lees je wel goed?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:57 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
"Piep piep, Calimero!"
We gaan toch niet met droge ogen beweren dat Feijenoord altijd buiten schot blijft hè?
Dat is nu inderdaad wel opzichtig duidelijk.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:04 schreef Staanplaats het volgende:
Ja dat niemand wat boeit wat er in de Kuip gedaan wordt..?
Ben het verder wel met je verhaal eens hoor. Was toch een paar jaar geleden ook, dat ze van veronica mee gingen van "bij de politie" ook toen was het politie optreden heel anders. Nu hetzelfde met Netwerk
Wanneer gaat NAC weer eens gek doen dan?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:52 schreef Superheld het volgende:
Hebben we het nou nog steeds over die suffe Ajax-Feyenoord
Wanneer de paarden er weer zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:56 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wanneer gaat NAC weer eens gek doen dan?
Sjakiequote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:23 schreef FrankyMcG het volgende:
[afbeelding]
HOEMPA HOEMPA HOEMPAPA!
-ontopic-
Echt kansloos dat de media er weer zo'n verhaal van maakt, er is feitelijk geen ene reet gebeurd in amsterdam. Paar charges op de neuzen, wat heen en weer gekanker, en dat spandoekje van Vak 410..... boeiend! Bij de wedstrijd in de Kuip is schijnbaar ook een doek onderschept met een beverwijk-scenario....?
Oempa Loempa jaquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:23 schreef FrankyMcG het volgende:
[afbeelding]
HOEMPA HOEMPA HOEMPAPA!
-ontopic-
Echt kansloos dat de media er weer zo'n verhaal van maakt, er is feitelijk geen ene reet gebeurd in amsterdam. Paar charges op de neuzen, wat heen en weer gekanker, en dat spandoekje van Vak 410..... boeiend! Bij de wedstrijd in de Kuip is schijnbaar ook een doek onderschept met een beverwijk-scenario....?
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:23 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=A4gQoCPJTXk&NR
sta je dan te schreeuwen en op 1.35 gaan ze rennen![]()
![]()
Maar filmpje maker blijft wel staan![]()
Al die acties werden toch zelf betaald?quote:Vak 410 vindt straf onterecht
Datum: 07-02-2007 Bron: Parool
Het spandoek met een tekening van een vliegtuig dat Rotterdam bombardeert, is een 'actie van enkele individuen'. De supporters van vak 410 vinden dat zij onterecht worden gestraft.
Vak 410, ook wel 'sfeervak' genoemd, krijgt van ajax tot het einde van het seizoen voor straf geen geld meer. Bovendien steunt het 'sfeerteam' van ajax de supporters van 410 niet langer bij de aanschaf en het ophangen van spandoeken en vlaggetjes.
Het spandoek met de tekst Bloody Sunday -een verwijzing naar het bombardement van Rotterdam in het begin van de Tweede Wereldoorlog- verscheen afgelopen zondag tijdens ajax-Feyenoord. ''Vak 410 keurt af wat er op het doek bij de wedstrijd ajax-Feyenoord stond afgebeeld. Vak 410 staat voor een ludieke, kritische maar vooral een positieve manier van ondersteuning. Dit was een actie van enkele individuen waarvoor vak 410 niet in zijn geheel aansprakelijk gehouden kan worden,'' aldus de supporters.
ajax straft een groep die zich 'uitsluitend op positieve wijze profileert door de sfeer bij ajax te verbeteren d.m.v. sfeeracties en zang'.
ajax, dat niet wil reageren, legt de verantwoordelijkheid volgens vak 410 bij de supporters 'omdat de club zelf niet bij machte is om de betreffende supporters aan te pakken'.
Eric van Dorp, voorzitter van de supportersvereniging van Feyenoord, vreest een spandoekenoorlog.
Om te gemoederen niet te verhitten, hadden de clubs afgesproken supporters alleen spandoeken toe te staan die de eigen club ondersteunen. ''Maar in de Nederlandse voetbalcultuur is dat lastig.''
Van Dorp kan zich niet voorstellen dat het spandoek een soloactie was. ''Dit grote spandoek smokkel je niet zomaar mee. Hier moeten veel mensen van geweten hebben.''
Van Dorp voorkwam eerder dat een Rotterdams spandoek werd getoond met een verwijzing naar de dood van Ajaxfan Carlo Picornie. Hij overleed in 1997 tijdens een gevecht met Feyenoorders in een Beverwijks weiland.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:47 schreef Bananenman het volgende:
Er is een budget voor het sfeerteam bij Ajax.
ze zullen vast een dvd gaan uitbrengenquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:18 schreef Backdoorman het volgende:
verheug me nu al op de volgende feyenoord - ajax...benieuwd hoe "creatief" het legioen dan zal zijn gnagnagna.....
Ik verheug me er ook al opquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:18 schreef Backdoorman het volgende:
verheug me nu al op de volgende feyenoord - ajax...benieuwd hoe "creatief" het legioen dan zal zijn gnagnagna.....
nog 2 maandenquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:18 schreef Backdoorman het volgende:
jammer maar die hele play-offs vind ik maar een commercieel wangebeuren en volg die wedstrijden ook niet echt, zo'n klassieker heeft in mijn ogen minder cachet als de reguliere uitvoeringen tijdens de normale competitie.quote:
Dat wel natuurlijkquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:20 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Moeten jullie wel gaan presteren, ik zie Heerenveen nog voorbij komen.
Die play-offs zijn gewoon een aanfluiting.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:29 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
jammer maar die hele play-offs vind ik maar een commercieel wangebeuren en volg die wedstrijden ook niet echt, zo'n klassieker heeft in mijn ogen minder cachet als de reguliere uitvoeringen tijdens de normale competitie.
maar weet niet of dit ook zo bij beide supportersgroepen leeft.....
sfeerteam is niet 410 slimpiequote:Op woensdag 7 februari 2007 16:53 schreef Luni het volgende:
[..]
en maar lachen dat het bij Feyenoord betaalde acties waren.
![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:47 schreef vitessezuid113 het volgende:
![]()
RTL Boulevard gaat er zodadelijk ook aandacht aan besteden.
hoelaat komt hetquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:47 schreef vitessezuid113 het volgende:
![]()
RTL Boulevard gaat er zodadelijk ook aandacht aan besteden.
Iddquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:03 schreef Jasza het volgende:
Nu dus.
Ik ben er vorig jaar ook niet bijgeweest. Dit jaar zal ik weer niet gaan, mochten we tegen ajax spelen. Ja, wel naar Rotterdam om te spoken rondom de Kuip, maar niet naar binnen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:29 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
jammer maar die hele play-offs vind ik maar een commercieel wangebeuren en volg die wedstrijden ook niet echt, zo'n klassieker heeft in mijn ogen minder cachet als de reguliere uitvoeringen tijdens de normale competitie.
maar weet niet of dit ook zo bij beide supportersgroepen leeft.....
Idd, die bij dat suppo home oaquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:07 schreef Bananenman het volgende:
Nou, wat een nieuwsitem zeg
Er zaten trouwens beelden tussen die niet eens van afgelopen zondag waren
echt he. misschien zie je die aankomst nog wel en dan me vlagquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:07 schreef vitessezuid113 het volgende:
Die snijbeweging( sta je daar mooi met je kop op tv , moet je weer naar je werk
)
quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:07 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
echt he. misschien zie je die aankomst nog wel en dan me vlag![]()
Wat voor vlag had je dan bij je?quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:07 schreef jorienvdherik het volgende:
echt he. misschien zie je die aankomst nog wel en dan me vlag![]()
OMFG! Als dat zo is ga ik nu mijn broek volschijten van het lachen......quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:29 schreef TerroRobbie het volgende:
groene met hond? Boys from Rotterdam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |