abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 november 2006 @ 22:06:59 #251
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_43670172
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 20:37 schreef anneloeke het volgende:
hoi hoi
Door jullie aanmoediging om toch maar met mijn tekening naar een tattooshop te gaan kan ik nu met trots zeggen... ze staat er op!
Meer dan 10 jaar na mijn 1e, maar ik denk nu al dat het niet mijn laatste zal zijn (al blijf ik erbij dat het echt wel pijn doet!)
Ik voelde mij echt goed bij deze man, en ze is mooi gezet, dus hij mag nog aan mijn lijf zitten
bedankt!
PICS!
  zondag 19 november 2006 @ 12:41:30 #252
141914 anneloeke
nice but naughty
pi_43681038
dit is ze dan..

pi_43683872
Mooi
pi_43714151
Hoe doen jullie het met douchen enzo?? Dik insmeren en dan eronder duiken en na het douchen ff opnieuw verzorgen en een dun laagje eroverheen?
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
  maandag 20 november 2006 @ 12:58:23 #255
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_43714230
quote:
Op maandag 20 november 2006 12:55 schreef ClioSporT het volgende:
Hoe doen jullie het met douchen enzo?? Dik insmeren en dan eronder duiken?
ik was mn eigen gewoon zoals altijd ook de tattoo was ik zachtjes met (unicura) zeep zorg alleen dat ik niet te lang onder de douche sta en na het wassen smeer ik het weer goed in.
pi_43714498
ok thanks
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_43714749

Ik roep nu al jaren dat ik een tatoo van een vlinder wil.
Nu sinds een paar maanden weet ik dat het deze moet worden.
Maar nu nog uitvinden waar..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_43715030
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 21:07 schreef AudreyHepburn het volgende:
. Jeuk. .
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  maandag 20 november 2006 @ 14:10:47 #259
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_43716349
quote:
Op maandag 20 november 2006 13:16 schreef Vlindur het volgende:
[afbeelding]

Ik roep nu al jaren dat ik een tatoo van een vlinder wil.
Nu sinds een paar maanden weet ik dat het deze moet worden.
Maar nu nog uitvinden waar..
Beetje doorsnee shop heeft hier geen problemen mee, hoor.
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_43716509
quote:
Op maandag 20 november 2006 14:10 schreef Neuk het volgende:

[..]

Beetje doorsnee shop heeft hier geen problemen mee, hoor.
Doel hier mee 'waar' op het lichaam.

Ik zit te denken tussen de schouderbladen.
Maar ik wil hem eigenlijk niet zo groot en boven de broek wil ik hem ook niet. Want daar heeft heel Nederland al een tatoo..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 20 november 2006 @ 15:31:31 #261
141914 anneloeke
nice but naughty
pi_43718582
quote:
Op maandag 20 november 2006 14:17 schreef Vlindur het volgende:

[..]
...en boven de broek wil ik hem ook niet. Want daar heeft heel Nederland al een tatoo..
En België!!!....
Maar als dat de enige reden is om het te laten, dan blijver er niet veel plaatsen meer over...
want tussen de schouderbladen is tegenwoordig ook erg in, en op de schouder blijft een klassieker en...
maar ik snap je we hoor, ik stond zelf ook voor dit dilemma...

Wou trouwens gewoon maar effe zeggen: mooie tattoo!! (maar ik hou dan wel erg veel van vlinder-tattoos)
enne.. succes met je keuze..
pi_43718665
Op de kuiten, onder de knieholtes.. Elk been een vleugel.. Dat lijkt me wel wat ^_^
pi_43724903
. Onder je ribbenkast ! .

En inderdaad, nogsteeds . jeuk. .
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_43751468
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 16:41 schreef Crashcat het volgende:
Ik ga aan de shop vragen of ze deze inkt willen bestellen, want ik wil aan mijn linkerarm zo'n bottenstructuur en aan mijn rechterarm vlammen.

[afbeelding]
Als er geen blacklight op staat, is de tattoo dan te zien trouwens?
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
  dinsdag 21 november 2006 @ 18:41:23 #265
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_43756281
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 16:13 schreef Forau_Diavolina het volgende:

[..]

Als er geen blacklight op staat, is de tattoo dan te zien trouwens?
yep en dat vind ik er persoonlijk niet uitzien (afgaande van de foto's op bmezine.com)
pi_43769891
Ehh ok, je ziet die tattoo alleen in blacklight dus?
Verder.. bij normaal licht is e niks van te zien?
pi_43772332
Nee, je ziet hem ook zonder blacklight.. Die ink kan er geel, wit, of bruin uitzien. Je ziet hem altijd, alleen is het met blacklight duidelijker
  woensdag 22 november 2006 @ 09:14:14 #268
38991 Marshall_2002
Eyes upon you, till time comes
pi_43773226
Ook hier maar eens een berichtje posten (eng, eng, eng :|)

Ik ben al tijden aan het denken over een tattoo en heb mijn vriendin zelfs al zo ver (ze was echt totaal ANTI tattoo's) dat ze er over nadenkt. Zo hebben we bijvoorbeeld tijdens vakantie zo'n hennep-geval laten zetten. Stelt niks voor maar voor haar een hele stap om ook zelf op haar huid te laten tekenen.
Ik weet dus dat ik echt met iets ontzettend gaafs moet aankomen (ook voor mezelf) om haar te moeten overtuigen. Vandaar even de vraag bij jullie neerleggen; kunnen jullie ideeen geven?

Mijn idee is een soort surferslook in een dier. Dit vanwege mijn zeer sterke voorkeur voor board- en watersporten. Ik denk bijvoorbeeld aan een soort Lizard op mijn schouderblad of tussen mijn schouderbladen. Ik wil geen megagrote maar ook weer niet zo'n minigeval waarvan ik denk "neem dan geen tattoo.."

Zoiets als deze rechtsboven:

Zodra wij menen dat de aarde plat is, staan we zelf op het randje
pi_43773588
Is ze zeker lekker van slag van geweest, van die hennep-tattoo?

Wil je een tattoo samen met je vriendin? Of moet je vriendin het gewoon goed vinden dat jíj iets in je huid laat zetten? Het is wel jouw lijf, snap wel dat je rekening met haar wilt houden, maar zo'n ramp is een tattoeage nou ook weer niet.
  woensdag 22 november 2006 @ 09:38:46 #270
38991 Marshall_2002
pi_43773656
Nee, het viel haar reuze mee alleen weet ze nu zeker dat ze zelf geen tattoo wil logischerwijs (wat is Henna nou, maar ja, aangezien ze er zo fel op tegen was )
Uiteindelijk bepaal ik ook of ik er wel of niet een neem, maar aangezien de kans erg groot is dat ik de rest mijn beperkte leventje bij haar blijf wil ik wel een tattoo die zij ook nog enigszins okay vind...

[ Bericht 21% gewijzigd door Marshall_2002 op 22-11-2006 09:44:48 ]
pi_43774476
quote:
Op woensdag 22 november 2006 09:35 schreef Evil-Cherry het volgende:
Wil je een tattoo samen met je vriendin? Of moet je vriendin het gewoon goed vinden dat jíj iets in je huid laat zetten? Het is wel jouw lijf, snap wel dat je rekening met haar wilt houden, maar zo'n ramp is een tattoeage nou ook weer niet.
Ja, overtuig mijn vriend dan daar maar eens van. Het liefst zou ik een hele kleine tattoo willen, ik weet ook al precies welk plaatje, maar mijn vriend maakt het gewoon uit als ik het doe en ik weet dat hij het meent. Hij is absoluut geen dominant type, helemaal niet, echt niet bezitterig, alleen als het om piercings en tattoo's gaat. Dat vind hij gewoon zo lelijk en hij weet dat ik dat weet, en als ik het toch doe vind hij dat respectloos.
Oftewel, die tattoo zal er bij mij waarschijnlijk nooit komen...
I had a signature once. It was awful.
pi_43774569
@Marshall; Ik acht de kans nogal klein dat ze het leuk gaat vinden, ookal heb je een briljant idee.. Wat vind ze van die hagedis dan? Afhankelijk van die reactie kun je eventueel wat specifieker zoeken, uiteraard. Als zij het te donker/te dit/ te dat vind, dan weet je ook wat ze wel aardig vind..
pi_43774630
quote:
Op woensdag 22 november 2006 10:17 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Ja, overtuig mijn vriend dan daar maar eens van. Het liefst zou ik een hele kleine tattoo willen, ik weet ook al precies welk plaatje, maar mijn vriend maakt het gewoon uit als ik het doe en ik weet dat hij het meent. Hij is absoluut geen dominant type, helemaal niet, echt niet bezitterig, alleen als het om piercings en tattoo's gaat. Dat vind hij gewoon zo lelijk en hij weet dat ik dat weet, en als ik het toch doe vind hij dat respectloos.
Gelukkig is het ook lekker respectvol om iemand iets te ontnemen wat ze graag wil

Het is maar een plaatje, mijn hemel.
  woensdag 22 november 2006 @ 10:29:05 #274
38991 Marshall_2002
pi_43774765
Dat vind ik dus ook Evil Cherry. En ik weet dat zij het absoluut niet uit zou maken (hallooo, we zijn niet voor lul al 6jaar bij elkaar, dan heb je toch voor ELKAAR gekozen???!) maar ik wil wel graag een beeld wat zij leuk vindt.
Ik weet dat ze het minder erg is gaan vinden, juist door die Henna-zooi...
pi_43774865
Tuurlijk, ik snap wel dat je iets wilt waar zij ook graag naar kijkt (of iig niet met afgrijzen van weg kijkt ).

Maar goed, misschien ben ik te veel op mezelf..

Ik zou het toch aan haar vragen, wat ze ervan vind Misschien vind ze dit al geweldig.. Ben je meteen klaar!
  woensdag 22 november 2006 @ 10:47:39 #276
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_43775168
quote:
Op woensdag 22 november 2006 10:17 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Snap dit soort dingen nooit als jij iets dolgraag wilt dan laat je dat toch doen? Er zullen vast ook wel dingen zijn die je vriend doet die jij niet leuk vind het is geven en nemen he en het blijft JOUW lichaam waar je het op laat zetten.

Ik heb het in ieder geval nooit gelaten omdat een geliefde het er niet mee eens was/is sterker nog het gaat meestal zo van ow trouwens ik heb een nieuwe tattoo laten zetten

[ Bericht 1% gewijzigd door AntiChrist op 22-11-2006 11:27:38 ]
  woensdag 22 november 2006 @ 11:09:07 #277
38991 Marshall_2002
pi_43775655
quote:
Op woensdag 22 november 2006 10:47 schreef AntiChrist het volgende:

[..]

en het blijft JOU lichaam
Nee, het blijft jouW lichaam
  woensdag 22 november 2006 @ 11:24:08 #278
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_43775968
quote:
Op woensdag 22 november 2006 11:09 schreef Marshall_2002 het volgende:

[..]

Nee, het blijft jouW lichaam
ja dat ook natuurlijk maar het ging nu over tattoo's niet over mijn taalkunsten
pi_43776307
quote:

[..]

Snap dit soort dingen nooit als jij iets dolgraag wilt dan laat je dat toch doen? Er zullen vast ook wel dingen zijn die je vriend doet die jij niet leuk vind het is geven en nemen he en het blijft JOUW lichaam waar je het op laat zetten.

Ik heb het in ieder geval nooit gelaten omdat een geliefde het er niet mee eens was/is sterker nog het gaat meestal zo van ow trouwens ik heb een nieuwe tattoo laten zetten
Ja, ik snap het ook niet goed, maarja, ik hou teveel van hem om er veel stennis om te schoppen... en het is ook niet zo dat ik niet tevreden zal zijn zonder dat plaatje op mijn lichaam. Ik vind het ook prima zonder tattoo, maar het lijkt me gewoon net zo leuk mét, omdat t toch een betekenis voor me heeft...
I had a signature once. It was awful.
  woensdag 22 november 2006 @ 11:59:02 #280
141914 anneloeke
nice but naughty
pi_43776928
quote:

[..]
....Ik heb het in ieder geval nooit gelaten omdat een geliefde het er niet mee eens was/is sterker nog het gaat meestal zo van ow trouwens ik heb een nieuwe tattoo laten zetten
Dit is dan volgens mij ook maar omdat:
- je weet dat dit gewoon geen probleem is voor je partner (van dat moment).
- of je je gewoon helemaal niks aantrekt van de mening van je partner. (wat mij echt wel sterk lijkt hoor!)

Maar het lijkt mij toch absoluut normaal dat je in een relatie rekening wilt houden met de mening van je partner.
Je wilt toch weten dat je "mooi" bent in de ogen van je partner.. en dus ook de versiering op je lichaam "mooi" is in de ogen van je partner? Niet???
pi_43778201
quote:
Op woensdag 22 november 2006 09:35 schreef Evil-Cherry het volgende:
Is ze zeker lekker van slag van geweest, van die hennep-tattoo?
haha
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  woensdag 22 november 2006 @ 13:03:47 #282
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_43778890
quote:
Op woensdag 22 november 2006 11:59 schreef anneloeke het volgende:

[..]

Dit is dan volgens mij ook maar omdat:
- je weet dat dit gewoon geen probleem is voor je partner (van dat moment).
- of je je gewoon helemaal niks aantrekt van de mening van je partner. (wat mij echt wel sterk lijkt hoor!)

Maar het lijkt mij toch absoluut normaal dat je in een relatie rekening wilt houden met de mening van je partner.
Je wilt toch weten dat je "mooi" bent in de ogen van je partner.. en dus ook de versiering op je lichaam "mooi" is in de ogen van je partner? Niet???
mwah misschien dat het bij mij anders is omdat het in de relatie die ik heb en heb gehad nooit een issue is geweest en natuurlijk houdt je rekening of je "mooi" bent in de ogen van je partner maar dat doe ik niet doormiddel van mijn tattoo's, die laat ik zetten omdat ze voor mij een betekenis hebben of bij me horen. Overigens werkt het van 2 kanten je partner zou zich ook in jou moeten kunnen verdiepen waarom je graag iets zou willen laten zetten maar dat is natuurlijk in mijn geval zo kan het me voorstellen dat bij veel mensen anders ligt.
  woensdag 22 november 2006 @ 14:33:09 #283
69464 Lisariya
After I became myself
pi_43781682
quote:
Op woensdag 22 november 2006 12:41 schreef Scandalous het volgende:

[..]

haha
Trouwens ff een beetje offtopic:
Had ik jou niet gezien in Antwerpen twee weken terug in een tattoo-shop?
pi_43781838
quote:
Op woensdag 22 november 2006 11:59 schreef anneloeke het volgende:

[..]

Ik zou zeggen; toedeloei, ik zoek wel iemand anders Maar ja, wie ben ik..

Rekening houden met en dwíngen en chanteren is nogal een groot verschil.. Marshall houdt rekening met zijn vriendin, daar is niets mis mee.. Als mijn vriend mij niet mooi meer vind met een plaatje op mijn lijf, heeft hij een probleem. Er zijn ergere dingen imho..
pi_43785593
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:33 schreef Lisariya het volgende:

[..]

Trouwens ff een beetje offtopic:
Had ik jou niet gezien in Antwerpen twee weken terug in een tattoo-shop?
dat was ik niet
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  woensdag 22 november 2006 @ 16:19:20 #286
141914 anneloeke
nice but naughty
pi_43785655
quote:
Op woensdag 22 november 2006 13:03 schreef AntiChrist het volgende:

[..]
Overigens werkt het van 2 kanten je partner zou zich ook in jou moeten kunnen verdiepen waarom je graag iets zou willen laten zetten
Volledig mee eens hoor!!!
  woensdag 22 november 2006 @ 16:30:15 #287
141914 anneloeke
nice but naughty
pi_43786136
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:37 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Ik zou zeggen; toedeloei, ik zoek wel iemand anders
Echte liefde dus!!

Maar je hebt absoluut gelijk... er moet wederzijds begrip en respect zijn.
Er is inderdaad een groot verschil tussen vragen om rekening te houden met zijn/haar mening of domweg chanteren... dat laaste zou ik dan al meer als een uitdaging zien

Maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen een tattoo nu eenmaal niet mooi vinden, en dan ook liever hebben dat hun partner er geen neemt...
Ik daarentegen ben al jaren aan het zagen tegen die van mij om er wel een te nemen
HIJ GAAT VANAVOND!!!
pi_43786347
quote:
Op woensdag 22 november 2006 16:30 schreef anneloeke het volgende:

[..]

Echte liefde dus!!

Maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen een tattoo nu eenmaal niet mooi vinden, en dan ook liever hebben dat hun partner er geen neemt...
Ik daarentegen ben al jaren aan het zagen tegen die van mij om er wel een te nemen
HIJ GAAT VANAVOND!!!
Haha, absoluut liefde, maar voor de verkeerde dingen wellicht

Ik kan het me ook wel voorstellen, ik kan het me iets minder voorstellen dat je iets voor iemand verbied. Als iemand nou zijn tong wil splitten, dan zou ik ook zeggen van "moet dat nou?". Maar verbieden.. Mwoeah..

Haha, zó kan het ook Wat krijgt hij, en waar?
  woensdag 22 november 2006 @ 16:44:02 #289
141914 anneloeke
nice but naughty
pi_43786748
quote:
Op woensdag 22 november 2006 16:34 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]
Haha, zó kan het ook Wat krijgt hij, en waar?
Wel hij gaat voor een vleermuis (een gedetailleerde) op zijn linkerschouder...
Dit niet iets wat ik zelf zou kiezen, maar ja... het is zijn keuze! (echt wel )

Niet dat ik geen poging gedaan heb om mijn voorkeur op te dringen hoor, maar daar had ik minder succes
pi_43786805
Lol

Ik ben benieuwd wat hij ervan gaat vinden!
  woensdag 22 november 2006 @ 16:46:33 #291
141914 anneloeke
nice but naughty
pi_43786853
Ik zal het je laten weten.. en ineens een foto posten...
  woensdag 22 november 2006 @ 22:59:47 #292
38991 Marshall_2002
pi_43803107
Maarreh, to get back on topic Iemand nog tips/ideeen voor het ontwerp?
  woensdag 22 november 2006 @ 23:36:55 #293
141914 anneloeke
nice but naughty
pi_43805182
de vleermuis:

Ze is best nog wel mooi geworden...

En ik heb de mijne nog een beetje laten bijwerken, de "puntjes" op de i zeg maar....
pi_43810946
quote:
Op woensdag 22 november 2006 22:59 schreef Marshall_2002 het volgende:
Maarreh, to get back on topic Iemand nog tips/ideeen voor het ontwerp?
We zijn ontopic, alleen hebben we het niet over jou!

@Anneloeke; Nice! Lekker subtiel en klein ook meteen Weet je zeker dat hij eerst echt niet wilde?
Foto van de jouwe?
  donderdag 23 november 2006 @ 08:42:57 #295
141914 anneloeke
nice but naughty
pi_43811544
Wel... het is niet zo dat hij ECHT NIET wilde... 13 jaar geleden ging hij kijken voor een tattoo (een vleermuis ).
Hij vond toen geen mooie...lang verhaal kort -> .ik ben naar huis gegaan met een tattoo op mijn enkel.
Deze was helemaal niet goed gezet, en dus echt niet mooi.. dit heeft hem er toch wel van gebracht. Hij wou dus geen tattoo meer.
Hij heeft dus nu zijn schade ingehaald

Ik heb gewoon enkele puntjes laten bijwerken. Ze was gewoon niet perfect symmetrisch (dit kun je zien op de foto die ik reeds gepost heb).
Nu wel!!

Ik twijfel nu of ik deze op mijn enkel ga laten "bijwerken".
  donderdag 23 november 2006 @ 09:01:48 #296
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_43811726
quote:
Op woensdag 22 november 2006 23:36 schreef anneloeke het volgende:
de vleermuis:

[afbeelding]

Ze is best nog wel mooi geworden...

En ik heb de mijne nog een beetje laten bijwerken, de "puntjes" op de i zeg maar....
leuk! welke shop is ie gezet? ikzelf wil ook nog altijd een vleermuis of vleermuisjes laten zetten.
zoiets maar dan moet je er een lelijke vent bij bedenken
pi_43812374
Hoera, nieuwe inkt binnen! Fijn als je zelf meehelpt met bestellen, alle tinten paars en roze moesten natuurlijk dan ook meebesteld worden...
En toen zijn we maar gaan verven als test.

Ik vond het idee wel geslaagd, misschien zondag op de conventie in Middelburg (zie: www.tattooser.nl ) wat echt gaan invullen.
pi_43812388
quote:
Op donderdag 23 november 2006 09:01 schreef AntiChrist het volgende:

[..]

leuk! welke shop is ie gezet? ikzelf wil ook nog altijd een vleermuis of vleermuisjes laten zetten.
zoiets maar dan moet je er een lelijke vent bij bedenken
[afbeelding]
KUIKENTJES!!
  donderdag 23 november 2006 @ 10:32:03 #299
38991 Marshall_2002
pi_43813119
Mmmm... Eerlijk gezegd vind ik dit niet echt mooi Paranoid! Apart wel, maar mooi? En dan met name voor een vrouw? BIj dergelijke tattoo's denk ik aan breedgeschouderde mannen met een Harley... Maar goed, smaken verschillen!
Aparte kleur in ieder geval!
pi_43813234
quote:
Op donderdag 23 november 2006 10:32 schreef Marshall_2002 het volgende:
BIj dergelijke tattoo's denk ik aan breedgeschouderde mannen met een Harley...
Hey, da's jouw tekortkoming.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')