Jullie vroegen er ook nog omquote:Op maandag 5 februari 2007 21:02 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Laat me, het was het hoogtepunt van de middag voor ons!
quote:Op maandag 5 februari 2007 21:03 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Heb Sjakie en de Chocoladefabriek al lang niet meer gekeken.
Stamt al uit de tijd van met de tram over de middenweg toch?quote:
Oempa Loempaquote:Op maandag 5 februari 2007 21:03 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Heb Sjakie en de Chocoladefabriek al lang niet meer gekeken.
De boefjes, dat Hoempahoempahoempapa was ook zwáár provocerend! Alleen daarom zouden ze die vier tieners een sv moeten geven!quote:
Ja is al heel oud, mn pa deed het in zijn tijd ook alquote:Op maandag 5 februari 2007 21:05 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Stamt al uit de tijd van met de tram over de middenweg toch?
Al met al rustig weekend eigenlijk.
hehe die mail is van jou. Ik lach je vierkant uitquote:Op maandag 5 februari 2007 21:06 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
De boefjes, dat Hoempahoempahoempapa was ook zwáár provocerend! Alleen daarom zouden ze die vier tieners een sv moeten geven!
Waar de neuk heb je het over?quote:Op maandag 5 februari 2007 21:10 schreef PLAE@ het volgende:
hehe die mail is van jou. Ik lach je vierkant uit![]()
Nee vertel! Je maakt me nieuwsgierig....quote:Op maandag 5 februari 2007 21:11 schreef PLAE@ het volgende:
Zou ik ook zeggen ja. Let's go back on-topic.
Bron : De gelderlander.quote:Politie houdt Ajax-supporters nog vast
AMSTERDAM (ANP) - De politie houdt nog achttien Ajax-fans vast die zondag bij de voetbalwedstrijd Ajax-Feyenoord zijn aangehouden. In totaal arresteerde ze negentien supporters, bleek maandag uit de laatste berichten.
De politie houdt nog achttien Ajax-fans vast die zondag bij de voetbalwedstrijd Ajax-Feyenoord zijn aangehouden. In totaal arresteerde ze negentien supporters. ANP Photo
Eerder deed de politie melding van dertien aanhoudingen.
De Ajacieden zitten vast op verdenking van openlijke geweldpleging. Voorafgaand aan de wedstrijd greep de politie elf personen in de kraag toen die met vuurwerk en andere voorwerpen Feyenoord-supporters en agenten bekogelden.
Drie dienders raakten lichtgewond. In het stadion sloeg de politie een Ajax-fan in de boeien toen die een fakkel afstak. Na afloop moesten nog eens zeven mensen mee naar het bureau.
18 maanden stadionverbod voor hemquote:Op maandag 5 februari 2007 21:47 schreef Pappie_Culo het volgende:
voora die kerel met die fakkel keihard aanpakken.
wat een land... om te janken af en toe.
Er zijn cameraploegen aanwezig, er is een spandoekje - iedereen in rep en roer over Italie.. Boehoe.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:44 schreef M0NTANA het volgende:
Waar slaat het allemaal op? Er gebeurde niets meer en niets minder dan normaal, alleen normaal houdt de ME zich rustig en laten zie niet ineens al die kutbeesten los.
Bij de hoek van het trainingsveld.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:47 schreef M0NTANA het volgende:
Waar stond die camera eigenlijk? Want ik hoef eigenlijk niet frontaal in beeld, donderdag.
*fap fap fap*quote:Op maandag 5 februari 2007 22:47 schreef Jasza het volgende:
Jorien gaat zich weer rukken op de beelden hoor.
Groot gedeelte van de mensen staat er wel op iig.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:47 schreef M0NTANA het volgende:
Waar stond die camera eigenlijk? Want ik hoef eigenlijk niet frontaal in beeld, donderdag.
Gaan leuke beelden opleverenquote:Op maandag 5 februari 2007 22:51 schreef Jasza het volgende:
[..]
Groot gedeelte van de mensen staat er wel op iig.
Hahahahahahahahahahaquote:Op maandag 5 februari 2007 22:44 schreef Jasza het volgende:
Derksen is zo drama, als 010 dat doet zegt hij er werkelijk niks van.
quote:Op maandag 5 februari 2007 23:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahaha![]()
![]()
![]()
Lul geen poep man.
Aghja en Ajax fans mogen wss ook niks zeggen want die mailtjes worden er zo te zien uitgefiltertquote:Op maandag 5 februari 2007 23:26 schreef PLAE@ het volgende:
Iedereen wijst wel weer naar elkaar van als het hier was zeiden ze niks (wordt van beide kanten gezegd) maar das eigenlijk maar slap gelul.
Alleen als ze goedkoop kunnen scoren zeggen ze iets. En gisteren/vandaag was weer zo'n dag waarop iedereen goedkoop kon scoren. Ze strooien ook met zogenaamde 'feiten' zo zit Derksen weer met droge ogen te beweren dat er daadwerkelijk stenen op de Feyenoordsupporters zijn gegooid en hij loopt 3 gewonde agenten te dramatiseren. 3 Agenten die zelf van hun paard zijn gegleden of door hun hond gebeten nadat ze een zinloze charge deden puur om dat netwerk itempje en om die marrechausee wat training te geven.
Als ze de complete beelden zien, dan kan iedereen zien dat er geen flikker aan de hand was.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:26 schreef vitessezuid113 het volgende:
Dat wordt nog wat hier als Netwerk wordt uitgezonden![]()
Kneusquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:31 schreef Backdoorman het volgende:
derksen had groot gelijk! is altijd gelazer met die ajaksieden. wordt tijd dat de knvb eens een flinke boete uitdeelt. heel nederland kotst op dit soort randfiguren en bij ajax loopt het dit jaar volledig de spuigaten uit. zijn het niet de ordinaire spelers dan zijn het wel de asociale supporters die voor negatieve publiciteit zorgen, walgelijke club, walgelijk bestuur!
jij bent toch internet-volger/fan van ajax? dat is toch die club waar de harde kern met 40 man 6 onschuldige pet en sjaal supporters van heeft aangevallen en bestookt met messen en brandbommen om daarna snel weg te vluchten? En waarvan diezelfde harde kern een van hun maten in de steek heeft gelaten toen deze bloedend ter aarde stortte omdat ze ergens in een weiland bij amsterdam aan het vechten waren met rotterdammers?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:32 schreef Jasza het volgende:
[..]
Kneus![]()
Jij bent voor ado toch, gasmaskertje en die spandoeken vergeten?
![]()
Daarnaast is er niks gebeurd met de politie en dat spandoek is al tegen opgetreden toch![]()
Neem jij je eigen wel serieus?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:49 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
jij bent toch internet-volger/fan van ajax? dat is toch die club waar de harde kern met 40 man 6 onschuldige pet en sjaal supporters van heeft aangevallen en bestookt met messen en brandbommen om daarna snel weg te vluchten? En waarvan diezelfde harde kern een van hun maten in de steek heeft gelaten toen deze bloedend ter aarde stortte omdat ze ergens in een weiland bij amsterdam aan het vechten waren met rotterdammers?
Kan me trouwens ook nog een incident op CS herinneren waarbij wederom een hele horde amsterdammers zich vergreep aan een klein groepje onschuldige kinderen die via CS naar nota bene Volendam reisden....
Nee je hebt gelijk, echt een keurige club met hele nette stoere normale mensen als supporter![]()
trouwens, zeg eens eerlijk. Hoeveel van jullie heeft een seizoenskaart van Ajax?
En mijn tweede vraag: hoeveel van jullie is wel eens met de buscombi meegeweest naar het Zuiderpark?
hahaha, en dat noemt mij "kneus".....zielepoot.
Niet zo blaten man. Op beide vragen kan ik trouwens ja antwoorden dus ga ff ergens anders spelen ofzo met je slappe gelul.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:49 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
jij bent toch internet-volger/fan van ajax? dat is toch die club waar de harde kern met 40 man 6 onschuldige pet en sjaal supporters van heeft aangevallen en bestookt met messen en brandbommen om daarna snel weg te vluchten? En waarvan diezelfde harde kern een van hun maten in de steek heeft gelaten toen deze bloedend ter aarde stortte omdat ze ergens in een weiland bij amsterdam aan het vechten waren met rotterdammers?
Kan me trouwens ook nog een incident op CS herinneren waarbij wederom een hele horde amsterdammers zich vergreep aan een klein groepje onschuldige kinderen die via CS naar nota bene Volendam reisden....
Nee je hebt gelijk, echt een keurige club met hele nette stoere normale mensen als supporter![]()
trouwens, zeg eens eerlijk. Hoeveel van jullie heeft een seizoenskaart van Ajax?
En mijn tweede vraag: hoeveel van jullie is wel eens met de buscombi meegeweest naar het Zuiderpark?
hahaha, en dat noemt mij "kneus".....zielepoot.
"Piep piep, Calimero!"quote:Op maandag 5 februari 2007 23:26 schreef PLAE@ het volgende:
Iedereen wijst wel weer naar elkaar van als het hier was zeiden ze niks (wordt van beide kanten gezegd) maar das eigenlijk maar slap gelul.
Alleen als ze goedkoop kunnen scoren zeggen ze iets. En gisteren/vandaag was weer zo'n dag waarop iedereen goedkoop kon scoren. De feyenoord - Ajax waarbij die treinen terug moesten kon men ook goedkoop scoren. Werd ook allerlei onzin bij geroepen (dat men onderling op de vuist gingen, foto's van kakkies met als onderschrift dat het Ajacieden zijn etc etc... maar bijvoorbeeld de vele doeken die in de Kuip hangen zegt men nooit wat over, niemand boeit dat, het boeit pas als het langzamerhand overal een beetje aangezwengeld wordt. Geven de praatprogramma's er aandacht aan dan heb je de poppen aan het dansen. Het begon gisteren al door de NOS die ineens aandacht gaf aan een paar arrestaties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |