abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 februari 2007 @ 14:21:06 #201
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_46039752
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 14:18 schreef du_ke het volgende:

[..]

Wat hebben de B1-3 kabinetten dan precies op orde gemaakt? En wie was daar dan verantwoordelijk voor? Zalm die dat ook was onder Kok?
Kun je je het volgende nog herrinneren:
- De financiële houdbaarheid van het zorgstelsel is toegenomen
- Het aantal AOW'ers is drastisch afgenomen
- de arbeidsmarkt is flexibeler gemaakt
- de overheidsfinanciën zijn op orde
- etc, etc.
We mogen wel blij zijn met CDA, niet waar?
  dinsdag 6 februari 2007 @ 14:21:58 #202
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_46039771
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 14:20 schreef Reya het volgende:

[..]

Zeker omdat ernstige dentale ingrep[en (kaakchirurgie) wel al werd vergoed door de basisverzekering, waardoor mensen alleen nog zelf het risico droegen voor tandartsingrepen en - controles, hetgeen mijn inziens niet onredelijk was.
En de pil terug in het basispakket is ook overbodig.
pi_46039823
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 14:21 schreef freako het volgende:

[..]

Daar ben ik meer voorstander van dan die tandarts (nee, ik gebruik geen pil). Waarom is het overbodig?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 6 februari 2007 @ 14:23:52 #204
66825 Reya
Fier Wallon
pi_46039824
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 14:21 schreef Heerlijkheid het volgende:
Weet je het zeker?
pi_46039913
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 14:15 schreef FJD het volgende:

[..]

Per saldo zal het wel iets lager worden maar goed het beperkt wederom de keuzevrijheid.
Per saldo wordt het voor wie er extra geld voor over had misschien iets goedkoper, maar voor wie met het minimum genoegen nam wordt het duurder. Toch?
Het pakker wordt uitgebreider, ten koste van degenen die met het kleinere pakket tevreden waren.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 6 februari 2007 @ 14:27:25 #206
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_46039932
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 14:23 schreef sigme het volgende:

[..]

Daar ben ik meer voorstander van dan die tandarts (nee, ik gebruik geen pil). Waarom is het overbodig?
Omdat het vrijwillige medicatie is in 99% van de gevallen.
pi_46039966
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 14:26 schreef sigme het volgende:
Per saldo wordt het voor wie er extra geld voor over had misschien iets goedkoper, maar voor wie met het minimum genoegen nam wordt het duurder. Toch?
Het pakker wordt uitgebreider, ten koste van degenen die met het kleinere pakket tevreden waren.
Yup. Over het algemeen zou het goedkoper moeten worden omdat er minder administratie nodig is de vraag is natuurlijk hoeveel dat scheelt en of dat ook direct doorberekent wordt.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  † In Memoriam † dinsdag 6 februari 2007 @ 14:30:24 #208
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_46040018
quote:
Aantal AOW uitkeringen x 1000

2002 jaargemiddelde: 2 382,6
2004 jaargemiddelde: 2 469,5
2005 jaargemiddelde: 2 523,4
september 2006: 2 592,0

bron: cbs.nl

Of bedoelde je WAO
Carpe Libertatem
pi_46040026
quote:

[..]

Kun je je het volgende nog herrinneren:
- De financiële houdbaarheid van het zorgstelsel is toegenomen
- de arbeidsmarkt is flexibeler gemaakt
- de overheidsfinanciën zijn op orde
- etc, etc.
We mogen wel blij zijn met CDA, niet waar?
Niet veel zaken die onder een ander kabinet niet bereikt waren. Alleen dan wel met minder tegen de haren ingestreken mensen. Als je ziet hoe snel CDA en PvdA tot elkaar gekomen zijn dan zie je dat het gewenste beleid niet zoveel scheelt. Beide babyboombelangenpartijen
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_46040052
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 14:21 schreef freako het volgende:

[..]

Ontzettend achterlijke beslissing dat die er uit gegaan is .
pi_46040114
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 14:27 schreef freako het volgende:

[..]

Omdat het vrijwillige medicatie is in 99% van de gevallen.
Vrijwillige medicatie? Dat geldt voor heel veel medicatie, ik denk zelfs veruit de meeste.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 14:34:22 #212
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_46040129
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 14:30 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Aantal AOW uitkeringen x 1000

2002 jaargemiddelde: 2 382,6
2004 jaargemiddelde: 2 469,5
2005 jaargemiddelde: 2 523,4
september 2006: 2 592,0

bron: cbs.nl

Of bedoelde je WAO
Ik haal die dingen altijd door elkaar
  † In Memoriam † dinsdag 6 februari 2007 @ 14:35:16 #213
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_46040156
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 14:31 schreef du_ke het volgende:
Ik mag hopen dat mensen na hun 21ste zelf de verantwoordelijkheid kunnen opbrengen van dat 10-tje per maand om anti-conceptie te regelen. Tot 21 jaar was het gewoon vergoed.
Carpe Libertatem
  dinsdag 6 februari 2007 @ 14:35:22 #214
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_46040160
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 14:30 schreef du_ke het volgende:

[..]

Niet veel zaken die onder een ander kabinet niet bereikt waren. Alleen dan wel met minder tegen de haren ingestreken mensen. Als je ziet hoe snel CDA en PvdA tot elkaar gekomen zijn dan zie je dat het gewenste beleid niet zoveel scheelt. Beide babyboombelangenpartijen
Het resultaat van het vorige kabinet was er echt niet gekomen met een CDA-PvdA regering. Dat kun je mij niet wijs maken.
pi_46040218
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 14:31 schreef du_ke het volgende:
Want?
  dinsdag 6 februari 2007 @ 14:38:51 #216
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_46040252
Je hebt de pil in het ziekenfonds trouwens helemaal niet nodig als je tienermoeders gewoon niet financieel ondersteund. Nu maakt het voor meisjes weinig uit of ze op hun 17e zwanger raken: ze krijgen toch wel een mooie uitkering, een woning en worden ontheven van een sollicitatieplicht. Waarom zou je dan nog, vooral je nog niet helemaal geestelijk volgroeid bent, oppassen met je seksuele verkeer? Vadertje Staat wil wel papa spelen.

Ik zeg: tienermoeders moeten maar voor hun gedrag staan en worden niet meer ondersteund. Dan gaan ze die pil vanzelf wel gebruiken. Het is toch eigenlijk ook van de gekke dat de ChristenUnie impliciet vrije seks ondersteund. Schande.
pi_46040294
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 14:35 schreef Heerlijkheid het volgende:

[..]

Het resultaat van het vorige kabinet was er echt niet gekomen met een CDA-PvdA regering. Dat kun je mij niet wijs maken.
Iets anders maar in essentie had het niet veel gescheeld. Ook de PvdA was voor een basisverzekering en een hervorming van de WAO. Het scheelt elkaar niet zoveel. 3 mddenpartijen met ongeveer gelijke belangen.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 14:44:21 #218
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_46040386
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 14:33 schreef sigme het volgende:

[..]

Vrijwillige medicatie? Dat geldt voor heel veel medicatie, ik denk zelfs veruit de meeste.
Ja, dwangmedicatie is niet echt gebruikelijk in Nederland. Maar vruchtbaarheid is nou ook niet echt een ziekte te noemen.
pi_46040435
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 14:38 schreef Heerlijkheid het volgende:
Je hebt de pil in het ziekenfonds trouwens helemaal niet nodig als je tienermoeders gewoon niet financieel ondersteund. Nu maakt het voor meisjes weinig uit of ze op hun 17e zwanger raken: ze krijgen toch wel een mooie uitkering, een woning en worden ontheven van een sollicitatieplicht. Waarom zou je dan nog, vooral je nog niet helemaal geestelijk volgroeid bent, oppassen met je seksuele verkeer? Vadertje Staat wil wel papa spelen.

Ik zeg: tienermoeders moeten maar voor hun gedrag staan en worden niet meer ondersteund. Dan gaan ze die pil vanzelf wel gebruiken. Het is toch eigenlijk ook van de gekke dat de ChristenUnie impliciet vrije seks ondersteund. Schande.
Alleen een beetje jammer dat als je er niks voor (of beter: tegen) doet, dan staan er over een jaar of 12 allemaal kleine mislukte straatrovertjes op straat.
pi_46040446
quote:
Toch raar dat er in Nederland dan relatief zo ontzettend weinig tienermoedertjes zijn.

Domme meiskes, zeker geen zin om thuis te zitten met een kwijlhuilmonstertje en een uitkering.
quote:
Ik zeg: tienermoeders moeten maar voor hun gedrag staan en worden niet meer ondersteund. Dan gaan ze die pil vanzelf wel gebruiken.
Er is iets met oorzaak en gevolg in deze redenering die niet opgaat voor individuen. Iets. Ik kan er even niet opkomen wat ook al weer .
quote:
Het is toch eigenlijk ook van de gekke dat de ChristenUnie impliciet vrije seks ondersteund. Schande.
Anders ondersteunen ze impliciet ongehuwd moederschap en abortus. Kiezen uit kwaden heet dat .
  dinsdag 6 februari 2007 @ 14:47:09 #221
66825 Reya
Fier Wallon
pi_46040471
quote:
Zwanger worden is niet zomaar even de rationele keuze die jij ervan maakt
pi_46040506
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 14:44 schreef freako het volgende:

[..]

Ja, dwangmedicatie is niet echt gebruikelijk in Nederland. Maar vruchtbaarheid is nou ook niet echt een ziekte te noemen.
Zo bedoelde ik het niet. Veruit het meeste wat de huisarts voorschrijft is medisch discutabel: pijnstillers, maagzuurremmers, slaappillen en dergelijke.
pi_46040554
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 14:47 schreef Reya het volgende:
Pil gratis tot 21e vooral om te ondervangen dat tieners geen pil halen omdat ze het of niet kunnen betalen of de rekening thuis komt. Daarna zoek je het maar lekker zelf uit. Dan ben je toch wel een keer verantwoordelijk genoeg voor dit soort zaken
  dinsdag 6 februari 2007 @ 14:49:46 #224
8369 speknek
Another day another slay
pi_46040556
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 14:46 schreef sigme het volgende:
Anders ondersteunen ze impliciet ongehuwd moederschap en abortus. Kiezen uit kwaden heet dat .
Doen ze volgens mij nu ook al. Was het niet zo dat met de pil het eitje zich niet innestelt? Die kan dus wel bevrucht worden .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_46040589
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 14:40 schreef du_ke het volgende:
Iets anders maar in essentie had het niet veel gescheeld. Ook de PvdA was voor een basisverzekering en een hervorming van de WAO. Het scheelt elkaar niet zoveel. 3 mddenpartijen met ongeveer gelijke belangen.
De PvdA is het CDA en de VVD dan ook uitermate dankbaar die varkentjes gewassen te hebben. Want nu kon Bos lekker fulmineren in de richting van B 1-2-3. Dat waaanzinnig, onmenselijke en schandalig harde beleid hoeft nu ook ineens nauwelijks aangepast te worden.
pi_46040605
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 14:49 schreef speknek het volgende:

[..]

Doen ze volgens mij nu ook al. Was het niet zo dat met de pil het eitje zich niet innestelt? Die kan dus wel bevrucht worden .
Nee, dat is het spiraaltje. Met zo'n ding kan je elke maand voelen of je zwanger bent of niet.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 14:51:52 #227
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_46040617
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 14:48 schreef sigme het volgende:

[..]

Zo bedoelde ik het niet. Veruit het meeste wat de huisarts voorschrijft is medisch discutabel: pijnstillers, maagzuurremmers, slaappillen en dergelijke.
Ja, en daar mag ook best in gesnoeid worden wat mij betreft.
pi_46040638
quote:

[..]

Zwanger worden dan misschien niet, niet zwanger worden daarentegen wel. En vanaf je 21ste mag je toch wel eens een beetje op eigen benen staan.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 14:52:50 #229
66825 Reya
Fier Wallon
pi_46040645
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 14:49 schreef FJD het volgende:

[..]

Pil gratis tot 21e vooral om te ondervangen dat tieners geen pil halen omdat ze het of niet kunnen betalen of de rekening thuis komt. Daarna zoek je het maar lekker zelf uit. Dan ben je toch wel een keer verantwoordelijk genoeg voor dit soort zaken
In zekere zin kan ik me daar wel in vinden, maar degene waarop ik reageerde zag sowieso niets in de pil in het ziekenfonds. Overigens heb ik er ook niks op tegen dat de pil weer volledig wordt vergoed als blijkt dat daardoor het aantal abortussen en/of verwaarloosde (want ongewenste) kinderen afneemt; dat kan weer een hoop maatschappelijke problemen voorkomen.
pi_46040677
Maar wat ik nog steeds niet snap is: waarom de pil wél en condooms niet?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  dinsdag 6 februari 2007 @ 14:55:06 #231
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_46040705
quote:

[..]

Zwanger worden gebeurd niet zomaar: er is slechts één maagd op deze wereld geweest die onbevlekt zwanger is geraakt. Dat was een uitzondering. Zwanger wordt je van seks. Seks is gedrag. Je kan er voor kiezen om het wel of niet te doen, om het veilig te doen of niet. Er is geen enkele andere factor dan je eigen keuze die bepaald of je zwanger raakt dan je eigen gedrag. Waarom zou je dan zo de omstandigheden inrichten dat het niet ongunstig is om vroeg zwanger te raken? Ik zie geen reden waarom de overheid dit moet stimuleren.
pi_46040726
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 14:51 schreef freako het volgende:

[..]

Ja, en daar mag ook best in gesnoeid worden wat mij betreft.
Ok, maar de medische noodzakelijkheid is dus niet speciaal een criterium, nu. Dus ook niet een heel best argument om de pil eruit te houden.

De pil valt onder preventieve medicatie, lijkt me. En dat lijkt me dan weer een categorie die niet vanwege de niet-accuutheid ervan dan maar buiten vergoedingen moet vallen.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 14:55:53 #233
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_46040735
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 14:55 schreef Heerlijkheid het volgende:

[..]

Zwanger worden gebeurd niet zomaar: er is slechts één maagd op deze wereld geweest die onbevlekt zwanger is geraakt.
Sorry, maar: !
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_46040805
quote:

[..]

Zwanger worden gebeurd niet zomaar: er is slechts één maagd op deze wereld geweest die onbevlekt zwanger is geraakt. Dat was een uitzondering. Zwanger wordt je van seks. Seks is gedrag. Je kan er voor kiezen om het wel of niet te doen, om het veilig te doen of niet. Er is geen enkele andere factor dan je eigen keuze die bepaald of je zwanger raakt dan je eigen gedrag. Waarom zou je dan zo de omstandigheden inrichten dat het niet ongunstig is om vroeg zwanger te raken? Ik zie geen reden waarom de overheid dit moet stimuleren.
Omdat uit de praktijk blijkt dat wat jij voorstelt resulteert in meer tienermoeders, en het gevoerde beleid in minder?

Veel tienermoeders is in allerlei opzichten ongunstig voor de samenleving, vandaar dat die samenleving er belang bij heeft zich hiermee te bemoeien. En daarvoor bijvoorbeeld de overheid gebruikt.
pi_46040866
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 14:53 schreef Jarno het volgende:
Maar wat ik nog steeds niet snap is: waarom de pil wél en condooms niet?
Persoonsgebondenheid van het middel in aantal en gebruik.

Condoom is geen medicatie, geen medische ingreep, helemaal niet medisch eigenlijk. Niet lichaamsgebonden, zeg maar.
pi_46040888
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 14:52 schreef Reya het volgende:
In zekere zin kan ik me daar wel in vinden, maar degene waarop ik reageerde zag sowieso niets in de pil in het ziekenfonds. Overigens heb ik er ook niks op tegen dat de pil weer volledig wordt vergoed als blijkt dat daardoor het aantal abortussen en/of verwaarloosde (want ongewenste) kinderen afneemt; dat kan weer een hoop maatschappelijke problemen voorkomen.
Uiteraard zal dat afnemen, dat is eigenlijk een statistische zekerheid. Als 1 op de 100 kinderen verwaarloosd wordt en het afschaffen van de pil zorgt voor 100 extra ongewenste zwangerschappen dan zal (indirect) het afschaffen van de pil leiden tot een extra verwaarloosd kind. De vraag blijft wanneer je een zwangerschap ongewenst noemt, ongewenst betekent naar mijn idee niets meer en minder dat het niet gepland was. Dat zegt nog niets over hoe de toekomstige ouders er verder mee om zullen gaan maar goed we dwalen af.

Natuurlijk zal het leiden tot extra verwaarlozing maar het krijgen van kinderen an sich leidt al tot extra verwaarlozing (want kinderen die niet worden geboren kunnen niet verwaarloosd worden) waardoor het goed of afkeuren van regels op deze basis onmogelijk is Daarnaast horen excessen nu eenmaal bij een samenleving, die zullen er altijd zijn, de staat moet niet direct overal in willen grijpen want daardoor brokkelt eigen initiatief af omdat "de overheid het wel zal regelen".
  † In Memoriam † dinsdag 6 februari 2007 @ 15:02:01 #237
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_46040922
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 14:58 schreef sigme het volgende:
Omdat uit de praktijk blijkt dat wat jij voorstelt resulteert in meer tienermoeders, en het gevoerde beleid in minder?

Veel tienermoeders is in allerlei opzichten ongunstig voor de samenleving, vandaar dat die samenleving er belang bij heeft zich hiermee te bemoeien. En daarvoor bijvoorbeeld de overheid gebruikt.
Het werd tot 21 jaar al vergoed. Vrouwen die na hun 21ste zwanger worden zijn geen tienermoeders.

Meer of minder tienerzwangerschappen is dus geen enkele reden om het na de 21ste weer te vergoeden.
Carpe Libertatem
  dinsdag 6 februari 2007 @ 15:02:13 #238
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_46040930
quote:

[..]

Zwanger worden gebeurd niet zomaar: er is slechts één maagd op deze wereld geweest die onbevlekt zwanger is geraakt.
Grappig dat je "onbevlekt" gebruikt in combinatie met de zwangerschap van Maria. Meestal wordt die term gebruikt voor de onbevlekte ontvangenis van Maria, dus een generatie eerder. .
pi_46040976
quote:
Denk dat wel tot de conclusie kunnen komen dat pubers op bepaalde vlakken handelsonbekwaam zijn en dat ze nog niet voldoende in staat zijn om de gevolgen van hun acties te doorzien. Om die reden zal de overheid pubers moeten beschermen tegen dit soort zaken. Wanneer een volwassen leeftijd wordt bereikt kan de overheid terugstappen. Natuurlijk hoeft de overheid het kind niet op te voeden en dat doet het dan ook eigenlijk niet, het verlaagt slechts de drempel voor pubers om de pil te halen en ongewenste tienermoeders te voorkomen en dat doen ze op deze manier goed.
pi_46041010
volgens mij schieten we er geen f*ck mee op!!
pi_46041053
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 15:00 schreef FJD het volgende:

De vraag blijft wanneer je een zwangerschap ongewenst noemt, ongewenst betekent naar mijn idee niets meer en minder dat het niet gepland was.
Vanuit de samenleving is het eigenlijk ongewenst dat meisjes zwanger worden voordat ze hun eigen leven wat op de rit hebben. Hoe je dat precies moet definieëren is te discutabel (dat doen we dus niet), maar een gemeenschappelijke factor is in ieder geval leeftijd.
quote:
Daarnaast horen excessen nu eenmaal bij een samenleving, die zullen er altijd zijn, de staat moet niet direct overal in willen grijpen want daardoor brokkelt eigen initiatief af omdat "de overheid het wel zal regelen".
Eens, maar bij uitstek de beschikbaarheid van geboorteregulatie is daarin iets wat géén verantwoordelijkheid van individu naar overheid overhevelt.
pi_46041124
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 15:02 schreef Boze_Appel het volgende:

Meer of minder tienerzwangerschappen is dus geen enkele reden om het na de 21ste weer te vergoeden.
Dat klopt, maar dat is bezijden het punt dat Heerlijkheid maakte .
pi_46041457
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 14:37 schreef FJD het volgende:

[..]

Want?
Gewoon slechte zaak. Extra ongewenste zwangerschappen en bezuinigen op verkeerde zaken.
pi_46041567
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 15:18 schreef du_ke het volgende:
Gewoon slechte zaak. Extra ongewenste zwangerschappen en bezuinigen op verkeerde zaken.
Vanaf 21 jaar kan iemand dat zelf niet meer uitmaken Koop of de pil, of condooms, of laat een spiraaltje plaatsen of heb geen sex. Kom nou, wat heeft de overheid op dat gebied te zoeken in het leven van een volwassene
pi_46041608
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 15:21 schreef FJD het volgende:

[..]

Vanaf 21 jaar kan iemand dat zelf niet meer uitmaken Koop of de pil, of condooms, of laat een spiraaltje plaatsen of heb geen sex. Kom nou, wat heeft de overheid op dat gebied te zoeken in het leven van een volwassene
De overheid doet niets met dat leven maar zou naar mijn idee vrouwen wel de mogelijkheid moeten bieden om de pil te slikken zonder financiele belemmeringen.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 15:24:23 #246
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_46041665
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 15:22 schreef du_ke het volgende:

[..]

De overheid doet niets met dat leven maar zou naar mijn idee vrouwen wel de mogelijkheid moeten bieden om de pil te slikken zonder financiele belemmeringen.
Wat een onzin. Is seks een noodzakelijke voorwaarde voor een goed leven, is seks een recht wat de overheid moet waarborgen?
pi_46041729
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 15:24 schreef Heerlijkheid het volgende:

[..]

Wat een onzin. Is seks een noodzakelijke voorwaarde voor een goed leven, is seks een recht wat de overheid moet waarborgen?
Ik ben van mening dat de pil vergoed zou moeten worden, jij niet. We zijn het niet eens we worden het niet eens dus klaar denk ik .
pi_46041774
quote:

[..]

Wat een onzin. Is seks een noodzakelijke voorwaarde voor een goed leven
Strikt biologisch gezien is hier nog best wat voor te zeggen, ja.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_46041812
quote:

[..]

Nee, krijg je recht op seks van een vergoeding voor de pil? Of een waarborg?
  dinsdag 6 februari 2007 @ 15:33:53 #250
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_46041981
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 15:28 schreef sigme het volgende:

[..]

Nee, krijg je recht op seks van een vergoeding voor de pil? Of een waarborg?
Is het de overheid haar taak het seksleven van haar burgers te faciliteren?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')