Dat is zo, dus begin maar met schijtenquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:31 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
OMFG! Als dat zo is ga ik nu mijn broek volschijten van het lachen......
quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:32 schreef FrankyMcG het volgende:
Whahahaha! Dan stond jorien een rij of twee voor me.
WAT EEN MONGOOL!
quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:32 schreef FrankyMcG het volgende:
WAT EEN MONGOOL!
18 is echt de max, qua uitstraling. Puisterig weet ik niet, heb verder niet zo op zijn uiterlijk gelet. Hij schreeuwde wel met consumptie!quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Was het een klein puisterig ventje van nog geen 18?
Altijd al geweten.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:38 schreef FrankyMcG het volgende:
Echt dit wil ik jullie niet onthouden hier!
Die gast stond wat met z'n vlagje in zijn hand, volgens mij hield 'm een keer zelfs op z'n kop. Stond een beetje als een josti te schreeuwen, vooral uit de maat, te laat (als het helemaal stil was). En steevast aap roepen naar donkere mensen!
Tering in bescheur me hier! Ik zag die vent bezig, denk nog, stel je voor dat het iemand van Fok! is! Whehehe! Iedereen keek hem aan zo van wat een mongool!
Heb je mazzel dan, dat ie niet een rij of 2 achter je stondquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:42 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
18 is echt de max, qua uitstraling. Puisterig weet ik niet, heb verder niet zo op zijn uiterlijk gelet. Hij schreeuwde wel met consumptie!
quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:06 schreef cultheld het volgende:
Ik kan me nog een foto van Jorien herinneren met z'n sukkelige maat Boys1985 (of zo) in het PSV stadion![]()
Hoe openen?quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:10 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.rtl.nl/(channe(...)vi_plain.xml/805.wvx
Wanneer ga je mij die sturen.quote:
Jij?quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:29 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Wanneer ga je mij die sturen.
Over dat filmpie.Jasza zie je wie daar links op de 2e rij staat?Bij het eerst shot van Ajax supporters![]()
met die sjaal waar MS voor staat ?quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:29 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Wanneer ga je mij die sturen.
Over dat filmpie.Jasza zie je wie daar links op de 2e rij staat?Bij het eerst shot van Ajax supporters![]()
Jorienquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
met die sjaal waar MS voor staat ?
PM is welke je precies bedoelt?quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:33 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Nee, maar ik dacht dat jij hem wel herkende![]()
Kom is op MSNquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:33 schreef Jasza het volgende:
[..]
PM is welke je precies bedoelt?
[afbeelding]
![]()
Ik heb Appeltaarten, witte en rodeeeequote:Op woensdag 7 februari 2007 23:33 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Nee, maar ik dacht dat jij hem wel herkende![]()
Jasza, lach jij hem namens mij ook even uit op MSN, wil je. Ik heb geen Fokkers op MSN namelijk, maar ik wil wel even jorien uitlachen eigenlijkquote:
Donequote:Op woensdag 7 februari 2007 23:52 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Jasza, lach jij hem namens mij ook even uit op MSN, wil je. Ik heb geen Fokkers op MSN namelijk, maar ik wil wel even jorien uitlachen eigenlijk
Frankyquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:32 schreef FrankyMcG het volgende:
WAT EEN MONGOOL!
Wat een belachelijk item, dat prjectiel laat hij zien ter hoogte van de Pathè-bioscoop en de beelden vanuit de ME-bus zijn ook niet afgelopen zondag gemaakt. Hoe bedoel je, nieuws maken?quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:10 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.rtl.nl/(channe(...)vi_plain.xml/805.wvx
Levert weer respect op voor de politiie hequote:Op donderdag 8 februari 2007 07:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat een belachelijk item, dat prjectiel laat hij zien ter hoogte van de Pathè-bioscoop en de beelden vanuit de ME-bus zijn ook niet afgelopen zondag gemaakt. Hoe bedoel je, nieuws maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |