Jouw bezoek aan Ajax - Feyenoord heeft je ook het nodige respect opgeleverd!quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Levert weer respect op voor de politiie he
quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Jouw bezoek aan Ajax - Feyenoord heeft je ook het nodige respect opgeleverd!![]()
Care... 1 mening van iemandquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Jouw bezoek aan Ajax - Feyenoord heeft je ook het nodige respect opgeleverd!![]()
Die daarmee alleen maar de mening van 100 anderen op VBL bevestigde...quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:22 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Care... 1 mening van iemand
Soquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:21 schreef Sethje het volgende:
[..]
Die daarmee alleen maar de mening van 100 anderen op VBL bevestigde...
quote:Nike verdringt Adidas bij Duitse voetbalbond
8/2/2007 10:43
De Duitse voetbalbond (DFB) lijkt in zee te gaan met Nike, waarmee een einde zou komen aan een jarenlang partnership van de DFB en Adidas.
Vanzelfsprekend is geld de voornaamste drijfveer van de DFB om na een aantal decennia van kledingsponsor te veranderen. Het huidige contract met Adidas loopt door tot 2011 en levert de voetbalbond jaarlijks tien miljoen euro op.
Nike is bereid voor een periode van acht jaar vijfhonderd miljoen euro te fourneren. Theo Zwanziger, sinds september 2006 voorzitter van de DFB, is vandaag duidelijk in de Berliner Tagesspiegel: 'Het gaat hier om een grote zaak, niet alleen over traditie. Misschien vertrouwt Adidas te veel op de langdurige samenwerking, maar dat houdt wat de DFB betreft geen eenrichtingsverkeer in.'
Zwanziger deelt en passant een sneer uit aan Karl-Heinz Rummenigge, voorzitter van Bayern München. Rummenigge geldt al jaren als lobbyist van Adidas. Zonder de naam van de voormalige vedette te noemen, zegt de DFB-preses: 'Ik kijk nuchter en zakelijk naar tradities en vind eigenlijk dat anderen die namens Adidas spreken dat ook zouden moeten doen.'
Uit een in opdracht van de DFB uitgevoerde enquête blijkt overigens dat 72 procent van de Duitse bevolking een aflossing van Adidas door Nike toejuicht.
Dacht dat dit topic bedoeld was voor alle andere dingen naast het voetbalveld zelf warenquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Zoooo ging er hard aan toe daar! Gekkenhuis!
Bedankt
Nee daaromquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:56 schreef MaxPower het volgende:
ja, supportersgerelateerd.afgelopen 16 topics een beetje gevolgd?
Dank u!quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:04 schreef M0NTANA het volgende:
Doe dan hier ofzo: Centraal nieuwstopic voor andere Nationale Elftallen.
Ze hebben het altijd alleen maar over de kosten, maar niet wat het opleverd, o.a. aan BTW.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:10 schreef jorienvdherik het volgende:
De uitslag van de voetbalklassieker Ajax-Feyenoord van afgelopen zondag: 19 aanhoudingen, 3 gewonde agenten en enkele tonnen aan maatschappelijke kosten. Wat ging hieraan vooraf? Netwerk volgde twee maanden lang de voorbereidingen van de Amsterdamse politie op deze risico-wedstrijd.Een unieke blik achter de schermen van de speciale unit die de harde kern van Ajax op de voet volgt.
20:25-20:50 uur
quote:ADO weert hooligans met gezichtsherkenning
In het nieuwe stadion van ADO Den Haag worden hooligans buiten de deur gehouden door middel van gezichtsherkenning. Deze vorm van biometrische toegangscontrole, het zogenoemde Happy Crowd Control systeem, moet voorkomen dat supporters met een stadionverbod binnenkomen, meldt medeontwikkelaar van het systeem Weighpack International donderdag.
De voetbalclub en het bedrijf tekenden deze week een contract voor de plaatsing van twintig toegangspoorten in het stadion. Bij de poorten wordt het entreebewijs, voorzien van een chip, driedimensionaal gelezen en gecheckt. De clubkaart wordt gescand en biometrisch vergeleken met de supporter. Pas als er een match is, gaat de poort open. Zo niet, dan kan de bezoeker worden aangehouden.
Momenteel lopen bij een aantal andere stadions proeven met biometrische toegangscontroles om supporters met een stadionverbod buiten te houden. In de Amsterdam Arena en De Kuip werd vorige maand een poort geplaatst waarbij de vingerafdruk gescand en geregistreerd werd. Deze proef loopt tot aan het einde van het voetbalseizoen in april. Daarna wordt bekeken of landelijke invoering mogelijk en gewenst is.
ADO Den Haag betrekt het nieuwe stadion in het volgende voetbalseizoen. De naam van het stadion is nog niet bekend.
Kon voor wedstrijden van ado thuis nog een kaart elke wedstrijd voor midden noordquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Dus seizoenkaarten zijn dan ook niet meer overdraagbaar?
Waarschijnlijk met verwijzingbriefjes en wanneer je niet in het systeem voorkomt zal het wel mogen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Dus seizoenkaarten zijn dan ook niet meer overdraagbaar?
Eeeehm....quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:36 schreef DutchGooner het volgende:
Dus zoals ie op FOK is is ie ook IRL?
Als we het dan over de agenten hebben (denk dat alle Ajax supporters die ook maar enige binding met de harde kern hebben wel weten wie ik bedoel, R. Lelijk en z'n gabbers) die ik denk dat ze bedoelen, dan vraag ik me af wat Netwerk zich verbeeldt.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:10 schreef jorienvdherik het volgende:
De uitslag van de voetbalklassieker Ajax-Feyenoord van afgelopen zondag: 19 aanhoudingen, 3 gewonde agenten en enkele tonnen aan maatschappelijke kosten. Wat ging hieraan vooraf? Netwerk volgde twee maanden lang de voorbereidingen van de Amsterdamse politie op deze risico-wedstrijd.Een unieke blik achter de schermen van de speciale unit die de harde kern van Ajax op de voet volgt.
20:25-20:50 uur
Mooij hoor, Ajax heb bijna geen hooligans meerquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:54 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Als we het dan over de agenten hebben (denk dat alle Ajax supporters die ook maar enige binding met de harde kern hebben wel weten wie ik bedoel, R. Lelijk en z'n gabbers) die ik denk dat ze bedoelen, dan vraag ik me af wat Netwerk zich verbeeldt.
Een unieke blik op deze mannen terwijl ze toezicht houden op een welkomstcomité van 1500 mensen waar wellicht 10 bekende hooligans tussen zitten.
Dus het zal hoe dan ook een onzin uitzending worden.
Maaaaaar... UNIEK hoor, UNIEK!![]()
Get a fucking clue...
Nú effe nietquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:00 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Mooij hoor, Ajax heb bijna geen hooligans meer
quote:Vooronderzoek naar spandoek Ajax
De aanklager betaald voetbal is een vooronderzoek gestart naar het spandoek dat zondag tijdens de kraker Ajax - Feyenoord in tribunevak 410 van de ArenA hing.
Op het spandoek stond de skyline van Rotterdam met daarboven een bommenwerper en de tekst Bloody Sunday, verwijzend naar het bombardement van de havenstad in de Tweede Wereldoorlog. In het onderzoek worden ook de rookbommen aan het begin van de wedstrijd betrokken.
Ajax kondigde zelf al maatregelen aan naar aanleiding van het spandoek. Vak 410 is uitgesloten van sfeeracties. De fans uit het vak kunnen geen beroep meer doen op het budget en de hulp van het sfeerteam van Ajax. Dit team steunt de fans bijvoorbeeld met de aanschaf en het ophangen van de spandoeken.
MIs ik iets?quote:
Paar wedstrijden zonder publiek, of wedstrijd van zondag in regelmentaire winst voor Feyenoord omzettenquote:
Sloeg op je reactie.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:05 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
MIs ik iets?
Lijkt me niet, maar zal je wel niet snappen![]()
Gewoon een boete jaquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Paar wedstrijden zonder publiek, of wedstrijd van zondag in regelmentaire winst voor Feyenoord omzetten![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:07 schreef FrankyMcG het volgende:
Whahaha! Waar gaat het toch naar toe met deze wereld....
Echt, toen half Enschede opgeblazen werd, ging het voetbal de volgende dag gewoon door. Wordt er een keer een provocerend spandoekje getoond (niet eens de eerste keer, komt overal voor) en meteen staat de knvb op hoogste poten.
Willen ze nu goedkoop scoren ofzo, omdat het allemaal "hot" is ivm met Italië ofzo?
Kesler en zijn kneuzenbende!
quote:Europese Commissie wil gesprek met Platini
BRUSSEL (ANP) - De Europese Commissie wil zo snel mogelijk een gesprek arrangeren met Michel Platini. De politici willen met de nieuwe voorzitter van de Europese voetbalunie UEFA van gedachten wisselen over de problemen met hooligans en racisme in het voetbal.
Bronnen in Brussel bevestigden donderdag dat inmiddels een uitnodiging is gestuurd naar Platini. Directe aanleiding vormen de hevige supportersrellen in Italië waarbij vrijdag een polieman om het leven kwam.
Gewoon doorspelenquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:29 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
nou Michel Platini heeft de oplossing hoor.
Ik ben het met je eensquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:07 schreef FrankyMcG het volgende:
Whahaha! Waar gaat het toch naar toe met deze wereld....
Echt, toen half Enschede opgeblazen werd, ging het voetbal de volgende dag gewoon door. Wordt er een keer een provocerend spandoekje getoond (niet eens de eerste keer, komt overal voor) en meteen staat de knvb op hoogste poten.
Willen ze nu goedkoop scoren ofzo, omdat het allemaal "hot" is ivm met Italië ofzo?
Kesler en zijn kneuzenbende!
Iddquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:42 schreef Urquhart het volgende:
Netwerk![]()
Wie is de Mol? om 20:30 uur
T'is toch nog wel een legendarisch topic gewordenquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:09 schreef toma het volgende:
ben blij als dit topic onderaan staat in m'n 'My Active Topics' lijst
Ik kijk de herhaling wel, eerst Wie is de Molquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:20 schreef vitessezuid113 het volgende:
Dat voorstukje van netwerk![]()
Nog 5 minuten
quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:20 schreef jorienvdherik het volgende:
meneer agent , dat mag niet, ow oke ik doe het niet meer![]()
![]()
Wijfquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:22 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik kijk de herhaling wel, eerst Wie is de Mol![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |