abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 maart 2007 @ 19:41:41 #251
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_47592400
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 19:36 schreef ramses het volgende:
ok thnx!!!
geen dank heur
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  vrijdag 23 maart 2007 @ 20:33:38 #252
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_47594442
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 19:27 schreef Qwea het volgende:

[..]

mij werd vertelt dat meer smeren beter is dan te weinig. En er mochten absoluut geen korsten opkomen,want die zouden vlekken in je tattoo achterlaten.
Nakleuren ..
Maar ook dat verschilt per Tattoo-artiest.
De ander zegt dat het een wond is en wonden helen beter als je ze niet te nat/vochtig (en dus vettig) houd.. Ik smeer/ smeerde zodra ik de huid strak voelde trekken ..
Heb vandaag dus sessie 1 achter de rug:

foto even met behulp van de spiegel gemaakt. Text is "Tough Love".
Er moeten nog 'wat' lijnen aangedikt worden, er moet nog een "windvlaag" gemaakt worden (onder ander door de ruit, klaver, schop en die komt dan aan de andere kant weer "tevoorschijn") en de binnenkant moet nog.
Binnenkant sluit met vlammen aan op de buitenkant, komen wat sterretjes en "Feyenoord" in sierletters.
Sessie 2 is 28 april (laatste zaterdag van april meen ik).
pi_47595167
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 19:27 schreef Qwea het volgende:

[..]

mij werd vertelt dat meer smeren beter is dan te weinig. En er mochten absoluut geen korsten opkomen,want die zouden vlekken in je tattoo achterlaten.
DUN SMEREN! Anders kan je tattoo geen adem halen en krijg je...juist, korsten. En in geval van een lelijk vuiltje kan het nog feestelijker worden..
pi_47663482
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 20:33 schreef Keltie het volgende:

[..]

Nakleuren ..
Maar ook dat verschilt per Tattoo-artiest.
De ander zegt dat het een wond is en wonden helen beter als je ze niet te nat/vochtig (en dus vettig) houd.. Ik smeer/ smeerde zodra ik de huid strak voelde trekken ..
Heb vandaag dus sessie 1 achter de rug:
[afbeelding]
foto even met behulp van de spiegel gemaakt. Text is "Tough Love".
Er moeten nog 'wat' lijnen aangedikt worden, er moet nog een "windvlaag" gemaakt worden (onder ander door de ruit, klaver, schop en die komt dan aan de andere kant weer "tevoorschijn") en de binnenkant moet nog.
Binnenkant sluit met vlammen aan op de buitenkant, komen wat sterretjes en "Feyenoord" in sierletters.
Sessie 2 is 28 april (laatste zaterdag van april meen ik).
Top die old school tats.
Hou ons op de hoogte....
God vergeeft me wel....het is immers zijn vak...!!!
pi_47663638
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 20:52 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

DUN SMEREN! Anders kan je tattoo geen adem halen en krijg je...juist, korsten. En in geval van een lelijk vuiltje kan het nog feestelijker worden..
De ene zegt wat anders dan de andere, vaseline, of juist geen vaseline, body-lotion etc. etc. etc., ik heb altijd "Tattoo Goo" gebruikt, en ik ben gaan smeren 15 min. of een half uur nadat ik het onder de douche voorzichtig met lauw water had afgespoeld en als ik voelde dat het strak ging trekken.
Nooit geen probs gehad.
  maandag 26 maart 2007 @ 11:21:02 #256
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_47665835
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 20:52 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Ja, dun,maar wel vaak
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 26 maart 2007 @ 11:46:10 #257
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_47666735
quote:
Op maandag 26 maart 2007 09:43 schreef No-Zem het volgende:

[..]

Top die old school tats.
Hou ons op de hoogte....
Nou, hij begint nu te jeuken
Wat opzich een goed teken is want dan geneest hij
Ook zie je nu stukjes van de inktlaag (die het relief op de huid vormt) 'afbrokkelen' wat ook niet erg is (? )
Wel blijf ik heel erg hopen dat'ie goed en netjes heelt want ik ben er nogal overdreven trots op
Kan ook niet wachten tot sessie2 ; afmaken dat ding
  maandag 26 maart 2007 @ 11:52:58 #258
52853 L.Mo
Hey! Viespeuk!
pi_47666959
quote:
Op maandag 26 maart 2007 11:46 schreef Keltie het volgende:

[..]

Nou, hij begint nu te jeuken
Wat opzich een goed teken is want dan geneest hij
Ook zie je nu stukjes van de inktlaag (die het relief op de huid vormt) 'afbrokkelen' wat ook niet erg is (? )
Wel blijf ik heel erg hopen dat'ie goed en netjes heelt want ik ben er nogal overdreven trots op
Kan ook niet wachten tot sessie2 ; afmaken dat ding
Hij ziet er idd vet uit

Eigen ontwerp?
Tot zover het nieuws
  maandag 26 maart 2007 @ 11:54:19 #259
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_47667000
quote:
Op maandag 26 maart 2007 11:52 schreef L.Mo het volgende:

[..]

Hij ziet er idd vet uit

Eigen ontwerp?
Van de artist
Ik heb alleen maar zooi in moeten leveren wat ik erin wilde, dus veel van hem en een beetje van mij
  dinsdag 27 maart 2007 @ 11:03:44 #260
51608 The_Joker
Do I look like I'm joking
pi_47704448
Crosspost, maar dan anders:
Zaterdag laten zetten, foto van gisteren.
Het is Haida. En dan in soort 3d totempaal (die streepjes zijn houtnerven). Hij is trouwens nog heel niet af. Uiteindelijk zal er bijna geen huid meer op mijn onderarm te zien zijn. Weet nog niet helemaal wat ik op het grote lege stuk doe.
Wat zien we? Van boven naar beneden:

Thunderbird
Thunderbird is the most powerful supernatural creature. He lived in the mountains and fed on whales. When he flapped his wings, thunder rolled; he kept lightning snakes under his wings to aid him in killing whales. For this reason, whalers painted lightning snakes on their canoes.

Frog
Frog is a symbol of prosperity, considered friendly as it is said he warns humans of imminent danger. Haida peoples carved Frog on house poles to prevent them from falling over. Tlingit legend tells of a chief’s daughter who laughed at Frog and was lured into the lake by a frog in human form. Frog People refused to let her go, so her family drained the lake, thus scattering frogs everywhere.

Bear
Powerful and human-like, Bear is referred to as Elder Kinsman and is treated as a high-ranking guest when killed. A legend shared by many tribes tells of a chief’s daughter abducted by a bear; she subsequently married the bear and gave birth to twin cubs. This legend is often depicted in both prints and carvings.

En de zijkant vogels/vleugels:

Raven
Raven is known as Transformer, Trickster, Hero, Creator and is one of the two main crests of the Haida. Legends credit Raven with, among other things, releasing the Sun and Moon, bringing water and fish and, according to the Haida, discovering mankind in a clamshell.

Eagle
Eagle is seen as a symbol of both power and prestige as well as a harbinger of peace and friendship. Eagle feathers are still considered sacred and were part of many ceremonies and rituals. Eagle is the other of the two main crests of the Haida.

Now comes the part where I relieve you, the little people, of the burden of your failed and useless lives. But remember, as my plastic surgeon always said: if you gotta go, go with a smile.
pi_47704468
quote:
Op maandag 26 maart 2007 11:54 schreef Keltie het volgende:

[..]

Van de artist
Ik heb alleen maar zooi in moeten leveren wat ik erin wilde, dus veel van hem en een beetje van mij
Jammer dat je dobbelsteen onmogelijk is
  dinsdag 27 maart 2007 @ 11:58:44 #262
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_47706436
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 11:04 schreef sjimz het volgende:

[..]

Jammer dat je dobbelsteen onmogelijk is
Euh.. Kan mij er eerlijk gezegd niet erg druk om maken
Gaat om het totaal plaatje, wat nog afgemaakt moet worden, en dat is tot nu toe ernstig mooi
  vrijdag 30 maart 2007 @ 14:30:32 #263
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_47830400
een uurtje geleden laten zetten bij www.onedge.nl

mn naam stond er al die heb ik nog een keer overnieuw laten inkleuren en recht getrokken (die is namelijk ooit eens door een ander gezet)

pi_47830895
lekker kontje hoor!
Some birds just.. don't.
Birdydontfly.com
  vrijdag 30 maart 2007 @ 15:16:16 #265
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_47832151
sterren
an urge to help mankind overcomes me
pi_47833388
Top tattoo!!
  vrijdag 30 maart 2007 @ 23:42:23 #267
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_47849237
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 14:30 schreef AntiChrist het volgende:
Vage tattoo stijl vind ik, maar wel vet gezet, de jouwe!
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
  zaterdag 31 maart 2007 @ 10:33:10 #268
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_47854958
kunnen al die foto's niet een meter kleiner?
scheelt een hele hoop inladen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_47862140
http://www.chrisbuck.com/(...)ra%20Banhart%20b.jpg

die lijnen op z'n onderarm, ik zie die tattoo steeds vaker. iemand enig idee of dat wat inhoudt, of is eht net zoals met die sterren; het is maar net wat je er zelf van maakt
pi_47867277
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 14:30 schreef AntiChrist het volgende:

mn naam stond er al die heb ik nog een keer overnieuw laten inkleuren en recht getrokken (die is namelijk ooit eens door een ander gezet)

[afbeelding]
[afbeelding]
Mooie toetoe, ik kan alleen van de letters geen woord maken. Mja misschien dat ik gaar ben na een dag werken ofzo . Welke naam staat er?
pi_47867539
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 19:17 schreef Fezzizzel het volgende:

[..]

Mooie toetoe, ik kan alleen van de letters geen woord maken. Mja misschien dat ik gaar ben na een dag werken ofzo . Welke naam staat er?
Zal ik het antwoord geven, of zullen we dat Pascal zelf laten doen?
pi_47869314
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 15:59 schreef fretclick het volgende:

http://www.chrisbuck.com/(...)ra%20Banhart%20b.jpg

die lijnen op z'n onderarm, ik zie die tattoo steeds vaker. iemand enig idee of dat wat inhoudt, of is eht net zoals met die sterren; het is maar net wat je er zelf van maakt
Een vriend van me heeft deze ook, volgens mij puur en alleen omdat hij ze mooi vindt. omdat hij hem mooi vindt, verder niets.
pi_47885430
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 19:27 schreef Samcali het volgende:

[..]

Zal ik het antwoord geven, of zullen we dat Pascal zelf laten doen?
Thnx de -A- en de -S- haalde ik er nog uit. De rest was chinees voor mij . Thnx
  dinsdag 3 april 2007 @ 22:47:17 #274
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_47984921
Dit gaat zo goed als zeker het volgende worden wat ik (hopelijk begin mei) laat zetten

De plaats in gedachte is zeg maar op de voorkant van de schouders.

Verder heb ik ook nog een kruis in gedachte met de tekst: In Nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti op de binnenkant van de bovenarm. Maar ben er nog niet uit of het een gewoon of keltisch kruis gaat worden en het gehele plaatje zeg maar.

[ Bericht 1% gewijzigd door LeonH op 05-04-2007 11:26:43 ]
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  donderdag 5 april 2007 @ 04:07:50 #275
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_48030552
Conceptje gemaakt voor een allereerste tattoo op (waarschijnlijk) m'n schouder. Kruizen staan voor A'dam/ AJAX en de rest eromheen is overgenomen van een (zelfgemaakte) tattoo van een vriendin die 'm op haar rug heeft.

Iemand nog wat op te merken?
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  donderdag 5 april 2007 @ 06:38:56 #276
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_48030727
ja, die tekst rechtsonder zou ik weglaten..
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 5 april 2007 @ 07:44:32 #277
153812 Frautie
Frautilicious
pi_48030930
quote:
Op donderdag 5 april 2007 04:07 schreef Aanvoerder het volgende:
Conceptje gemaakt voor een allereerste tattoo op (waarschijnlijk) m'n schouder. Kruizen staan voor A'dam/ AJAX en de rest eromheen is overgenomen van een (zelfgemaakte) tattoo van een vriendin die 'm op haar rug heeft.

[afbeelding]

ik vind 'm niet mooi.

De kruizen zijn te vierkant en de opvulling in vergelijk ermee te golvend.

Kijk ff of je die kruizen in dezelfde stijl als de tribal kan krijgen of andersom
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
pi_48033781
Iemand enig idee wie dit is, of wat dit is, of wat het voorstelt, ik kom het vaker tegen maar waar het vandaan komt,... geen idee.

pi_48033890
quote:

[afbeelding]

Afgezien van dat ik geen fan ben van tribals, kijk eens goed in de binnenkant van je krul. Hij is helemaal niet strak, maar vooral daar niet.
Ik denk ook niet dat dit mooi mee gaat lopen met je schouder. Sterker nog, ik weet het wel zeker.

Aanrader: iemand freehand op je schouder iets laten tekenen geïnspireerd op dit ontwerp.
pi_48033930
quote:
Op donderdag 5 april 2007 10:15 schreef No-Zem het volgende:
Iemand enig idee wie dit is, of wat dit is, of wat het voorstelt, ik kom het vaker tegen maar waar het vandaan komt,... geen idee.
url=http://darkimages.com/forum/avatars/Avatar034.jpg]afbeelding[/url]][/url]
http://en.wikipedia.org/wiki/Green_Man
pi_48034088
Green Man.... thnx Para
pi_48034395
quote:

[afbeelding]

Ik ben ook geen tribal fan, ennuh...ook geen Ajax fan,.. wil je mijn mening nu nog horen ?

De lijnen van de tribal lopen niet vloeiend door, en de kruizen zijn saai, die zou ik persoonlijk 3-D bewerken, met schaduw, of een soort van werkje (tribal, keltisch) naar jou zin in zetten.

Maar ik neem aan dat je ongeveer hetzelfde op je schouder wilt hebben wat dat je vriendin ook heeft, maar dan zou ik de tribal beter uitwerken.

Maar het belangrijkste is dat het er om gaat wat dat jij mooi vindt.
  donderdag 5 april 2007 @ 11:50:06 #283
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_48036634
quote:
Op donderdag 5 april 2007 07:44 schreef Frautie het volgende:

[..]

ik vind 'm niet mooi.

De kruizen zijn te vierkant en de opvulling in vergelijk ermee te golvend.

Kijk ff of je die kruizen in dezelfde stijl als de tribal kan krijgen of andersom
Die kruizen moeten zo blijven natuurijk. Maar je hebt wel gelijk. Heb nog wel een ander idee voor bij die kruizen, alleen weet ff niet hoe ik dat strak moet uitwerken. Kan niet echt goede voorbeelden ook vinden op internet.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_48037224
quote:
Op donderdag 5 april 2007 11:50 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Die kruizen moeten zo blijven natuurijk. Maar je hebt wel gelijk. Heb nog wel een ander idee voor bij die kruizen, alleen weet ff niet hoe ik dat strak moet uitwerken. Kan niet echt goede voorbeelden ook vinden op internet.
Voorbeelden ?
Zelf ontwerpen !
pi_48037707
Vind hem niet zo mooi Aanvoerder, komt door die tribals. Zie je al zo vaak en bovendien, die vriendin kan je ook zo weer kwijt zijn . Ken wel een aantal mensen met vergelijkbare tattoo's. Die 3 kruizen alleen vind ik ook wel mooi.

Hieronder een voorbeeldje, die andere 2 vind ik zelf mooi. Zijn ook niet echt opvallend in het dagelijkse leven.

Secrets never die. Only people.
  donderdag 5 april 2007 @ 12:22:49 #286
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_48037872
quote:
Op donderdag 5 april 2007 12:05 schreef No-Zem het volgende:

[..]

Voorbeelden ?
Zelf ontwerpen !
Ja dat wil ik wel, maar ben niet zo'n tekenwonder.
  donderdag 5 april 2007 @ 12:24:12 #287
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_48037919
quote:
Op donderdag 5 april 2007 12:18 schreef PizzaSalami het volgende:
Vind hem niet zo mooi Aanvoerder, komt door die tribals. Zie je al zo vaak en bovendien, die vriendin kan je ook zo weer kwijt zijn . Ken wel een aantal mensen met vergelijkbare tattoo's. Die 3 kruizen alleen vind ik ook wel mooi.

Hieronder een voorbeeldje, die andere 2 vind ik zelf mooi. Zijn ook niet echt opvallend in het dagelijkse leven.

[afbeelding]
Heb veel tattoos al gezien van Ajacieden. Maar wil wel iets origineels, echter wel met die 3 kruizen.
pi_48038038
Dan weet ik het ook niet, weet je al waar je hem wil laten zetten?
  donderdag 5 april 2007 @ 12:31:07 #289
74276 saaw
pi_48038161
quote:
Op donderdag 5 april 2007 12:27 schreef PizzaSalami het volgende:
Dan weet ik het ook niet, weet je al waar je hem wil laten zetten?
quote:
Conceptje gemaakt voor een allereerste tattoo op (waarschijnlijk) m'n schouder.
ik vind m ook niet al te mooi trouwens, past niet echt bij elkaar
ga eens naar een shop en vertel wat je ongeveer wil, kan iemand een ontwerpje tekenen dat misschien meer samnhangt
pi_48038180
Bedoelde meer welke shop .
  donderdag 5 april 2007 @ 12:36:57 #291
74276 saaw
pi_48038346
quote:
Op donderdag 5 april 2007 12:31 schreef PizzaSalami het volgende:
Bedoelde meer welke shop .
ah zo
nja hij zal wel in amsterdam wonen [of iig in de buurt]
gewoon een paar shops afgaan en kijken waar je het zelf oke vindt
  donderdag 5 april 2007 @ 12:38:23 #292
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_48038396
Als ik al zeker was van m'n zaak, dan had ik 'm uiteraard niet hier gepost. Bedankt voor de opbouwende kritiek. Terug naar de tekentafel. En PizzaSalami, ik weet alleen zeker dat ik 'm wel in Amsterdam laat zetten.
  donderdag 5 april 2007 @ 12:40:32 #293
74276 saaw
pi_48038467
quote:
Op donderdag 5 april 2007 12:38 schreef Aanvoerder het volgende:
Als ik al zeker was van m'n zaak, dan had ik 'm uiteraard niet hier gepost. Bedankt voor de opbouwende kritiek. Terug naar de tekentafel. En PizzaSalami, ik weet alleen zeker dat ik 'm wel in Amsterdam laat zetten.
er zijn vrij veel tattoo shops in amsterdam hoor
pi_48039623
Ik zou m bij Inkstitution op de Schieweg laten zetten
  donderdag 5 april 2007 @ 15:00:24 #295
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_48043702
quote:

[afbeelding]

Ja ik.

Hoe moet dat nou als je over een tijdje voor Feyenoord of PSV bent? Zit je daar mooi mee.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  donderdag 5 april 2007 @ 15:08:11 #296
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_48043971
quote:
Op donderdag 5 april 2007 15:00 schreef popolon het volgende:

[..]

Ja ik.

Hoe moet dat nou als je over een tijdje voor Feyenoord of PSV bent? Zit je daar mooi mee.

Tis je club, geen vrouw/ vriendin
  donderdag 5 april 2007 @ 15:08:42 #297
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_48043993
quote:
Op donderdag 5 april 2007 13:14 schreef Erasmusch het volgende:
Ik zou m bij Inkstitution op de Schieweg laten zetten
Of bij Bob in Katendrecht
  donderdag 5 april 2007 @ 15:16:26 #298
136780 Nosh
hurpdurp
pi_48044257
quote:
Op donderdag 5 april 2007 15:00 schreef popolon het volgende:

[..]

Ja ik.

Alleen voor AZ-supporters is dat een relevant probleem.

Overigens heeft ParaEv eindelijk mail. Duurde even.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_48070973
Heb em hoor

En tot ziens mensen, ben morgen er vandoor!
  vrijdag 6 april 2007 @ 22:35:51 #300
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_48095015
quote:
Op donderdag 5 april 2007 12:40 schreef saaw het volgende:

[..]

er zijn vrij veel tattoo shops in amsterdam hoor
Ik doelde meer op het feit dat ik het niet vertrouw om een AJAX-tattoo in Rotterdam of Den haag te laten zetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')