Geen zichtbare in elk gevalquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:46 schreef MissMatch het volgende:
Goede vriend van me heeft een X aantal tatoeages én is marketingmanager van een wereldwijd kledingmerk. En nee, hij is niet de uitzondering die de regel bevestigd.
De tatoeages op zijn armen zijn alleen te verbergen onder longsleeves en aangezien hij een groot deel van het jaar in T-shirt loopt, zijn die tatoeages een groot deel van het jaar duidelijk zichtbaar.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geen zichtbare in elk geval
Ik wed graag met je, want die weddenschap heb je bij voorbaat al verloren.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wedden dat ze niet zichtbaar zijn op zijn werk of hij zijn plannen moet presteren aan de directie?
Nee, wat de waarheid is.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat jij wil
Dan hebben we het ook niet over het niveau Kempen & Co, Fortis of Numico.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:54 schreef MissMatch het volgende:
[..]
Ik wed graag met je, want die weddenschap heb je bij voorbaat al verloren.![]()
Niet elk bedrijf is een stoffig bedrijf waar je enkel in bijpassende stofjas gekleed mag gaan.
Jeuj.. Weer een randmongolen opmerkingquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:47 schreef axis303 het volgende:
[..]
Dan hebben we het ook niet over het niveau Kempen & Co, Fortis of Numico.
Met je vriendje ....![]()
Of MBO ICTquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:59 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jeuj.. Weer een randmongolen opmerking
We hebben het slechts over een wereldwijd opererend en wereldvermaard miljardenbedrijf. Beurgenoteerd, ook.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:47 schreef axis303 het volgende:
Dan hebben we het ook niet over het niveau Kempen & Co, Fortis of Numico.
Sorry , maar als ik dat bij een Senior accountmanager zou zien zou ik haar persoonlijk al een stukje minder serieus nemen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:51 schreef MissMatch het volgende:
Collega van me heeft trouwens zo'n (afschuwelijk lelijk) gewei op haar onderrug en ook die is af en toe duidelijk te zien. Geen enkel probleem hier. Senior accountmanager is ze.
Zeeman is inderdaad groeiende.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:15 schreef MissMatch het volgende:
[..]
We hebben het slechts over een wereldwijd opererend en wereldvermaard miljardenbedrijf. Beurgenoteerd, ook.![]()
Ze hebben bij de sociale dienst of het CWI in Almelo ooit eens een cursus oid gegeven over uiterlijk en kleding. Om mensen die er niet al te verzorgd uitzagen te helpen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:42 schreef Gia het volgende:
Ik vind dat DAM wel een punt heeft. Iemand die er slecht verzorgd uitziet, komt ook moeilijk aan een baan, net als iemand die een boerka draagt of iemand die onder de uitslag zit. Dat laatste is dan weer iets waar je zelf niet altijd iets aan kan doen. Maar als je geen baan krijgt door iets waar je wel wat aan kan doen, dan is het je eigen schuld.
Geen idee, maar de deelnemers waren er wel enthousiast over geloof ik. Het zal in ieder geval wat meer zelfvertrouwen geven.quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Was dat succesvol?
quote:Op woensdag 29 november 2006 00:23 schreef JohnDope het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een Sloper
Ik zie liever mensen zonder tatoeages met een baan dan mensen met tatoeages zonder een baanquote:Op zondag 19 november 2006 18:49 schreef maka het volgende:
Ik liever mensen met tattoeages zonder baan dan dat de overheid gaat bepalen dat ze verwijderd moeten worden.
Noem mij maar raar, maar ik zie het liefste iedereen met een baan.quote:Op woensdag 29 november 2006 00:59 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik zie liever mensen zonder tatoeages met een baan dan mensen met tatoeages zonder een baan
Is het ook.quote:Op woensdag 29 november 2006 10:36 schreef Pappie_Culo het volgende:
Op zich zit hier best iets in. Kleine moeite om tattoo's en piercings uit het zicht te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |