Ja die fipo van je was wel strategisch geplaatst op nummer 299quote:Op zondag 4 februari 2007 23:01 schreef Sebasser het volgende:
sepo
quote:Op zondag 4 februari 2007 23:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja die fipo van je was wel strategisch geplaatst op nummer 299![]()
Ik ben het Gielmobiel.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En zo wil jij de Gielmobiel het topic insmokkelen![]()
GN'ers he.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oheuhm
![]()
Dus wij zijn nu ook CN' ers geworden![]()
die van mij staat dus nog in het vorige topic en had ik gisteravond al neer gezetquote:Op zondag 4 februari 2007 23:18 schreef Stali het volgende:
[..]
GN'ers he..
He, maar waar blijft je weekendbelevenis nu?
Die van mij was namelijk nogal gewoon: veel slapen als gevolg van veel wijn en nachtelijk geouweneel.
Bij Dirk denk ik aan de klompenman van Lula...quote:Op zondag 4 februari 2007 23:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die van mij staat dus nog in het vorige topic en had ik gisteravond al neer gezet
ging over mijn middagje in de kroeg hangen met Dirk Diggler![]()
hij heeft in elk geval geen klompvoetjesquote:Op zondag 4 februari 2007 23:28 schreef Stali het volgende:
[..]
Bij Dirk denk ik aan de klompenman van Lula....
Even teruglezen want was zaterdagmiddag en dan zeer zeker slapen. tiktakrotklok naast de PC.
Veel plezierquote:Op maandag 5 februari 2007 00:56 schreef wonderer het volgende:
We gaan straks denk ik naar Pan's Labyrinth.
Stali,quote:
Ja mag dat niet ?quote:Op maandag 5 februari 2007 11:29 schreef Sitethief het volgende:
Haaaaaai.
Mijn weeken was TOF,
.
[..]
Stali,, jij hier???
Tuurlijk mag dat,quote:Op maandag 5 februari 2007 11:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja mag dat niet ?
user heeft zich keurig gedragen hoor![]()
![]()
Ja maar het was hier ook een gekkenhuis dit weekendquote:Op maandag 5 februari 2007 12:01 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat,. Was alleen verbaasd haar hier tegen te komen,
.
quote:
Vertel, Vertel, Vertel, niet te snel we schrijven méééééééé!!!quote:Op maandag 5 februari 2007 13:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Leuk! Ik had feestjes!
Dus een leuk weekend gehad, en een weekend hoeft niet speciaal te zijn om leuk te zijnquote:Op maandag 5 februari 2007 13:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, het was niet heel spektaculair. Vrijdagavond reuniefeestje van de China-mensen die ik een maand niet gezien heb, en op zaterdag avond een diplima-geslaagd-feestje van een van mijn beste vriendinnen.
Bert, Bert, desnoods betalen we bijquote:Op maandag 5 februari 2007 13:53 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Vertel, Vertel, Vertel, niet te snel we schrijven méééééééé!!!
Schikt 't?????quote:Op maandag 5 februari 2007 14:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Bert, Bert, desnoods betalen we bij
Nou het belangrijkste van het bloemschikken is dus de hellum![]()
Nee vandaag nietquote:Op maandag 5 februari 2007 17:54 schreef soapie het volgende:
[..]
Schikt 't?????
Meesterlijk dat stukje!!!!![]()
![]()
![]()
Lange dag gehad?quote:
Ja, en waarom nu zo verbaasd? Ik Fok! wel vaker hoor.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:29 schreef Sitethief het volgende:
Haaaaaai.
Mijn weeken was TOF,
.
[..]
Stali,, jij hier???
Je hebt hem positief verrast door ook in het L topic te postenquote:Op maandag 5 februari 2007 20:29 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja, en waarom nu zo verbaasd? Ik Fok! wel vaker hoor..
Ik ken hem slechts van Fok! ook, alweer heel lang geleden trouwens. Moet wel lachen om zijn enthousiasme nu. Goed voor hemquote:Op maandag 5 februari 2007 20:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je hebt hem positief verrast door ook in het L topic te posten![]()
Als je morgen dan maar weer de dag begint met een dansje he?quote:Op maandag 5 februari 2007 20:51 schreef wonderer het volgende:
*frusti doet*
Mag een paar setjes bankdrukken en shoulder press ook?quote:Op maandag 5 februari 2007 20:53 schreef Stali het volgende:
[..]
Als je morgen dan maar weer de dag begint met een dansje he?
Als ik maar niet mee hoef te doen.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mag een paar setjes bankdrukken en shoulder press ook?
Ja hij is op dit moment goed en enthousiast bezigquote:Op maandag 5 februari 2007 20:50 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik ken hem slechts van Fok! ook, alweer heel lang geleden trouwens. Moet wel lachen om zijn enthousiasme nu. Goed voor hem.
komt dat door mij ?quote:Op maandag 5 februari 2007 20:51 schreef wonderer het volgende:
*frusti doet*
Nee, Dick is bijna jarig en ik wil hem weer zo'n zelfgemaakte kaart sturen via Hallmark, maar ik kon eerst geen leuke foto vinden en nu doet Hallmark moeilijk en moet ik steeds de tekst verplaatsen en opnieuw uploaden om te zien of het past.quote:
tuurlijk wel,quote:Op maandag 5 februari 2007 21:09 schreef DR34M3R het volgende:hallooooo dames!
ff bliksembezoekje tussendoor. Toch de 86 nog gehaald zie ik
ze hebben natuurlijk liever dat je er eentje uit de standaard voorraad neemt ?quote:Op maandag 5 februari 2007 21:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, Dick is bijna jarig en ik wil hem weer zo'n zelfgemaakte kaart sturen via Hallmark, maar ik kon eerst geen leuke foto vinden en nu doet Hallmark moeilijk en moet ik steeds de tekst verplaatsen en opnieuw uploaden om te zien of het past.
Nee het tempo uit het H topic halen we hier bijna nooitquote:Op maandag 5 februari 2007 21:13 schreef DR34M3R het volgende:
Nou, het ging niet erg hard dit weekend....
Nee, maar ze zeggen er niet bij hoe groot zo'n kaart is, dus de verhouding was even puzzelen. Maar ik heb nu een leukequote:Op maandag 5 februari 2007 21:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ze hebben natuurlijk liever dat je er eentje uit de standaard voorraad neemt ?
nu kom niet voorbij voldoende sponsors ?
*nieuwsgierig kijk*quote:Op maandag 5 februari 2007 21:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, maar ze zeggen er niet bij hoe groot zo'n kaart is, dus de verhouding was even puzzelen. Maar ik heb nu een leuke
Nu maar hopen dat hij er blij mee isquote:Op maandag 5 februari 2007 21:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, maar ze zeggen er niet bij hoe groot zo'n kaart is, dus de verhouding was even puzzelen. Maar ik heb nu een leuke
Nouououou, het is bijna valentijn....;)quote:Op maandag 5 februari 2007 21:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
OOOOOOOOOh jij wil ook een Hallmark kaart ontvangen ?
maar als ik nu dan Ja ga zeggen is het niet meer anoniemquote:Op maandag 5 februari 2007 21:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nouououou, het is bijna valentijn....;)
Ja, het ging dus niet over Valentijn... hij is bijna jarigquote:Op maandag 5 februari 2007 21:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nouououou, het is bijna valentijn....;)
.... wacht af.....quote:Op maandag 5 februari 2007 21:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar als ik nu dan Ja ga zeggen is het niet meer anoniem![]()
Ja maar dan kan IK toch wel een kaart verwachten met Valentijn?quote:Op maandag 5 februari 2007 21:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, het ging dus niet over Valentijn... hij is bijna jarig
Dat had ik 30 jaar eerder moeten wetenquote:Op maandag 5 februari 2007 21:28 schreef DR34M3R het volgende:
ik weet wel hoe het eindigt:
kinderen die zwijgen
zullen nooit iets krijgen
9 februari wordt ie 66.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:27 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja maar dan kan IK toch wel een kaart verwachten met Valentijn?
mijn verjaardag duurt nog ruim een half jaar
Wanneer is Dick jarig en hoe oud wordt hij?
Hebben jullie die maand nou nog niet afgeslotenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 06:08 schreef DR34M3R het volgende:
ik ben de eerste vandaag!
Goedemorgen dames!![]()
dat wordt dus weer met de postduif berichtjes over en weer sturen ?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:51 schreef Sitethief het volgende:
RIBW heeft 4 maanden lang verzaakt de kabelaansluiting te betalen........
En nu is ie afgesloten, dus geen tv en internet meer..........................
Jaquote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat wordt dus weer met de postduif berichtjes over en weer sturen ?
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zal ik dan mijn temp dir maar op dvd branden voor je ?
nou eens kijken of het fik apparaat aan te zwengelen isquote:
Whehehe! Ja, dat mag van mij wel, maar ik weet niet of Koen dat allemaal wel zo leuk vindtquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mag ik hem wel een glas cranberry sap aanbieden ?![]()
Zit jij nu toch nog spoilers weg te gevenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Whehehe! Ja, dat mag van mij wel, maar ik weet niet of Koen dat allemaal wel zo leuk vindt
Interpreteer het zoals je wilquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zit jij nu toch nog spoilers weg te geven![]()
Nee hoor, gewoon een griepje.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar hij hoeft er toch niet het ziekenhuis voor in ????????
Wheheh! Je zit meer in de richting dan je waarschijnlijk dacht toen je dat posttequote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:14 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Hij krijgt gewoon aandacht te weinig.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:33 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Naja, ik las 't zo en ik dacht gelijk 'hij moet weer 'n beurt hebben', als 1+1=10![]()
hi wonderer. Wel gedroomd. Niet lekker :Squote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:40 schreef wonderer het volgende:
Hoi DreamerNog lekker gedroomd vannacht?
*LOL*quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:51 schreef Sitethief het volgende:
RIBW heeft 4 maanden lang verzaakt de kabelaansluiting te betalen........
En nu is ie afgesloten, dus geen tv en internet meer..........................
huh? Wat heb ik gemist?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:43 schreef wonderer het volgende:
Ja, ook zoiets. Oa. dat ze midden in Utrecht nieuwe bommen aan het testen waren... niet zo leuk
Dat droomde ik dus. Ik stond op een pleintje en er vlogen vliegtuigen laag over die van die grote WO2 bommen dropten achter de huizenrij die aan de rand van het pleintje stonden. Vette explosies en dikke zwarte rook enzo, en niemand keek raar op, want het was toch allemaal test. Maar ik had het idee dat dat niet helemaal klopte, je kunt bommen toch helemaal niet zo precies mikken!? En toen stortte er een helicopter nep op het pleintje neer en daar keek ook niemand van op. Niet zo leuke droom.quote:
klinkt niet gezellig idd. Je had laatst ook zo'n vreemde, nietwaar?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat droomde ik dus. Ik stond op een pleintje en er vlogen vliegtuigen laag over die van die grote WO2 bommen dropten achter de huizenrij die aan de rand van het pleintje stonden. Vette explosies en dikke zwarte rook enzo, en niemand keek raar op, want het was toch allemaal test. Maar ik had het idee dat dat niet helemaal klopte, je kunt bommen toch helemaal niet zo precies mikken!? En toen stortte er een helicopter nep op het pleintje neer en daar keek ook niemand van op. Niet zo leuke droom.
Dagelijksquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
klinkt niet gezellig idd. Je had laatst ook zo'n vreemde, nietwaar?
ja die had ik gelezen. Geen idee wat je ermee moet.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
DagelijksZie ook het centrale dromentopic in TRU (meen ik). Paar dagen terug over Hitler gedroomd. Sloeg echt nergens op.
Niks, gewoon lachen en weer gaan slapenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ja die had ik gelezen. Geen idee wat je ermee moet.![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat een vervelende manier om die ziektekiemen te moeten uitzweten![]()
euh, vanochtend toen ik in de speigel keek was ik nog niet blondquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:08 schreef wonderer het volgende:
[..]Ik had het over iets anders. Ik ben gewoon blij dat wat ik in mijn hoofd had zo logisch is dat mensen al voor ze het verhaal gelezen hebben snappen wat er gebeurt
Lees nog even na wie Koen ook alweer is...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
euh, vanochtend toen ik in de speigel keek was ik nog niet blond
maar dat kan dus vandaag zomaar spontaan veranderd zijn
maar mij zeggen die postings dus dat hij thuis ziek op bed ligt met een griepje (al dan niet gesimuleerd)
en dan komt Koen hem verzorgen/opzoeken en van het een komt het ander
ach ja, over een paar weken heb ik weer meer zekerheid als ik met Arthus weer in de trein naar huis toe zit![]()
![]()
en toch hoeft het een en ander niet uit te sluitenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Lees nog even na wie Koen ook alweer is...
Bespeur ik hier het begin van een nieuwe soap?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en toch hoeft het een en ander niet uit te sluiten![]()
en ja ik heb terug gelezen ja![]()
Nee, hoogstaand drama, mag dat ook?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Bespeur ik hier het begin van een nieuwe soap?
altijd welkom. Kan ik alvast een loge-plaats reserveren?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, hoogstaand drama, mag dat ook?
gewoon hier in het topic blijven postenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
altijd welkom. Kan ik alvast een loge-plaats reserveren?
![]()
Jawel: http://arthur.nietoverdrijven.comquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
altijd welkom. Kan ik alvast een loge-plaats reserveren?
![]()
jij ook fijn slapen, tof dromen over transitors en condensatoren en zoquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:22 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
ja ik ga ook te bedde
met het schaamrood op de kaken moet ik bekennen dat ik niet meer precies weet hoe het gingquote:Op woensdag 7 februari 2007 06:11 schreef DR34M3R het volgende:
en een goede morgen aan het begin van weer een nieuwe dag!
Stroek, ik hoop dat jij lekkerder gedroomd hebt dan ik?
Moet je op het stadhuisplein eens kijken anders....quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en waarom lag er hier alleen maar rondom het station en stadion sneeuw vanochtend ?
Daar komen 401 en 402 nietquote:Op woensdag 7 februari 2007 10:37 schreef maedel het volgende:
[..]
Moet je op het stadhuisplein eens kijken anders....
Een bult sneeuw van 4 meter hoog...
Zie dat er dan wel beter uit dan die sneeuwramp, en nee ik schrijf hier bewust sneeuw en niet snowquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:13 schreef maedel het volgende:
Op die bult wordt trouwens as we speak een videoclip opgenomen...
Het ziet er echt waaaaaanzinnig uit![]()
Twee kerels in oranje jas en iemand in een ijsberenpak![]()
Bron: Eindhovens Dagblad en eigen observatie...quote:Garage dicht wegens instortingsgevaar
EINDHOVEN - De politie heeft vanmorgen de parkeergarage onder het Stadhuisplein voor al het publiek afgesloten wegens instortingsgevaar. Dit is ontstaan als gevolg van de grote hoeveelheid ijs en sneeuw die er na het ontruimen van het IJssculpturenfestival is opgehoopt.
dat was net te ver voor de lunchwandelingquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:47 schreef maedel het volgende:
die bult sneeuw levert inmiddels instortingsgevaar op voor de ondergelegen parkeergarage.
[..]
Bron: Eindhovens Dagblad en eigen observatie...
"momenteel wordt er gewerkt aan het verwijderen van het ijs"
yeah right, ik zie anders helemaal geen enkele beweging![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de post is onderweg![]()
4.2 gb aan avi filmpjes
Jaja,quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oh en het kruisje is ook nog blauw ook![]()
![]()
Uhuquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en nu maar braaf wachten bij de brievenbus morgenochtend
Yeah. Op zich zijn de verhalen wel los te lezen, volgens mij, maar er wordt wel (impliciet) terugverwezen. Ben erg benieuwd!quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:44 schreef DR34M3R het volgende:
ben nu de 3e aan het lezen. Dacht, laat ik maar bij het begin beginnen, da's wel zo handig
zo januari 2007 zit weer netjes terug gestopt in de boeken ?quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:28 schreef DR34M3R het volgende:
en ook ik ben weer van de partij
![]()
hallo allemaal!
@ wonderer: je schrijft mooi !
neuh, zo ver zijn we nog niet. Maar het overwerken is gedaan. Nu nog de nasleep, wat overboekingen, allerlei rapportages opstellen en zo, maar daar zal ik je niet mee vervelen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo januari 2007 zit weer netjes terug gestopt in de boeken ?
de morgenstond heeft goud in de mondquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
neuh, zo ver zijn we nog niet. Maar het overwerken is gedaan. Nu nog de nasleep, wat overboekingen, allerlei rapportages opstellen en zo, maar daar zal ik je niet mee vervelen.
(ow en terugkomend op je opmerking gisterochtend, ik begin altijd rond 7 uur hoor, afsluiting of niet)
en dat laatste vergeet ik dan altijdquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:18 schreef DR34M3R het volgende:
ach, ik hoef maar 7 minuutjes te fietsen...
Als ik me verslaap sta ik er nog om half 8.
Voordeel van vroeg beginnen is, dat je dan ook weer vroeg naar huis kunt als je wilt.![]()
Dus jij bent eigenlijk net zo'n werkezel dan ikquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:52 schreef DR34M3R het volgende:
tegenwoordig doe ik allebei als ik de kans krijg...
![]()
En bedankt. Je bent de 2e die me deze week voor ezel uitmaaktquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dus jij bent eigenlijk net zo'n werkezel dan ik![]()
![]()
Maar die andere werd volgens mij gisteravond eendje genoemd omdat hij zo kan kwekken en snaterenquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En bedankt. Je bent de 2e die me deze week voor ezel uitmaakt
![]()
ja dat zo wie zo, want anders ga ik thuis toch maar andere onzinnige dingen doenquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:08 schreef wonderer het volgende:
Vinden jullie het nou echt leuk werk, of waarom werken jullie zoveel? Thuis toch niks te doen?
wil je dat echt weten? Een eerlijk antwoord?quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:08 schreef wonderer het volgende:
Vinden jullie het nou echt leuk werk, of waarom werken jullie zoveel? Thuis toch niks te doen?
als we met overwerk uitklokken wel.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:17 schreef wonderer het volgende:
Krijg je ook extra betaald dan?
Natuurlijk, anders vraag ik het nietquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
wil je dat echt weten? Een eerlijk antwoord?
![]()
Bofkont. Fok is bij ons geblokkeerd. Althans, het forum. De PM werkt wel. Dus als je me af en toe wat afleiding wil bezorgen?quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
...
en ja dan mag ik best af en toe op fok een f5 uitvoeren
Nou, het is op zich heel simpel. Heb een paar fantastische collega's, waarvan de term vrienden dichter in de buurt zou komen. Thuis loopt het niet geweldig. Ben me de laatste tijd bewuster geworden van wat dingen van mezelf en dat botst enorm. En daar komen de collegį's weer om de hoek kijken, vol begrip, en die mijn dag altijd goed weten te maken, hoe vervelend die ook ooit begonnen mag zijn.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Natuurlijk, anders vraag ik het niet
ik mag eerst een X aantal uren tijd voor tijd schrijvenquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:17 schreef wonderer het volgende:
Krijg je ook extra betaald dan?
sterktequote:Op woensdag 7 februari 2007 19:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
wil je dat echt weten? Een eerlijk antwoord?
![]()
hmmmmz. tvt over van 2006: 103 uurquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik mag eerst een X aantal uren tijd voor tijd schrijven
de rest wordt dus tegen bijzonder tarief geboekt en uitbetaald, dus daar blijft niet zo heel veel van over![]()
Merci.quote:
Nee, ik vind het juist een mooi antwoord. Fijn voor je dat je zo goed met je collega's kan opschieten.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou, het is op zich heel simpel. Heb een paar fantastische collega's, waarvan de term vrienden dichter in de buurt zou komen. Thuis loopt het niet geweldig. Ben me de laatste tijd bewuster geworden van wat dingen van mezelf en dat botst enorm. En daar komen de collegį's weer om de hoek kijken, vol begrip, en die mijn dag altijd goed weten te maken, hoe vervelend die ook ooit begonnen mag zijn.
Zo. En? Al spijt dat je uberhaupt gevraagd had?
Ja ik heb vorig jaar ook 120 overtollige uren in de levensloop gestoptquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
hmmmmz. tvt over van 2006: 103 uur
vakantie over van 2006: 97 uur
verlet-uren over: 37 uur.
![]()
laat ze maar uitbetalen tegenwoordig. Krijg het toch niet op
altijd een buitenbeentje geweest bedoel je? enig idee waarom? of begrijp ik je nu verkeerd?quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, ik vind het juist een mooi antwoord. Fijn voor je dat je zo goed met je collega's kan opschieten.
Ik heb niet zoveel ervaring met werkenen hoewel ik bij mijn laatste echte baan wel goed met mijn collega's overweg kon en ze ook wel geinteresseerd waren in mijn emigratieverhalen enzo, merkte ik toch wel dat ik niet in de groep paste. Nu boeide me dat niet zo heel veel, want ik ben het wel gewend, maar soms wordt het pijnlijk duidelijk.
komen we elkaar misschien nog net tegenquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:31 schreef Stroekie het volgende:
En nu snel naar huis
ik spreek jullie omstreeks 21.00 uur wel weer
tot straks![]()
![]()
Vragen vind ik niet erg, zolang ze uit oprechte interesse gesteld wordenquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
altijd een buitenbeentje geweest bedoel je? enig idee waarom? of begrijp ik je nu verkeerd?
wat een vragen...
Ik mag dat wel als iemand gewoon zichzelf durft te zijn. Ondanks de mening / reactie van anderen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vragen vind ik niet erg, zolang ze uit oprechte interesse gesteld wordenJe kan hooguit geen antwoord krijgen, heheh.
Ja, altijd een buitenbeentje geweest. Ik ben hoogbegaafd en heb/had andere interesses dan mijn klasgenoten, en omdat ik niet veel met hen omging, bleef ik nogal achter op het sociale vlak, in de zin van dat ik de "taal" niet sprak en niet wist waar zij het over hadden, welke kleding- en muziekstijlen in waren etc. Daarnaast kleedde en gedroeg ik me niet gender-conform, en dat begrepen ze ook niet.
Maar ik ben altijd mijn eigen koers blijven varen en ben tevreden met mezelf, juist omdat ik ben wie ik ben en niet wie anderen willen dat ik ben.
Maar waarom loopt het thuis dan niet zo lekker (als je er over wil praten tenminste)? Is het iets dat je niet kan oplossen of iets tijdelijks?
Lief. Krijg voldoende steun hoor, maak je geen zorgen, ik kom hier wel doorheen. Linksom of rechtsom.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Je hele bagage op FOK! pleuren is soms best fijn (zolang je dat op de goedeplaats doet), ik maak mezelf er ook nog wel eens schuldig aan.
Het kan soms gewoon fijn zijn om het allemaal kwijt te kunnen tegen een wildvreemd en anoniem gezelfschap.
En sterkte, als ik kon helpen zou ik het doen.
Ik had al zo'n vermoeden dat het zoiets zou zijn, ja. Manlief kan er niet mee omgaan dat je groeit en sterker wordt (en hem waarschijnlijk voor het eerst in zijn leven tegenspreekt?). Vervelend dat je ook rekening moet houden met je kinderen. Hopelijk is er een beetje te praten met je echtgenoot.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik mag dat wel als iemand gewoon zichzelf durft te zijn. Ondanks de mening / reactie van anderen.
Ik heb dat zelf te weinig gedaan. Altijd al eigenlijk. Had vroeger weinig vrienden / vriendinnen. Ben volgens mij ontzettend aan het puberen geslagen. Het kwam zelfs zover dat ik in een pleeggezin terecht kwam en 14 jaar geen contact heb gehad met mijn familie. Dat is sinds begin 2006 weer hersteld.
Maar het leidde er destijds wel toe dat ik te vroeg ben gaan samenwonen, en uit angst om het laatste wat ik had, mezelf compleet weggecijferd heb de laatste (schrik niet) 15 jaar.
En dat kan ik nu dus niet meer. En dat wordt thuis niet zo geweldig geaccepteerd. Ik voel mezelf sterker dan ooit, heb een aantal mensen om me heen die ik met mijn leven vertrouw. Ang3l bijvoorbeeld weet meer van mij dan ikzelf heb ik af en toe het idee....
Maar ik weet niet of mijn huwelijk hier bestand tegen is. We hebben twee kleine kinderen, dat is op dit moment het enige dat ons echt bindt....
ik kan niet geloven dat ik nu mijn hele priv-sores openlijk op fok ga gooien.
Maar, vandaar ook mijn username, en onderschrift.![]()
Mwah. We proberen het. Hij heeft er enorm veel moeite mee, maar we hebben al anderhalve week geen ruzie meer gehad.quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden dat het zoiets zou zijn, ja. Manlief kan er niet mee omgaan dat je groeit en sterker wordt (en hem waarschijnlijk voor het eerst in zijn leven tegenspreekt?). Vervelend dat je ook rekening moet houden met je kinderen. Hopelijk is er een beetje te praten met je echtgenoot.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik voel me moe en kuttig, volgende maar?
Ik was mijn benen aan het trainen, nu ben ik klaar en morgen heb ik spierpijn.quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:40 schreef DR34M3R het volgende:
zeg, maar zullen we het ook nog over iets (of iemand) anders hebben? Nog wat leuks gedaan vandaag (of in geval van jou wonderer, misschien nog aan het doen?)
Mika zegt me zo niks... Maar het nonstop muziek luisteren des te meer. Het helpt echt he.quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Muziek luister ik nonstop en , dit klinkt misschien een beetje vreemd, helpt me de dag vrij goed door. Hulde voor muziek! (En in het speciaal Mika).
Ja,vroeg naar bed, dat helpt niet. Ik lig sowieso tot een uur of half 2 wakker. Ik moet gewoon wat rust hebben eigenlijk, ik heb het gevoel dat dit leven te snel gaat en ik hetniet goed kan bijbenen. Er is zoveel waar ik aan moet werken. School, sociale zaken, mezelf.... en steeds krijg ik van elk van die dingen maar een klein stukje gedaan en de rest hoopt zich op.
Ging het maar wat langzamer. En ik wat sneller.
Wou je vast een stukje nieuwe Arthur?quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Muziek luister ik nonstop en , dit klinkt misschien een beetje vreemd, helpt me de dag vrij goed door. Hulde voor muziek! (En in het speciaal Mika).
Ja,vroeg naar bed, dat helpt niet. Ik lig sowieso tot een uur of half 2 wakker. Ik moet gewoon wat rust hebben eigenlijk, ik heb het gevoel dat dit leven te snel gaat en ik hetniet goed kan bijbenen. Er is zoveel waar ik aan moet werken. School, sociale zaken, mezelf.... en steeds krijg ik van elk van die dingen maar een klein stukje gedaan en de rest hoopt zich op.
Vooral internet. Zo hoef ik geen confrontatie aan, en kan ik het toch min of meer van me afschrijven. Soms.quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mika zegt me zo niks... Maar het nonstop muziek luisteren des te meer. Het helpt echt he.
Ik krijg het idee dat het ontzettend diep zit bij je. Heb je nog een andere uitlaatklep?
Maakt het me te nieuwsgierig naar meer?quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wou je vast een stukje nieuwe Arthur?
Je overleeft 't allemaal wel hoor Erik.quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Kut-fok. Inmiddels verzonden dusquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maakt het me te nieuwsgierig naar meer?
ik heb uberhaupt geen vast ritmequote:Op woensdag 7 februari 2007 21:30 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, wat ik nog wou vragen, als je zo lang werkt, gaat je ritme dan niet naar de klote, met eten enzo?
maar wat wel het beste is dat mij is overkomen sinds ik actief ben op Fok is de TV bijna niet meer aanzettenquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:30 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, wat ik nog wou vragen, als je zo lang werkt, gaat je ritme dan niet naar de klote, met eten enzo?
Lijkt me ook niet echt gezond... krijg je zo alle voedingsstoffen wel binnen? Ik zou echt sterven van de honger 's avonds...quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb uberhaupt geen vast ritme
door de week moet ik eigenlijk dus wel voor 0.00 uur op bed liggen
maar in het weekend wordt dat snel 03.00 of nog later
ik stond dus om 7.00 uur op, ontbeed om 7.20 uur
kieper smorgens een beker of 2 a3 koffie naar binnen toe
de rest aanvulllen met water
omstreek 12.30 uur eten
paar broodjes salade karnemelk en soepje
en dan nu dus weer een flinke portie yoghurt
vandaag is ook wel extreem hoorquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet echt gezond... krijg je zo alle voedingsstoffen wel binnen? Ik zou echt sterven van de honger 's avonds...
Hoe laat wordt de aubade verwacht wanneer we hier vanuit het L topic je gaan toezingen?quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Taart als ontbijt.
Oh, en morgen ben ik jarig, dus voor mijn verjaardag mag je heel de dag appeltaart eten hoor.
Maar geniet er nog maar even van want hier in Eindhoven is het alweer aan het dooienquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:40 schreef maedel het volgende:
*stemt en haakt mee in*
Sow heej, ik ben net 35km met 30km/u over de snelweg gereden, door 20 cm sneeuwdrap.
Best wel echt blij dat ik thuis ben!
Huh? Daar was ik een half uur geleden nog?quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar geniet er nog maar even van want hier in Eindhoven is het alweer aan het dooien
jawel er is wel gestrooid en het is ook nog geen 10 graden buitenquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:56 schreef maedel het volgende:
[..]
Huh? Daar was ik een half uur geleden nog?
en ik zit onder de lijn eindhoven...
Is het niet gestrooid dat het dooit ofzo?
quote:Hoi,
Bedankt voor de sollicitatie. We nemen hem mee naar achteren en zodra
we een beslissing hebben genomen hoor je van ons.
Groeten,
Lucille
FA FOK! forum
On 2/8/07, Sebas <insert email adres> wrote:
Hoi.
Sexmod is wel tof.
Doe mij die maar.
Oh, en daarnaast.
Ik ben de zoon van nankinky, dus ja, de beste opvolger ever.
Sebasser.
Ja kijk maar in zijn verjaardag topicquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:42 schreef Sebasser het volgende:
erik jarig?
Hier is al de helft van de sneeuw weer wegquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:47 schreef soapie het volgende:
Hier was het even opgehouden met sneeuwen, maar nu is het weer begonnen.... Ben ik blij dat ik vandaag lekker thuis ben!!!!!
Ah u is weer thuisquote:
Nee ik heb vandaag geen kostuum aanquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:35 schreef DR34M3R het volgende:
fietsen ging goed, maar de fietspaden waren dan ook goed gestrooid. Rennen door die gladde blub lijkt me niet verstandig Stroek, of je moet een nat pak willen halen?
Dat zat ik me ook net af te vragen....quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Is Nannie niet meer blauw dan?????
Ze is wel erg weinig hier in het L Topicquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:11 schreef soapie het volgende:
[..]
Dat zat ik me ook net af te vragen....
die bedoelde ik eigenlijk niet, maar ja, die valt ook in die categorie ja. Vanmiddag met achten heerlijk kinds gedaan op de parkeerplaatsquote:
ik had het dan ook speciaal voor je besteld vandaagquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Sneeuw is geweldig! Maar nog om doorheen te fietsen.
Gewoon lopend, veel sneeuw, bos, park, hond, fotocamera. Geweldig. Ik houd van sneeuw.
een engel?quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:55 schreef Nirak het volgende:
Sneeuw is niet bah! Sneeuw is geweldig!!
Ik ben vanmiddag eerder naar huis gegaan, heerlijk met de hond gewandeld, sneeuwpop gemaakt, sleetje rijden
En een engel is de maagdelijke sneeuw gemaakt uiteraard
Ik hou van sneeuw![]()
Maar de grijze sneeuw op de weg is inderdaad vies, maar daar denk ik maar niet aan![]()
Goed, dankjequote:Op donderdag 8 februari 2007 19:56 schreef wonderer het volgende:
Hee Nirak, hoe gaat het met jou en vrouwlief?
en wat doe je zoal op zo'n drukke dag?quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:08 schreef Nirak het volgende:
[..]
Goed, dankje
Lekker druk as usual. Soms vergeet ik wel eens een dag m'n pc thuis aan te zetten
Vrouwlief is nog bij het overbuurmeisje aan het spelen, dus het is nu even heerlijk rustig in huis![]()
Maar ligt er aan de andere kant van de sloot ook sneeuw?
Op je rug in de sneeuw gaan liggen en dan met je armen van boven naar beneden bewegenquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:13 schreef DR34M3R het volgende:
Hoe maak je engelen in de sneeuw? Net als een sneeuwpop maar dan met vleugels?
![]()
Pak je daarna lekker een grote kop warme chocomel met veel slagroom...quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:38 schreef soapie het volgende:
In de sneeuw liggen????? Brrrr moet er niet aan denken, koukleum die ik ben...![]()
Ja hoor, al een weekquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:08 schreef Nirak het volgende:
[..]
Goed, dankje
Lekker druk as usual. Soms vergeet ik wel eens een dag m'n pc thuis aan te zetten
Vrouwlief is nog bij het overbuurmeisje aan het spelen, dus het is nu even heerlijk rustig in huis![]()
Maar ligt er aan de andere kant van de sloot ook sneeuw?
ik zal flink doorwerken, dan zijn er binnenkort twee nieuwequote:Op donderdag 8 februari 2007 21:13 schreef DR34M3R het volgende:
heb ik al gedaan
Nog eentje, dan ben ik bij.
Nu ben ik echt weg, tot morgen
nou was om 19.00 uur al aardig schoon hoor in Eindhovenquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:40 schreef DR34M3R het volgende:
Hup de sneeuw (inmiddels blubber) in dan!
Direct even terugzwaai naar Smirnoffmeisjequote:Op donderdag 8 februari 2007 20:56 schreef Faithz het volgende:
Alles goed met iedereen?
Maedel?
Wonderer?
Nanking?
Alicey?
Tha_Erik?
Sitetief?
Sebasser?
Stroekie?
Wie ik vergeten ben
Sluiter vijf seconden open, dat lukt ookquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:40 schreef Sebasser het volgende:
ligt hier een paar centimeter sneeuw op het dak.
ik kan zo een foto maken, alleen mijn flitser is kapot
hey, goed ideequote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sluiter vijf seconden open, dat lukt ook
Geeft best wel een tof effect als het nog sneeuwtquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
hey, goed idee
Zometeen ff met statief en camera dak op dus 14.gif
ja, maar dat doet het niet meerquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Geeft best wel een tof effect als het nog sneeuwt
Nou ja, dan wordt je camera in ieder geval niet nat, da's een pluspuntquote:
en jij had nog wel een dag voorsprong op ons met dat uitzicht op Stadhuispleinquote:Op vrijdag 9 februari 2007 07:55 schreef maedel het volgende:
nou Wonderer, als ik zo naar jouw sneeuwfoto's kijk kunnen wij wel ophouden met kiekjes plaatsen
Ik heb geen foto's, voor ik er aan dacht was het al weer gesmolten
Ja, daar zijn foto's genoeg vanquote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en jij had nog wel een dag voorsprong op ons met dat uitzicht op Stadhuisplein![]()
en volgens mij heeft het een helemaal niks met het ander te makenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:51 schreef Sitethief het volgende:
Ik had gisteren post![]()
.
En vandaag bezoek![]()
.
Volgende keer voor de volledigheid maar een bakje in de diepvries stoppen voor slechtere tijden?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:29 schreef Nirak het volgende:
had het niet gesneeuwd gisteren?
het lijkt nederland wel... alles alweer weg!!!
het zou dan direct warm water moeten kunnen regenen zodat je naderhand niet nog eerst uren of zelfs dagenlang een smeerboel hadquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo'n groot nadeel, als het sneeuwt, dan dooit het weer meteen.
Oei, vergeten te melden maar we zijn weer aangeslotenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:06 schreef Stroekie het volgende:
@ Sitethief
en hoelang blijven jullie nu verstoken van de digitale wereld
moet je daar nu dan weer een week of 4 op wachten ?
Of gewoon een paar dagen sneeuw.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het zou dan direct warm water moeten kunnen regenen zodat je naderhand niet nog eerst uren of zelfs dagenlang een smeerboel had
oh en bezoek vanaaf, dus jij hebt heul geen tijd om naar dat schijfje te kijkenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:28 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Oei, vergeten te melden maar we zijn weer aangesloten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |