Gewoon schijt aan hebben.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:42 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Ik twijfel voor mezelf eigenlijk niet meer, het is meer voor de buitenwereld waar ik door begin te twijfelen.
ALs het aan mij lig zet ik hem er morgen op.
Ik verwacht dat ik teleurgestelde reacties krijg en daar zit ik niet echt op te wachten!
Ik wil heel graag een biomech tattoo aan de binnenkant van mijn onderarm.
[afbeelding]
Zoiets maar dan kleiner en zonder kleurtjes en aan de binnekant.
Negatieve reacties zul je altijd krijgen, dat hoort erbijquote:Op zondag 18 maart 2007 22:42 schreef Henk-B het volgende:
Ik twijfel voor mezelf eigenlijk niet meer, het is meer voor de buitenwereld waar ik door begin te twijfelen.
ALs het aan mij lig zet ik hem er morgen op.
Ik verwacht dat ik teleurgestelde reacties krijg en daar zit ik niet echt op te wachten!
Het kriebelt bij mij al jarenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:56 schreef anneloeke het volgende:
Morgen terug om mijn vlinder (tribal) een tweede keer te laten inkleuren.
Daar heb ik echt weining zin in... moeten gaan zitten voor een tattoo die ge al hebt...
Het kriebelt dan weer wel om nieuwe dingen te laten zetten...![]()
Mijn vent vind 1 ook genoegquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:42 schreef anneloeke het volgende:
Ik wil er best aan toegeven, aan die kriebels, maar mijn ventje ziet het niet meer zitten
volgens hem is 1 tattoo net goed,
en ik heb er al twee![]()
en ja... voor mij is het echt wel belangrijk dat hij mij mooi blijft vinden... ook al is het uiteindelijk mijn keuze.
maar ja.. aangezien de tattoo artist net afgebeld heeft, is het toch niet voor vandaag...
kriebeltjes in uitstel gezet dus.
Ik weet niet wie jij bent dus laat staan je broertjequote:Op woensdag 21 maart 2007 21:13 schreef _Bar_ het volgende:
Paranoid is mijn broertje ondertussen als weer eens langsgeweest
hij wilt er tegenover mij niet over beginnnen...
Hehe daar zou ik echt niet aan moeten denken, die vent mag serieus van mij dan gelijk weg.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:42 schreef anneloeke het volgende:
Ik wil er best aan toegeven, aan die kriebels, maar mijn ventje ziet het niet meer zitten
wel meid... daarin geef ik je geen gelijk...quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:10 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Hehe daar zou ik echt niet aan moeten denken, die vent mag serieus van mij dan gelijk weg.
nee hoor, helemaal niet. ik ben echt heel gelukkig en heb een superrelatie met mijn ventje.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:30 schreef Keltie het volgende:
Op het moment dat iemand al met "super geweldig huwelijks- en sexleven" naar buiten komt, vraag ik mij altijd gelijk af hoe kut dat huwelijk is
Ok dan is het uiteraard een iets ander verhaal. Neemt nog niet weg dat ie voor mij dan qua dat standpunt in de schijt kan zakkenquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:27 schreef anneloeke het volgende:
Het is niet zo dat ik niet MAG trouwens... hij liet gewoon weten dat hij niet zo dol is op VEEL tattoos.
Ja! Tof!quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:09 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
En Nosh, er is altijd wel een gaatje te vinden hoor. Anders moet je even naar het adres van de studio mailen, daar heb ik de agenda.
Euh, ze zijn onderhand wel wat gewend dankzij mijquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:09 schreef Nosh het volgende:
want 'ben jij die ene van fok' doet het niet echt goed bij wildvreemden, heb ik uit eerste hand gemerkt.
ideaal, scheer je kat kaal (je KAT ja, KAT !) en tatoeer 'm vol!quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:06 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Mijn vent haat bijvoorbeeld katten![]()
Ongv zelfde grote als op het scherm. Tussen de schouderbladenquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:57 schreef saaw het volgende:
hangt er nogal vanaf hoe groot je he wilt hebben he
Echt, lees 1 van de eerste regels in de OP inderdaad eens..quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:47 schreef melvjehz het volgende:
[afbeelding]
Iemand enig idee hoeveel dit ongv gaat kosten?
Hey, ik houd wel van zequote:Op donderdag 22 maart 2007 16:32 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
ideaal, scheer je kat kaal (je KAT ja, KAT !) en tatoeer 'm vol!
quote:Wil je weten wat ene tattoo gaat kosten? Loop dan een tattooshop binnen en vraag het daar!
ja,hoe de neuk moeten wij weten wat een shop er voor vraagt. Pauper yourselfquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:32 schreef melvjehz het volgende:
tis een vraagie
ga niet gelijk janken paupers
niet zeiken, je kunt alleen de prijs weten als je het gaat vragen in de shop.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:32 schreef melvjehz het volgende:
tis een vraagie
ga niet gelijk janken paupers
(Bar_en_Mar)quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:09 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ik weet niet wie jij bent dus laat staan je broertje![]()
Oh doh!quote:
Nee, maar ik ben niet de aangewezen persoon om daar informatie aan anderen over te verstrekken. Zou jij het leuk vinden als iemand van de studio waar jij persoonlijk een ontwerp laat maken daarover gaat lopen praten met 'buitenstaanders'quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:48 schreef Neuk het volgende:
Heeft Bar's broer soms een tramp stamp dat ze het niet weten mag?![]()
(hihi, mannen met kontgeweien... ze bestaan echt!
)
Of iemand geweest is is wat anders ja, het is geen kinky hoerentent waar je met je bivakmuts naar binnen gaat..quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:56 schreef Neuk het volgende:
Och, ik weet niet... Ze vroeg toch alleen maar of ie langs geweest was. Ik denk dat 99% van de mensen er geen probs mee heeft
Bar ik had trouwens nog wel een gaaf tattoo-idee voor je... Misschien teken ik het binnenkort zelf wel uit. Oehoeh, spannend!
Bij Yugen Tattoo in Veenendaal kostte me zoiets 125,-quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:47 schreef melvjehz het volgende:
[afbeelding]
Iemand enig idee hoeveel dit ongv gaat kosten?
ik moest mn tattoo 3 dagen lang insmeren met uierzalf en 3 nachten afdekken.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:01 schreef ramses het volgende:
Hey ff een vraagje tussendoor, heb gisteren een tattoo laten zetten en toen zei ie dat ik het voor de nacht nog ff moest afdekken na het schoonmaken en insmeren met zalf. Maarehm ben een beetje vergeten te vragen of dat afdekken alleen voor de eerste nacht geldt? En het staat op dat instructie blaadje voor nabehandeling zeg maar, ook niet vermeld. Kan wel bellen, maar ik zit al tegen een torenhoge telefoonrek aan te hikken en ben een beetje te lazy om weer terug langs te gaan
Dus ehm zal ik hem voor vandaag nog ff afgedekt houden? Tis op mn heupbot en missch ook wel lekker als mn broek er niet langs schuurt.
Nee Neuk... ik weet wat broertje heeft laten zetten, alleen hij moest nog verder ingekleurd worden, maar broertje is nogal drukkiesquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:40 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Oh doh!Lekker slim van me!
Maar ik weet neit wie je broer isEn niet dat ik dan iets ga vertellen, beetje discretie voor je klanten kan nooit kwaad.
![]()
ow ben benieuwdquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:56 schreef Neuk het volgende:
Och, ik weet niet... Ze vroeg toch alleen maar of ie langs geweest was. Ik denk dat 99% van de mensen er geen probs mee heeft
Bar ik had trouwens nog wel een gaaf tattoo-idee voor je... Misschien teken ik het binnenkort zelf wel uit. Oehoeh, spannend!
Ik weet zo niet wie het is..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:04 schreef _Bar_ het volgende:
Paranoid, mijn broertje is Niels (grote stevige jongen, heeft iets op schouders en arm laten zetten, met de M en de T erin verwerkt (naam van mijn moeder en de T van Thijs)
Ze zeggen volgens mij allemaal wat anders.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:08 schreef ramses het volgende:
ok thnx! Ja ik luisterde ook ni echt naar wat ie me allemaal verteldeIk dacht, dat lees ik strax allemaal wel ff door, maar ja dat staat er dus net niet op
Ja idd, wil ook doen waar ik me zelf goed bij voel. Maar hij (en anderen) had het ook over korstjes die er op komen, maar ik zie dat nog niet echt gebeuren. Dus ik dacht, tsjah als ik m ingevet en afgedekt hou, dan komen er idd ook geen korstjes op ook denk ik...dus wilde het toch ff navragen. Maar dan hou ik m nu gewoon drie dagen zo afgedekt, dat zit nml wel het prettigst en dan blijf ik hem daarna nog zeven dagen schoonmaken met Sanex en insmeren. Best of bothquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:07 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ze zeggen volgens mij allemaal wat anders.
Bij de een moest ik het folie er zsm af halen, even afdeppen en 3 dagen insmeren.
Deze mocht ik vanavond het folie erafhalen, dan schoon maken met, milde, zeep en insmeren.
en 10 dagen smeren.
Denk dat het ook een beetje "waar voel je jezelf goed bij" is?
daarom moet je hem ook goed vettig houden,zodat de korsten geen kans krijgen. Sanex, zit daar parfum in? of alcohol? want dat mag niet hequote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:14 schreef ramses het volgende:
[..]
Ja idd, wil ook doen waar ik me zelf goed bij voel. Maar hij (en anderen) had het ook over korstjes die er op komen, maar ik zie dat nog niet echt gebeuren. Dus ik dacht, tsjah als ik m ingevet en afgedekt hou, dan komen er idd ook geen korstjes op ook denk ik...dus wilde het toch ff navragen. Maar dan hou ik m nu gewoon drie dagen zo afgedekt, dat zit nml wel het prettigst en dan blijf ik hem daarna nog zeven dagen schoonmaken met Sanex en insmeren. Best of both
mij werd vertelt dat meer smeren beter is dan te weinig. En er mochten absoluut geen korsten opkomen,want die zouden vlekken in je tattoo achterlaten.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:22 schreef ramses het volgende:
hij raadde zelf sanex aan, das zeepvrij en dermatologisch enzo, dus dat zal wel goed zijn. Is geen gewone zeep, maar van die ehm huidvriendelijke zeg maar. En daarna smeer ik er Calendulan zalf opMaar je kunt dus beter te veel smeren dan te weinig? Ik denk hem ook liever nu nog af, want ik zag dat ie nog wel een beetje afgeefde. Maar ik had het idee dat die korsten er op moesten komen, omdat ik iedereen daarover hoor, maar leek me zelf al wel beter van niet. Maar korstjes zullen er wel niet komen, want het bloed verder ook niet en het is goed vettig. Maar omdat het snel langs de rand van mn broek kan schuren, vind ik het zoals ik het nu doe wel best.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |