PICS!quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:37 schreef anneloeke het volgende:
hoi hoi
Door jullie aanmoediging om toch maar met mijn tekening naar een tattooshop te gaan kan ik nu met trots zeggen... ze staat er op!
Meer dan 10 jaar na mijn 1e, maar ik denk nu al dat het niet mijn laatste zal zijn (al blijf ik erbij dat het echt wel pijn doet!)
Ik voelde mij echt goed bij deze man, en ze is mooi gezet, dus hij mag nog aan mijn lijf zitten![]()
bedankt!
![]()
ik was mn eigen gewoon zoals altijd ook de tattoo was ik zachtjes met (unicura) zeep zorg alleen dat ik niet te lang onder de douche sta en na het wassen smeer ik het weer goed in.quote:Op maandag 20 november 2006 12:55 schreef ClioSporT het volgende:
Hoe doen jullie het met douchen enzo?? Dik insmeren en dan eronder duiken?
Beetje doorsnee shop heeft hier geen problemen mee, hoor.quote:Op maandag 20 november 2006 13:16 schreef Vlindur het volgende:
[afbeelding]
Ik roep nu al jaren dat ik een tatoo van een vlinder wil.
Nu sinds een paar maanden weet ik dat het deze moet worden.
Maar nu nog uitvinden waar..
Doel hier mee 'waar' op het lichaam.quote:Op maandag 20 november 2006 14:10 schreef Neuk het volgende:
[..]
Beetje doorsnee shop heeft hier geen problemen mee, hoor.
En België!!!....quote:Op maandag 20 november 2006 14:17 schreef Vlindur het volgende:
[..]
...en boven de broek wil ik hem ook niet. Want daar heeft heel Nederland al een tatoo..
Als er geen blacklight op staat, is de tattoo dan te zien trouwens?quote:Op vrijdag 17 november 2006 16:41 schreef Crashcat het volgende:
Ik ga aan de shop vragen of ze deze inkt willen bestellen, want ik wil aan mijn linkerarm zo'n bottenstructuur en aan mijn rechterarm vlammen.
[afbeelding]
yep en dat vind ik er persoonlijk niet uitzien (afgaande van de foto's op bmezine.com)quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:13 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Als er geen blacklight op staat, is de tattoo dan te zien trouwens?
Ja, overtuig mijn vriend dan daar maar eens van. Het liefst zou ik een hele kleine tattoo willen, ik weet ook al precies welk plaatje, maar mijn vriend maakt het gewoon uit als ik het doe en ik weet dat hij het meent. Hij is absoluut geen dominant type, helemaal niet, echt niet bezitterig, alleen als het om piercings en tattoo's gaat. Dat vind hij gewoon zo lelijk en hij weet dat ik dat weet, en als ik het toch doe vind hij dat respectloos.quote:Op woensdag 22 november 2006 09:35 schreef Evil-Cherry het volgende:
Wil je een tattoo samen met je vriendin? Of moet je vriendin het gewoon goed vinden dat jíj iets in je huid laat zetten? Het is wel jouw lijf, snap wel dat je rekening met haar wilt houden, maar zo'n ramp is een tattoeage nou ook weer niet.
Gelukkig is het ook lekker respectvol om iemand iets te ontnemen wat ze graag wilquote:Op woensdag 22 november 2006 10:17 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ja, overtuig mijn vriend dan daar maar eens van. Het liefst zou ik een hele kleine tattoo willen, ik weet ook al precies welk plaatje, maar mijn vriend maakt het gewoon uit als ik het doe en ik weet dat hij het meent. Hij is absoluut geen dominant type, helemaal niet, echt niet bezitterig, alleen als het om piercings en tattoo's gaat. Dat vind hij gewoon zo lelijk en hij weet dat ik dat weet, en als ik het toch doe vind hij dat respectloos.
Oftewel, die tattoo zal er bij mij waarschijnlijk nooit komen...
Snap dit soort dingen nooit als jij iets dolgraag wilt dan laat je dat toch doen? Er zullen vast ook wel dingen zijn die je vriend doet die jij niet leuk vindquote:Op woensdag 22 november 2006 10:17 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ja, overtuig mijn vriend dan daar maar eens van. Het liefst zou ik een hele kleine tattoo willen, ik weet ook al precies welk plaatje, maar mijn vriend maakt het gewoon uit als ik het doe en ik weet dat hij het meent. Hij is absoluut geen dominant type, helemaal niet, echt niet bezitterig, alleen als het om piercings en tattoo's gaat. Dat vind hij gewoon zo lelijk en hij weet dat ik dat weet, en als ik het toch doe vind hij dat respectloos.
Oftewel, die tattoo zal er bij mij waarschijnlijk nooit komen...
Nee, het blijft jouW lichaamquote:
ja dat ook natuurlijkquote:Op woensdag 22 november 2006 11:09 schreef Marshall_2002 het volgende:
[..]
Nee, het blijft jouW lichaam
Ja, ik snap het ook niet goed, maarja, ik hou teveel van hem om er veel stennis om te schoppen... en het is ook niet zo dat ik niet tevreden zal zijn zonder dat plaatje op mijn lichaam. Ik vind het ook prima zonder tattoo, maar het lijkt me gewoon net zo leuk mét, omdat t toch een betekenis voor me heeft...quote:Op woensdag 22 november 2006 10:47 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Snap dit soort dingen nooit als jij iets dolgraag wilt dan laat je dat toch doen? Er zullen vast ook wel dingen zijn die je vriend doet die jij niet leuk vindhet is geven en nemen he
en het blijft JOUW lichaam waar je het op laat zetten.
Ik heb het in ieder geval nooit gelaten omdat een geliefde het er niet mee eens was/is sterker nog het gaat meestal zo van ow trouwens ik heb een nieuwe tattoo laten zetten
Dit is dan volgens mij ook maar omdat:quote:Op woensdag 22 november 2006 10:47 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
....Ik heb het in ieder geval nooit gelaten omdat een geliefde het er niet mee eens was/is sterker nog het gaat meestal zo van ow trouwens ik heb een nieuwe tattoo laten zetten
hahaquote:Op woensdag 22 november 2006 09:35 schreef Evil-Cherry het volgende:
Is ze zeker lekker van slag van geweest, van die hennep-tattoo?
mwah misschien dat het bij mij anders is omdat het in de relatie die ik heb en heb gehad nooit een issue is geweestquote:Op woensdag 22 november 2006 11:59 schreef anneloeke het volgende:
[..]
Dit is dan volgens mij ook maar omdat:
- je weet dat dit gewoon geen probleem is voor je partner (van dat moment).
- of je je gewoon helemaal niks aantrekt van de mening van je partner. (wat mij echt wel sterk lijkt hoor!)
Maar het lijkt mij toch absoluut normaal dat je in een relatie rekening wilt houden met de mening van je partner.
Je wilt toch weten dat je "mooi" bent in de ogen van je partner.. en dus ook de versiering op je lichaam "mooi" is in de ogen van je partner? Niet???
Trouwens ff een beetje offtopic:quote:
Ik zou zeggen; toedeloei, ik zoek wel iemand andersquote:Op woensdag 22 november 2006 11:59 schreef anneloeke het volgende:
[..]
- of je je gewoon helemaal niks aantrekt van de mening van je partner. (wat mij echt wel sterk lijkt hoor!)
Maar het lijkt mij toch absoluut normaal dat je in een relatie rekening wilt houden met de mening van je partner.
Je wilt toch weten dat je "mooi" bent in de ogen van je partner.. en dus ook de versiering op je lichaam "mooi" is in de ogen van je partner? Niet???
dat was ik nietquote:Op woensdag 22 november 2006 14:33 schreef Lisariya het volgende:
[..]
Trouwens ff een beetje offtopic:
Had ik jou niet gezien in Antwerpen twee weken terug in een tattoo-shop?
Volledig mee eens hoor!!!quote:Op woensdag 22 november 2006 13:03 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Overigens werkt het van 2 kanten je partner zou zich ook in jou moeten kunnen verdiepen waarom je graag iets zou willen laten zetten![]()
Echte liefde dus!!quote:Op woensdag 22 november 2006 14:37 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Ik zou zeggen; toedeloei, ik zoek wel iemand anders![]()
Haha, absoluut liefde, maar voor de verkeerde dingen wellichtquote:Op woensdag 22 november 2006 16:30 schreef anneloeke het volgende:
[..]
Echte liefde dus!!
Maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen een tattoo nu eenmaal niet mooi vinden, en dan ook liever hebben dat hun partner er geen neemt...
Ik daarentegen ben al jaren aan het zagen tegen die van mij om er wel een te nemen![]()
HIJ GAAT VANAVOND!!!![]()
Wel hij gaat voor een vleermuis (een gedetailleerde) op zijn linkerschouder...quote:Op woensdag 22 november 2006 16:34 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Haha, zó kan het ookWat krijgt hij, en waar?
We zijn ontopic, alleen hebben we het niet over jou!quote:Op woensdag 22 november 2006 22:59 schreef Marshall_2002 het volgende:
Maarreh, to get back on topicIemand nog tips/ideeen voor het ontwerp?
leuk! welke shop is ie gezet? ikzelf wil ook nog altijd een vleermuis of vleermuisjes laten zetten.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:36 schreef anneloeke het volgende:
de vleermuis:
[afbeelding]
Ze is best nog wel mooi geworden...![]()
En ik heb de mijne nog een beetje laten bijwerken, de "puntjes" op de i zeg maar....
KUIKENTJES!!quote:Op donderdag 23 november 2006 09:01 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
leuk! welke shop is ie gezet? ikzelf wil ook nog altijd een vleermuis of vleermuisjes laten zetten.
zoiets maar dan moet je er een lelijke vent bij bedenken
[afbeelding]
Hey, da's jouw tekortkoming.quote:Op donderdag 23 november 2006 10:32 schreef Marshall_2002 het volgende:
BIj dergelijke tattoo's denk ik aan breedgeschouderde mannen met een Harley...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |