quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:17 schreef Murphy22x het volgende:
Gisteravond is mijn boom verder afgemaakt. Hij is nu nog een beetje dik en rood, dus geen goede benchmark misschien. Maar om toch een impressie te geven, zo zag het er vanochtend uit:
Ik denk eerder dat die jongen die betekenis eraan heeft gegeven.. Ik zou er niet zoveel waarde aan hechten.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:53 schreef stijnn het volgende:
zit er aan te denken om zo een te nemen, weet iemand wat dit ongeveer gaat kosten alles bij mekaar?
[afbeelding]
het staat voor geloof in jezelf las ik ergens
Ik denk dat het tijd wordt om in de OP te zetten dat als je wil weten hoeveel het kost je een shop binnen moet lopen en je mond open moet trekken.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:53 schreef stijnn het volgende:
zit er aan te denken om zo een te nemen, weet iemand wat dit ongeveer gaat kosten alles bij mekaar?
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:52 schreef birdydontfly het volgende:
niks geloof in jezelf, sterretjes zijn gewoon de nieuwe hype.
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:52 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ik denk dat het tijd wordt om in de OP te zetten dat als je wil weten hoeveel het kost je een shop binnen moet lopen en je mond open moet trekken.
het zal vast wel die betekenis hebben hoor, geloof ik bestquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:18 schreef Neuk het volgende:
[..]
wat een wijsheid!
![]()
http://www.tonsoftattoos.(...)3/nautische-sterren/
[..]
Je hebt gelijk
Moet ik nog een keer maken, best lastig je eigen been te fotograferenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:55 schreef kruimel_20 het volgende:
Stijnn , ik zou eerst goed informeren over wat het betekend / waar het voor staat.
Murphy22x heb je ook een foto waar de boom helemaal op staat?
ik heb een half jaar terug deze laten zetten:quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:53 schreef stijnn het volgende:
[afbeelding]
Mooi!!!quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:49 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik heb een half jaar terug deze laten zetten:
[afbeelding]
ik geloof niet dat er een standaard betekenis aan hangt, voor mij staan ze voor mn familie (vader, moeder, ik, broertje) daar ik niet een old skool papa en mama tattoo wou hebben en al een hele tijd met een sterretjes idee rondliep heb ik het op deze manier gedaan.
Coolquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:49 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik geloof niet dat er een standaard betekenis aan hangt, voor mij staan ze voor mn familie (vader, moeder, ik, broertje) daar ik niet een old skool papa en mama tattoo wou hebben en al een hele tijd met een sterretjes idee rondliep heb ik het op deze manier gedaan.
Nephilimquote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:21 schreef kruimel_20 het volgende:
waar staat het voor?
Preciesquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:46 schreef Evil-Cherry het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Nephilim ?![]()
Vet! Alleen jammer dat je die sterretjes nu steeds vaker terug ziet.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:49 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
[afbeelding]
hmm, ik vind de boom ook niet echt mooi. Het doet me denken aan de tv serie "V". De mensenhuid scheurt en we vangen een glimps op van de repielachtige, groene alien daaronder.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ben geloof ik de enige die die boom niet mooi vindt
maar goed, gelukkig zijn dat soort dingen heel persoonlijk
Eeeh nietquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:55 schreef Neuk het volgende:
Queen_Minny wanneer ga je dat allemaal laten opknappen/coveren? Of laat je ze niet daarom zien?
nou zeg, dat de een die dingen prachtig vindt en de ander niet, dat moet kunnen toch?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:55 schreef Neuk het volgende:
Queen_Minny wanneer ga je dat allemaal laten opknappen/coveren? Of laat je ze niet daarom zien?
Leuk of niet leuk, de kwaliteit is gewoon niet goed. Witte vlekken, rare lijnen. Daar gaat het om. Niet om het onderwerpquote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:18 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nou zeg, dat de een die dingen prachtig vindt en de ander niet, dat moet kunnen toch?
Ik zou toch eens naar een goede artiest gaan en ze laten opknappen..denk da tje er dan 100x bijer mee kan zijn.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:35 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
Eeeh nietIk ben er blij mee.
thankgodquote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:36 schreef ParanoidEv het volgende:
Hehehe beste mensen, die foto van mij is het resultaat van een vervelende Ev met vilststiften..het is dus nep hoor
Maar wel grappig dat iedereen er in trapte.
Mooie tattoo hoor, die dikke omlijning erbij is echt mooi. Zie trouwens dat meerdere mensen die betekenis aan die tattoo geven. Bijvoorbeeld Barbara Karel van 3FM en verscheidene voetballersquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:49 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:47 schreef Sickmonkey het volgende:
Blader nu een paar maandjes anoniem door de forums heen, maar heb besloten om toch maar even te registreren. :-)
[afbeelding]
Deze heb ik vorige week vrijdag laten zetten. :-) (De bolletjes lopen mijn arm rond.)
haha nerdquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:47 schreef Sickmonkey het volgende:
Blader nu een paar maandjes anoniem door de forums heen, maar heb besloten om toch maar even te registreren. :-)
[afbeelding]
Deze heb ik vorige week vrijdag laten zetten. :-) (De bolletjes lopen mijn arm rond.)
gaaf!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:47 schreef Sickmonkey het volgende:
[afbeelding]
Hij is gaaf !!!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:47 schreef Sickmonkey het volgende:
[afbeelding]
tof ja. origineel ookquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:47 schreef Sickmonkey het volgende:
[afbeelding]
quote:
hehe. ik had het dus nog nooit gezienquote:
Da's ook zo, zo bedoelde ik het ook niet precies. Ik bedoelde meer dat vlinder ook een vlinder is. En een sierlijke vlinder, een tribal vlinder, een glas-in-lood-vlinder, een vlinder die bestaat uit puntjes, het is vast allemaal al gedaan maar het hoeft uiteraard voor geen meter op elkaar te lijken.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:04 schreef Neuk het volgende:
Flauwekul paranoid. Je kunt kiezen om zelf iets te laten tekenen. Wellicht wordt het dan wel geïnspireerd op een ander werkstuk maar het hoeft er totaal niet op te lijken.
Tussen een vlinder en een vlinder kan een heel groot verschil zitten bijvoorbeeld.
^^quote:
Mij ookquote:Op maandag 5 maart 2007 14:13 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Doet mij denken an la téne periode keltische versieringen.
ik vind de tweede mooier, maar wat vind je zelf?quote:Op maandag 5 maart 2007 10:47 schreef dork22 het volgende:
Ik zit al (heel) lang te denken aan een tattoeage, en die komt er dit jaar nog. Veel ontwerpen heb ik al in gedachten gehad maar later toch vanaf gestapt. Ik zit nou te denken aan een ontwerp (niet door mezelf ontworpen maar een wiskundige figuur) op mijn onderarm.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zat te denken aan mijn onderarm, net voor mijn elleboog dus (aan de binnenkant als het ware)
Welk plaatje denken jullie dat 't meest geschikt is voor zo'n tattoo? En met welk ontwerp kan ik later er beter iets omheen en tussendoor laten zetten?
Ik ga voor de eerste, die komt mooier uit volgens mijquote:Op maandag 5 maart 2007 10:47 schreef dork22 het volgende:
...
Welk plaatje denken jullie dat 't meest geschikt is voor zo'n tattoo? En met welk ontwerp kan ik later er beter iets omheen en tussendoor laten zetten?
mooi!... de combinatie is geslaagd!quote:Op zondag 4 maart 2007 18:24 schreef LegioeN het volgende:
na hier alweer een tijdje te hebben meegelezen toch maar eens besloten m'n laatste "update" te laten zien
de slang rond de karakters is gisteren gezet, en wordt volgende maand ingekleurd. nodeloos om te vertellen, maar ik ben er zeer gelukkig mee![]()
[afbeelding]
sorry voor de brakke foto (alleen een telefoon beschikbaar)
Ik weet 't juist niet. Ik vind de centrale lijnen van de 2-lijnige figuur mooier maar ik vind 'm ook iets te leeg.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:46 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
ik vind de tweede mooier, maar wat vind je zelf?
misschien valt er een combinatie van beide te maken ofzo.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:38 schreef dork22 het volgende:
[..]
Ik weet 't juist niet. Ik vind de centrale lijnen van de 2-lijnige figuur mooier maar ik vind 'm ook iets te leeg.
die met 3 lijnen is ook eerder trippy, en die met 2 eerder keltisch of whatever.
Hoe groot gaat ie worden?quote:Op maandag 5 maart 2007 10:47 schreef dork22 het volgende:
Ik zit al (heel) lang te denken aan een tattoeage, en die komt er dit jaar nog. Veel ontwerpen heb ik al in gedachten gehad maar later toch vanaf gestapt. Ik zit nou te denken aan een ontwerp (niet door mezelf ontworpen maar een wiskundige figuur) op mijn onderarm.
aah gaaf man!quote:Op zondag 4 maart 2007 18:24 schreef LegioeN het volgende:
na hier alweer een tijdje te hebben meegelezen toch maar eens besloten m'n laatste "update" te laten zien
de slang rond de karakters is gisteren gezet, en wordt volgende maand ingekleurd. nodeloos om te vertellen, maar ik ben er zeer gelukkig mee![]()
[afbeelding]
sorry voor de brakke foto (alleen een telefoon beschikbaar)
Ja, heel ergquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:43 schreef Qwea het volgende:
Even een vraagje he, doet zetten op je rug nou erg pijn? En dan met name over je ruggengraat?
Nep of niet, ik vind hem echt super.quote:
Hij is niet helemaal nep, ik heb m'n bestaande tattoo in/over-gekleurd met stiften.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:52 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Nep of niet, ik vind hem echt super.![]()
Cheshire cat ideetje toevallig?
ik vind het geweldig om een mukie tattoo te hebben. Dus over mn hele rug. Ik ben er alleen nog niet uit of dat echt is wat ik wil. Ik twijfel heel erg tussen een rug tattoo, een schouderblad tattoo over precies tussen de schouderbladen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:52 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ja, heel ergMensen zeggen altijd dat de pijn wel meevalt, maar dat zijn mensen met een kleine tattoo wat een half uur duurde.
Ik vond zelf mijn ruggegraat het meest pijnlijke, en de zijkanten, bij m'n taille....en bovenin bij mijn nek. Het pijnlijkste is eigenlijk het urenlang volhouden, maar ik weet niet hoe groot die van jou gaat worden.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |