Ok, dikke tvp, maar hij is fucking gaaf! Met die stippen had ik zoiets van "hmmz, zonde" maar hij is echt fantastisch geworden (l)quote:Op donderdag 23 november 2006 09:50 schreef ParanoidEv het volgende:
Hoera, nieuwe inkt binnen! Fijn als je zelf meehelpt met bestellen, alle tinten paars en roze moesten natuurlijk dan ook meebesteld worden...
En toen zijn we maar gaan verven als test.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vond het idee wel geslaagd, misschien zondag op de conventie in Middelburg (zie: www.tattooser.nl ) wat echt gaan invullen.
Hoe langer ik er naar kijk hoe meer ik hem ga waarderen inderdaad.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:25 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Ok, dikke tvp, maar hij is fucking gaaf! Met die stippen had ik zoiets van "hmmz, zonde" maar hij is echt fantastisch geworden (l)
Wel die is gezet bij tattoo Johnny te Hamme ( in België )quote:Op donderdag 23 november 2006 09:01 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
leuk! welke shop is ie gezet? ikzelf wil ook nog altijd een vleermuis of vleermuisjes laten zetten.
zoiets maar dan moet je er een lelijke vent bij bedenken
[afbeelding]
Nee,klopt niet. Ik stuur ze nog een keertje nu.quote:Op donderdag 23 november 2006 10:44 schreef AudreyHepburn het volgende:
Sorry, ik had niet door dat ik het topic dichtgooide.
Trouwens Ev, dikke trucker van me, ik heb de foto's nog niet gehad, klopt dat ?
Ach, geen ze iets om tegen te schoppen wat ze niet kennen en ze doen het zonder erbij na te denken.quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:52 schreef AntiChrist het volgende:
hebben jullie dit topic wel eens gelezen?
Tatoeages en uitkeringstrekkers
shit wat een waanideeën hebben sommige mensen toch.
ben trouwens benieuwd hoe je tattoo gaat worden met al die extreme kleurtjes ParanoidEv
quote:Op maandag 27 november 2006 22:57 schreef ClioSporT het volgende:
Het is nu 2 weken geleden dat ik m'n tattoo heb laten zetten. Kan het kloppen dat hij er nu een beetje rimpelig uitziet ?Het lijken wel goedkope plaklettertjes die op het punt staan eraf te vallen.
Als ik mn huid met mn hand een beetje strak trek dan staat het wel heel mooi, vage shit het was toch echt heel strak 2 weken terug. Hopen dat het gewoon nog steeds in het vervellings proces zit ofzo![]()
Plannen?quote:Op donderdag 23 november 2006 14:25 schreef MissBliss het volgende:
tvp.
Yes, ik krijg voor mn verjaardag van vriendlief een tattooquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:48 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Plannen?
Ik ga over 2 weken weer verder met mijn rug
Dat mocht ook wel wat vriendelijker zeg.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:29 schreef Neuk het volgende:
Mijn God, je zeikt inderdaad. Jeuk hoort erbij en dood ga je er niet aan.
Koop bepanthen, sperti of uierzalf. Niet te vaak en niet te dik smeren. Ole!
Dat dacht ik al.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:21 schreef Neuk het volgende:
Dat heet nou new school...
Leuk "vogeltje"quote:Op woensdag 29 november 2006 10:37 schreef AntiChrist het volgende:
hmmm heb weer wat leuks gezien.... krijg nu al jeuk
zoiets maar dan een goede en een slechte(dus eentje met duivelshoorntjes en eentje met een ringetje boven het kopje) dan op mn linker en rechter borst/schouder
[afbeelding]
misschien wat te lief voor mijn persoontjemaar dat compenseer ik weer met mn doodshoofden om mn enkel
Concept is helaas niet zo heel erg origineel (maar wel eentje die goed bij me pastquote:Op woensdag 29 november 2006 13:18 schreef anneloeke het volgende:
[..]
Leuk "vogeltje". en het concept.. goed/kwaad is ook wel fijn...(zelf opgekomen?--> tof!)
Het lijkt me wel dat jij zeer uiteenlopende stijlen kiest hé....
Ik ben nu eigenlijk wel een beetje benieuwd naar "het geheel"...
die's mooi!quote:Op woensdag 29 november 2006 10:37 schreef AntiChrist het volgende:
hmmm heb weer wat leuks gezien.... krijg nu al jeuk
zoiets maar dan een goede en een slechte(dus eentje met duivelshoorntjes en eentje met een ringetje boven het kopje) dan op mn linker en rechter borst/schouder
[afbeelding]
misschien wat te lief voor mijn persoontjemaar dat compenseer ik weer met mn doodshoofden om mn enkel
quote:Op woensdag 29 november 2006 19:32 schreef Bar_en_Mar het volgende:
straks even langs Gekko, even beer bekijken, meenemen en dan maar eens een data af gaan spreken
zooo 6 december 19.00 uur word Beer op mijn lichaam geplaatst
Het is bij mij nu een week geleden en ziet er nu ook zo uitquote:Op maandag 27 november 2006 22:57 schreef ClioSporT het volgende:
Het is nu 2 weken geleden dat ik m'n tattoo heb laten zetten. Kan het kloppen dat hij er nu een beetje rimpelig uitziet ?Het lijken wel goedkope plaklettertjes die op het punt staan eraf te vallen.
Als ik mn huid met mn hand een beetje strak trek dan staat het wel heel mooi, vage shit het was toch echt heel strak 2 weken terug. Hopen dat het gewoon nog steeds in het vervellings proces zit ofzo![]()
het komt wel vaker voor dat ze tattoo's voor een 2de keer doen. ik heb dat ook een keer gehad. met mn rechterzij sommige plekjes hadden niet zo goed gepakt dus die zijn overnieuw gedaan.quote:Op donderdag 30 november 2006 08:45 schreef anneloeke het volgende:
De mijn staat er bijna 2 weken op... en ze ziet er perfect uit... al helemaal genezen!!
Ik gebruikte ongeveer 10 dagen BEPHANTOL CREME en ZALF. (de zalf is vettiger en niet zo geschikt voor overdag onder je kledij).
Maar ja.. nu moet ik ze voor een 2e keer laten inkleuren en kan ik terug opnieuw beginnen.![]()
Hier heb ik een vraagje over... die man zei dat hij tribals het liefst een 2e keer inkleurt, zo is volgens hem het zwart mooier.
Op zich zijn er geen witte vlekjes of zo te zien (tenzij ik mij heel diep buk en ze dus heel erg uitrekt --> nee, die zie ik dan niet zelf)
Is dit dubbel inkleuren normaal?? Dit is echt de eerste keer dat ik hiervan hoor...
Maar ja... ik ben dan ook geen tattoo expert hé
Oh..OKquote:Op donderdag 30 november 2006 09:17 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
het komt wel vaker voor dat ze tattoo's voor een 2de keer doen. ik heb dat ook een keer gehad. met mn rechterzij sommige plekjes hadden niet zo goed gepakt dus die zijn overnieuw gedaan.
Is volgens mij vrij standaart?quote:Op donderdag 30 november 2006 10:28 schreef anneloeke het volgende:
[..]
Oh..OK
Dacht al dat ik toch bij ne prutser terechtgekomen was![]()
Dan zal ik maar gaan zeker... heb echt wel liever terug "pijn" voor een nieuwe tattoo hoor (die ik trouwens al in gedachten heb!!)
nou ja als je hem zelf mooi vind zo moet je het niet doen natuurlijkquote:Op donderdag 30 november 2006 10:28 schreef anneloeke het volgende:
[..]
Oh..OK
Dacht al dat ik toch bij ne prutser terechtgekomen was![]()
Dan zal ik maar gaan zeker... heb echt wel liever terug "pijn" voor een nieuwe tattoo hoor (die ik trouwens al in gedachten heb!!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |