Edit: Laat maar, wie ben jij eigenlijk?quote:Op maandag 5 februari 2007 17:53 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
onzin er is geen enkele hagenees in leiden geweest en knokpartijen met joden hebben zich al helemaal niet voorgedaan, zeker weer een gerucht dat verspreid is via een of ander gastenboek op internet ;-)
die vechtpartij op amsterdam cs rond volendam - den haag waarbij 7 onschuldige jongetjes van dh door een grote groep joden in elkaar zijn geslagen heeft destijds WEL echt plaatsgevonden.
gek, kan eigenlijk alleen maar laffe daden van ajax supporters herinneren: carlos picornie in de steek laten en dood laten gaan, aanval amsterdam cs, aanval supportershome dh.....tekent wel weer hun mentaliteit.....gadverdamme.
die laatstequote:Op maandag 5 februari 2007 18:30 schreef Chen het volgende:
Wat oude foto's die ik nog onlangs vond van FC Utrecht - Den Haag vanuit het uitvak.
[afbeelding]
[afbeelding]
En deze:
[afbeelding]
Whehequote:Op maandag 5 februari 2007 18:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
alsof er goeie hooligans zijn, Backdoorman... van welke club ze ook zijn. Ze hebben allemaal kortsluiting in hun kop. Dát John de Mol daar maar een realitysoap van maakt: een Feyenoord, Utrecht, Ado en Ajax fan in één huis, wie het laatste overblijft heeft gewonnen. Zal een kort programma worden vrees ik...
Allemaal tegen Ajax he?quote:Op maandag 5 februari 2007 18:37 schreef Jasza het volgende:
[..]
Whehe![]()
Maar dat word 3 tegen 1 in het begin![]()
Ik denk dat die van ADO wint danquote:Op maandag 5 februari 2007 18:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
alsof er goeie hooligans zijn, Backdoorman... van welke club ze ook zijn. Ze hebben allemaal kortsluiting in hun kop. Dát John de Mol daar maar een realitysoap van maakt: een Feyenoord, Utrecht, Ado en Ajax fan hooligan in één huis, wie het laatste overblijft heeft gewonnen. Zal een kort programma worden vrees ik...
quote:Op maandag 5 februari 2007 18:44 schreef Toffe_Ellende het volgende:
jongens, ik geloof niet dat die cops graag op dit forum met hun kop staan
Aan t stadion te zien is t de Arena en na alle actualiteit is het waarschijnlijk Ajax-Feyenoord.quote:
Nee dat snap ik ook niet helemaal, net als bij die foto van die gast in zn been word gepakt door een hond... Cameraman staat er bovenop??quote:Op maandag 5 februari 2007 18:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
moet je die gast niet helpen, in plaats van foto's te maken![]()
Mooi, als ze dat wel graag hadden was het namelijk niet leuk om te plaatsen.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:44 schreef Toffe_Ellende het volgende:
jongens, ik geloof niet dat die cops graag op dit forum met hun kop staan
Weet ik veel dat afamersfoort meisje of pers zijn.. joh..quote:Op maandag 5 februari 2007 18:50 schreef PLAE@ het volgende:
Moet de pers of meisjes die jongens gaan helpen?![]()
ok van die undercover politie vatjesquote:
hoeren zijn hetquote:Op maandag 5 februari 2007 19:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Weet ik veel dat afamersfoort meisje of pers zijn.. joh..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |