quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:59 schreef AntiChrist het volgende:
Weet iemand nog wat leuke shops mbt New Skool tattoo's ik las hier tattoo mania maar ik zie volgens mij niet zo gek veel New Skool werk op die site.
Oh god, kan jij mij dan vertellen wat Newschool is ?quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:59 schreef AntiChrist het volgende:
Weet iemand nog wat leuke shops mbt New Skool tattoo's ik las hier tattoo mania maar ik zie volgens mij niet zo gek veel New Skool werk op die site.
ik zal het nog een keer uitleggenquote:Op dinsdag 14 november 2006 18:39 schreef Neuk het volgende:
I lost the plot...
Tattoo Martin in Delft is ook heel goed. Op de website is het mss wat moeilijk te zien, maar hij is wel van alle markten thuis. http://www.tattoomartin.nl/quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:12 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik zal het nog een keer uitleggenik zoek dus wat meer adresjes buiten tattoomania die ook new skool doen zodat ik even op de website of in de shop kan gaan kijken wat ze dan zoal gemaakt hebben
Yep on Edge is echt een leuke shop durf er alleen niet meer te komenquote:Op woensdag 15 november 2006 21:35 schreef Mohawkzz het volgende:
Een update na mijn laatste reactie.
Ben van de week even binnengewipt bij On Edge om wat mogelijkheden te bespreken.
Eerste indruk was zeker goed.![]()
Midden December komt mijn afspraak voor de voorkant, twee "kale" sterren die ik eventueel later wil uitbreiden naar nautische sterren of in combinatie met kersjes e.d.
Voor mijn print op mijn rug ben ik zelf bezig met tekenen (om een idee te krijgen van hoe bepaalde dingen matchen met elkaar) en als ik daar zover mee ben wil ik beginnen met de rug.
Tijdje geleden alweer mijn laatste tattoo... ik kan me niks meer bij het genezingsproces of de na-pijn voorstellen.....ben dus erg nieuwsgierg hoelang het duurt voordat het bij mij genezen is en de pijn geheel over is.![]()
Ik ben erg benieuwd, zal mijn ervaring zeker even komen delen hier.quote:Op donderdag 16 november 2006 09:41 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Yep on Edge is echt een leuke shop durf er alleen niet meer te komenelke keer als ik kom dan krijg ik weer een of ander idee voor een nieuwe tattoo
heb onlangs nog een piercing daar laten zetten trouwens
Mark is heel erg relaxt om door getattoo-eerd te worden lekker ouwehoeren rustig aan
. werd alleen wat paniekerig van de WC
(wel een must see trouwens! haha)
Ik was ziek, dan ben ik nooit zo supertof hoorquote:
Gaat vanzelf over dat gevoel. De eerste dag erna deed ademhalen al pijn (tsja, op mijn ribben hequote:Op vrijdag 17 november 2006 01:32 schreef ClioSporT het volgende:
Trouwens, ik vond het pijnlijker dan ik had verwacht eigenlijk (mn eerste keer)
Zou dat komen omdat de binnenkant van je onderarm best gevoelig is ? Ik had plannen om meer tattoo's te nemen maar die plannen zijn nu even van de kaart na vandaag![]()
Nu niet allemaal mietje roepen, misschien kwam het doordat het m'n eerste tattoo was.
Ik vond het juist harstikke meevallen. Niet dat ik compleet in paniek was, in tegendeel. Ik had geen idee wat ik kon verwachten, en liet het gewoon op me afkomen, en toen ie eenmaal begonnen was viel het eigenlijk harstikke mee.quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:32 schreef ClioSporT het volgende:
Nu niet allemaal mietje roepen, misschien kwam het doordat het m'n eerste tattoo was.
Erg mooi!quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:27 schreef feyenoordgirl31 het volgende:
Zo ook weer stukje verder gegaan, als het goed is is hij in januari wat arm betreft helemaal klaar en dan worden mijn schouder en schouderblad ingekleurd![]()
Zo was het
[afbeelding]
Zo is het nu
[afbeelding]
Zo was het
[afbeelding]
Zo is het nu, dat paarse gaat straks mooi overlopen en waar rechts boven nog huid te zien is dat word ook paars wat overloopt in hetzelfde als de elleboog
[afbeelding]
Zo is de binnenkant tot nu
[afbeelding]
Alles wat nog niet ingekleurd is word ingekleurd, de grote bloem word donker paars met roze... Er zit ook nog een vlinder aan de achterkant en die word helder rood met geel...
En binnenkant bovenarm zitten nu bloementjes en daar komt net zulke wind omheen als op de elleboog...
Als dit af is is dit eindelijk aan de beurt
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb de site waar de foto stond al vanaf het begin in de gaten gehouden.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:19 schreef Neuk het volgende:
Crashcat misschien zul je je eerst eens moeten verdiepen in deze inkt.
Geen vaseline ! Dat is veel te dik, dan kan je tattoo niet ademen. Beter schijnt te zijn uierzalf. Ikzelf heb een prutje van de tattoo shop zelf, dat gemaakt is met plantaardige olieen zodat ie nog dunner is dan uierzalf zodat je het nog dunner kan opbrengen. Want dat was de clou zei de jongen die de mijne gezet heeft. Als je dik spul (vaseline) erop smeert, of dun spul er dik opsmeert, dan dek je de huid volledig af, kan ie amper ademen en krijg je puistjes die uiteindelijk resulteren in littekenweefsel, waardoor je tattoo niet mooi wordt.quote:Op zaterdag 18 november 2006 02:11 schreef ClioSporT het volgende:
Wat is nou de beste manier om je tattoo vooral de eerste 2 weken te verzorgen. Ik doe zoals voorgescrhreven op het moment gewoon wat vaseline smeren elke dag.
Ik tot nu toe ook niet noemenswaardige korsten danwel jeuk. Fijn is dat.quote:Op zaterdag 18 november 2006 02:42 schreef feyenoordgirl31 het volgende:
Ik was de mijne ook altijd met unicura zeep en smeer hem daarna in met bepanthen. Koop je bij apotheek of drogist, ik vind het prima spul want hoef maar paar dagen in te smeren en maar klein beetje want hij blijft vettig en heb geen korsten of jeuk...
Wacht maarquote:Op zaterdag 18 november 2006 02:44 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik tot nu toe ook niet noemenswaardige korsten danwel jeuk. Fijn is dat..
Maar het is niet zo erg. Ik voel wel wat, maar het zit op een plek waar ik er niet veel last van heb, en het zijn dunne lijnen. Van korstjes met daadwerkelijk oppervlakte op mijn been ofzo kan ik ook nooit afblijven, word ik ook helemaal gek. Maar dit is meer oppervlakkig geprikkel op mijn buik. Een stuk minder irritant.quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:24 schreef innepin het volgende:
[..]
Wacht maar
Aahhh het jeuken.. zo irritant. Maar ik mis het wel
quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:56 schreef ClioSporT het volgende:
Mja weet niet, kende eigenlijk niet anders.
Geen vaseline. zoals anderen al zeiden. Calendulazalf/creme is heerlijk, geen jeuk, geen korstjes (tot je gaat zitten pulken natuurlijk).quote:Op zaterdag 18 november 2006 02:11 schreef ClioSporT het volgende:
Wat is nou de beste manier om je tattoo vooral de eerste 2 weken te verzorgen. Ik doe zoals voorgescrhreven op het moment gewoon wat vaseline smeren elke dag.
Mag je zelf uitzoeken, ik ga niet je (korte) reseach doen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:00 schreef ClioSporT het volgende:
Hoezo eigenlijk ? Positieve ervaring met hun of juist negatief ?
Ach joh, waarschijnlijk heb ik geluk nog vandaag en is het morgen een en al vel en jeuk.quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:10 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Mag je zelf uitzoeken, ik ga niet je (korte) reseach doen.
Trouwens, geen jeuk? Een helende tattoo = jeuk en velletjes.
Ik heb (nog) geen jeuk nee. Heb nu bepanthen wat ik erop smeer af en toe na het schoongemaakt te hebben met zeep. Komt goed hopelijk. Bedankt voor je info over tattoo bob. not. Hebben we het wel over de bob in katendrecht trouwens ?quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:10 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Mag je zelf uitzoeken, ik ga niet je (korte) reseach doen.
Trouwens, geen jeuk? Een helende tattoo = jeuk en velletjes.
wacht maar op de jeuk mijn laatste tattoo deed helemaal geen zeer (omdat op de plek waar ik hem heb laten zetten mn zenuwen niet helemaal meer lekker werkenquote:Op zaterdag 18 november 2006 18:51 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ik heb (nog) geen jeuk nee. Heb nu bepanthen wat ik erop smeer af en toe na het schoongemaakt te hebben met zeep. Komt goed hopelijk. Bedankt voor je info over tattoo bob. not. Hebben we het wel over de bob in katendrecht trouwens ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |