Ok, dikke tvp, maar hij is fucking gaaf! Met die stippen had ik zoiets van "hmmz, zonde" maar hij is echt fantastisch geworden (l)quote:Op donderdag 23 november 2006 09:50 schreef ParanoidEv het volgende:
Hoera, nieuwe inkt binnen! Fijn als je zelf meehelpt met bestellen, alle tinten paars en roze moesten natuurlijk dan ook meebesteld worden...
En toen zijn we maar gaan verven als test.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vond het idee wel geslaagd, misschien zondag op de conventie in Middelburg (zie: www.tattooser.nl ) wat echt gaan invullen.
Hoe langer ik er naar kijk hoe meer ik hem ga waarderen inderdaad.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:25 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Ok, dikke tvp, maar hij is fucking gaaf! Met die stippen had ik zoiets van "hmmz, zonde" maar hij is echt fantastisch geworden (l)
Wel die is gezet bij tattoo Johnny te Hamme ( in België )quote:Op donderdag 23 november 2006 09:01 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
leuk! welke shop is ie gezet? ikzelf wil ook nog altijd een vleermuis of vleermuisjes laten zetten.
zoiets maar dan moet je er een lelijke vent bij bedenken
[afbeelding]
Nee,klopt niet. Ik stuur ze nog een keertje nu.quote:Op donderdag 23 november 2006 10:44 schreef AudreyHepburn het volgende:
Sorry, ik had niet door dat ik het topic dichtgooide.
Trouwens Ev, dikke trucker van me, ik heb de foto's nog niet gehad, klopt dat ?
Ach, geen ze iets om tegen te schoppen wat ze niet kennen en ze doen het zonder erbij na te denken.quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:52 schreef AntiChrist het volgende:
hebben jullie dit topic wel eens gelezen?
Tatoeages en uitkeringstrekkers
shit wat een waanideeën hebben sommige mensen toch.
ben trouwens benieuwd hoe je tattoo gaat worden met al die extreme kleurtjes ParanoidEv
quote:Op maandag 27 november 2006 22:57 schreef ClioSporT het volgende:
Het is nu 2 weken geleden dat ik m'n tattoo heb laten zetten. Kan het kloppen dat hij er nu een beetje rimpelig uitziet ?Het lijken wel goedkope plaklettertjes die op het punt staan eraf te vallen.
Als ik mn huid met mn hand een beetje strak trek dan staat het wel heel mooi, vage shit het was toch echt heel strak 2 weken terug. Hopen dat het gewoon nog steeds in het vervellings proces zit ofzo![]()
Plannen?quote:Op donderdag 23 november 2006 14:25 schreef MissBliss het volgende:
tvp.
Yes, ik krijg voor mn verjaardag van vriendlief een tattooquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:48 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Plannen?
Ik ga over 2 weken weer verder met mijn rug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |