nie waarquote:Op maandag 5 februari 2007 20:22 schreef Elounda het volgende:
Nou gezellig.. zit ik hier alleen te dampen..
dan moet je de OP ff aanpassen dan komen er vanzelf meerquote:Op maandag 5 februari 2007 20:22 schreef Elounda het volgende:
Nou gezellig.. zit ik hier alleen te dampen..
alles goed vrouwke, lang niet gezien hier!quote:Op maandag 5 februari 2007 20:22 schreef Elounda het volgende:
O nee samen met Tezz, gelukkig!
zie boven mij en onder jouquote:
Gezeik met die OP, spreekt toch voor zich? Maar is aangepast...quote:Op maandag 5 februari 2007 20:24 schreef Tezz het volgende:
ja hoor alles oke. Lekker peukie erbij, een vrije avond, kan niet meer stuk he.
Je moet wel ff de OP uit de wiki editten heur
quote:Op maandag 5 februari 2007 20:26 schreef PeZu het volgende:
remlof
pas jij het anders ff aan
dit is zonde van het jubelaris nummer
Waaro?quote:Op maandag 5 februari 2007 20:27 schreef Tezz het volgende:
We hebben een hele mooie OP. Met foto collage van de vaste rokers en een heel fijn bankstel en een volle asbak.
ja het leven begint bij 40 hequote:Op maandag 5 februari 2007 20:26 schreef PeZu het volgende:
remlof
pas jij het anders ff aan
dit is zonde van het jubelaris nummer
nou gezelli danquote:Op maandag 5 februari 2007 20:29 schreef Elounda het volgende:
Nou ik moet weer gaan
Moet mijn moeder nog uit bad halen
Ajuus..
Ik ook nietquote:Op maandag 5 februari 2007 20:29 schreef Tezz het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/Het_Rokershoekje
maar er staan 2 delen niet in. En ik weet niet hoe ik die er bij moet zetten.
ik fix em welquote:Op maandag 5 februari 2007 20:29 schreef Tezz het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/Het_Rokershoekje
maar er staan 2 delen niet in. En ik weet niet hoe ik die er bij moet zetten.
de OP en TT?quote:
Je krijgt een kusje van domme blonde Eloundaquote:
ik ben zo blij, ik zou bijna zeggen: "neuken". ,maar dat heb ik al zo vaak geroepen de afgelopen dagen....ik zeg dus maar gewoon: dankjewel meneer Remlof.quote:
ik heb liever dat je "neuken?" zegt eigenlijkquote:Op maandag 5 februari 2007 20:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik ben zo blij, ik zou bijna zeggen: "neuken". ,maar dat heb ik al zo vaak geroepen de afgelopen dagen....ik zeg dus maar gewoon: dankjewel meneer Remlof.![]()
Mooi! Hij m oet wel roze hoor Pio!quote:Op maandag 5 februari 2007 20:31 schreef Piovan het volgende:
Tezz!!
Hoe vind je ze
[afbeelding]
[afbeelding]
Vanmiddag gemaakt
neuken?quote:Op maandag 5 februari 2007 20:32 schreef remlof het volgende:
[..]
ik heb liever dat je "neuken?" zegt eigenlijk
quote:
Gooi eerst maar eens wat kwalitetis bagger weer open.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:32 schreef remlof het volgende:
[..]
ik heb liever dat je "neuken?" zegt eigenlijk
quote:Op maandag 5 februari 2007 20:31 schreef Piovan het volgende:
Tezz!!
Hoe vind je ze
[afbeelding]
[afbeelding]
Vanmiddag gemaakt
zjeloers? Ik wil wel met twee tegelijk hoor. Geen punt.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gooi eerst maar eens wat kwalitetis bagger weer open.![]()
Dat wil ik dan weer niet.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:34 schreef Tezz het volgende:
[..]
zjeloers? Ik wil wel met twee tegelijk hoor. Geen punt.
tering hard gewerkt vandaag. Ben moe pfff. Wel bij mammie mogen eten (eindelijk witlofschotel met ham en kaas gehad, daar had ik al een week zin in).quote:
Witlof moet ik van braken.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:35 schreef Tezz het volgende:
[..]
tering hard gewerkt vandaag. Ben moe pfff. Wel bij mammie mogen eten (eindelijk witlofschotel met ham en kaas gehad, daar had ik al een week zin in).
Nu ff fokken en straks tv kijken. Heerlijk rustig avondje dus!
ok, als je magquote:
ik heb die 2e in de OP gezetquote:Op maandag 5 februari 2007 20:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
i like the effort but i hate the result
ja ik mag van mijn mama. Jij ook? (neem je zwemspullen mee en je wordt thuisgebracht)quote:
Ik vind hem leuk!quote:Op maandag 5 februari 2007 20:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
i like the effort but i hate the result
wat we gaan doen blijft een verrassingquote:Op maandag 5 februari 2007 20:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja ik mag van mijn mama. Jij ook? (neem je zwemspullen mee en je wordt thuisgebracht)
quote:Op maandag 5 februari 2007 20:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat we gaan doen blijft een verrassing
Ze zijn een stage aan het regelen. Ik ga gewoon door nog even.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:40 schreef Tezz het volgende:
Pio, hoe gaat het met je school?
OH NEE en ben je verpest of heb je wat geleerd daar?quote:Op maandag 5 februari 2007 20:41 schreef Piovan het volgende:
Vanmorgen had ik een uitstapje naar TRU![]()
wat voor stagequote:Op maandag 5 februari 2007 20:40 schreef Piovan het volgende:
[..]
Ze zijn een stage aan het regelen. Ik ga gewoon door nog even.
ik opende een topic over elvisquote:Op maandag 5 februari 2007 20:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
OH NEE en ben je verpest of heb je wat geleerd daar?
ik ga ff kijken wacht ffquote:Op maandag 5 februari 2007 20:43 schreef Piovan het volgende:
[..]
ik opende een topic over elvis
dat hij in mijn kamer was
ja ik had hem al gevonden. Dat slotje kwam wel snel he! En broek had je ook snel gevonden! Maarre, ze waren dus niet blij bij TRUquote:
kans op sex broek?quote:Op maandag 5 februari 2007 20:46 schreef Broekpaling het volgende:
Hihi, ik ben aan 't sms-en met een vriendin.
hoeo niet blij?quote:Op maandag 5 februari 2007 20:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja ik had hem al gevonden. Dat slotje kwam wel snel he! En broek had je ook snel gevonden! Maarre, ze waren dus niet blij bij TRU
quote:Op maandag 5 februari 2007 20:47 schreef Piovan het volgende:
[..]
hoeo niet blij?
Het was een serieus topic.![]()
ja kut he dat de rest dat niet zo opvatte! tsssquote:Op maandag 5 februari 2007 20:47 schreef Piovan het volgende:
[..]
hoeo niet blij?
probeer hetzelfde topic eens hier. Gaat je heel wat meer posts opleveren! Wedden?quote:Op maandag 5 februari 2007 20:47 schreef Piovan het volgende:
[..]
hoeo niet blij?
oh gelukkig maar ik dacht alquote:Op maandag 5 februari 2007 20:49 schreef Tyler..Durden het volgende:
LET OP dit is geen tvp!
wat zijn milions nou weerquote:Op maandag 5 februari 2007 20:50 schreef PeZu het volgende:
six milions to die, choose one!
plaats anders een tvpquote:Op maandag 5 februari 2007 20:56 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik ga ff een film kijken. Kunnen jullie anderhalf uur ff niet posten?
quote:Op maandag 5 februari 2007 20:55 schreef Tezz het volgende:
[..]
HOUD VOL !!!!
Je komt er wel uiteindelijk!
dikke elvis of dunne elvis (dat is natuurlijk belangrijkl om te weten ivm het kraken van de planken)quote:Op maandag 5 februari 2007 20:58 schreef Piovan het volgende:
in the ghettooooooooooooooo
Gewoon lief voor haar zijn en zwijmelsms-jes sturen . Daar houden wij van !quote:Op maandag 5 februari 2007 20:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Dat is niet zo'n probleem.![]()
Maar samen met haar is veul leuker.![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 21:01 schreef Tezz het volgende:
[..]
Gewoon lief voor haar zijn en zwijmelsms-jes sturen . Daar houden wij van !
ik heb het nog even aangezien maar er werd alleen maar gebaggerdquote:Op maandag 5 februari 2007 21:03 schreef Piovan het volgende:
remlof
wat doe je
niet lief, je daalt in mijn favo mods
dat zou ik als ik jou was maar even posten in het ongesteldtopicquote:
waar is QB dan, heb je haar verstopt/quote:Op maandag 5 februari 2007 21:07 schreef Broekpaling het volgende:
Voor de liefhebbers: manwijf op Nederland 1, na de ster!
Hihi, ster.![]()
Maar ik sms nog even gezellig door en giegeil een beetje met Tezz en Q_B.![]()
waar is kwein bei?quote:Op maandag 5 februari 2007 21:07 schreef Broekpaling het volgende:
Voor de liefhebbers: manwijf op Nederland 1, na de ster!
Hihi, ster.![]()
Maar ik sms nog even gezellig door en giegeil een beetje met Tezz en Q_B.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |