abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 februari 2007 @ 23:19:59 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_45993528
Bij studio voetbal weer goedkoop scoren met de beelden van Catania. Oh oh oh wat is het allemaal verschrikkelijk, maar stiekem geilen we er wel op om de beelden uit te zenden.
pi_45993543
Nou, ik ben benieuwd naar het verhaal van DS.
  zondag 4 februari 2007 @ 23:44:31 #4
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_45994279
Overdreven agressief de politie heel de dag. Uit het niks met 15 stillen frontale aanval inzetten in hoeken waar mensen gewoon stonden te kijken. Later in de stad ook weer gezeik. Ging allemaal nergens over.

En Jorien, ik snap dat je gefrustreerd bent, maar doe aub niet alsof het vreemd is dat mensen wegwezen als er 8 honden en daarachter een paard of 10 op je af komt. das ff wat anders dan een gewone linie ME. Ook al was 80% wat er stond pannekoek maarja boeie.
pi_45994424
pi_45994528
quote:
Op zondag 4 februari 2007 23:49 schreef Bananenman het volgende:
[afbeelding]
Tof!
  maandag 5 februari 2007 @ 00:02:26 #7
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_45994871
quote:
Op zondag 4 februari 2007 23:44 schreef PLAE@ het volgende:

Overdreven agressief de politie heel de dag. Uit het niks met 15 stillen frontale aanval inzetten in hoeken waar mensen gewoon stonden te kijken. Later in de stad ook weer gezeik. Ging allemaal nergens over.

En Jorien, ik snap dat je gefrustreerd bent, maar doe aub niet alsof het vreemd is dat mensen wegwezen als er 8 honden en daarachter een paard of 10 op je af komt. das ff wat anders dan een gewone linie ME. Ook al was 80% wat er stond pannekoek maarja boeie.
http://www.youtube.com/watch?v=xKpmh0PFt2M&eurl=

hier kan je het nog eens goed zien,
pi_45995028
Groep van ajax klappen gehad van Den Haag op Leiden CS?
  maandag 5 februari 2007 @ 00:17:40 #9
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_45995300
nee, want dat zijn allemaal namaakjoden, niet de echte...
  maandag 5 februari 2007 @ 00:26:01 #10
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_45995526
quote:
Op maandag 5 februari 2007 00:02 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

http://www.youtube.com/watch?v=xKpmh0PFt2M&eurl=

hier kan je het nog eens goed zien,
Dit is de 1e trein neem ik aan? was ik niet...en vind ik het ook niet gek als ik het zo bekijk
  maandag 5 februari 2007 @ 02:52:39 #11
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_45997592
quote:
Op zondag 4 februari 2007 23:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nou, ik ben benieuwd naar het verhaal van DS.
Meer storm in een glas water, maar enkele lui uit de bus moeten eersdaags ff opletten wat ook andere al zeiden.

Begon met een lege snackmuur. Ik duwde dat ding open en vroeg of het lang duurde voor er wat kwam, was dat overspannen wijf compleet hysterisch. Andere hebben dat wijf schijnbaar in het gezicht geraakt met iets. Heb ik zelf niet meegekregen, toen ik naar buiten liep kwam de grootste groep van de bus pas naar binnen. Stond dat wijf van de catering hysterisch door de toko te schreeuwen op alles en iedereen.

Vervolgens krijgen er enkele lui schijnbaar woorden met de cassiere (was er niet bij) en begint een vrachtwagenchauffeur zich ermee te bemoeien. Als het na een flinke woordenwisseling naar buiten verplaatst rent hij naar zijn vrachtwagen en komt met een dikke hamer terug (absoluut niet eentje om een spijkertje te slaan!). Gevolg is dat de rest van de bus, wat er niks mee te maken had, zich ook ermee begint te bemoeien. In het tankstation hebben ze ondertussen de wouten al gebeld. De chauffeur rent snel de vrachtwagen in en begint uit te dagen op het moment dat 2 stewards voor de bus staan (en hij erin). Waarop iemand zo dom is om tegen die vrachtwagen te stampen. Gevolg is dat ook hij 112 belt en het in no-time blauw ziet van de wouten. Vlak erna stoppen per toeval ook nog 2 directieleden van Roda op het tankstation (waaronder Narinx).

Narinx gaat in gesprek met de stewards en de wouten... Mevrouw van de catering legt de eis neer dat er excuus gemaakt word of er word een aanklacht ingedient. Als die aanklacht ingedient zou worden wou de politie de hele bus oppakken. Dus ik loop met een kameraad richting tankstation begint die chauffeur ons weer uit te dagen, nu echter waar de wouten bijstaan. Wij lopen doodleuk door alsof er niks is, maken ons excuus binnen (terwijl ik alleen fokking naar ontbijt vroeg!) en het is goed voor haar. Wij moeten echter onze gegevens kenbaar maken aan de politie, volgens hun alleen om geregistreerd te staan.

Onderweg terug naar de bus blijkt dat die vrachtwagenchauffeur mag doorrijden en dat ze iemand uit onze bus willen oppakken (die op dat moment volledig klemgezet staat). Na wat woorden over en weer word er toch niemand opgepakt. Beetje compleet belachelijk om iemand die met een hamer staat te zwaaien vrijuit te laten gaan en de voetbalsupporter maar weer te pakken. Maar dat zijn we intussen wel gewend...

Op het moment dat we echter weer rijden begint er in de bus iemand tegen mij zijn 'kickse' verhalen te vertellen van op het tankstation, hoe hij die vrouw van de catering een deur vol in d'r gezicht geklapt heeft. Maar toen wij terug liepen voor ons 'excuus' te maken zat hij achter in de bus 7 kleuren stront te schijten. En wie was er in Kerkrade vliegensvlug vandoor bij terugkomst? Juist degene die dat vrouwke de deur in het gezicht klapte. Maar voor zo iemand moet ik mijn gegevens dus afgeven? Dacht het niet!

[ Bericht 6% gewijzigd door DarkShine op 05-02-2007 03:30:40 (tiebvaud) ]
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  maandag 5 februari 2007 @ 03:35:42 #12
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_45997789
quote:
Op maandag 5 februari 2007 02:52 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Meer storm in een glas water, maar enkele lui uit de bus moeten eersdaags ff opletten wat ook andere al zeiden.

Begon met een lege snackmuur. Ik duwde dat ding open en vroeg of het lang duurde voor er wat kwam, was dat overspannen wijf compleet hysterisch. Andere hebben dat wijf schijnbaar in het gezicht geraakt met iets. Heb ik zelf niet meegekregen, toen ik naar buiten liep kwam de grootste groep van de bus pas naar binnen. Stond dat wijf van de catering hysterisch door de toko te schreeuwen op alles en iedereen.

Vervolgens krijgen er enkele lui schijnbaar woorden met de cassiere (was er niet bij) en begint een vrachtwagenchauffeur zich ermee te bemoeien. Als het na een flinke woordenwisseling naar buiten verplaatst rent hij naar zijn vrachtwagen en komt met een dikke hamer terug (absoluut niet eentje om een spijkertje te slaan!). Gevolg is dat de rest van de bus, wat er niks mee te maken had, zich ook ermee begint te bemoeien. In het tankstation hebben ze ondertussen de wouten al gebeld. De chauffeur rent snel de vrachtwagen in en begint uit te dagen op het moment dat 2 stewards voor de bus staan (en hij erin). Waarop iemand zo dom is om tegen die vrachtwagen te stampen. Gevolg is dat ook hij 112 belt en het in no-time blauw ziet van de wouten. Vlak erna stoppen per toeval ook nog 2 directieleden van Roda op het tankstation (waaronder Narinx).

Narinx gaat in gesprek met de stewards en de wouten... Mevrouw van de catering legt de eis neer dat er excuus gemaakt word of er word een aanklacht ingedient. Als die aanklacht ingedient zou worden wou de politie de hele bus oppakken. Dus ik loop met een kameraad richting tankstation begint die chauffeur ons weer uit te dagen, nu echter waar de wouten bijstaan. Wij lopen doodleuk door alsof er niks is, maken ons excuus binnen (terwijl ik alleen fokking naar ontbijt vroeg!) en het is goed voor haar. Wij moeten echter onze gegevens kenbaar maken aan de politie, volgens hun alleen om geregistreerd te staan.

Onderweg terug naar de bus blijkt dat die vrachtwagenchauffeur mag doorrijden en dat ze iemand uit onze bus willen oppakken (die op dat moment volledig klemgezet staat). Na wat woorden over en weer word er toch niemand opgepakt. Beetje compleet belachelijk om iemand die met een hamer staat te zwaaien vrijuit te laten gaan en de voetbalsupporter maar weer te pakken. Maar dat zijn we intussen wel gewend...

Op het moment dat we echter weer rijden begint er in de bus iemand tegen mij zijn 'kickse' verhalen te vertellen van op het tankstation, hoe hij die vrouw van de catering een deur vol in d'r gezicht geklapt heeft. Maar toen wij terug liepen voor ons 'excuus' te maken zat hij achter in de bus 7 kleuren stront te schijten. En wie was er in Kerkrade vliegensvlug vandoor bij terugkomst? Juist degene die dat vrouwke de deur in het gezicht klapte. Maar voor zo iemand moet ik mijn gegevens dus afgeven? Dacht het niet!
Samenvatting?
Je bent weer eens met de foute mensen op een verkeerde plek geweest i.p.v. gewoon te genieten van een partijtje voetbal?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_45997936
Weet er iemand hier iets over Ajax/Den Haag/Feyenoord 'supporters' die zaterdag in Spakenburg de boel kort en klein hebben geslagen?

Helemaal zeker was het niet van welke club ze kwamen maar Ajax werd als meest genoemd. Ook door mensen van Quick Boys.

[ Bericht 33% gewijzigd door F1Bas op 05-02-2007 04:21:06 ]
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  maandag 5 februari 2007 @ 04:54:04 #14
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45997979
quote:
Op maandag 5 februari 2007 00:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Groep van ajax klappen gehad van Den Haag op Leiden CS?
Klopt, ong.30 hagenezen tegen ong.7 Ajacieden, waarvan er zeker 4 voor het voetbal komen.
Maar dat is niet laf, omdat het alleen laf is als Ajax het doet.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  maandag 5 februari 2007 @ 05:03:13 #15
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_45997983
overdreven me op het plein voor dewedstijd idd ging nergens over
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_45998272
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_45998299
quote:
Op zondag 4 februari 2007 23:23 schreef MaxPower het volgende:
Bij studio voetbal weer goedkoop scoren met de beelden van Catania. Oh oh oh wat is het allemaal verschrikkelijk, maar stiekem geilen we er wel op om de beelden uit te zenden.
Bijna alle beelden waren van andere incidenten, o.a. de Romeinse derby, van jaren geleden.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  maandag 5 februari 2007 @ 08:34:47 #18
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_45998682
Bij dat programma van Talpa haalde men er ook meteen AS Roma en Lazio bij, zonder ergens vanaf te weten.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_45998698
quote:
Op maandag 5 februari 2007 07:41 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Bijna alle beelden waren van andere incidenten, o.a. de Romeinse derby, van jaren geleden.
Kan je nagaan, wat is de journalistieke waarde daar dan van...?
  maandag 5 februari 2007 @ 09:00:26 #20
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_45998967
quote:
Ajax spreekt schande over spandoek
Geschreven door Pieter Ooms op maandag, 5 februari om 08:55

Tijdens het duel tussen Ajax - Feyenoord (4-1) werd gisterenmiddag een spandoek uitgerold met de titel ‘Bloody Sunday’. Stewards namen het direct in beslag en inmiddels heeft de Ajax-directie laten weten gepaste stappen te ondernemen.

Op het doek stond een beschildering van enkele Rotterdamse gebouwen, met daarboven een bommenwerper. Financieel directeur Jeroen Slop reageerde met afschuw namens Ajax op het spandoek. “Schandalig en smakeloos.”

“Uiteraard keuren wij dit soort acties krachtig af. Toen het spandoek werd uitgerold, hebben onze stewards ingegrepen. Het doek is in beslag genomen. Mensen die dit doen, hebben geen idee welk leed het bombardement heeft veroorzaakt. Als we de makers achterhalen, pakken we ze aan,” verklaart hij tegenover AD Sportwereld.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 5 februari 2007 @ 09:20:30 #21
139407 jorienvdherik
pi_45999227
quote:
Op maandag 5 februari 2007 00:26 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Dit is de 1e trein neem ik aan? was ik niet...en vind ik het ook niet gek als ik het zo bekijk
Was de 1e trein ja
  maandag 5 februari 2007 @ 09:23:57 #22
139407 jorienvdherik
pi_45999275
quote:
Op maandag 5 februari 2007 09:00 schreef M0NTANA het volgende:

[..]
Ze hebben het niet direct ingenomen !
  maandag 5 februari 2007 @ 09:28:04 #23
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_45999335
Je moet niet zo janken, pannekoek.

Dit hoort er gewoon bij, als het van jullie zou zijn gekomen, vond je het geweldig!
pi_45999363
quote:
Politie misbruikt Ajax-feyenoord voor eigen “promofilmpje”
Datum: 4 februari 2007 Laatst gewijzigd: 4 februari 2007 23:44

Het werd waarschijnlijk hoog tijd, dat de gemeentepolitie Amsterdam iets moest doen aan hun eigen imago. Zo hebben ze het actualiteitenprogramma Netwerk toestemming gegeven om een dagje Ajax-feyenoord mee te lopen en te filmen.

Het eerste wat vandaag opviel was de grote hoeveelheid busjes van de Koninklijke Marechaussee langs het pad tussen metrostation Strandvliet en het trainingsveld. Mannen (en vrouwen) in een ME-pak gehesen stonden als welkomscommitee langs beide kanten van de weg. Sommige hadden nog wat ongemakkelijk hun blauwe baret op hun hoofd. De eerste vraag die opkwam was; Marechaussee in een ME-pak bij een voetbalwedstrijd ?

Op het plein voor ingang Noord, het bekende ritueel. Supporters die wachten op de komst van de treinen. Een moment waar een politieman waarschijnlijk ook reikhalzend naar uitkijkt. Zeker op een dag als vandaag, waar een camerateam van Netwerk druk bezig is stelling te nemen achter de linies van de Mobiele Eenheid. Als politieman weet je dat je vandaag wel eens gefilmd zou kunnen worden, dus heb je je mooiste pak aangetrokken. Stiekem denk je in je achterhoofd aan die draaiende camera die een ‘actiemoment’ van jou vastlegt.

De regisseur van Netwerk zet de laatste (politie)mensen nog even op hun plaats en dan is het wachten op de treinen. Wachten kan uren soms dagen lijken, de politie te paard wordt al zenuwachtig. Ook de honden worden schor van het blaffen. De eerste trein komt aan; wat over en weer geroep en dat was het. “Zijn dit de beelden waar Netwerk op zit te wachten”, moet menig politieman gedacht hebben.

Maar het is nog niet gedaan. De tweede trein komt binnenrijden. Het camerateam van Netwerk staat weer in de aanslag. En weer het bekende ritueel; over en weer wat roepen. De cameraploeg moet tot dit moment niet veel bruikbaar beeldmateriaal hebben gehad. Zo moet de politie op dat moment ook hebben gedacht, dus drijven ze de menigte wat op. Dit is het moment dat een filmmaker weet, dat er wel eens iets zou kunnen gebeuren.

Er wordt één blikje naar de ME gegooid en………....................SHOWTIME !

De AFCA Supportersclub doet er misschien gekscherend over, maar maakt zich grote zorgen over de beïnvloeding van het handelen van de politie bij aanwezigheid van dergelijke cameraploegen. Ajax en de supportersverenigingen hebben géén medewerking verleend aan het programma van Netwerk. De gemeentepolitie Amsterdam doet dat wel. Hoe objectief wordt een documentaire dan ?

Wij zullen de gemeentepolitie om opheldering vragen en indien nodig (eventueel samen met de Supportersvereniging Ajax) een klacht indienen bij korpsleiding en burgemeester Cohen.
  maandag 5 februari 2007 @ 09:56:29 #25
139407 jorienvdherik
pi_45999824
quote:
Op maandag 5 februari 2007 09:29 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Donderdag in netwerk ?
pi_46001344
quote:
Op maandag 5 februari 2007 05:03 schreef Sethje het volgende:
overdreven me op het plein voor dewedstijd idd ging nergens over
Zoveel is er ook niet gebeurd. Wordt allemaal erg overdreven.

Actie van hagenezen tegen Ajacieden heb ik niets van gehoord.
pi_46001527
quote:
Op maandag 5 februari 2007 09:28 schreef M0NTANA het volgende:
Je moet niet zo janken, pannekoek.

Dit hoort er gewoon bij, als het van jullie zou zijn gekomen, vond je het geweldig!
Ach tja hoort er gewoon bij. Maar beter hadden jullie je creatief bezig gehouden met jullie eigen Bloody Sunday.
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_46001556
quote:
Op maandag 5 februari 2007 09:00 schreef M0NTANA het volgende:

[..]
"we zijn geen koorknapenvereniging"
  maandag 5 februari 2007 @ 11:54:56 #29
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_46002546
quote:
Op maandag 5 februari 2007 11:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:

Actie van hagenezen tegen Ajacieden heb ik niets van gehoord.
Van een Hagenees hoorde ik dat het dertig tegen dertig was, maar die had het ook alleen maar horen zeggen.
  maandag 5 februari 2007 @ 12:06:09 #30
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_46002878
quote:
Op maandag 5 februari 2007 04:54 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Klopt, ong.30 hagenezen tegen ong.7 Ajacieden, waarvan er zeker 4 voor het voetbal komen.
Maar dat is niet laf, omdat het alleen laf is als Ajax het doet.
Is zeker niet laf, ADO heeft alleen de rekening op die manier vereffend.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_46002913
quote:
Op maandag 5 februari 2007 12:06 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Dan blijft het natuurlijk laf he pannenkoek
  maandag 5 februari 2007 @ 12:15:31 #32
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_46003106
quote:
Op maandag 5 februari 2007 12:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Dan blijft het natuurlijk laf he pannenkoek
* DarkShine mompelt iets over Amsterdam CS en Volendam-ADO paar jaar geleden...
Planning:
-
pi_46003130
quote:
Op maandag 5 februari 2007 12:15 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Mompelt iets over Amsterdam CS en Volendam-ADO paar jaar geleden...
Dan blijft het natuurlijk nog wel laf. Hierbij wil ik natuurlijk niet alle acties van Ajax supporters goed praten, maar laf is laf.
pi_46003618
Dus nu wordt ook al het leger ingezet tegen hooligans, gaat lekker.

Over 2 jaar ook maar de treincombi in veewagons?
jeweetz
pi_46008588
quote:
Op maandag 5 februari 2007 02:52 schreef DarkShine het volgende:

[..]

<verhaal>
sjonge jonge altijd zeik met die WSU
pi_46009552
Wie eet er dan ook uit de muur...
  maandag 5 februari 2007 @ 15:56:16 #37
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_46009631
Komt er iig op neer dat alle zeik veroorzaakt word door gastjes met een grote bek en verder nix.
Planning:
-
pi_46009764
quote:
Op maandag 5 februari 2007 09:29 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Paar jaar geleden waren ze ook aan het filmen voor een programma toen ze zoveel geweld gebruikten tegen Feyenoorsupporters.
pi_46009969
quote:
Op maandag 5 februari 2007 15:56 schreef DarkShine het volgende:
Komt er iig op neer dat alle zeik veroorzaakt word door gastjes met een grote bek en verder nix.
Tja, alle agressie uit het voetbal bannen is zoiets als de Eiffeltoren beklimmen met de elastiekjes..
  maandag 5 februari 2007 @ 16:23:08 #40
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_46010537
hopelijk laat netwerk zien ( ) hoe lomp die arrestatieteams in burger op gewone mensen inhakken. Dat zijn echt wereldvreemde figuren die zich alles denken te kunnen veroorloven.

Maat van me gaf mijn seizoenskaart door het hek aan mij (nouja laten we t daar op houden ). Stonden er wat stillen achter. Ik naar binnen word er uitgepikt. Meteen een houding alsof ze van de Gestapo zijn die iemand op iets heel bijzonders betrapt hebben . Nou checken of ik geen SV heb etc en wat ik word compleet gestript. Niks te vinden en een waterdicht verhaaltje over kaartjes halen voor Bremen uit. Is die vriend van me z'n ID vergeten. Word hij daarom het stadion uitgezet. Hoe zielig is dat + scc inleveren etc. Echt zielige mongooltjes zijn het.

Ik poep zo op ze

[ Bericht 5% gewijzigd door PLAE@ op 05-02-2007 16:38:28 ]
pi_46010736
Mij ma wordt bij Roda altijd gefouilleerd, terwijl mn pa's tronie altijd gedoogd wordt. Ik snap wel dat dat agressie uitlokt..
pi_46011286
quote:
Op maandag 5 februari 2007 16:23 schreef PLAE@ het volgende:
hopelijk laat netwerk zien ( ) hoe lomp die arrestatieteams in burger op gewone mensen inhakken. Dat zijn echt wereldvreemde figuren die zich alles denken te kunnen veroorloven.

Maat van me gaf mijn seizoenskaart door het hek aan mij (nouja laten we t daar op houden ). Stonden er wat stillen achter. Ik naar binnen word er uitgepikt. Meteen een houding alsof ze van de Gestapo zijn die iemand op iets heel bijzonders betrapt hebben . Nou checken of ik geen SV heb etc en wat ik word compleet gestript. Niks te vinden en een waterdicht verhaaltje over kaartjes halen voor Bremen uit. Is die vriend van me z'n ID vergeten. Word hij daarom het stadion uitgezet. Hoe zielig is dat + scc inleveren etc. Echt zielige mongooltjes zijn het.

Ik poep zo op ze
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Stadion uitgezet zo triest

Ze stonden zeker alleen bij Noord, bij Zuid was niks te vinden van de politie
  maandag 5 februari 2007 @ 16:47:14 #43
139407 jorienvdherik
pi_46011380
quote:
Op maandag 5 februari 2007 16:44 schreef Jasza het volgende:

[..]

Stadion uitgezet zo triest

Ze stonden zeker alleen bij Noord, bij Zuid was niks te vinden van de politie
regels zijn regels
  maandag 5 februari 2007 @ 17:01:26 #44
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_46011919
quote:
Op maandag 5 februari 2007 11:54 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Van een Hagenees hoorde ik dat het dertig tegen dertig was, maar die had het ook alleen maar horen zeggen.
Tuurlijk zeggen die hagenzen dat, maar het klopt niet.
@Jasza, ik hoor ook soms van die verhalen van iemand op noord dat ie vaak gezeur heb met de politie bij de ingang.En bij Zuid heb je daar nooit last van.
LUHG
pi_46012083
quote:
Op maandag 5 februari 2007 16:23 schreef PLAE@ het volgende:
Is die vriend van me z'n ID vergeten. Word hij daarom het stadion uitgezet. Hoe zielig is dat + scc inleveren etc. Echt zielige mongooltjes zijn het.
ik had m'n idee ook niet bij me(week eerder beurs verloren en alles was nog in de maak) met ajax-roda vorig seizoen voor de beker, werd iedereen opgepakt en vrijgelaten maar ik moest tot 12 uur de dag erna zitten. Heb daar overigens NOOIT een boete voor gehad
Maar geloof dat je zelfs een stadionverbod van paar maanden kan krijgen als je geen id bij je hebt
  maandag 5 februari 2007 @ 17:07:43 #46
139407 jorienvdherik
pi_46012157
quote:
Op maandag 5 februari 2007 17:05 schreef planethugo het volgende:

[..]

ik had m'n idee ook niet bij me(week eerder beurs verloren en alles was nog in de maak) met ajax-roda vorig seizoen voor de beker, werd iedereen opgepakt en vrijgelaten maar ik moest tot 12 uur de dag erna zitten. Heb daar overigens NOOIT een boete voor gehad
Maar geloof dat je zelfs een stadionverbod van paar maanden kan krijgen als je geen id bij je hebt
Klopt, 3 maanden
pi_46012184
Gaat toch nergens meer over zeg
  maandag 5 februari 2007 @ 17:18:09 #48
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_46012514
Naar aanleiding van dat doekje
quote:
aatregelen naar aanleiding van spandoek

Amsterdam, 05 feb 2007
Ajax spreekt zijn afschuw uit over het kwetsende spandoek dat gisteren op het tribunevak 410 werd uitgerold tijdens de wedstrijd Ajax - kakkerlakken.

Spandoeken van dien aard stroken niet met de onderlinge afspraken tussen de clubs om alleen spandoeken te tonen die de eigen club positief ondersteunen. Het doek is door stewards in beslag genomen. Naar aanleiding van dit incident heeft de club besloten dat vak 410 tot en met de laatste wedstrijd, UEFA Cup en KNVB Beker incluis, is uitgesloten van georganiseerde sfeeracties.

Bij het opleggen van deze maatregel is in acht genomen dat leden van vak 410 in korte tijd betrokken zijn geweest bij het schenden van meerdere afspraken, te weten:
* het betreden van het trainingsveld zaterdag jl. tijdens de training van Ajax 1
* het afsteken van illegaal vuurwerk (c.q. rookpot) aan het begin van het duel Ajax - kakkerlakken
* het tonen van het kwetsende spandoek
* het na afloop van de wedstrijd trachten op te trekken richting het vak met uitsupporters

Ajax bekijkt tevens of er via beelden individuele daders geïdentificeerd kunnen worden, zodat hen nog een extra passende straf opgelegd kan worden. Hierbij moet gedacht worden aan een stadionverbod.

Daarnaast zal Ajax de door de politie aangehouden personen die voorafgaand aan de wedstrijd rondom het stadion bij ongeregeldheden met de politie betrokken waren, een stadionverbod opleggen.
Als men het in R'dam net zo speelde zouden ze daar de komende 10 jaar geena cties meer mogen houden.
pi_46012593
Dat er in Nederland ook eens doden vallen en er niet gepost wordt over knikkers en schoolreisjes
  maandag 5 februari 2007 @ 17:53:20 #50
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_46013665
quote:
Op maandag 5 februari 2007 12:06 schreef DarkShine het volgende:

[..]

onzin er is geen enkele hagenees in leiden geweest en knokpartijen met joden hebben zich al helemaal niet voorgedaan, zeker weer een gerucht dat verspreid is via een of ander gastenboek op internet ;-)

die vechtpartij op amsterdam cs rond volendam - den haag waarbij 7 onschuldige jongetjes van dh door een grote groep joden in elkaar zijn geslagen heeft destijds WEL echt plaatsgevonden.

gek, kan eigenlijk alleen maar laffe daden van ajax supporters herinneren: carlos picornie in de steek laten en dood laten gaan, aanval amsterdam cs, aanval supportershome dh.....tekent wel weer hun mentaliteit.....gadverdamme.
  maandag 5 februari 2007 @ 17:55:16 #51
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_46013722
quote:
Op maandag 5 februari 2007 17:53 schreef Backdoorman het volgende:

[..]

onzin er is geen enkele hagenees in leiden geweest en knokpartijen met joden hebben zich al helemaal niet voorgedaan, zeker weer een gerucht dat verspreid is via een of ander gastenboek op internet ;-)

die vechtpartij op amsterdam cs rond volendam - den haag waarbij 7 onschuldige jongetjes van dh door een grote groep joden in elkaar zijn geslagen heeft destijds WEL echt plaatsgevonden.

gek, kan eigenlijk alleen maar laffe daden van ajax supporters herinneren: carlos picornie in de steek laten en dood laten gaan, aanval amsterdam cs, aanval supportershome dh.....tekent wel weer hun mentaliteit.....gadverdamme.
Edit: Laat maar, wie ben jij eigenlijk?
LUHG
pi_46014681
Wat oude foto's die ik nog onlangs vond van FC Utrecht - Den Haag vanuit het uitvak.

En deze:

[14.gif]
pi_46014800
quote:
Op maandag 5 februari 2007 18:30 schreef Chen het volgende:
Wat oude foto's die ik nog onlangs vond van FC Utrecht - Den Haag vanuit het uitvak.

[afbeelding]
[afbeelding]

En deze:

[afbeelding]
die laatste
pi_46014859
alsof er goeie hooligans zijn, Backdoorman... van welke club ze ook zijn. Ze hebben allemaal kortsluiting in hun kop. Dát John de Mol daar maar een realitysoap van maakt: een Feyenoord, Utrecht, Ado en Ajax fan hooligan in één huis, wie het laatste overblijft heeft gewonnen. Zal een kort programma worden vrees ik...
pi_46014904
quote:
Op maandag 5 februari 2007 18:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
alsof er goeie hooligans zijn, Backdoorman... van welke club ze ook zijn. Ze hebben allemaal kortsluiting in hun kop. Dát John de Mol daar maar een realitysoap van maakt: een Feyenoord, Utrecht, Ado en Ajax fan in één huis, wie het laatste overblijft heeft gewonnen. Zal een kort programma worden vrees ik...
Whehe

Maar dat word 3 tegen 1 in het begin
pi_46014931
quote:
Op maandag 5 februari 2007 18:37 schreef Jasza het volgende:

[..]

Whehe

Maar dat word 3 tegen 1 in het begin
Allemaal tegen Ajax he?
pi_46014942
quote:
Op maandag 5 februari 2007 18:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
alsof er goeie hooligans zijn, Backdoorman... van welke club ze ook zijn. Ze hebben allemaal kortsluiting in hun kop. Dát John de Mol daar maar een realitysoap van maakt: een Feyenoord, Utrecht, Ado en Ajax fan hooligan in één huis, wie het laatste overblijft heeft gewonnen. Zal een kort programma worden vrees ik...
Ik denk dat die van ADO wint dan
[14.gif]
pi_46014990
quote:
Op maandag 5 februari 2007 18:38 schreef Chen het volgende:

[..]

Ik denk dat die van ADO wint dan
  maandag 5 februari 2007 @ 18:42:01 #59
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_46015091

pi_46015167
jongens, ik geloof niet dat die cops graag op dit forum met hun kop staan
pi_46015168
.
pi_46015209
quote:
Op maandag 5 februari 2007 18:44 schreef Toffe_Ellende het volgende:

Bladiebla

[ Bericht 12% gewijzigd door Jasza op 05-02-2007 18:51:53 ]
  maandag 5 februari 2007 @ 18:45:15 #63
139407 jorienvdherik
pi_46015220
quote:
Op maandag 5 februari 2007 18:42 schreef PLAE@ het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]
moet je die gast niet helpen, in plaats van foto's te maken
pi_46015221
quote:

[afbeelding]

[afbeelding]
Welke wedstrijd is dat?
[14.gif]
  maandag 5 februari 2007 @ 18:45:47 #65
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_46015231
Nee die gozer die zo moeilijk kijkt op die bovenste foto kwam al naar me toe met z'n vriendjes. Moest de boel wissen

Maar ik heb helaas niet zo'n mooie camera.
pi_46015234
quote:
Op maandag 5 februari 2007 18:45 schreef Chen het volgende:

[..]

Welke wedstrijd is dat?
Gister.
pi_46015254
Kut stillen
pi_46015258
quote:
Op maandag 5 februari 2007 18:45 schreef Chen het volgende:

[..]

Welke wedstrijd is dat?
Aan t stadion te zien is t de Arena en na alle actualiteit is het waarschijnlijk Ajax-Feyenoord.
pi_46015320
quote:
Op maandag 5 februari 2007 18:45 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

moet je die gast niet helpen, in plaats van foto's te maken
Nee dat snap ik ook niet helemaal, net als bij die foto van die gast in zn been word gepakt door een hond... Cameraman staat er bovenop??
  maandag 5 februari 2007 @ 18:50:15 #70
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_46015377
Moet de pers of meisjes die jongens gaan helpen?
pi_46016764
quote:
Mooi, als ze dat wel graag hadden was het namelijk niet leuk om te plaatsen.
pi_46016920
quote:
Op maandag 5 februari 2007 18:50 schreef PLAE@ het volgende:

Moet de pers of meisjes die jongens gaan helpen?
Weet ik veel dat afamersfoort meisje of pers zijn.. joh..
  maandag 5 februari 2007 @ 19:33:46 #73
67174 Dos37
Come on Twente
pi_46016973
quote:

[afbeelding]

[afbeelding]
ok van die undercover politie vatjes
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  maandag 5 februari 2007 @ 19:33:49 #74
139407 jorienvdherik
pi_46016974
quote:
Op maandag 5 februari 2007 19:32 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

hoeren zijn het
  maandag 5 februari 2007 @ 19:35:21 #75
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_46017025

Ik ben eigenlijk altijd te lui om mijn telefoon te pakken, dus heb normaal nooit foto's.
pi_46017036
quote:
Op maandag 5 februari 2007 19:28 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Mooi, als ze dat wel graag hadden was het namelijk niet leuk om te plaatsen.
Als ik het goed begrijp is het leuk zo dat iemand met nog meer kortsluiting in het hoofd dan de gemiddelde bezoeker van dit topic, een van die cops gaat op zoeken en in elkaar slaan? Ja, dat is wel lollig eigenlijk.
  maandag 5 februari 2007 @ 19:36:51 #77
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_46017074
De meeste stillen hebben doorgaans meer kortsluiting in hun kop dan degene die ze oppakken.
pi_46017083
quote:
Op maandag 5 februari 2007 19:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Als ik het goed begrijp is het leuk zo dat iemand met nog meer kortsluiting in het hoofd dan de gemiddelde bezoeker van dit topic, een van die cops gaat op zoeken en in elkaar slaan? Ja, dat is wel lollig eigenlijk.
Misschien wel een vuurwerkbom in zn politiewagen. Kunnen we meteen een weekendje vrij nemen.
pi_46017124
quote:
Op maandag 5 februari 2007 19:37 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Misschien wel een vuurwerkbom in zn politiewagen. Kunnen we meteen een weekendje vrij nemen.
Omdat er een wedstrijd zonder publiek worden gespeeld? Lijkt me idd de bedoeling.
quote:
Op maandag 5 februari 2007 19:36 schreef M0NTANA het volgende:
De meeste stillen hebben doorgaans meer kortsluiting in hun kop dan degene die ze oppakken.
Nee hoor, die kicken gewoon op macht en hun knuppel. Dat is de reden waarom veel van die knakkers bij de cops gaan. Dát kan ik nog wel begrijpen...
  maandag 5 februari 2007 @ 19:39:51 #80
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_46017170
Daar worden ze nou eenmaal op geselecteerd. Commando's zijn ook geen super intelligente personen. Ze hebben toch een bepaalde kortsluiting waardoor ze blindelings bevelen opvolgen.
pi_46017239
quote:
Op maandag 5 februari 2007 19:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Als ik het goed begrijp is het leuk zo dat iemand met nog meer kortsluiting in het hoofd dan de gemiddelde bezoeker van dit topic, een van die cops gaat op zoeken en in elkaar slaan?
In de meest ideale situatie, ja. Maar zo'n feest zal het wel niet worden
  maandag 5 februari 2007 @ 19:41:25 #82
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_46017243
quote:
Op maandag 5 februari 2007 19:32 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

had t over mijn foto's.
pi_46017310
quote:
Op maandag 5 februari 2007 19:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Omdat er een wedstrijd zonder publiek worden gespeeld? Lijkt me idd de bedoeling.
Italie enzo
pi_46017322
quote:
Op maandag 5 februari 2007 19:41 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

had t over mijn foto's.
Ja en ik over die hond.
pi_46017351
Zijn daar eigenlijk nog mooie beelden van? van Sicilie?
  maandag 5 februari 2007 @ 19:45:07 #86
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_46017399
quote:
Moet je maar geen smeris worden. Die gasten die je daar zo stoer ziet lopen genieten van hun baan en gaan het liefst op de vuist met hooligans/ of supporters (of vrouwen, of kinderen). Zijn een beetje de hoolies van de politie. Dan hoort dat er bij... jammer maar helaas.

Eind jaren 90 kreeg er een een flinke klap voor z'n harses met een steigerpijp bij station Bijlmer. Risico van het vak. Die jongens zijn zelf ook echt geen lieverdjes.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_46017512
Misschien zit Sjimz er nog bij?
  maandag 5 februari 2007 @ 19:49:53 #88
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_46017595
quote:
Op maandag 5 februari 2007 19:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Zijn daar eigenlijk nog mooie beelden van? van Sicilie?
Heb er op TV wat van gezien. Behoorlijke teringbende.

Ze denken nou trouwens dat de maffia er wel het een en ander mee te maken heeft. Die agent blijkt wel heel doelgericht te zijn gepakt. Gewoon koelbloedige moord dus ipv een slachtoffer in de hitte van de strijd, zoals het in beginsel een beetje naar buiten kwam.

Hij was ook bekend als een agent die erg actief was op het gebied van acties gericht tegen de maffia.

Maar ja, eilandvolk, maffia, etc. Ik zou lekker in een boekwinkel gaan werken als ik daar woonde.

En laten we eerlijk wezen, iedereen geilt de laatste 2, 3 jaar erg op de rellen in Italie, maar dat houdt vandaag of morgen echt op. Er zijn grenzen en die kun je niet blijven overschreiden. Nou zijn die Italiaanse agenten een behoorlijk stel jan doedels (althans, voor zover ik ze persoonlijk heb meegemaakt)... maar zélfs in Italie zal men er op een gegeven moment echt tegen op moeten treden.
pi_46017675
quote:
Op maandag 5 februari 2007 19:45 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Moet je maar geen smeris worden. Die gasten die je daar zo stoer ziet lopen genieten van hun baan en gaan het liefst op de vuist met hooligans/ of supporters (of vrouwen, of kinderen). Zijn een beetje de hoolies van de politie. Dan hoort dat er bij... jammer maar helaas.

Eind jaren 90 kreeg er een een flinke klap voor z'n harses met een steigerpijp bij station Bijlmer. Risico van het vak. Die jongens zijn zelf ook echt geen lieverdjes.
Jij vindt het normaal als iemand een steigerpijp tegen zijn bakkes krijgt? Ik geloof niet dat in zijn functieomschrijving staat moet in staat zijn om klappen met steigerpijpen te incasseren. Ik zie ze trouwens niet lachen op de foto's, dus ik weet niet of ze zich zo amuseren. Misschien als een paar hooligans in hun broek schijten van de angst. Lijkt me ook wel lachen...
  maandag 5 februari 2007 @ 19:52:53 #90
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_46017700
En wekelijks je winst afgeven aan de Don die net op dat moment de baas speelt in jouw wijkie
  maandag 5 februari 2007 @ 19:53:08 #91
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_46017706
quote:
Op maandag 5 februari 2007 19:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Jij vindt het normaal als iemand een steigerpijp tegen zijn bakkes krijgt? Ik geloof niet dat in zijn functieomschrijving staat moet in staat zijn om klappen met steigerpijpen te incasseren.

Nee hoor. Maar aangezien ik wel weet hoe die gasten zijn kan ik er ook niet heel erg rouwig om zijn.

Zolang ie het na kan vertellen lig ik er niet wakker van.
quote:
Ik zie ze trouwens niet lachen op de foto's, dus ik weet niet of ze zich zo amuseren. Misschien als een paar hooligans in hun broek schijten van de angst. Lijkt me ook wel lachen...
Welke hooligans? Je weet echt niet waar je over praat, dus laat het lekker rusten.
pi_46019058
quote:
Op maandag 5 februari 2007 19:53 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]
Nee hoor. Maar aangezien ik wel weet hoe die gasten zijn kan ik er ook niet heel erg rouwig om zijn.

Zolang ie het na kan vertellen lig ik er niet wakker van.
[..]

Welke hooligans? Je weet echt niet waar je over praat, dus laat het lekker rusten.
precies, die gasten kicken erop als ze eindelijk weereens actief iemand mogen pakken. Ze mogen doen wat ze willen en niemand die ze aan kan/mag pakken. Hebben ze meestal ook nog een grote bek terwijl er helemaal niks aan de hand is, wat natuurlijk weer een hoop reacties oplevert van gasten die zich laten provoceren en tja... dan zijn ze waar ze willen.
  maandag 5 februari 2007 @ 20:56:18 #93
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_46020348
Dus de Hoempapa Hooligans mogen geen sfeeracties meer houden vanwege 1 lullig spandoekje!?
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_46020439
quote:
Op maandag 5 februari 2007 20:25 schreef planethugo het volgende:

[..]

precies, die gasten kicken erop als ze eindelijk weereens actief iemand mogen pakken. Ze mogen doen wat ze willen en niemand die ze aan kan/mag pakken. Hebben ze meestal ook nog een grote bek terwijl er helemaal niks aan de hand is, wat natuurlijk weer een hoop reacties oplevert van gasten die zich laten provoceren en tja... dan zijn ze waar ze willen.
Het grappige is dat het voor precies andersom ook zo is. Beetje kip en ei.
pi_46020447
quote:
Op maandag 5 februari 2007 20:56 schreef FrankyMcG het volgende:
Dus de Hoempapa Hooligans mogen geen sfeeracties meer houden vanwege 1 lullig spandoekje!?
Hoempahoempahoempapa!
pi_46020538
quote:
Op maandag 5 februari 2007 19:49 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Heb er op TV wat van gezien. Behoorlijke teringbende.

Ze denken nou trouwens dat de maffia er wel het een en ander mee te maken heeft. Die agent blijkt wel heel doelgericht te zijn gepakt. Gewoon koelbloedige moord dus ipv een slachtoffer in de hitte van de strijd, zoals het in beginsel een beetje naar buiten kwam.
Hij is toch geraakt door een steen op z'n lever?
  maandag 5 februari 2007 @ 21:02:34 #97
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_46020578
quote:
Op maandag 5 februari 2007 20:58 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoempahoempahoempapa!
Laat me, het was het hoogtepunt van de middag voor ons!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  maandag 5 februari 2007 @ 21:03:06 #98
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_46020597
quote:
Op maandag 5 februari 2007 21:02 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Nog nooit eerder gehoord?
LUHG
pi_46020598
quote:
Op maandag 5 februari 2007 19:52 schreef PLAE@ het volgende:

En wekelijks je winst afgeven aan de Don die net op dat moment de baas speelt in jouw wijkie
Beter dat dan dat je hoofd eraf wordt geschoten
  maandag 5 februari 2007 @ 21:03:54 #100
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_46020620
quote:
Op maandag 5 februari 2007 21:03 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Heb Sjakie en de Chocoladefabriek al lang niet meer gekeken.
pi_46020626
quote:
Op maandag 5 februari 2007 21:02 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Jullie vroegen er ook nog om
  maandag 5 februari 2007 @ 21:04:39 #102
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_46020656
quote:
Op maandag 5 februari 2007 21:03 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

LUHG
  maandag 5 februari 2007 @ 21:05:22 #103
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_46020686
quote:
Op maandag 5 februari 2007 21:03 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Stamt al uit de tijd van met de tram over de middenweg toch?

Al met al rustig weekend eigenlijk.
pi_46020716
quote:
Op maandag 5 februari 2007 21:03 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Oempa Loempa
  maandag 5 februari 2007 @ 21:06:23 #105
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_46020726
quote:
Op maandag 5 februari 2007 21:03 schreef Max-Westerman het volgende:
Jullie vroegen er ook nog om
De boefjes, dat Hoempahoempahoempapa was ook zwáár provocerend! Alleen daarom zouden ze die vier tieners een sv moeten geven!
  maandag 5 februari 2007 @ 21:09:15 #106
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_46020832
quote:
Op maandag 5 februari 2007 21:05 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Stamt al uit de tijd van met de tram over de middenweg toch?

Al met al rustig weekend eigenlijk.
Ja is al heel oud, mn pa deed het in zijn tijd ook al
Toen sex op de wasmachine nog vies was
LUHG
  maandag 5 februari 2007 @ 21:10:02 #107
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_46020861
quote:
Op maandag 5 februari 2007 21:06 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

De boefjes, dat Hoempahoempahoempapa was ook zwáár provocerend! Alleen daarom zouden ze die vier tieners een sv moeten geven!
hehe die mail is van jou. Ik lach je vierkant uit
  maandag 5 februari 2007 @ 21:11:13 #108
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_46020903
quote:
Op maandag 5 februari 2007 21:10 schreef PLAE@ het volgende:
hehe die mail is van jou. Ik lach je vierkant uit
Waar de neuk heb je het over?
  maandag 5 februari 2007 @ 21:11:36 #109
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_46020917
Zou ik ook zeggen ja. Let's go back on-topic.
  maandag 5 februari 2007 @ 21:12:14 #110
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_46020947
quote:
Op maandag 5 februari 2007 21:11 schreef PLAE@ het volgende:
Zou ik ook zeggen ja. Let's go back on-topic.
Nee vertel! Je maakt me nieuwsgierig....
pi_46021384
quote:
Politie houdt Ajax-supporters nog vast

AMSTERDAM (ANP) - De politie houdt nog achttien Ajax-fans vast die zondag bij de voetbalwedstrijd Ajax-Feyenoord zijn aangehouden. In totaal arresteerde ze negentien supporters, bleek maandag uit de laatste berichten.

De politie houdt nog achttien Ajax-fans vast die zondag bij de voetbalwedstrijd Ajax-Feyenoord zijn aangehouden. In totaal arresteerde ze negentien supporters. ANP Photo

Eerder deed de politie melding van dertien aanhoudingen.
De Ajacieden zitten vast op verdenking van openlijke geweldpleging. Voorafgaand aan de wedstrijd greep de politie elf personen in de kraag toen die met vuurwerk en andere voorwerpen Feyenoord-supporters en agenten bekogelden.
Drie dienders raakten lichtgewond. In het stadion sloeg de politie een Ajax-fan in de boeien toen die een fakkel afstak. Na afloop moesten nog eens zeven mensen mee naar het bureau.
Bron : De gelderlander.
  maandag 5 februari 2007 @ 21:47:58 #112
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_46022306
voora die kerel met die fakkel keihard aanpakken.

wat een land... om te janken af en toe.
pi_46022416
quote:
Op maandag 5 februari 2007 21:47 schreef Pappie_Culo het volgende:
voora die kerel met die fakkel keihard aanpakken.

wat een land... om te janken af en toe.
18 maanden stadionverbod voor hem
pi_46024365
Voetbalwet komt eraan.
pi_46024547
Wat lopen ze te stoken bij Voetbal Insite.

Beelden van de 'rellen' .
  maandag 5 februari 2007 @ 22:43:40 #116
139407 jorienvdherik
pi_46024697
net vandaag kijk ik weer niet
  maandag 5 februari 2007 @ 22:44:00 #117
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_46024712
Waar slaat het allemaal op? Er gebeurde niets meer en niets minder dan normaal, alleen normaal houdt de ME zich rustig en laten zie niet ineens al die kutbeesten los.
pi_46024747
Derksen is zo drama, als 010 dat doet zegt hij er werkelijk niks van.
pi_46024787
quote:
Op maandag 5 februari 2007 22:44 schreef M0NTANA het volgende:
Waar slaat het allemaal op? Er gebeurde niets meer en niets minder dan normaal, alleen normaal houdt de ME zich rustig en laten zie niet ineens al die kutbeesten los.
Er zijn cameraploegen aanwezig, er is een spandoekje - iedereen in rep en roer over Italie.. Boehoe.

Wat een gezeik .
  maandag 5 februari 2007 @ 22:46:22 #120
139407 jorienvdherik
pi_46024805
Herhaling zometeen maar eens bekijken dan
pi_46024840
Jorien gaat zich weer rukken op de beelden hoor.
  maandag 5 februari 2007 @ 22:47:52 #122
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_46024876
Waar stond die camera eigenlijk? Want ik hoef eigenlijk niet frontaal in beeld, donderdag.
pi_46024905
quote:
Op maandag 5 februari 2007 22:47 schreef M0NTANA het volgende:
Waar stond die camera eigenlijk? Want ik hoef eigenlijk niet frontaal in beeld, donderdag.
Bij de hoek van het trainingsveld.
  maandag 5 februari 2007 @ 22:49:52 #124
139407 jorienvdherik
pi_46024956
quote:
Op maandag 5 februari 2007 22:47 schreef Jasza het volgende:
Jorien gaat zich weer rukken op de beelden hoor.
*fap fap fap*
pi_46025005
quote:
Op maandag 5 februari 2007 22:47 schreef M0NTANA het volgende:
Groot gedeelte van de mensen staat er wel op iig.
  maandag 5 februari 2007 @ 22:52:25 #126
139407 jorienvdherik
pi_46025055
quote:
Op maandag 5 februari 2007 22:51 schreef Jasza het volgende:

[..]

Groot gedeelte van de mensen staat er wel op iig.
Gaan leuke beelden opleveren
pi_46025795
quote:
Op maandag 5 februari 2007 23:09 schreef TerroRobbie het volgende:
"Rellen"
JD
  maandag 5 februari 2007 @ 23:17:00 #129
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_46026076
Derksen en net Barend ook weer ff.
pi_46026230
nou ja.. het was geen theekransje he
  maandag 5 februari 2007 @ 23:21:21 #131
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_46026236
quote:
Op maandag 5 februari 2007 22:44 schreef Jasza het volgende:
Derksen is zo drama, als 010 dat doet zegt hij er werkelijk niks van.
Hahahahahahahahahaha

Lul geen poep man.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_46026258
quote:
Op maandag 5 februari 2007 23:21 schreef Happel het volgende:

[..]

Hahahahahahahahahaha

Lul geen poep man.
  maandag 5 februari 2007 @ 23:26:10 #133
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_46026424
Iedereen wijst wel weer naar elkaar van als het hier was zeiden ze niks (wordt van beide kanten gezegd) maar das eigenlijk maar slap gelul.

Alleen als ze goedkoop kunnen scoren zeggen ze iets. En gisteren/vandaag was weer zo'n dag waarop iedereen goedkoop kon scoren. De feyenoord - Ajax waarbij die treinen terug moesten kon men ook goedkoop scoren. Werd ook allerlei onzin bij geroepen (dat men onderling op de vuist gingen, foto's van kakkies met als onderschrift dat het Ajacieden zijn etc etc... maar bijvoorbeeld de vele doeken die in de Kuip hangen zegt men nooit wat over, niemand boeit dat, het boeit pas als het langzamerhand overal een beetje aangezwengeld wordt. Geven de praatprogramma's er aandacht aan dan heb je de poppen aan het dansen. Het begon gisteren al door de NOS die ineens aandacht gaf aan een paar arrestaties.

Ze strooien ook met zogenaamde 'feiten' zo zit Derksen weer met droge ogen te beweren dat er daadwerkelijk stenen op de Feyenoordsupporters zijn gegooid en hij loopt 3 gewonde agenten te dramatiseren. 3 Agenten die zelf van hun paard zijn gegleden of door hun hond gebeten nadat ze een zinloze charge deden puur om dat netwerk itempje en om die marrechausee wat training te geven.

Een charge ook tegen niks geen hooligans ofzo. Gewoon wat sensatiezoekers enzo.
pi_46026444
Dat wordt nog wat hier als Netwerk wordt uitgezonden
pi_46026455
quote:
Op maandag 5 februari 2007 23:26 schreef PLAE@ het volgende:

Iedereen wijst wel weer naar elkaar van als het hier was zeiden ze niks (wordt van beide kanten gezegd) maar das eigenlijk maar slap gelul.

Alleen als ze goedkoop kunnen scoren zeggen ze iets. En gisteren/vandaag was weer zo'n dag waarop iedereen goedkoop kon scoren. Ze strooien ook met zogenaamde 'feiten' zo zit Derksen weer met droge ogen te beweren dat er daadwerkelijk stenen op de Feyenoordsupporters zijn gegooid en hij loopt 3 gewonde agenten te dramatiseren. 3 Agenten die zelf van hun paard zijn gegleden of door hun hond gebeten nadat ze een zinloze charge deden puur om dat netwerk itempje en om die marrechausee wat training te geven.
Aghja en Ajax fans mogen wss ook niks zeggen want die mailtjes worden er zo te zien uitgefiltert
pi_46026570
quote:
Op maandag 5 februari 2007 23:26 schreef vitessezuid113 het volgende:
Dat wordt nog wat hier als Netwerk wordt uitgezonden
Als ze de complete beelden zien, dan kan iedereen zien dat er geen flikker aan de hand was.

Gebruik gewoon geen beesten die nergens tegen kunnen en daardoor hun berijders ook compleet opfokken. En wordt wat gezongen, er wordt wat geschreeuwd en er wordt wellicht hier en daar wat gegooid, maar het gat is zeker 30m, er is geen doorkomen aan en niemand is zo debiel om het te gaan proberen met een linie van die randdebielen ertussen met een stok en helm. Waarom moeten zij dan zo nodig wel een charge uit voeren?
  dinsdag 6 februari 2007 @ 00:31:25 #137
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_46028327
derksen had groot gelijk! is altijd gelazer met die ajaksieden. wordt tijd dat de knvb eens een flinke boete uitdeelt. heel nederland kotst op dit soort randfiguren en bij ajax loopt het dit jaar volledig de spuigaten uit. zijn het niet de ordinaire spelers dan zijn het wel de asociale supporters die voor negatieve publiciteit zorgen, walgelijke club, walgelijk bestuur!
pi_46028355
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 00:31 schreef Backdoorman het volgende:
derksen had groot gelijk! is altijd gelazer met die ajaksieden. wordt tijd dat de knvb eens een flinke boete uitdeelt. heel nederland kotst op dit soort randfiguren en bij ajax loopt het dit jaar volledig de spuigaten uit. zijn het niet de ordinaire spelers dan zijn het wel de asociale supporters die voor negatieve publiciteit zorgen, walgelijke club, walgelijk bestuur!
Kneus

Jij bent voor ado toch, gasmaskertje en die spandoeken vergeten?

Daarnaast is er niks gebeurd met de politie en dat spandoek is al tegen opgetreden toch
  dinsdag 6 februari 2007 @ 00:49:48 #139
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_46028698
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 00:32 schreef Jasza het volgende:

[..]

Kneus

Jij bent voor ado toch, gasmaskertje en die spandoeken vergeten?

Daarnaast is er niks gebeurd met de politie en dat spandoek is al tegen opgetreden toch
jij bent toch internet-volger/fan van ajax? dat is toch die club waar de harde kern met 40 man 6 onschuldige pet en sjaal supporters van heeft aangevallen en bestookt met messen en brandbommen om daarna snel weg te vluchten? En waarvan diezelfde harde kern een van hun maten in de steek heeft gelaten toen deze bloedend ter aarde stortte omdat ze ergens in een weiland bij amsterdam aan het vechten waren met rotterdammers?
Kan me trouwens ook nog een incident op CS herinneren waarbij wederom een hele horde amsterdammers zich vergreep aan een klein groepje onschuldige kinderen die via CS naar nota bene Volendam reisden....
Nee je hebt gelijk, echt een keurige club met hele nette stoere normale mensen als supporter

trouwens, zeg eens eerlijk. Hoeveel van jullie heeft een seizoenskaart van Ajax?
En mijn tweede vraag: hoeveel van jullie is wel eens met de buscombi meegeweest naar het Zuiderpark?

hahaha, en dat noemt mij "kneus".....zielepoot.
pi_46028785
Ik heb een seizoenskaart, beetje jammer dat je dat nu als argument gaat gebruiken.

En nee naar het zuiderpark ben ik nog niet geweest, zal dus ook niet zo snel gaan gebeuren door die kutzooi.

Ik zeg niet dat Ajax keurig is, maar je mag ook wel is naar ado-fans zelf kijken voordat je Ajax zo afkraakt hoor. Jullie hebben gelukkig geen mongolen als supporters

En ik noemde je kneus vanwege wat je daar zei, want dat sloeg werkelijk nergens op, het was pure haat

Je wil toch niet serieus zeggen dat ado fans nooit iets lafs hebben gedaan

[ Bericht 17% gewijzigd door Jasza op 06-02-2007 00:59:32 ]
  dinsdag 6 februari 2007 @ 01:17:17 #141
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_46029217
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 00:49 schreef Backdoorman het volgende:

[..]

jij bent toch internet-volger/fan van ajax? dat is toch die club waar de harde kern met 40 man 6 onschuldige pet en sjaal supporters van heeft aangevallen en bestookt met messen en brandbommen om daarna snel weg te vluchten? En waarvan diezelfde harde kern een van hun maten in de steek heeft gelaten toen deze bloedend ter aarde stortte omdat ze ergens in een weiland bij amsterdam aan het vechten waren met rotterdammers?
Kan me trouwens ook nog een incident op CS herinneren waarbij wederom een hele horde amsterdammers zich vergreep aan een klein groepje onschuldige kinderen die via CS naar nota bene Volendam reisden....
Nee je hebt gelijk, echt een keurige club met hele nette stoere normale mensen als supporter

trouwens, zeg eens eerlijk. Hoeveel van jullie heeft een seizoenskaart van Ajax?
En mijn tweede vraag: hoeveel van jullie is wel eens met de buscombi meegeweest naar het Zuiderpark?

Neem jij je eigen wel serieus?
LUHG
pi_46029417
Niemand neemt die backdoorman serieus, dus ga er nou ook maar niet op in...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_46029930

[ Bericht 42% gewijzigd door RijstNatie op 06-02-2007 02:20:23 ]
Nothing to see here, carry on
pi_46031665
Waarom die foto? Die is van feyenoord uit vorig jaar, dat zijn feyenoorders.
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 00:49 schreef Backdoorman het volgende:

[..]

Niet zo blaten man. Op beide vragen kan ik trouwens ja antwoorden dus ga ff ergens anders spelen ofzo met je slappe gelul.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 17:34:41 #145
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_46046204

1 van de gewonden van de dag die niet op z'n paard kon blijven zitten

Netwerk in actie, ook zo'n beetje de enige die in actie waren vandaag. Gebeurde dus geen flikker en zoals je ziet op die foto's .... t zijn nou niet bepaald hooligans. Meer mensen die gewoon daarachter naar binnen moeten.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 17:43:10 #146
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_46046465
Jongens... Jullie denken toch niet dat ook maar één van die opgeblazen ego's in de media feiten in de weg zullen laten staan van een sappig verhaal?
pi_46046590
Spannend
pi_46046702
Met die microfoon ook .
pi_46046913
quote:
Op maandag 5 februari 2007 23:26 schreef PLAE@ het volgende:

Alleen als ze goedkoop kunnen scoren zeggen ze iets. En gisteren/vandaag was weer zo'n dag waarop iedereen goedkoop kon scoren. De feyenoord - Ajax waarbij die treinen terug moesten kon men ook goedkoop scoren. Werd ook allerlei onzin bij geroepen (dat men onderling op de vuist gingen, foto's van kakkies met als onderschrift dat het Ajacieden zijn etc etc... maar bijvoorbeeld de vele doeken die in de Kuip hangen zegt men nooit wat over, niemand boeit dat, het boeit pas als het langzamerhand overal een beetje aangezwengeld wordt. Geven de praatprogramma's er aandacht aan dan heb je de poppen aan het dansen. Het begon gisteren al door de NOS die ineens aandacht gaf aan een paar arrestaties.
"Piep piep, Calimero!"

We gaan toch niet met droge ogen beweren dat Feijenoord altijd buiten schot blijft hè?
"..and in my brain it's going wrong.."
  dinsdag 6 februari 2007 @ 17:58:01 #150
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_46046920
Ajaxsupporters, hier spreekt de redactie van Netwerk. We hebben het koud en er is vanmiddag korfbal op TV. Gelieve de mannen in blauwe tuinpakken enige klinkers te doen toekomen, zodat we zo lekker naar huis kunnen.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 18:01:40 #151
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_46047020
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 17:57 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

"Piep piep, Calimero!"

We gaan toch niet met droge ogen beweren dat Feijenoord altijd buiten schot blijft hè?
lees je wel goed?
pi_46047120
Ja dat niemand wat boeit wat er in de Kuip gedaan wordt..?

Ben het verder wel met je verhaal eens hoor. Was toch een paar jaar geleden ook, dat ze van veronica mee gingen van "bij de politie" ook toen was het politie optreden heel anders. Nu hetzelfde met Netwerk
pi_46047148
De klassieker is gewoon om te scoren, dat er geen flikker gebeurd dat is niet interessant.

Een beetje journalist maakt nieuws!
  dinsdag 6 februari 2007 @ 18:08:34 #154
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_46047251
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 18:04 schreef Staanplaats het volgende:
Ja dat niemand wat boeit wat er in de Kuip gedaan wordt..?

Ben het verder wel met je verhaal eens hoor. Was toch een paar jaar geleden ook, dat ze van veronica mee gingen van "bij de politie" ook toen was het politie optreden heel anders. Nu hetzelfde met Netwerk
Dat is nu inderdaad wel opzichtig duidelijk.

Heb jij toevallig ergens een link over jullie trappenhuis avontuur destijds? Liefst met wat persoonlijke getuigenissen o.i.d.?
pi_46047467
pi_46047470
Never let the truth get in the way of a good story
  dinsdag 6 februari 2007 @ 18:23:31 #157
139407 jorienvdherik
pi_46047709
http://www.youtube.com/watch?v=A4gQoCPJTXk&NR

sta je dan te schreeuwen en op 1.35 gaan ze rennen
Maar filmpje maker blijft wel staan
  dinsdag 6 februari 2007 @ 18:38:36 #159
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_46048129
lekker filmpje..maar daar isnogmaals te zien dat er geen flikker aan de hand is.was
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews
pi_46048529
Hebben we het nou nog steeds over die suffe Ajax-Feyenoord
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_46048691
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 18:52 schreef Superheld het volgende:
Hebben we het nou nog steeds over die suffe Ajax-Feyenoord
Wanneer gaat NAC weer eens gek doen dan?
pi_46048799
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 18:56 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Wanneer gaat NAC weer eens gek doen dan?
Wanneer de paarden er weer zijn natuurlijk
  dinsdag 6 februari 2007 @ 20:23:49 #163
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_46052384

HOEMPA HOEMPA HOEMPAPA!

-ontopic-
Echt kansloos dat de media er weer zo'n verhaal van maakt, er is feitelijk geen ene reet gebeurd in amsterdam. Paar charges op de neuzen, wat heen en weer gekanker, en dat spandoekje van Vak 410..... boeiend! Bij de wedstrijd in de Kuip is schijnbaar ook een doek onderschept met een beverwijk-scenario....?
  dinsdag 6 februari 2007 @ 20:35:22 #164
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_46052914
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 20:23 schreef FrankyMcG het volgende:
[afbeelding]
HOEMPA HOEMPA HOEMPAPA!

-ontopic-
Echt kansloos dat de media er weer zo'n verhaal van maakt, er is feitelijk geen ene reet gebeurd in amsterdam. Paar charges op de neuzen, wat heen en weer gekanker, en dat spandoekje van Vak 410..... boeiend! Bij de wedstrijd in de Kuip is schijnbaar ook een doek onderschept met een beverwijk-scenario....?
Sjakie
Maar dat zijn oempaloempa's
LUHG
pi_46053094
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 20:23 schreef FrankyMcG het volgende:
[afbeelding]
HOEMPA HOEMPA HOEMPAPA!

-ontopic-
Oempa Loempa ja

Die oude Sjakie was wel meesterlijk trouwens
pi_46053120
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 18:14 schreef kikoooooo het volgende:
Wazzup Kiekert

Emmen hooligans?
pi_46059823
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 18:23 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=A4gQoCPJTXk&NR

sta je dan te schreeuwen en op 1.35 gaan ze rennen
Maar filmpje maker blijft wel staan
Hé kankerleijers staan blijven
pi_46076082
Ballenjongen slaat keeper met ijzeren staaf

7/2/2007 14:36

Brazilië is een land waar ballenjongens nogal eens de aandacht trekken. Vorig jaar promoveerde een jonge enthousiasteling een schot dat naast was gegaan tot een doelpunt door de bal alsnog in de goal te tikken. Afgelopen weekend sloeg een meelevende ballenjongen van Comercial met een ijzeren staaf in op de doelman van Botafogo (SP).
De actie van Carlos Marcio dos Reis vond plaats in de slotfase van het duel tussen de twee clubs uit de provincie São Paulo. Comercial leidde op dat moment met 1-0 en Botafogo-doelman Marcão wilde haast maken om het spel te hervatten zodat zijn team op jacht zou kunnen gaan naar de gelijkmaker. Marcio liet de bal echter rustig achter het doel liggen, waarna Marcão er zelf maar heen spoedde.

Op weg naar het leer sloeg de veertigjarige gandula de haastige keeper met een ijzeren staaf hard op zijn achterste. Helemaal uit de lucht kwam de agressieve daad niet. Na afloop voerde Marcio aan dat hij daarvoor al klappen had gekregen van de doelman, die dat ook bekende. De twee hadden ruzie gekregen over het pakken van een bal.

De ballenjongen liet aan de lokale voetbalbond de blauwe plekken zien die de Botafogo-keeper hem had bezorgd. Marcio wil dat als verzachtende omstandigheid aanvoeren. Marcão zegt dat hij de verwondingen niet heeft veroorzaakt. 'Zo hard heb ik hem niet geslagen.'
  woensdag 7 februari 2007 @ 15:39:39 #169
139407 jorienvdherik
pi_46076298
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 23:22 schreef Luni het volgende:

[..]

Hé kankerleijers staan blijven
Morgen eens netwerken
pi_46078470
quote:
Vak 410 vindt straf onterecht

Datum: 07-02-2007 Bron: Parool

Het spandoek met een tekening van een vliegtuig dat Rotterdam bombardeert, is een 'actie van enkele individuen'. De supporters van vak 410 vinden dat zij onterecht worden gestraft.
Vak 410, ook wel 'sfeervak' genoemd, krijgt van ajax tot het einde van het seizoen voor straf geen geld meer. Bovendien steunt het 'sfeerteam' van ajax de supporters van 410 niet langer bij de aanschaf en het ophangen van spandoeken en vlaggetjes.

Het spandoek met de tekst Bloody Sunday -een verwijzing naar het bombardement van Rotterdam in het begin van de Tweede Wereldoorlog- verscheen afgelopen zondag tijdens ajax-Feyenoord. ''Vak 410 keurt af wat er op het doek bij de wedstrijd ajax-Feyenoord stond afgebeeld. Vak 410 staat voor een ludieke, kritische maar vooral een positieve manier van ondersteuning. Dit was een actie van enkele individuen waarvoor vak 410 niet in zijn geheel aansprakelijk gehouden kan worden,'' aldus de supporters.

ajax straft een groep die zich 'uitsluitend op positieve wijze profileert door de sfeer bij ajax te verbeteren d.m.v. sfeeracties en zang'.

ajax, dat niet wil reageren, legt de verantwoordelijkheid volgens vak 410 bij de supporters 'omdat de club zelf niet bij machte is om de betreffende supporters aan te pakken'.

Eric van Dorp, voorzitter van de supportersvereniging van Feyenoord, vreest een spandoekenoorlog.

Om te gemoederen niet te verhitten, hadden de clubs afgesproken supporters alleen spandoeken toe te staan die de eigen club ondersteunen. ''Maar in de Nederlandse voetbalcultuur is dat lastig.''

Van Dorp kan zich niet voorstellen dat het spandoek een soloactie was. ''Dit grote spandoek smokkel je niet zomaar mee. Hier moeten veel mensen van geweten hebben.''

Van Dorp voorkwam eerder dat een Rotterdams spandoek werd getoond met een verwijzing naar de dood van Ajaxfan Carlo Picornie. Hij overleed in 1997 tijdens een gevecht met Feyenoorders in een Beverwijks weiland.
Al die acties werden toch zelf betaald?
pi_46078540
Er is een budget voor het sfeerteam bij Ajax.
pi_46078735
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 16:47 schreef Bananenman het volgende:
Er is een budget voor het sfeerteam bij Ajax.
en maar lachen dat het bij Feyenoord betaalde acties waren.
  woensdag 7 februari 2007 @ 17:18:05 #173
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_46079531
verheug me nu al op de volgende feyenoord - ajax...benieuwd hoe "creatief" het legioen dan zal zijn gnagnagna.....
pi_46079581
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 17:18 schreef Backdoorman het volgende:
verheug me nu al op de volgende feyenoord - ajax...benieuwd hoe "creatief" het legioen dan zal zijn gnagnagna.....
ze zullen vast een dvd gaan uitbrengen
pi_46079600
quote:
Ik verheug me er ook al op

Konden we maar elke week tegen Feyenoord spelen.
  woensdag 7 februari 2007 @ 17:20:00 #176
139407 jorienvdherik
pi_46079604
quote:
nog 2 maanden
pi_46079627
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 17:20 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

nog 2 maanden
Moeten jullie wel gaan presteren, ik zie Heerenveen nog voorbij komen.
  woensdag 7 februari 2007 @ 17:29:05 #178
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_46079923
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 17:20 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

nog 2 maanden
jammer maar die hele play-offs vind ik maar een commercieel wangebeuren en volg die wedstrijden ook niet echt, zo'n klassieker heeft in mijn ogen minder cachet als de reguliere uitvoeringen tijdens de normale competitie.
maar weet niet of dit ook zo bij beide supportersgroepen leeft.....
  woensdag 7 februari 2007 @ 17:29:37 #179
139407 jorienvdherik
pi_46079946
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 17:20 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Moeten jullie wel gaan presteren, ik zie Heerenveen nog voorbij komen.
Dat wel natuurlijk
pi_46080021
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 17:29 schreef Backdoorman het volgende:

[..]

jammer maar die hele play-offs vind ik maar een commercieel wangebeuren en volg die wedstrijden ook niet echt, zo'n klassieker heeft in mijn ogen minder cachet als de reguliere uitvoeringen tijdens de normale competitie.
Die play-offs zijn gewoon een aanfluiting.
  woensdag 7 februari 2007 @ 18:09:08 #181
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_46081166
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 16:53 schreef Luni het volgende:

[..]

en maar lachen dat het bij Feyenoord betaalde acties waren.
sfeerteam is niet 410 slimpie
pi_46082263
RTL Boulevard gaat er zodadelijk ook aandacht aan besteden.
pi_46082295
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 18:47 schreef vitessezuid113 het volgende:
  woensdag 7 februari 2007 @ 18:58:16 #184
139407 jorienvdherik
pi_46082657
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 18:47 schreef vitessezuid113 het volgende:
hoelaat komt het
pi_46082812
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 18:58 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

hoelaat komt het
Moet nog komen.

De uitzending is nu wel al wel bezig op rtl 4
pi_46082854
Nu dus.
pi_46082871
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 19:03 schreef Jasza het volgende:
Nu dus.
Idd

Alvast een voorproefje op Netwerk
pi_46082908
Nou erg gevaarlijk zeg
  woensdag 7 februari 2007 @ 19:04:58 #189
139407 jorienvdherik
pi_46082911
mooi zeg
  woensdag 7 februari 2007 @ 19:05:31 #190
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_46082927
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 17:29 schreef Backdoorman het volgende:

[..]

Ik ben er vorig jaar ook niet bijgeweest. Dit jaar zal ik weer niet gaan, mochten we tegen ajax spelen. Ja, wel naar Rotterdam om te spoken rondom de Kuip, maar niet naar binnen.
Elite
Tegen TTIP
pi_46082977
Nou, wat een nieuwsitem zeg

Er zaten trouwens beelden tussen die niet eens van afgelopen zondag waren
pi_46082985
- dubbel -
pi_46082993
Die snijbeweging ( sta je daar mooi met je kop op tv , moet je weer naar je werk )
pi_46082997
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 19:07 schreef Bananenman het volgende:
Nou, wat een nieuwsitem zeg

Er zaten trouwens beelden tussen die niet eens van afgelopen zondag waren
Idd, die bij dat suppo home oa
  woensdag 7 februari 2007 @ 19:07:57 #195
139407 jorienvdherik
pi_46083014
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 19:07 schreef vitessezuid113 het volgende:
Die snijbeweging ( sta je daar mooi met je kop op tv , moet je weer naar je werk )
echt he. misschien zie je die aankomst nog wel en dan me vlag
pi_46083057
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 19:07 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

pi_46083677
gemist
  woensdag 7 februari 2007 @ 19:28:26 #198
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_46083785
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 19:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat voor vlag had je dan bij je?
pi_46083814
groene met hond? Boys from Rotterdam?
  woensdag 7 februari 2007 @ 19:31:23 #200
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_46083906
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 19:29 schreef TerroRobbie het volgende:
groene met hond? Boys from Rotterdam?
OMFG! Als dat zo is ga ik nu mijn broek volschijten van het lachen......
pi_46083925
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 19:31 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

OMFG! Als dat zo is ga ik nu mijn broek volschijten van het lachen......
Dat is zo, dus begin maar met schijten

Wil je ook zeggen waarom je moet schijten
pi_46083941
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 18:09 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

sfeerteam is niet 410 slimpie
Dan staat het vaut in het stuk in het Parool.
  woensdag 7 februari 2007 @ 19:32:29 #203
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_46083953
Whahahaha! Dan stond jorien een rij of twee voor me.

WAT EEN MONGOOL!
pi_46083969
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 19:32 schreef FrankyMcG het volgende:

WAT EEN MONGOOL!

pi_46084059
Hahaha ik ga dood hier
pi_46084116
pi_46084191
quote:

WAT EEN MONGOOL!
  woensdag 7 februari 2007 @ 19:38:29 #208
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_46084192
Echt dit wil ik jullie niet onthouden hier!

Die gast stond wat met z'n vlagje in zijn hand, volgens mij hield 'm een keer zelfs op z'n kop. Stond een beetje als een josti te schreeuwen, vooral uit de maat, te laat (als het helemaal stil was). En steevast aap roepen naar donkere mensen!

Tering in bescheur me hier! Ik zag die vent bezig, denk nog, stel je voor dat het iemand van Fok! is! Whehehe! Iedereen keek hem aan zo van wat een mongool!
pi_46084278
Tja Jorientje
pi_46084297
Was het een klein puisterig ventje van nog geen 18?
  woensdag 7 februari 2007 @ 19:42:53 #211
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_46084368
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 19:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Was het een klein puisterig ventje van nog geen 18?
18 is echt de max, qua uitstraling. Puisterig weet ik niet, heb verder niet zo op zijn uiterlijk gelet. Hij schreeuwde wel met consumptie!
  woensdag 7 februari 2007 @ 19:45:54 #212
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_46084478
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 19:38 schreef FrankyMcG het volgende:
Echt dit wil ik jullie niet onthouden hier!

Die gast stond wat met z'n vlagje in zijn hand, volgens mij hield 'm een keer zelfs op z'n kop. Stond een beetje als een josti te schreeuwen, vooral uit de maat, te laat (als het helemaal stil was). En steevast aap roepen naar donkere mensen!

Tering in bescheur me hier! Ik zag die vent bezig, denk nog, stel je voor dat het iemand van Fok! is! Whehehe! Iedereen keek hem aan zo van wat een mongool!
Altijd al geweten.

[ Bericht 7% gewijzigd door Happel op 07-02-2007 20:23:23 ]
Elite
Tegen TTIP
pi_46084605
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 19:42 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

18 is echt de max, qua uitstraling. Puisterig weet ik niet, heb verder niet zo op zijn uiterlijk gelet. Hij schreeuwde wel met consumptie!
Heb je mazzel dan, dat ie niet een rij of 2 achter je stond
pi_46084611
TVP Jorien
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_46084946

[ Bericht 94% gewijzigd door Jasza op 07-02-2007 20:09:15 ]
pi_46085333
Haha, werelds om te horen dit
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_46085442
Jorien
pi_46085476
Dat je als er zo'n mongool in je vak staat hem er niet uit slaat zeg....
  woensdag 7 februari 2007 @ 20:37:45 #219
143940 Cubewoods
Chi-Town's God
pi_46085846
Haha wat een toffe peer toch die jorien
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
-Revolutionary Immortal Technique
pi_46085889
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 19:45 schreef Happel het volgende:

[..]

Altijd al geweten.
Toch maar ge-edit?
  woensdag 7 februari 2007 @ 20:43:00 #221
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_46085971
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 20:39 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Toch maar ge-edit?
Toch maar wel.
Elite
Tegen TTIP
pi_46086423
Franky, heb jorien een bos blond krullejtes haar en komtie uit Hoek van Holland?
pi_46086563
Ik kan me nog een foto van Jorien herinneren met z'n sukkelige maat Boys1985 (of zo) in het PSV stadion
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_46087092
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 21:06 schreef cultheld het volgende:
Ik kan me nog een foto van Jorien herinneren met z'n sukkelige maat Boys1985 (of zo) in het PSV stadion

Die foto ken ik ook
pi_46087768
  woensdag 7 februari 2007 @ 22:10:22 #226
139407 jorienvdherik
pi_46088473
quote:
Hoe openen?
  woensdag 7 februari 2007 @ 22:27:58 #228
139407 jorienvdherik
pi_46088663
klikken en WMP hebben
  woensdag 7 februari 2007 @ 22:29:39 #229
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_46088712
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 21:27 schreef Jasza het volgende:

[..]

Die foto ken ik ook
Wanneer ga je mij die sturen.
Over dat filmpie.Jasza zie je wie daar links op de 2e rij staat?Bij het eerst shot van Ajax supporters
LUHG
pi_46088828
''Alleen al op basis van deze beelden kunnen er al mensen opgepakt worden''

Grapjas
pi_46089523
Wat een kut stukkie weer op rtl boulevard
pi_46089662
Maar wel een lekker wijf die Daphne.
Houd van een lijntje.
pi_46089663
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 22:29 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Over dat filmpie.Jasza zie je wie daar links op de 2e rij staat?Bij het eerst shot van Ajax supporters
Jij?
  woensdag 7 februari 2007 @ 23:17:25 #234
139407 jorienvdherik
pi_46089792
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 22:29 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

met die sjaal waar MS voor staat ?
  woensdag 7 februari 2007 @ 23:33:15 #235
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_46090271
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 23:10 schreef Jasza het volgende:

[..]

Jij?
Nee, maar ik dacht dat jij hem wel herkende
LUHG
  woensdag 7 februari 2007 @ 23:33:40 #236
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_46090291
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 23:17 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

met die sjaal waar MS voor staat ?
Jorien
LUHG
pi_46090295
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 23:33 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

PM is welke je precies bedoelt?

woensdag 7 februari 2007 @ 23:34:36 #238
139407 jorienvdherik
pi_46090330
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 23:33 schreef Jasza het volgende:

[..]

PM is welke je precies bedoelt?

[afbeelding]

Kom is op MSN
pi_46090617
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 23:33 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Ik heb Appeltaarten, witte en rodeeee
pi_46090912
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 23:34 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Kom is op MSN
Jasza, lach jij hem namens mij ook even uit op MSN, wil je. Ik heb geen Fokkers op MSN namelijk, maar ik wil wel even jorien uitlachen eigenlijk
pi_46090959
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 23:52 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Jasza, lach jij hem namens mij ook even uit op MSN, wil je. Ik heb geen Fokkers op MSN namelijk, maar ik wil wel even jorien uitlachen eigenlijk
Done

Volgens mij heb je Devv wel op msn dus niet liegen Banaan

Hehe
  donderdag 8 februari 2007 @ 00:36:21 #242
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_46092103
quote:

WAT EEN MONGOOL!
Franky

Dus zoals ie op FOK is is ie ook IRL?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_46092154
pi_46092156
Je bent sowieso al een mongool als je als FOK naam:

Jorienvandenherik neemt

Maargoed hij kan er ook niks aandoen dat hij beetje panja in ze kop is
  donderdag 8 februari 2007 @ 00:39:32 #245
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_46092175
En maar zeggen dat sommige mensen zich anders voordoen op internet dan dat ze werkelijk zijn
NAAR HET ANDERE FORUM!
  donderdag 8 februari 2007 @ 01:13:20 #246
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_46092857
hehe.
pi_46093789
Jorien houdt zich knap in sinds hij hier uitgelachen wordt
pi_46094334
.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 8 februari 2007 @ 07:05:53 #249
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_46094898
quote:
Wat een belachelijk item, dat prjectiel laat hij zien ter hoogte van de Pathè-bioscoop en de beelden vanuit de ME-bus zijn ook niet afgelopen zondag gemaakt. Hoe bedoel je, nieuws maken?
  donderdag 8 februari 2007 @ 09:17:26 #250
139407 jorienvdherik
pi_46096263
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 07:05 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Wat een belachelijk item, dat prjectiel laat hij zien ter hoogte van de Pathè-bioscoop en de beelden vanuit de ME-bus zijn ook niet afgelopen zondag gemaakt. Hoe bedoel je, nieuws maken?
Levert weer respect op voor de politiie he
  donderdag 8 februari 2007 @ 09:20:34 #251
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_46096328
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 09:17 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Levert weer respect op voor de politiie he
Jouw bezoek aan Ajax - Feyenoord heeft je ook het nodige respect opgeleverd!
  donderdag 8 februari 2007 @ 09:21:30 #252
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_46096360
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 09:20 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Elite
Tegen TTIP
  donderdag 8 februari 2007 @ 09:22:23 #253
139407 jorienvdherik
pi_46096383
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 09:20 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Care... 1 mening van iemand
  donderdag 8 februari 2007 @ 10:21:45 #254
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_46097829
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 09:22 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Care... 1 mening van iemand
Die daarmee alleen maar de mening van 100 anderen op VBL bevestigde...
Mijn party reviews
  donderdag 8 februari 2007 @ 10:49:40 #255
139407 jorienvdherik
pi_46098555
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 10:21 schreef Sethje het volgende:

[..]

Die daarmee alleen maar de mening van 100 anderen op VBL bevestigde...
So
pi_46098635
quote:
Nike verdringt Adidas bij Duitse voetbalbond

8/2/2007 10:43

De Duitse voetbalbond (DFB) lijkt in zee te gaan met Nike, waarmee een einde zou komen aan een jarenlang partnership van de DFB en Adidas.

Vanzelfsprekend is geld de voornaamste drijfveer van de DFB om na een aantal decennia van kledingsponsor te veranderen. Het huidige contract met Adidas loopt door tot 2011 en levert de voetbalbond jaarlijks tien miljoen euro op.

Nike is bereid voor een periode van acht jaar vijfhonderd miljoen euro te fourneren. Theo Zwanziger, sinds september 2006 voorzitter van de DFB, is vandaag duidelijk in de Berliner Tagesspiegel: 'Het gaat hier om een grote zaak, niet alleen over traditie. Misschien vertrouwt Adidas te veel op de langdurige samenwerking, maar dat houdt wat de DFB betreft geen eenrichtingsverkeer in.'

Zwanziger deelt en passant een sneer uit aan Karl-Heinz Rummenigge, voorzitter van Bayern München. Rummenigge geldt al jaren als lobbyist van Adidas. Zonder de naam van de voormalige vedette te noemen, zegt de DFB-preses: 'Ik kijk nuchter en zakelijk naar tradities en vind eigenlijk dat anderen die namens Adidas spreken dat ook zouden moeten doen.'

Uit een in opdracht van de DFB uitgevoerde enquête blijkt overigens dat 72 procent van de Duitse bevolking een aflossing van Adidas door Nike toejuicht.
pi_46098700
Zoooo ging er hard aan toe daar! Gekkenhuis!

Bedankt
pi_46098740
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 10:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Zoooo ging er hard aan toe daar! Gekkenhuis!

Bedankt
Dacht dat dit topic bedoeld was voor alle andere dingen naast het voetbalveld zelf waren
pi_46098765
ja, supportersgerelateerd. afgelopen 16 topics een beetje gevolgd?
pi_46098776
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 10:56 schreef MaxPower het volgende:
ja, supportersgerelateerd. afgelopen 16 topics een beetje gevolgd?
Nee daarom
Vond het ook niet echt waard om er een nieuw topic over te openen.
  donderdag 8 februari 2007 @ 11:04:12 #261
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_46098990
pi_46099022
quote:
Dank u!
Doeg hooligans
  donderdag 8 februari 2007 @ 12:10:18 #263
139407 jorienvdherik
pi_46101188
De uitslag van de voetbalklassieker Ajax-Feyenoord van afgelopen zondag: 19 aanhoudingen, 3 gewonde agenten en enkele tonnen aan maatschappelijke kosten. Wat ging hieraan vooraf? Netwerk volgde twee maanden lang de voorbereidingen van de Amsterdamse politie op deze risico-wedstrijd.Een unieke blik achter de schermen van de speciale unit die de harde kern van Ajax op de voet volgt.

20:25-20:50 uur
pi_46101710
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 12:10 schreef jorienvdherik het volgende:
De uitslag van de voetbalklassieker Ajax-Feyenoord van afgelopen zondag: 19 aanhoudingen, 3 gewonde agenten en enkele tonnen aan maatschappelijke kosten. Wat ging hieraan vooraf? Netwerk volgde twee maanden lang de voorbereidingen van de Amsterdamse politie op deze risico-wedstrijd.Een unieke blik achter de schermen van de speciale unit die de harde kern van Ajax op de voet volgt.

Ze hebben het altijd alleen maar over de kosten, maar niet wat het opleverd, o.a. aan BTW.
  donderdag 8 februari 2007 @ 15:33:41 #265
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_46107939
quote:
ADO weert hooligans met gezichtsherkenning

In het nieuwe stadion van ADO Den Haag worden hooligans buiten de deur gehouden door middel van gezichtsherkenning. Deze vorm van biometrische toegangscontrole, het zogenoemde Happy Crowd Control systeem, moet voorkomen dat supporters met een stadionverbod binnenkomen, meldt medeontwikkelaar van het systeem Weighpack International donderdag.

De voetbalclub en het bedrijf tekenden deze week een contract voor de plaatsing van twintig toegangspoorten in het stadion. Bij de poorten wordt het entreebewijs, voorzien van een chip, driedimensionaal gelezen en gecheckt. De clubkaart wordt gescand en biometrisch vergeleken met de supporter. Pas als er een match is, gaat de poort open. Zo niet, dan kan de bezoeker worden aangehouden.

Momenteel lopen bij een aantal andere stadions proeven met biometrische toegangscontroles om supporters met een stadionverbod buiten te houden. In de Amsterdam Arena en De Kuip werd vorige maand een poort geplaatst waarbij de vingerafdruk gescand en geregistreerd werd. Deze proef loopt tot aan het einde van het voetbalseizoen in april. Daarna wordt bekeken of landelijke invoering mogelijk en gewenst is.

ADO Den Haag betrekt het nieuwe stadion in het volgende voetbalseizoen. De naam van het stadion is nog niet bekend.
pi_46108032
Dus seizoenkaarten zijn dan ook niet meer overdraagbaar?
  donderdag 8 februari 2007 @ 15:39:14 #267
139407 jorienvdherik
pi_46108101
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 15:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Kon voor wedstrijden van ado thuis nog een kaart elke wedstrijd voor midden noord

Zal wel veranderd worden dan
pi_46109074
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 15:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarschijnlijk met verwijzingbriefjes en wanneer je niet in het systeem voorkomt zal het wel mogen.
  donderdag 8 februari 2007 @ 16:44:23 #269
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_46110594
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 00:36 schreef DutchGooner het volgende:
Dus zoals ie op FOK is is ie ook IRL?
Eeeehm....

JA!
  donderdag 8 februari 2007 @ 16:46:09 #270
139407 jorienvdherik
pi_46110671
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 16:44 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Eeeehm....

JA!
Koop een taart en vier het
pi_46110880
pi_46110994
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 12:10 schreef jorienvdherik het volgende:

Als we het dan over de agenten hebben (denk dat alle Ajax supporters die ook maar enige binding met de harde kern hebben wel weten wie ik bedoel, R. Lelijk en z'n gabbers) die ik denk dat ze bedoelen, dan vraag ik me af wat Netwerk zich verbeeldt.

Een unieke blik op deze mannen terwijl ze toezicht houden op een welkomstcomité van 1500 mensen waar wellicht 10 bekende hooligans tussen zitten.

Dus het zal hoe dan ook een onzin uitzending worden.

Maaaaaar... UNIEK hoor, UNIEK!

Get a fucking clue...
  donderdag 8 februari 2007 @ 17:00:26 #273
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_46111255
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 16:54 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Als we het dan over de agenten hebben (denk dat alle Ajax supporters die ook maar enige binding met de harde kern hebben wel weten wie ik bedoel, R. Lelijk en z'n gabbers) die ik denk dat ze bedoelen, dan vraag ik me af wat Netwerk zich verbeeldt.

Een unieke blik op deze mannen terwijl ze toezicht houden op een welkomstcomité van 1500 mensen waar wellicht 10 bekende hooligans tussen zitten.

Dus het zal hoe dan ook een onzin uitzending worden.

Maaaaaar... UNIEK hoor, UNIEK!

Get a fucking clue...
Mooij hoor, Ajax heb bijna geen hooligans meer
LUHG
pi_46111354
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 17:00 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Mooij hoor, Ajax heb bijna geen hooligans meer
Nú effe niet
pi_46111388
quote:
Vooronderzoek naar spandoek Ajax

De aanklager betaald voetbal is een vooronderzoek gestart naar het spandoek dat zondag tijdens de kraker Ajax - Feyenoord in tribunevak 410 van de ArenA hing.

Op het spandoek stond de skyline van Rotterdam met daarboven een bommenwerper en de tekst Bloody Sunday, verwijzend naar het bombardement van de havenstad in de Tweede Wereldoorlog. In het onderzoek worden ook de rookbommen aan het begin van de wedstrijd betrokken.

Ajax kondigde zelf al maatregelen aan naar aanleiding van het spandoek. Vak 410 is uitgesloten van sfeeracties. De fans uit het vak kunnen geen beroep meer doen op het budget en de hulp van het sfeerteam van Ajax. Dit team steunt de fans bijvoorbeeld met de aanschaf en het ophangen van de spandoeken.
  donderdag 8 februari 2007 @ 17:05:00 #276
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_46111426
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 17:02 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Nú effe niet
MIs ik iets?

Lijkt me niet, maar zal je wel niet snappen
LUHG
  donderdag 8 februari 2007 @ 17:05:22 #277
139407 jorienvdherik
pi_46111441
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 17:03 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Paar wedstrijden zonder publiek, of wedstrijd van zondag in regelmentaire winst voor Feyenoord omzetten
pi_46111444
Volkomen krankzinnig.

Kanker KNVB. Eigenlijk is dat dé overgebleven plek waar de ramen eruit moeten. Maar goed.
pi_46111462
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 17:05 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

MIs ik iets?

Lijkt me niet, maar zal je wel niet snappen
Sloeg op je reactie.
pi_46111472
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 17:05 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Paar wedstrijden zonder publiek, of wedstrijd van zondag in regelmentaire winst voor Feyenoord omzetten
Gewoon een boete ja
  donderdag 8 februari 2007 @ 17:06:44 #281
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_46111496
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 17:05 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Sloeg op je reactie.
Ozow
LUHG
  donderdag 8 februari 2007 @ 17:07:07 #282
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_46111512

Whahaha! Waar gaat het toch naar toe met deze wereld....

Echt, toen half Enschede opgeblazen werd, ging het voetbal de volgende dag gewoon door. Wordt er een keer een provocerend spandoekje getoond (niet eens de eerste keer, komt overal voor) en meteen staat de knvb op hoogste poten.

Willen ze nu goedkoop scoren ofzo, omdat het allemaal "hot" is ivm met Italië ofzo?

Kesler en zijn kneuzenbende!
pi_46111555
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 17:07 schreef FrankyMcG het volgende:

Echt, toen half Enschede opgeblazen werd, ging het voetbal de volgende dag gewoon door. Wordt er een keer een provocerend spandoekje getoond (niet eens de eerste keer, komt overal voor) en meteen staat de knvb op hoogste poten.

Willen ze nu goedkoop scoren ofzo, omdat het allemaal "hot" is ivm met Italië ofzo?

Mee eens,knvb
pi_46111578
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 17:03 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

pi_46114081
quote:
Europese Commissie wil gesprek met Platini

BRUSSEL (ANP) - De Europese Commissie wil zo snel mogelijk een gesprek arrangeren met Michel Platini. De politici willen met de nieuwe voorzitter van de Europese voetbalunie UEFA van gedachten wisselen over de problemen met hooligans en racisme in het voetbal.
Bronnen in Brussel bevestigden donderdag dat inmiddels een uitnodiging is gestuurd naar Platini. Directe aanleiding vormen de hevige supportersrellen in Italië waarbij vrijdag een polieman om het leven kwam.
nou Michel Platini heeft de oplossing hoor.
pi_46114225
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 18:29 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

nou Michel Platini heeft de oplossing hoor.
Gewoon doorspelen
Houd van een lijntje.
pi_46114407
morgen uitslag feyenoord omtrent hoger beroep situatie Nancy.

oh jah en vergeet netwerk niet
pi_46114494
Netwerk

Wie is de Mol? om 20:30 uur
pi_46114524
Dick Jol
Houd van een lijntje.
pi_46114538
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 17:07 schreef FrankyMcG het volgende:

Ik ben het met je eens
pi_46114552
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 18:42 schreef Urquhart het volgende:
Netwerk

Wie is de Mol? om 20:30 uur
Idd
  donderdag 8 februari 2007 @ 19:07:44 #292
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_46115462
Toch maar ff netwerk kijken vanavond, ff kijken naar de Oempa Loempa's!
  donderdag 8 februari 2007 @ 19:08:29 #293
11102 knep
Mountainfreak
pi_46115489
Beetje laat maar goed: valt hier effe iemand door de mand, jorien toch
pi_46115538
ben blij als dit topic onderaan staat in m'n 'My Active Topics' lijst
pi_46115588
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 19:09 schreef toma het volgende:
ben blij als dit topic onderaan staat in m'n 'My Active Topics' lijst
T'is toch nog wel een legendarisch topic geworden