abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43479433
Dat rekt uit he.. Dus de verhoudingen kun je kwijt raken. Je kunt beter wachten tot je niet echt veel groter meer wordt. En ja, ook als je krimpt maakt dat uit. Op je armen meer dan op je rug.
  dinsdag 14 november 2006 @ 13:59:21 #202
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_43541428
Weet iemand nog wat leuke shops mbt New Skool tattoo's ik las hier tattoo mania maar ik zie volgens mij niet zo gek veel New Skool werk op die site.
pi_43542670
Wat versta je dan onder new skool?
  dinsdag 14 november 2006 @ 16:13:00 #204
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_43546235
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 13:59 schreef AntiChrist het volgende:
Weet iemand nog wat leuke shops mbt New Skool tattoo's ik las hier tattoo mania maar ik zie volgens mij niet zo gek veel New Skool werk op die site.
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_43547227
Dat gevoel had ik ook Neuk, maar ik denk; toch maar even vragen
pi_43547704
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 13:59 schreef AntiChrist het volgende:
Oh god, kan jij mij dan vertellen wat Newschool is ?
  dinsdag 14 november 2006 @ 18:11:54 #207
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_43550310
nou waarschijnlijk heb ik een of ander waanbeeld bij new skool werk maar ik vind suske en wiske, of looney tunes figuren, portretten, pin ups, etc nou niet bepaald new skool maar neem zomaar van de echte kenners aan dat dit wel new skool is...... heb overigens niet gezegd dat ze het bij tattoo mania niet kunnen ik zeg alleen dat ik het aanbod op de website qua new skool werk niet schokwekkend vind maar dat zal dan wel met mijn waanbeeld van new skool te maken hebben
  dinsdag 14 november 2006 @ 18:17:08 #208
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_43550454
dit bedoel ik dus een beetje:

dinsdag 14 november 2006 @ 18:39:30 #209
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_43551155
I lost the plot...
Iedere golf van de zee,
  dinsdag 14 november 2006 @ 19:12:16 #210
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_43552330
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 18:39 schreef Neuk het volgende:
I lost the plot...
ik zal het nog een keer uitleggen ik zoek dus wat meer adresjes buiten tattoomania die ook new skool doen zodat ik even op de website of in de shop kan gaan kijken wat ze dan zoal gemaakt hebben
pi_43569124
Audrey: Ik zit ziek thuis, (straks dan, ik moest nu even naar de shop op internet een telefoonrekening betalen) ik kom misschien vanmiddag nog wel even koffie leuten. Maar dan laat ik hem voor mij zetten, want ik ben zielig.
pi_43577032
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 19:12 schreef AntiChrist het volgende:

[..]

ik zal het nog een keer uitleggen ik zoek dus wat meer adresjes buiten tattoomania die ook new skool doen zodat ik even op de website of in de shop kan gaan kijken wat ze dan zoal gemaakt hebben
Tattoo Martin in Delft is ook heel goed. Op de website is het mss wat moeilijk te zien, maar hij is wel van alle markten thuis. http://www.tattoomartin.nl/
De vrouw heeft in het aards paradijs de appel van de boom van kennis van goed en kwaad eerder gegeten dan de man. Sindsdien heeft ze altijd die 10 minuten voorsprong behouden.
pi_43590304
Een update na mijn laatste reactie.

Ben van de week even binnengewipt bij On Edge om wat mogelijkheden te bespreken.
Eerste indruk was zeker goed.
Midden December komt mijn afspraak voor de voorkant, twee "kale" sterren die ik eventueel later wil uitbreiden naar nautische sterren of in combinatie met kersjes e.d.
Voor mijn print op mijn rug ben ik zelf bezig met tekenen (om een idee te krijgen van hoe bepaalde dingen matchen met elkaar) en als ik daar zover mee ben wil ik beginnen met de rug.

Tijdje geleden alweer mijn laatste tattoo... ik kan me niks meer bij het genezingsproces of de na-pijn voorstellen.....ben dus erg nieuwsgierg hoelang het duurt voordat het bij mij genezen is en de pijn geheel over is.
pi_43590937
. Hij zit. .
. Gillis. .
. Gekko Tattoos. .

En hij is prachtig. Echt echt heel mooi. Foto's zijn nog niet binnen, maar ik geniet er dan zelf gewoon wel even live van. Oh en de 7 uur reizen heen en weer naar Terneuzen waren het dubbel en dwars waard.

Oh en Ev, het was tof. .
It's my party and I'll cry if I want to.
  donderdag 16 november 2006 @ 09:41:29 #215
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_43599765
quote:
Op woensdag 15 november 2006 21:35 schreef Mohawkzz het volgende:
Een update na mijn laatste reactie.

Ben van de week even binnengewipt bij On Edge om wat mogelijkheden te bespreken.
Eerste indruk was zeker goed.
Midden December komt mijn afspraak voor de voorkant, twee "kale" sterren die ik eventueel later wil uitbreiden naar nautische sterren of in combinatie met kersjes e.d.
Voor mijn print op mijn rug ben ik zelf bezig met tekenen (om een idee te krijgen van hoe bepaalde dingen matchen met elkaar) en als ik daar zover mee ben wil ik beginnen met de rug.

Tijdje geleden alweer mijn laatste tattoo... ik kan me niks meer bij het genezingsproces of de na-pijn voorstellen.....ben dus erg nieuwsgierg hoelang het duurt voordat het bij mij genezen is en de pijn geheel over is.
Yep on Edge is echt een leuke shop durf er alleen niet meer te komen elke keer als ik kom dan krijg ik weer een of ander idee voor een nieuwe tattoo heb onlangs nog een piercing daar laten zetten trouwens Mark is heel erg relaxt om door getattoo-eerd te worden lekker ouwehoeren rustig aan . werd alleen wat paniekerig van de WC (wel een must see trouwens! haha)
pi_43607192
quote:
Op donderdag 16 november 2006 09:41 schreef AntiChrist het volgende:

[..]

Yep on Edge is echt een leuke shop durf er alleen niet meer te komen elke keer als ik kom dan krijg ik weer een of ander idee voor een nieuwe tattoo heb onlangs nog een piercing daar laten zetten trouwens Mark is heel erg relaxt om door getattoo-eerd te worden lekker ouwehoeren rustig aan . werd alleen wat paniekerig van de WC (wel een must see trouwens! haha)
Ik ben erg benieuwd, zal mijn ervaring zeker even komen delen hier.
De WC....ben benieuwd, maar dat wordt wel na het zetten bekeken, anders lig ik dalijk helemaal niet comfy meer.
Wat jij hebt met nieuwe tattoo's daar heb ik met al die onwijs leuke spulletjes die ze verkopen die kan ik niet laten liggen.
pi_43618944
quote:
Op woensdag 15 november 2006 21:47 schreef AudreyHepburn het volgende:
Oh en Ev, het was tof. .
Ik was ziek, dan ben ik nooit zo supertof hoor Maar thanks voor de thee man, ik wil meer klanten die cadeautjes geven!
pi_43621307

vers van de pers, net laten zetten op mn arm, btje dikjes nog zoals je kunt zien

hier en daar bloed het nog een beetje, moet ik dat gewoon laten zitten of wegdeppen met een doekje ofzo ?? Heb er net een laagje spul op gedaan wat ik van tattoo bob heb gekregen.
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_43621943
Dope! van Tupac of niet ?
peace, nd suck a !@$%
pi_43622248
bijvoorbeeld ja, het was mijn idee ooit maar tupac was net iets eerder
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
  vrijdag 17 november 2006 @ 00:28:44 #221
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_43626373
ik denk dat jezus nog iets eerder was.
Ride for vengeance | Tons of Tattoos | Tattoopedia
pi_43627382
Trouwens, ik vond het pijnlijker dan ik had verwacht eigenlijk (mn eerste keer)
Zou dat komen omdat de binnenkant van je onderarm best gevoelig is ? Ik had plannen om meer tattoo's te nemen maar die plannen zijn nu even van de kaart na vandaag

Nu niet allemaal mietje roepen, misschien kwam het doordat het m'n eerste tattoo was.
pi_43629008
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 01:32 schreef ClioSporT het volgende:
Trouwens, ik vond het pijnlijker dan ik had verwacht eigenlijk (mn eerste keer)
Zou dat komen omdat de binnenkant van je onderarm best gevoelig is ? Ik had plannen om meer tattoo's te nemen maar die plannen zijn nu even van de kaart na vandaag

Nu niet allemaal mietje roepen, misschien kwam het doordat het m'n eerste tattoo was.
Gaat vanzelf over dat gevoel. De eerste dag erna deed ademhalen al pijn (tsja, op mijn ribben he ).. Nou kan ik eigenlijk niet echt meer wachten op mééééér... Zoveel lol heb ik ook niet gehad in die 1,5 uur dat ik daar gelegen heb, maar somehow lijkt dat nu niet meer zo heel erg
pi_43634812
Zo ook weer stukje verder gegaan, als het goed is is hij in januari wat arm betreft helemaal klaar en dan worden mijn schouder en schouderblad ingekleurd

Zo was het

Zo is het nu

Zo was het

Zo is het nu, dat paarse gaat straks mooi overlopen en waar rechts boven nog huid te zien is dat word ook paars wat overloopt in hetzelfde als de elleboog

Zo is de binnenkant tot nu

Alles wat nog niet ingekleurd is word ingekleurd, de grote bloem word donker paars met roze... Er zit ook nog een vlinder aan de achterkant en die word helder rood met geel...
En binnenkant bovenarm zitten nu bloementjes en daar komt net zulke wind omheen als op de elleboog...

Als dit af is is dit eindelijk aan de beurt

pi_43635804
Waar zit je ook alweer?

Verder uiteraard nog steeds uitermate tof
pi_43639832
Ik ga aan de shop vragen of ze deze inkt willen bestellen, want ik wil aan mijn linkerarm zo'n bottenstructuur en aan mijn rechterarm vlammen.

[ Bericht 15% gewijzigd door Crashcat op 17-11-2006 19:13:36 ]
なんだっけ
  vrijdag 17 november 2006 @ 18:25:04 #227
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_43641009
ik ga morgen weer
weer een ster outline [ja noem me maar onorigineel, i just love stars ]
op het 'holletje' van mn heup/rug. aan de linkerkant
an urge to help mankind overcomes me
pi_43643389
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 01:32 schreef ClioSporT het volgende:
Ik vond het juist harstikke meevallen. Niet dat ik compleet in paniek was, in tegendeel. Ik had geen idee wat ik kon verwachten, en liet het gewoon op me afkomen, en toen ie eenmaal begonnen was viel het eigenlijk harstikke mee.

Maar, nu had ik ook het geluk dat er bij mijn tattoo heel weinig ingevuld hoefde te worden, het zijn voornamelijk lijnen.
  vrijdag 17 november 2006 @ 21:26:37 #229
153812 Frautie
Frautilicious
pi_43643457
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 13:27 schreef feyenoordgirl31 het volgende:
Zo ook weer stukje verder gegaan, als het goed is is hij in januari wat arm betreft helemaal klaar en dan worden mijn schouder en schouderblad ingekleurd

Zo was het
[afbeelding]
Zo is het nu
[afbeelding]

Zo was het
[afbeelding]
Zo is het nu, dat paarse gaat straks mooi overlopen en waar rechts boven nog huid te zien is dat word ook paars wat overloopt in hetzelfde als de elleboog
[afbeelding]

Zo is de binnenkant tot nu
[afbeelding]

Alles wat nog niet ingekleurd is word ingekleurd, de grote bloem word donker paars met roze... Er zit ook nog een vlinder aan de achterkant en die word helder rood met geel...
En binnenkant bovenarm zitten nu bloementjes en daar komt net zulke wind omheen als op de elleboog...

Als dit af is is dit eindelijk aan de beurt

[afbeelding]

[afbeelding]
Erg mooi!
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
  vrijdag 17 november 2006 @ 22:19:13 #230
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_43644984
Crashcat misschien zul je je eerst eens moeten verdiepen in deze inkt.
Iedere golf van de zee,
pi_43646382
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 22:19 schreef Neuk het volgende:
Crashcat misschien zul je je eerst eens moeten verdiepen in deze inkt.
Ik heb de site waar de foto stond al vanaf het begin in de gaten gehouden.
Als m'n bike is gefixet, dan heb ik weer de financiën om één arm te doen.

Van Crazy Chameleon komt de volgende info van de faq.

Given its extensive testing of FDA approval, with absolutely no adverse reactions to it in over ten years, it is all in the proof, this ink is most likely the safest ink on the market.

Here is the bottom line:

- It contains NO phosphors
- It is NOT radio active
- It DOES NOT contain EverGlow
- It does NOT cause cancer
- It has FDA approval as a Spectral Marking [tattoo] Pigment that was developed for use in tracking [tattooing] animals and fish - and yes the same ones we eat, and has been tested and used with NO adverse reaction in humans for over 10 years.
- the florescent dye is completely safe and has NO carcinogen and is human safe and does not spread or “blow out” because the dye is contained and it never even touches the skin because of the PMMA shell.
- the white (clear) does not discolor.
- It is being sold all over the world - and is used almost everyday.
- the inks are taken one step farther than most, as they are UV sterilized (this was being done for shipments to Europe, but we are starting to do it for all shipments.
なんだっけ
pi_43648398
Wat is nou de beste manier om je tattoo vooral de eerste 2 weken te verzorgen. Ik doe zoals voorgescrhreven op het moment gewoon wat vaseline smeren elke dag.
pi_43648729
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 02:11 schreef ClioSporT het volgende:
Wat is nou de beste manier om je tattoo vooral de eerste 2 weken te verzorgen. Ik doe zoals voorgescrhreven op het moment gewoon wat vaseline smeren elke dag.
Geen vaseline ! Dat is veel te dik, dan kan je tattoo niet ademen. Beter schijnt te zijn uierzalf. Ikzelf heb een prutje van de tattoo shop zelf, dat gemaakt is met plantaardige olieen zodat ie nog dunner is dan uierzalf zodat je het nog dunner kan opbrengen. Want dat was de clou zei de jongen die de mijne gezet heeft. Als je dik spul (vaseline) erop smeert, of dun spul er dik opsmeert, dan dek je de huid volledig af, kan ie amper ademen en krijg je puistjes die uiteindelijk resulteren in littekenweefsel, waardoor je tattoo niet mooi wordt.

Zo heb ik het ieg begrepen dat het in elkaar zit. Correct me if I'm wrong.

Ikzelf maak elke morgen mijn tattoo schoon met Unicurazeep onder de douche. Vervolgens dep ik het droog, laat ik het 10 minuten opdrogen, en doe er dan een klein laagje van dat smeersel op. Dat doe ik 's middags om een uur of 3 nog een keer dat smeren, en dan 's avonds voor het slapengaan weer.
pi_43648876
Ik was de mijne ook altijd met unicura zeep en smeer hem daarna in met bepanthen. Koop je bij apotheek of drogist, ik vind het prima spul want hoef maar paar dagen in te smeren en maar klein beetje want hij blijft vettig en heb geen korsten of jeuk...
pi_43648910
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 02:42 schreef feyenoordgirl31 het volgende:
Ik was de mijne ook altijd met unicura zeep en smeer hem daarna in met bepanthen. Koop je bij apotheek of drogist, ik vind het prima spul want hoef maar paar dagen in te smeren en maar klein beetje want hij blijft vettig en heb geen korsten of jeuk...
Ik tot nu toe ook niet noemenswaardige korsten danwel jeuk. Fijn is dat. .
pi_43649066
Ik heb ook een klein doosje met spul van de shop gehad, scheen vaseline te zijn, het is best dun in ieder geval, maar ik vrees dat ie over 2 dagen op is Morgen maar eens halen wat jullie gebruiken.

Hij is al wat mooier. Het lijkt alsof ie scheef gezet is maar dat komt doordat ik geen foto's kan nemen Nog wel een beetje een rood huidje zoals je ziet.

[ Bericht 14% gewijzigd door ClioSporT op 18-11-2006 03:08:16 ]
pi_43656501
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 02:44 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Ik tot nu toe ook niet noemenswaardige korsten danwel jeuk. Fijn is dat. .
Wacht maar
Aahhh het jeuken.. zo irritant. Maar ik mis het wel
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_43657246
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 14:24 schreef innepin het volgende:

[..]

Wacht maar
Aahhh het jeuken.. zo irritant. Maar ik mis het wel
Maar het is niet zo erg. Ik voel wel wat, maar het zit op een plek waar ik er niet veel last van heb, en het zijn dunne lijnen. Van korstjes met daadwerkelijk oppervlakte op mijn been ofzo kan ik ook nooit afblijven, word ik ook helemaal gek. Maar dit is meer oppervlakkig geprikkel op mijn buik. Een stuk minder irritant.
pi_43657292
quote:
Op donderdag 16 november 2006 21:20 schreef ClioSporT het volgende:
tattoo bob
Waarom Bob..?
pi_43659826
Mja weet niet, kende eigenlijk niet anders.
pi_43659899
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 16:56 schreef ClioSporT het volgende:
Mja weet niet, kende eigenlijk niet anders.
pi_43659953
Hoezo eigenlijk ? Positieve ervaring met hun of juist negatief ?
pi_43661833
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 02:11 schreef ClioSporT het volgende:
Geen vaseline. zoals anderen al zeiden. Calendulazalf/creme is heerlijk, geen jeuk, geen korstjes (tot je gaat zitten pulken natuurlijk).
De vrouw heeft in het aards paradijs de appel van de boom van kennis van goed en kwaad eerder gegeten dan de man. Sindsdien heeft ze altijd die 10 minuten voorsprong behouden.
pi_43662145
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 17:00 schreef ClioSporT het volgende:
Hoezo eigenlijk ? Positieve ervaring met hun of juist negatief ?
Mag je zelf uitzoeken, ik ga niet je (korte) reseach doen.

Trouwens, geen jeuk? Een helende tattoo = jeuk en velletjes.
pi_43662363
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 16:58 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

pi_43662846
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 18:10 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Ach joh, waarschijnlijk heb ik geluk nog vandaag en is het morgen een en al vel en jeuk. ,
pi_43663262
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 18:10 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Ik heb (nog) geen jeuk nee. Heb nu bepanthen wat ik erop smeer af en toe na het schoongemaakt te hebben met zeep. Komt goed hopelijk. Bedankt voor je info over tattoo bob. not. Hebben we het wel over de bob in katendrecht trouwens ?
  zaterdag 18 november 2006 @ 20:37:23 #248
141914 anneloeke
nice but naughty
pi_43666669
hoi hoi
Door jullie aanmoediging om toch maar met mijn tekening naar een tattooshop te gaan kan ik nu met trots zeggen... ze staat er op!
Meer dan 10 jaar na mijn 1e, maar ik denk nu al dat het niet mijn laatste zal zijn (al blijf ik erbij dat het echt wel pijn doet!)
Ik voelde mij echt goed bij deze man, en ze is mooi gezet, dus hij mag nog aan mijn lijf zitten
bedankt!
pi_43667932
. Jeuk. .
  zaterdag 18 november 2006 @ 22:06:19 #250
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_43670149
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 18:51 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

Ik heb (nog) geen jeuk nee. Heb nu bepanthen wat ik erop smeer af en toe na het schoongemaakt te hebben met zeep. Komt goed hopelijk. Bedankt voor je info over tattoo bob. not. Hebben we het wel over de bob in katendrecht trouwens ?
wacht maar op de jeuk mijn laatste tattoo deed helemaal geen zeer (omdat op de plek waar ik hem heb laten zetten mn zenuwen niet helemaal meer lekker werken ) alleen werd ik wel helemaal gek van de jeuk

en tattoo bob dat is die "artiest" die zelf geen tattoo's heeft en beter is in het verwijderen dan het zetten van tattoo's ik zou in het vervolg wat meer research doen mocht je een tattoo gaan laten zetten alhoewel lettering dan nog wel door bijna iedere tattoo-boer gedaan kan worden (met uitzondering van dikke dennis )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')