachten hebben natuurlijkquote:Op zondag 14 januari 2007 17:33 schreef Katana het volgende:
[..]
hehe is wat voor te zeggen. Je moet er zeg maar tegen aan lopen?
Maar ik hoorde ook dat je bij shops aan kan geven wat je ongeveer wilt, met welke gedachte erachter en dan kunnen zij wat ontwerpen?
Hehe, dat klinkt écht naar.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:41 schreef TheSorrow het volgende:
Thanks!
Ik vond hem op bepaalde plekken vrij pijnlijk, aan de onderkant viel het wel mee, maar het midden en bovenkant waren toch wel ffies flink bikkelenVooral als ie vaak lijnen al heeft gezet daar, en dan weer verder gaat.... je gaat bij wijze van spreken gewoon weer in die wond met die naald, en dat is vrij pijnlijk....
Alles wat niet groter is dan je onderarm.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:01 schreef nzw het volgende:
Even een vraagje:
Wat zou je op je onderarm kunnen tattoeren en dan wel te verstaan aan de bovenkant?
[..]
ja dat snap ikquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:31 schreef BOKA het volgende:
[..]
Alles wat niet groter is dan je onderarm.
dat verzin je toch over het algemeen zelf?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:42 schreef nzw het volgende:
[..]
ja dat snap ik, maar ik bedoelde eigelijk meer een afbeelding
sterre worden in het algemeen ook niet zelf verzonnenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dat verzin je toch over het algemeen zelf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |