geen dank heurquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:36 schreef ramses het volgende:
ok thnx!!!
Nakleurenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
mij werd vertelt dat meer smeren beter is dan te weinig. En er mochten absoluut geen korsten opkomen,want die zouden vlekken in je tattoo achterlaten.
DUN SMEREN! Anders kan je tattoo geen adem halen en krijg je...juist, korsten. En in geval van een lelijk vuiltje kan het nog feestelijker worden..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
mij werd vertelt dat meer smeren beter is dan te weinig. En er mochten absoluut geen korsten opkomen,want die zouden vlekken in je tattoo achterlaten.
Top die old school tats.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:33 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nakleuren..
Maar ook dat verschilt per Tattoo-artiest.
De ander zegt dat het een wond is en wonden helen beter als je ze niet te nat/vochtig (en dus vettig) houd.. Ik smeer/ smeerde zodra ik de huid strak voelde trekken ..
Heb vandaag dus sessie 1 achter de rug:
[afbeelding]
foto even met behulp van de spiegel gemaakt. Text is "Tough Love".
Er moeten nog 'wat' lijnen aangedikt worden, er moet nog een "windvlaag" gemaakt worden (onder ander door de ruit, klaver, schop en die komt dan aan de andere kant weer "tevoorschijn") en de binnenkant moet nog.
Binnenkant sluit met vlammen aan op de buitenkant, komen wat sterretjes en "Feyenoord" in sierletters.
Sessie 2 is 28 april (laatste zaterdag van april meen ik).
De ene zegt wat anders dan de andere, vaseline, of juist geen vaseline, body-lotion etc. etc. etc., ik heb altijd "Tattoo Goo" gebruikt, en ik ben gaan smeren 15 min. of een half uur nadat ik het onder de douche voorzichtig met lauw water had afgespoeld en als ik voelde dat het strak ging trekken.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:52 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
DUN SMEREN! Anders kan je tattoo geen adem halen en krijg je...juist, korsten. En in geval van een lelijk vuiltje kan het nog feestelijker worden..
Ja, dun,maar wel vaakquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:52 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
DUN SMEREN! Anders kan je tattoo geen adem halen en krijg je...juist, korsten. En in geval van een lelijk vuiltje kan het nog feestelijker worden..
Nou, hij begint nu te jeukenquote:Op maandag 26 maart 2007 09:43 schreef No-Zem het volgende:
[..]
Top die old school tats.![]()
Hou ons op de hoogte....
Hij ziet er idd vet uitquote:Op maandag 26 maart 2007 11:46 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nou, hij begint nu te jeuken
Wat opzich een goed teken is want dan geneest hij
Ook zie je nu stukjes van de inktlaag (die het relief op de huid vormt) 'afbrokkelen' wat ook niet erg is (?)
Wel blijf ik heel erg hopen dat'ie goed en netjes heelt want ik ben er nogal overdreven trots op
Kan ook niet wachten tot sessie2 ; afmaken dat ding
Van de artistquote:
Jammer dat je dobbelsteen onmogelijk isquote:Op maandag 26 maart 2007 11:54 schreef Keltie het volgende:
[..]
Van de artist
Ik heb alleen maar zooi in moeten leveren wat ik erin wilde, dus veel van hem en een beetje van mij
Euh.. Kan mij er eerlijk gezegd niet erg druk om makenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jammer dat je dobbelsteen onmogelijk is![]()
Vage tattoo stijl vind ik, maar wel vet gezet, de jouwe!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:30 schreef AntiChrist het volgende:
een uurtje geleden laten zettenbij www.onedge.nl
Mooie toetoe, ik kan alleen van de letters geen woord maken. Mja misschien dat ik gaar ben na een dag werken ofzoquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:30 schreef AntiChrist het volgende:
een uurtje geleden laten zettenbij www.onedge.nl
mn naam stond er al die heb ik nog een keer overnieuw laten inkleuren en recht getrokken (die is namelijk ooit eens door een ander gezet)
[afbeelding]
[afbeelding]
Zal ik het antwoord geven, of zullen we dat Pascal zelf laten doen?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:17 schreef Fezzizzel het volgende:
[..]
Mooie toetoe, ik kan alleen van de letters geen woord maken. Mja misschien dat ik gaar ben na een dag werken ofzo. Welke naam staat er?
![]()
Een vriend van me heeft deze ook, volgens mij puur en alleen omdat hij ze mooi vindt. omdat hij hem mooi vindt, verder niets.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:59 schreef fretclick het volgende:
http://www.chrisbuck.com/(...)ra%20Banhart%20b.jpg
die lijnen op z'n onderarm, ik zie die tattoo steeds vaker. iemand enig idee of dat wat inhoudt, of is eht net zoals met die sterren; het is maar net wat je er zelf van maakt
Thnx de -A- en de -S- haalde ik er nog uit. De rest was chinees voor mijquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:27 schreef Samcali het volgende:
[..]
Zal ik het antwoord geven, of zullen we dat Pascal zelf laten doen?![]()
ik vind 'm niet mooi.quote:Op donderdag 5 april 2007 04:07 schreef Aanvoerder het volgende:
Conceptje gemaakt voor een allereerste tattoo op (waarschijnlijk) m'n schouder. Kruizen staan voor A'dam/ AJAX en de rest eromheen is overgenomen van een (zelfgemaakte) tattoo van een vriendin die 'm op haar rug heeft.
[afbeelding]
Iemand nog wat op te merken?
Afgezien van dat ik geen fan ben van tribals, kijk eens goed in de binnenkant van je krul. Hij is helemaal niet strak, maar vooral daar niet.quote:Op donderdag 5 april 2007 04:07 schreef Aanvoerder het volgende:
Conceptje gemaakt voor een allereerste tattoo op (waarschijnlijk) m'n schouder. Kruizen staan voor A'dam/ AJAX en de rest eromheen is overgenomen van een (zelfgemaakte) tattoo van een vriendin die 'm op haar rug heeft.
[afbeelding]
http://en.wikipedia.org/wiki/Green_Manquote:Op donderdag 5 april 2007 10:15 schreef No-Zem het volgende:
Iemand enig idee wie dit is, of wat dit is, of wat het voorstelt, ik kom het vaker tegen maar waar het vandaan komt,... geen idee.
url=http://darkimages.com/forum/avatars/Avatar034.jpg]afbeelding[/url]][/url]
Ik ben ook geen tribal fan, ennuh...ook geen Ajax fan,.. wil je mijn mening nu nog horen ?quote:Op donderdag 5 april 2007 04:07 schreef Aanvoerder het volgende:
[afbeelding]
Die kruizen moeten zo blijven natuurijk. Maar je hebt wel gelijk. Heb nog wel een ander idee voor bij die kruizen, alleen weet ff niet hoe ik dat strak moet uitwerken. Kan niet echt goede voorbeelden ook vinden op internet.quote:Op donderdag 5 april 2007 07:44 schreef Frautie het volgende:
[..]
ik vind 'm niet mooi.
De kruizen zijn te vierkant en de opvulling in vergelijk ermee te golvend.
Kijk ff of je die kruizen in dezelfde stijl als de tribal kan krijgen of andersom
Voorbeelden ?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:50 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Die kruizen moeten zo blijven natuurijk. Maar je hebt wel gelijk. Heb nog wel een ander idee voor bij die kruizen, alleen weet ff niet hoe ik dat strak moet uitwerken. Kan niet echt goede voorbeelden ook vinden op internet.
Ja dat wil ik wel, maar ben niet zo'n tekenwonder.quote:
Heb veel tattoos al gezien van Ajacieden. Maar wil wel iets origineels, echter wel met die 3 kruizen.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:18 schreef PizzaSalami het volgende:
Vind hem niet zo mooi Aanvoerder, komt door die tribals. Zie je al zo vaak en bovendien, die vriendin kan je ook zo weer kwijt zijn. Ken wel een aantal mensen met vergelijkbare tattoo's. Die 3 kruizen alleen vind ik ook wel mooi.
Hieronder een voorbeeldje, die andere 2 vind ik zelf mooi. Zijn ook niet echt opvallend in het dagelijkse leven.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 5 april 2007 12:27 schreef PizzaSalami het volgende:
Dan weet ik het ook niet, weet je al waar je hem wil laten zetten?
ik vind m ook niet al te mooi trouwens, past niet echt bij elkaarquote:Op donderdag 5 april 2007 04:07 schreef Aanvoerder het volgende:
Conceptje gemaakt voor een allereerste tattoo op (waarschijnlijk) m'n schouder.
ah zoquote:
er zijn vrij veel tattoo shops in amsterdam hoorquote:Op donderdag 5 april 2007 12:38 schreef Aanvoerder het volgende:
Als ik al zeker was van m'n zaak, dan had ik 'm uiteraard niet hier gepost. Bedankt voor de opbouwende kritiek. Terug naar de tekentafel. En PizzaSalami, ik weet alleen zeker dat ik 'm wel in Amsterdam laat zetten.
Ja ik.quote:Op donderdag 5 april 2007 04:07 schreef Aanvoerder het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 5 april 2007 15:00 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja ik.
Hoe moet dat nou als je over een tijdje voor Feyenoord of PSV bent? Zit je daar mooi mee.
Of bij Bob in Katendrechtquote:Op donderdag 5 april 2007 13:14 schreef Erasmusch het volgende:
Ik zou m bij Inkstitution op de Schieweg laten zetten
Alleen voor AZ-supporters is dat een relevant probleem.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:00 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja ik.
Hoe moet dat nou als je over een tijdje voor Feyenoord of PSV bent? Zit je daar mooi mee.
Ik doelde meer op het feit dat ik het niet vertrouw om een AJAX-tattoo in Rotterdam of Den haag te laten zetten.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:40 schreef saaw het volgende:
[..]
er zijn vrij veel tattoo shops in amsterdam hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |