abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46017036
quote:
Op maandag 5 februari 2007 19:28 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Mooi, als ze dat wel graag hadden was het namelijk niet leuk om te plaatsen.
Als ik het goed begrijp is het leuk zo dat iemand met nog meer kortsluiting in het hoofd dan de gemiddelde bezoeker van dit topic, een van die cops gaat op zoeken en in elkaar slaan? Ja, dat is wel lollig eigenlijk.
  maandag 5 februari 2007 @ 19:36:51 #77
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_46017074
De meeste stillen hebben doorgaans meer kortsluiting in hun kop dan degene die ze oppakken.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_46017083
quote:
Op maandag 5 februari 2007 19:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Als ik het goed begrijp is het leuk zo dat iemand met nog meer kortsluiting in het hoofd dan de gemiddelde bezoeker van dit topic, een van die cops gaat op zoeken en in elkaar slaan? Ja, dat is wel lollig eigenlijk.
Misschien wel een vuurwerkbom in zn politiewagen. Kunnen we meteen een weekendje vrij nemen.
pi_46017124
quote:
Op maandag 5 februari 2007 19:37 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Misschien wel een vuurwerkbom in zn politiewagen. Kunnen we meteen een weekendje vrij nemen.
Omdat er een wedstrijd zonder publiek worden gespeeld? Lijkt me idd de bedoeling.
quote:
Op maandag 5 februari 2007 19:36 schreef M0NTANA het volgende:
De meeste stillen hebben doorgaans meer kortsluiting in hun kop dan degene die ze oppakken.
Nee hoor, die kicken gewoon op macht en hun knuppel. Dat is de reden waarom veel van die knakkers bij de cops gaan. Dát kan ik nog wel begrijpen...
  maandag 5 februari 2007 @ 19:39:51 #80
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_46017170
Daar worden ze nou eenmaal op geselecteerd. Commando's zijn ook geen super intelligente personen. Ze hebben toch een bepaalde kortsluiting waardoor ze blindelings bevelen opvolgen.
pi_46017239
quote:
Op maandag 5 februari 2007 19:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Als ik het goed begrijp is het leuk zo dat iemand met nog meer kortsluiting in het hoofd dan de gemiddelde bezoeker van dit topic, een van die cops gaat op zoeken en in elkaar slaan?
In de meest ideale situatie, ja. Maar zo'n feest zal het wel niet worden
  maandag 5 februari 2007 @ 19:41:25 #82
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_46017243
quote:
Op maandag 5 februari 2007 19:32 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Weet ik veel dat afamersfoort meisje of pers zijn.. joh..
had t over mijn foto's.
pi_46017310
quote:
Op maandag 5 februari 2007 19:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Omdat er een wedstrijd zonder publiek worden gespeeld? Lijkt me idd de bedoeling.
Italie enzo
pi_46017322
quote:
Op maandag 5 februari 2007 19:41 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

had t over mijn foto's.
Ja en ik over die hond.
pi_46017351
Zijn daar eigenlijk nog mooie beelden van? van Sicilie?
  maandag 5 februari 2007 @ 19:45:07 #86
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_46017399
quote:
Op maandag 5 februari 2007 18:44 schreef Toffe_Ellende het volgende:
jongens, ik geloof niet dat die cops graag op dit forum met hun kop staan
Moet je maar geen smeris worden. Die gasten die je daar zo stoer ziet lopen genieten van hun baan en gaan het liefst op de vuist met hooligans/ of supporters (of vrouwen, of kinderen). Zijn een beetje de hoolies van de politie. Dan hoort dat er bij... jammer maar helaas.

Eind jaren 90 kreeg er een een flinke klap voor z'n harses met een steigerpijp bij station Bijlmer. Risico van het vak. Die jongens zijn zelf ook echt geen lieverdjes.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_46017512
Misschien zit Sjimz er nog bij?
  maandag 5 februari 2007 @ 19:49:53 #88
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_46017595
quote:
Op maandag 5 februari 2007 19:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Zijn daar eigenlijk nog mooie beelden van? van Sicilie?
Heb er op TV wat van gezien. Behoorlijke teringbende.

Ze denken nou trouwens dat de maffia er wel het een en ander mee te maken heeft. Die agent blijkt wel heel doelgericht te zijn gepakt. Gewoon koelbloedige moord dus ipv een slachtoffer in de hitte van de strijd, zoals het in beginsel een beetje naar buiten kwam.

Hij was ook bekend als een agent die erg actief was op het gebied van acties gericht tegen de maffia.

Maar ja, eilandvolk, maffia, etc. Ik zou lekker in een boekwinkel gaan werken als ik daar woonde.

En laten we eerlijk wezen, iedereen geilt de laatste 2, 3 jaar erg op de rellen in Italie, maar dat houdt vandaag of morgen echt op. Er zijn grenzen en die kun je niet blijven overschreiden. Nou zijn die Italiaanse agenten een behoorlijk stel jan doedels (althans, voor zover ik ze persoonlijk heb meegemaakt)... maar zélfs in Italie zal men er op een gegeven moment echt tegen op moeten treden.
pi_46017675
quote:
Op maandag 5 februari 2007 19:45 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Moet je maar geen smeris worden. Die gasten die je daar zo stoer ziet lopen genieten van hun baan en gaan het liefst op de vuist met hooligans/ of supporters (of vrouwen, of kinderen). Zijn een beetje de hoolies van de politie. Dan hoort dat er bij... jammer maar helaas.

Eind jaren 90 kreeg er een een flinke klap voor z'n harses met een steigerpijp bij station Bijlmer. Risico van het vak. Die jongens zijn zelf ook echt geen lieverdjes.
Jij vindt het normaal als iemand een steigerpijp tegen zijn bakkes krijgt? Ik geloof niet dat in zijn functieomschrijving staat moet in staat zijn om klappen met steigerpijpen te incasseren. Ik zie ze trouwens niet lachen op de foto's, dus ik weet niet of ze zich zo amuseren. Misschien als een paar hooligans in hun broek schijten van de angst. Lijkt me ook wel lachen...
  maandag 5 februari 2007 @ 19:52:53 #90
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_46017700
En wekelijks je winst afgeven aan de Don die net op dat moment de baas speelt in jouw wijkie
  maandag 5 februari 2007 @ 19:53:08 #91
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_46017706
quote:
Op maandag 5 februari 2007 19:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Jij vindt het normaal als iemand een steigerpijp tegen zijn bakkes krijgt? Ik geloof niet dat in zijn functieomschrijving staat moet in staat zijn om klappen met steigerpijpen te incasseren.

Nee hoor. Maar aangezien ik wel weet hoe die gasten zijn kan ik er ook niet heel erg rouwig om zijn.

Zolang ie het na kan vertellen lig ik er niet wakker van.
quote:
Ik zie ze trouwens niet lachen op de foto's, dus ik weet niet of ze zich zo amuseren. Misschien als een paar hooligans in hun broek schijten van de angst. Lijkt me ook wel lachen...
Welke hooligans? Je weet echt niet waar je over praat, dus laat het lekker rusten.
pi_46019058
quote:
Op maandag 5 februari 2007 19:53 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]
Nee hoor. Maar aangezien ik wel weet hoe die gasten zijn kan ik er ook niet heel erg rouwig om zijn.

Zolang ie het na kan vertellen lig ik er niet wakker van.
[..]

Welke hooligans? Je weet echt niet waar je over praat, dus laat het lekker rusten.
precies, die gasten kicken erop als ze eindelijk weereens actief iemand mogen pakken. Ze mogen doen wat ze willen en niemand die ze aan kan/mag pakken. Hebben ze meestal ook nog een grote bek terwijl er helemaal niks aan de hand is, wat natuurlijk weer een hoop reacties oplevert van gasten die zich laten provoceren en tja... dan zijn ze waar ze willen.
  maandag 5 februari 2007 @ 20:56:18 #93
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_46020348
Dus de Hoempapa Hooligans mogen geen sfeeracties meer houden vanwege 1 lullig spandoekje!?
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_46020439
quote:
Op maandag 5 februari 2007 20:25 schreef planethugo het volgende:

[..]

precies, die gasten kicken erop als ze eindelijk weereens actief iemand mogen pakken. Ze mogen doen wat ze willen en niemand die ze aan kan/mag pakken. Hebben ze meestal ook nog een grote bek terwijl er helemaal niks aan de hand is, wat natuurlijk weer een hoop reacties oplevert van gasten die zich laten provoceren en tja... dan zijn ze waar ze willen.
Het grappige is dat het voor precies andersom ook zo is. Beetje kip en ei.
pi_46020447
quote:
Op maandag 5 februari 2007 20:56 schreef FrankyMcG het volgende:
Dus de Hoempapa Hooligans mogen geen sfeeracties meer houden vanwege 1 lullig spandoekje!?
Hoempahoempahoempapa!
pi_46020538
quote:
Op maandag 5 februari 2007 19:49 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Heb er op TV wat van gezien. Behoorlijke teringbende.

Ze denken nou trouwens dat de maffia er wel het een en ander mee te maken heeft. Die agent blijkt wel heel doelgericht te zijn gepakt. Gewoon koelbloedige moord dus ipv een slachtoffer in de hitte van de strijd, zoals het in beginsel een beetje naar buiten kwam.
Hij is toch geraakt door een steen op z'n lever?
  maandag 5 februari 2007 @ 21:02:34 #97
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_46020578
quote:
Op maandag 5 februari 2007 20:58 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoempahoempahoempapa!
Laat me, het was het hoogtepunt van de middag voor ons!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  maandag 5 februari 2007 @ 21:03:06 #98
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_46020597
quote:
Op maandag 5 februari 2007 21:02 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Laat me, het was het hoogtepunt van de middag voor ons!
Nog nooit eerder gehoord?
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_46020598
quote:
Op maandag 5 februari 2007 19:52 schreef PLAE@ het volgende:

En wekelijks je winst afgeven aan de Don die net op dat moment de baas speelt in jouw wijkie
Beter dat dan dat je hoofd eraf wordt geschoten
  maandag 5 februari 2007 @ 21:03:54 #100
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_46020620
quote:
Op maandag 5 februari 2007 21:03 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Nog nooit eerder gehoord?
Heb Sjakie en de Chocoladefabriek al lang niet meer gekeken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')