Leuk voor je.quote:Op maandag 20 november 2006 00:42 schreef geregistreerd het volgende:
TS is een gefrustreerd zielig mannetje![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 23:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee. Als jij rotte tanden hebt en je wil een poster-boy zijn voor Prodent dan wel
Tattoos = aso?quote:Op maandag 20 november 2006 03:20 schreef StefanP het volgende:
Ik zou zo'n aso ook niet aannemen. Tattoos = aso.
Verpest je het voor jezelf door je als een pauper te tattoeren en wil niemand je aannemen? Prima, eigen schuld, geen uitkering dus.
Inderdaad, een bijstandsgerechtigde MET zichtbare tattoos heeft echt niet de kwalificaties om bijvoorbeeld een bankbediende te worden. Dit soort mensen werken meer als magazijnmedewerker, stratenmaker, in de bouw, vrachtwagenchauffeur. Banen waarvoor je niet reprensatief hoeft te zijn.quote:Op zondag 19 november 2006 18:46 schreef Coolgoza het volgende:
Er zijn altijd wel banen te vinden waarbij Tattoeages weinig problemen vormen.
Alleen commerciele functies zijn over het algemeen uitgesloten.
Heb je daar lang over nagedacht?quote:Op dinsdag 28 november 2006 08:29 schreef Keltie het volgende:
En over het laatste;
Als je te hard rijd, tegen een boom aankomt, vanaf je nek niets meer kan doen.. Verdien je dus geen uitkering/ steun van de overheid? JIJ reed nl te hard en dus is het je eigen schuld?
Als vrachtwagenchauffeur kan je het met een zichtbare tattoo al vergeten en ook als magazijnmedewerker die wel eens met klanten in aanmerking komtquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:16 schreef kippevleugel het volgende:
[..]
Inderdaad, een bijstandsgerechtigde MET zichtbare tattoos heeft echt niet de kwalificaties om bijvoorbeeld een bankbediende te worden. Dit soort mensen werken meer als magazijnmedewerker, stratenmaker, in de bouw, vrachtwagenchauffeur. Banen waarvoor je niet reprensatief hoeft te zijn.
Ik ken heel wat vrachtwagenchaffeurs die gewoon tattoos hebben en daarbij ook nog eens piercingen op de meest vreemde plekken op het gezicht.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als vrachtwagenchauffeur kan je het met een zichtbare tattoo al vergeten en ook als magazijnmedewerker die wel eens met klanten in aanmerking komt
Ik ken ook zat bedrijven waar ze geen chauffeur kunnen worden. Als je dan van iemand wil profiteren dien je ook maar aan te passen om aan een baan te komen. Dat kan zijn door cursussen te volgen maar ook jezelf een representatief uiterlijk aan te metenquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:22 schreef kippevleugel het volgende:
[..]
Ik ken heel wat vrachtwagenchaffeurs die gewoon tattoos hebben en daarbij ook nog eens piercingen op de meest vreemde plekken op het gezicht.
Een magazijnmedewerker komt niet in aanraking met klanten. Daarvoor heb je meewerkende voormannen.
Doet er niet toe.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Heb je daar lang over nagedacht?
Nee. Het zou anders zijn als je de regels niet brak en aan snelheid zou houden.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In my opinion wel, of je moet opzettelijk tegen een boom aanrijden
Misschien is het belangrijker om te kijken waarom iemand geen baan kan vinden dan te gaan eisen dat zijn/haar tattoos verwijderd zouden moeten worden. Als de tattoos geen reden zouden zijn dat een persoon geen werk vind zou het zelfs zonde van het geld zijn want het verwijderen van een tatttoo wordt dan wel betaald door de overheid.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik ken ook zat bedrijven waar ze geen chauffeur kunnen worden. Als je dan van iemand wil profiteren dien je ook maar aan te passen om aan een baan te komen. Dat kan zijn door cursussen te volgen maar ook jezelf een representatief uiterlijk aan te meten
Vakkenvullen is dan ook in een winkel en daar kom je rechtsstreeks met mensen in aanraking. Maar deze banen krijgt niemand als je 19 jaar of ouder bent.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En er zijn meer magazijnmannen die wel met klanten in aanmerking komen.
In de automotive sector en bouwgroothandels is het al gemeengoed.
Zelfs vakkenvullen kan je niet met een asociaal uiterlijk
Ik vind dat je een Marokkaan of een Tokkie ook kan eisen dat hij fatsoenlijk Nederlands leert of dat iemand met een onverzorgt uiterlijk zich gaat verzorgenquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:40 schreef Keltie het volgende:
Representatief is, imho, behoorlijk relatief.
Ik zie mensen die totaal niet representatief zijn (slordig/slonzig/onverzorgd uiterlijk), maar toch een baan hebben waarmee ze in contact komen met klanten.
Dan liever geholpen worden door een gezond uitziende jongeman (of vrouw) met een beetje inkt in zijn of haar arm
Jezelf verzorgen is niet iets wat je kunt dwingen. Je moet het zelf willen anders kan het niet. In hun ogen zijn ze al verzorgd.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik vind dat je een Marokkaan of een Tokkie ook kan eisen dat hij fatsoenlijk Nederlands leert of dat iemand met een onverzorgt uiterlijk zich gaat verzorgen
Maar alleen zonder tatoeage kom je in aanmerking voor klantencontact?quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En er zijn meer magazijnmannen die wel met klanten in aanmerking komen.
Uitkering verlagenquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:46 schreef kippevleugel het volgende:
[..]
Jezelf verzorgen is niet iets wat je kunt dwingen. Je moet het zelf willen anders kan het niet. In hun ogen zijn ze al verzorgd.
Geen zichtbare in elk gevalquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:46 schreef MissMatch het volgende:
Goede vriend van me heeft een X aantal tatoeages én is marketingmanager van een wereldwijd kledingmerk. En nee, hij is niet de uitzondering die de regel bevestigd.
De tatoeages op zijn armen zijn alleen te verbergen onder longsleeves en aangezien hij een groot deel van het jaar in T-shirt loopt, zijn die tatoeages een groot deel van het jaar duidelijk zichtbaar.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geen zichtbare in elk geval
Ik wed graag met je, want die weddenschap heb je bij voorbaat al verloren.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wedden dat ze niet zichtbaar zijn op zijn werk of hij zijn plannen moet presteren aan de directie?
Nee, wat de waarheid is.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat jij wil
Dan hebben we het ook niet over het niveau Kempen & Co, Fortis of Numico.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:54 schreef MissMatch het volgende:
[..]
Ik wed graag met je, want die weddenschap heb je bij voorbaat al verloren.![]()
Niet elk bedrijf is een stoffig bedrijf waar je enkel in bijpassende stofjas gekleed mag gaan.
Jeuj.. Weer een randmongolen opmerkingquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:47 schreef axis303 het volgende:
[..]
Dan hebben we het ook niet over het niveau Kempen & Co, Fortis of Numico.
Met je vriendje ....![]()
Of MBO ICTquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:59 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jeuj.. Weer een randmongolen opmerking
We hebben het slechts over een wereldwijd opererend en wereldvermaard miljardenbedrijf. Beurgenoteerd, ook.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:47 schreef axis303 het volgende:
Dan hebben we het ook niet over het niveau Kempen & Co, Fortis of Numico.
Sorry , maar als ik dat bij een Senior accountmanager zou zien zou ik haar persoonlijk al een stukje minder serieus nemen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:51 schreef MissMatch het volgende:
Collega van me heeft trouwens zo'n (afschuwelijk lelijk) gewei op haar onderrug en ook die is af en toe duidelijk te zien. Geen enkel probleem hier. Senior accountmanager is ze.
Zeeman is inderdaad groeiende.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:15 schreef MissMatch het volgende:
[..]
We hebben het slechts over een wereldwijd opererend en wereldvermaard miljardenbedrijf. Beurgenoteerd, ook.![]()
Ze hebben bij de sociale dienst of het CWI in Almelo ooit eens een cursus oid gegeven over uiterlijk en kleding. Om mensen die er niet al te verzorgd uitzagen te helpen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:42 schreef Gia het volgende:
Ik vind dat DAM wel een punt heeft. Iemand die er slecht verzorgd uitziet, komt ook moeilijk aan een baan, net als iemand die een boerka draagt of iemand die onder de uitslag zit. Dat laatste is dan weer iets waar je zelf niet altijd iets aan kan doen. Maar als je geen baan krijgt door iets waar je wel wat aan kan doen, dan is het je eigen schuld.
Geen idee, maar de deelnemers waren er wel enthousiast over geloof ik. Het zal in ieder geval wat meer zelfvertrouwen geven.quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Was dat succesvol?
quote:Op woensdag 29 november 2006 00:23 schreef JohnDope het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een Sloper
Ik zie liever mensen zonder tatoeages met een baan dan mensen met tatoeages zonder een baanquote:Op zondag 19 november 2006 18:49 schreef maka het volgende:
Ik liever mensen met tattoeages zonder baan dan dat de overheid gaat bepalen dat ze verwijderd moeten worden.
Noem mij maar raar, maar ik zie het liefste iedereen met een baan.quote:Op woensdag 29 november 2006 00:59 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik zie liever mensen zonder tatoeages met een baan dan mensen met tatoeages zonder een baan
Is het ook.quote:Op woensdag 29 november 2006 10:36 schreef Pappie_Culo het volgende:
Op zich zit hier best iets in. Kleine moeite om tattoo's en piercings uit het zicht te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |