abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43813329
De defenitie volgens BMEzine:
Tatoeëren is een proces waarbij een pigment, gewoonlijk inkt, permanent geimplanteerd wordt onder de huid door het doorboren van de epidermis (A&B) en het in te brengen in de dermis (C) .

Voor alle vragen over risico's etc. kan je terecht op:
http://wiki.bmezine.com/index.php/Tattoo

Mocht je op zoek zijn naar wat inspiratie, kijk dan eens op:
http://www.bmezine.com/
http://browse.deviantart.com/designs/tattoos/?view=1&order=5&limit=24

Zoek je een shop? Of nog meer flash? Of sowieso IETS wat met tattoo's te maken heeft?
www.tattoopedia.com

Nederlandse Tattooblog met forum:
www.tonsoftattoos.com
pi_43813342
Audrey heeft mijn geheim nu verklapt. Helaas. Jammer van je, had ik niet verwacht. Nu kan ik nooit meer door het leven gaan onder dit alter ego.
pi_43813372
Sorry, ik had niet door dat ik het topic dichtgooide.

Trouwens Ev, dikke trucker van me, ik heb de foto's nog niet gehad, klopt dat ?
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_43814410
quote:
Op donderdag 23 november 2006 09:50 schreef ParanoidEv het volgende:
Hoera, nieuwe inkt binnen! Fijn als je zelf meehelpt met bestellen, alle tinten paars en roze moesten natuurlijk dan ook meebesteld worden...
En toen zijn we maar gaan verven als test.
[afbeelding]

[afbeelding]

Ik vond het idee wel geslaagd, misschien zondag op de conventie in Middelburg (zie: www.tattooser.nl ) wat echt gaan invullen.
Ok, dikke tvp, maar hij is fucking gaaf! Met die stippen had ik zoiets van "hmmz, zonde" maar hij is echt fantastisch geworden (l)

Eroverheen gelezen dat het niet echt is, maar als je het zo gaat doen, ben je mijn held
pi_43815345
quote:
Op donderdag 23 november 2006 11:25 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Ok, dikke tvp, maar hij is fucking gaaf! Met die stippen had ik zoiets van "hmmz, zonde" maar hij is echt fantastisch geworden (l)
Hoe langer ik er naar kijk hoe meer ik hem ga waarderen inderdaad.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_43819901
tvp.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  donderdag 23 november 2006 @ 16:08:05 #7
141914 anneloeke
nice but naughty
pi_43823238
quote:
Op donderdag 23 november 2006 09:01 schreef AntiChrist het volgende:

[..]

leuk! welke shop is ie gezet? ikzelf wil ook nog altijd een vleermuis of vleermuisjes laten zetten.
zoiets maar dan moet je er een lelijke vent bij bedenken
[afbeelding]
Wel die is gezet bij tattoo Johnny te Hamme ( in België )

Ik vind die verschillende kleine vleermuisjes wel HEEL mooi!!
Tja, en of die nu nog mooi zijn op "ne lelijke vent", daar zal ik dan later misschien wel over oordelen

Als ik mijn zin kreeg dan zou het een vleermuis tussen de schouderbladen geworden zijn, de vleugels symmetrisch, maar het hoofd niet.... (maar, zoals ik al liet weten, kreeg ik mijn zin niet )
maar het is zijn lijf, dus....
pi_43826831
met dat paarsroze is ie mooi Ev!
Kleur buiten de lijntjes.
  donderdag 23 november 2006 @ 18:15:39 #9
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_43826875
k vind die vleermuis best geinig. Ben benieuwd hoe zijn rug eruit ziet als ie af is
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_43830158
quote:
Op donderdag 23 november 2006 10:44 schreef AudreyHepburn het volgende:
Sorry, ik had niet door dat ik het topic dichtgooide.

Trouwens Ev, dikke trucker van me, ik heb de foto's nog niet gehad, klopt dat ?
Nee,klopt niet. Ik stuur ze nog een keertje nu.
pi_43842573
Ziet er prachtig uit Paranoid Ev.

Vooral het lichtere roze met het donkere randje erbij geeft een erg mooi effect.

vrijdag 24 november 2006 @ 09:52:48 #12
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_43843567
hebben jullie dit topic wel eens gelezen?

Tatoeages en uitkeringstrekkers

shit wat een waanideeën hebben sommige mensen toch.
ben trouwens benieuwd hoe je tattoo gaat worden met al die extreme kleurtjes ParanoidEv
pi_43845527
Oh ja, hysterisch topic
  vrijdag 24 november 2006 @ 11:57:27 #14
141914 anneloeke
nice but naughty
pi_43846640
inderdaad hilarisch...
pi_43853344
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 09:52 schreef AntiChrist het volgende:
hebben jullie dit topic wel eens gelezen?

Tatoeages en uitkeringstrekkers

shit wat een waanideeën hebben sommige mensen toch.
ben trouwens benieuwd hoe je tattoo gaat worden met al die extreme kleurtjes ParanoidEv
Ach, geen ze iets om tegen te schoppen wat ze niet kennen en ze doen het zonder erbij na te denken.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
  zaterdag 25 november 2006 @ 01:24:37 #16
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_43870794
ParanoidEv erg gave kleurtjes

Hou normaal van zwart maar deze is erg puik
pi_43874338
Euh de kleurtjes staan er niet in he, het was er op geverft..
pi_43874379
Dan nog istie tof!
pi_43876372
http://www.tattooser.nl/

Morgen conventie in Middelburg
pi_43940021
Middelburg was GOED!
Het was echt ontzettend gezellig en goed geregeld. Veeeeel publiek, dus veel bekijks met de stand = tof! Ook een leuk praatje gemaakt met de mensen van de Flying Swastika-stand. Ik had al interesse om te gaan naar dat oud- en nieuwfeest dus dat was leuk om nog wat info in te winnen.

We hadden wel een kamer gereserveerd maar toen we om de sleutel gingen bleek er geen reservering te zijn voor ons en alles zat vol. Ser heeft ons een hotelkamer aangeboden in een poepsjiek hotel in Vlissingen voor dezelfde prijs. En een taxi ernaartoe, door hem betaald. Echt heel tof en aardig!

Verder was de afterparty ook enorm gezellig, met echt geile stripsters en te veel bier. Ik heb een superdag gehad!

Nadeel was dat we vanochtend naar Utrecht gingen en ik om 7:00 uit m'n nest moest...ben zelden zo gaar geweest.

Wel wat roze erbij op m'n arm. Foto's komen vanzelf wel op internet, er zijn er genoeg gemaakt door verschillende mensen.

pi_43947978
Het is nu 2 weken geleden dat ik m'n tattoo heb laten zetten. Kan het kloppen dat hij er nu een beetje rimpelig uitziet ? Het lijken wel goedkope plaklettertjes die op het punt staan eraf te vallen.

Als ik mn huid met mn hand een beetje strak trek dan staat het wel heel mooi, vage shit het was toch echt heel strak 2 weken terug. Hopen dat het gewoon nog steeds in het vervellings proces zit ofzo

[ Bericht 4% gewijzigd door ClioSporT op 27-11-2006 23:19:31 ]
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_43948118
hmz ik wil al een tijdje deze laten zetten (jaja, uit de anime-serie naruto):

of iets in die richting... niet al te groot (diameter max 15-18 cm) op mn linkerschouderblad. wat zouden hier de kosten van zijn bij een redelijke tattooshop in maastricht (en omgeving)? en wat zouden jullie er van vinden?
The fact that Faith moves mountains is wonderful
but whose mountains does it move and for what reason is more important....
pi_43952550
quote:
Op maandag 27 november 2006 22:57 schreef ClioSporT het volgende:
Het is nu 2 weken geleden dat ik m'n tattoo heb laten zetten. Kan het kloppen dat hij er nu een beetje rimpelig uitziet ? Het lijken wel goedkope plaklettertjes die op het punt staan eraf te vallen.

Als ik mn huid met mn hand een beetje strak trek dan staat het wel heel mooi, vage shit het was toch echt heel strak 2 weken terug. Hopen dat het gewoon nog steeds in het vervellings proces zit ofzo
Had ik ook. Trekt vanzelf weg. Smeren als het strak aanvoelt.
pi_43967338
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:25 schreef MissBliss het volgende:
tvp.
Plannen?

Ik ga over 2 weken weer verder met mijn rug
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_43967664
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 17:48 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Plannen?

Ik ga over 2 weken weer verder met mijn rug
Yes, ik krijg voor mn verjaardag van vriendlief een tattoo
Ik zit te denken aan een soort bloemenpatroon op mn zij, van mn tiet tot mn heup...
Ik moet alleen eens naar een shop om eens te kijken voor een ontwerp
Bij welke shop zit jij?? Ik zat te denken aan Bodycult in Amsterdam, daar heb ik ook mn piercings vandaan
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')