Als ik het goed begrijp is het leuk zo dat iemand met nog meer kortsluiting in het hoofd dan de gemiddelde bezoeker van dit topic, een van die cops gaat op zoeken en in elkaar slaan? Ja, dat is wel lollig eigenlijk.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:28 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Mooi, als ze dat wel graag hadden was het namelijk niet leuk om te plaatsen.
Misschien wel een vuurwerkbom in zn politiewagen. Kunnen we meteen een weekendje vrij nemen.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp is het leuk zo dat iemand met nog meer kortsluiting in het hoofd dan de gemiddelde bezoeker van dit topic, een van die cops gaat op zoeken en in elkaar slaan? Ja, dat is wel lollig eigenlijk.
Omdat er een wedstrijd zonder publiek worden gespeeld? Lijkt me idd de bedoeling.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Misschien wel een vuurwerkbom in zn politiewagen. Kunnen we meteen een weekendje vrij nemen.
Nee hoor, die kicken gewoon op macht en hun knuppel. Dat is de reden waarom veel van die knakkers bij de cops gaan. Dát kan ik nog wel begrijpen...quote:Op maandag 5 februari 2007 19:36 schreef M0NTANA het volgende:
De meeste stillen hebben doorgaans meer kortsluiting in hun kop dan degene die ze oppakken.
In de meest ideale situatie, ja. Maar zo'n feest zal het wel niet wordenquote:Op maandag 5 februari 2007 19:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp is het leuk zo dat iemand met nog meer kortsluiting in het hoofd dan de gemiddelde bezoeker van dit topic, een van die cops gaat op zoeken en in elkaar slaan?
had t over mijn foto's.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Weet ik veel dat afamersfoort meisje of pers zijn.. joh..
Italie enzoquote:Op maandag 5 februari 2007 19:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Omdat er een wedstrijd zonder publiek worden gespeeld? Lijkt me idd de bedoeling.
Moet je maar geen smeris worden. Die gasten die je daar zo stoer ziet lopen genieten van hun baan en gaan het liefst op de vuist met hooligans/ of supporters (of vrouwen, of kinderen). Zijn een beetje de hoolies van de politie. Dan hoort dat er bij... jammer maar helaas.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:44 schreef Toffe_Ellende het volgende:
jongens, ik geloof niet dat die cops graag op dit forum met hun kop staan
Heb er op TV wat van gezien. Behoorlijke teringbende.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Zijn daar eigenlijk nog mooie beelden van? van Sicilie?
Jij vindt het normaal als iemand een steigerpijp tegen zijn bakkes krijgt? Ik geloof niet dat in zijn functieomschrijving staat moet in staat zijn om klappen met steigerpijpen te incasseren. Ik zie ze trouwens niet lachen op de foto's, dus ik weet niet of ze zich zo amuseren. Misschien als een paar hooligans in hun broek schijten van de angst. Lijkt me ook wel lachen...quote:Op maandag 5 februari 2007 19:45 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Moet je maar geen smeris worden. Die gasten die je daar zo stoer ziet lopen genieten van hun baan en gaan het liefst op de vuist met hooligans/ of supporters (of vrouwen, of kinderen). Zijn een beetje de hoolies van de politie. Dan hoort dat er bij... jammer maar helaas.
Eind jaren 90 kreeg er een een flinke klap voor z'n harses met een steigerpijp bij station Bijlmer. Risico van het vak. Die jongens zijn zelf ook echt geen lieverdjes.
quote:Op maandag 5 februari 2007 19:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Jij vindt het normaal als iemand een steigerpijp tegen zijn bakkes krijgt? Ik geloof niet dat in zijn functieomschrijving staat moet in staat zijn om klappen met steigerpijpen te incasseren.
Welke hooligans? Je weet echt niet waar je over praat, dus laat het lekker rusten.quote:Ik zie ze trouwens niet lachen op de foto's, dus ik weet niet of ze zich zo amuseren. Misschien als een paar hooligans in hun broek schijten van de angst. Lijkt me ook wel lachen...
precies, die gasten kicken erop als ze eindelijk weereens actief iemand mogen pakken. Ze mogen doen wat ze willen en niemand die ze aan kan/mag pakken. Hebben ze meestal ook nog een grote bek terwijl er helemaal niks aan de hand is, wat natuurlijk weer een hoop reacties oplevert van gasten die zich laten provoceren en tja... dan zijn ze waar ze willen.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:53 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar aangezien ik wel weet hoe die gasten zijn kan ik er ook niet heel erg rouwig om zijn.
Zolang ie het na kan vertellen lig ik er niet wakker van.
[..]
Welke hooligans? Je weet echt niet waar je over praat, dus laat het lekker rusten.
Het grappige is dat het voor precies andersom ook zo is. Beetje kip en ei.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:25 schreef planethugo het volgende:
[..]
precies, die gasten kicken erop als ze eindelijk weereens actief iemand mogen pakken. Ze mogen doen wat ze willen en niemand die ze aan kan/mag pakken. Hebben ze meestal ook nog een grote bek terwijl er helemaal niks aan de hand is, wat natuurlijk weer een hoop reacties oplevert van gasten die zich laten provoceren en tja... dan zijn ze waar ze willen.
Hoempahoempahoempapa!quote:Op maandag 5 februari 2007 20:56 schreef FrankyMcG het volgende:
Dus de Hoempapa Hooligans mogen geen sfeeracties meer houden vanwege 1 lullig spandoekje!?
Hij is toch geraakt door een steen op z'n lever?quote:Op maandag 5 februari 2007 19:49 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Heb er op TV wat van gezien. Behoorlijke teringbende.
Ze denken nou trouwens dat de maffia er wel het een en ander mee te maken heeft. Die agent blijkt wel heel doelgericht te zijn gepakt. Gewoon koelbloedige moord dus ipv een slachtoffer in de hitte van de strijd, zoals het in beginsel een beetje naar buiten kwam.
Laat me, het was het hoogtepunt van de middag voor ons!quote:Op maandag 5 februari 2007 20:58 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoempahoempahoempapa!
Nog nooit eerder gehoord?quote:Op maandag 5 februari 2007 21:02 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Laat me, het was het hoogtepunt van de middag voor ons!
Beter dat dan dat je hoofd eraf wordt geschotenquote:Op maandag 5 februari 2007 19:52 schreef PLAE@ het volgende:
En wekelijks je winst afgeven aan de Don die net op dat moment de baas speelt in jouw wijkie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |