quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik heb de OP even aangepast en muziekagenda.nl erbij gezet. Komen ook geregeld met primeurtjes
Best te bekijken in IE.
Want?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:32 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]! Verander je 22-01-2007 - Jan Smeets bevestigd Muse op 3FM (MP3) ook even?
bevestigd.quote:
Ach, ik pas elke keer wel de OP aan. Of mocht ik zin hebben dan doe ik het vanavond wel even.quote:
Tegenwoordige tijd is ALTIJD +t, voltooid deelwoord is altijd D, BEHALVE bij 'T KoFSCHiP. Dus "Het geval is bevestigd, hij bevestigt het geval, maar ik heb gefaptquote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:37 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Hmm.. mijn d/t probleem
Bevestigt dus
^^quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:46 schreef Siegfried het volgende:
Hmm, ik vind het ook lastig om dat hier overzichtelijk te houden.
Maar een geruchtenlijst mét bronvermelding vind je hier en hier
Nog een geruchtenlijst maken en up-to-date houden zie ik niet helemaal zitten
Misschien is het een idee om onze eigen ondernemingen los van FOK! te gaan zien? dat we gewoon speciaal voor FOK! een eigen lijst gaan maken?quote:
Wat was er dan gebeurt in 2003?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
Linkin Park (al zal Jan daar na 2003 wel twee keer over nadenken)
Ze kwamen niet opdagen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:51 schreef shakaboem het volgende:
[..]
Wat was er dan gebeurt in 2003?
Van mij mag Neil Young komen hoor... lijkt me geweldigquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:16 schreef Frenkel het volgende:
Hoop op John Mayer en Snow Patrol!
Hoezo staat Neil Young bij de geruchten, ik weet dat Smeets hem graag wil hebben, maar is dat niet meer een 'droom' ?
Als hij zou komen wordt het dit jaar Pinkpop voor mn vader
Chester (de zanger) was ziek en ze hebben daardoor Evanescence laten komen als vervangers, dus was gewoon doorgegeven en alles.quote:
Lijkt me een goed idee, bij Iggy is het ook geluktquote:Op maandag 5 februari 2007 17:36 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Kan Joe Strummer niet opgegraven worden voor 28 mei?
Dus kwamen ze niet opdagen.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:29 schreef Heidi- het volgende:
[..]
Chester (de zanger) was ziek en ze hebben daardoor Evanescence laten komen als vervangers, dus was gewoon doorgegeven en alles.
Ach nee joh dat is zonder het goed ver van te voren door te geven zodat ze niet eens tijd hebben om vervangende band te regelenquote:
MJK zei toch: "See you next summer!" Nog een keer Pinkpop zal dan wel leuk zijn. Vooral omdat ik er misschien bij ben.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:27 schreef Siegfried het volgende:
Tool?
Heb je een jaartje niet zitten opletten?
Toen was ik nog naar Captain Jack en de Venga Boys aan het luisteren.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:30 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ja, en waar was je in 93,94 en 96 toen RATM er was
quote:Op maandag 5 februari 2007 23:30 schreef shakaboem het volgende:
Toen was ik nog naar Captain Jack en de Venga Boys aan het luisteren.![]()
Ach valt wel mee, Soulfly & Sick of it all stonden er al eerderquote:
Dat is jammer, want ik vind hun nieuwe album hardstikke gaaf.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:37 schreef super-muffin het volgende:
Ik denk niet dat de kans groot is dat Slayer op Pinkpop komt
Nee, ik ben eenschquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:03 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Dat is jammer, want ik vind hun nieuwe album hardstikke gaaf.
(volgens mij wordt ik nu gestenigd door alle Slayer fans hier)
Niet door mij iig (ik zou jou nooit stenigenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:03 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Dat is jammer, want ik vind hun nieuwe album hardstikke gaaf.
(volgens mij wordt ik nu gestenigd door alle Slayer fans hier)
Je weet hoe fragiel ik ben, he?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:15 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Niet door mij iig (ik zou jou nooit stenigen) ik heb het nieuwe album nog niet eens goed geluisterd.
Maar als Slayer komt, kom je dan wel in de pit bij mij staan?
Ben ik weggelopen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:32 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Soulfly was anders ook gaaf.....
Serieus? Hoezo?quote:
Dat is waar ja, de pit bij Slayer is ook niet de zachtste die je kunt treffen. Ik hield het er ook niet lang vol. Maar dat was omdat mijn schoen was uit gegaan en (vanzelf sprekend) niet meer aan kreeg in de pit.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:33 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Je weet hoe fragiel ik ben, he?
(En ga dat album is heul snel luisteren!)
Dat zou wel vet zijn, moet ik zeggen! Ze zouden ook op Lowlands kunnen staan, maar daar waren ze vorig jaar ook al. Of is dat een gedachtegang die nergens op slaat?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:23 schreef Siegfried het volgende:
Snow Patrol zei gisteren tijdens hun concert dat ze van de zomer terug zouden komen. Hiermee zijn de reeds sterke geruchten alleen maar sterker geworden.
De pit bij slayerquote:Op woensdag 7 februari 2007 10:18 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Dat is waar ja, de pit bij Slayer is ook niet de zachtste die je kunt treffen. Ik hield het er ook niet lang vol. Maar dat was omdat mijn schoen was uit gegaan en (vanzelf sprekend) niet meer aan kreeg in de pit.
Ga je dit jaar weer naar Pinkpop? Als ik ga, ga ik wel het hele weekend, zodat ik niet meer op een of ander raar station hoef te overnachten.
(Komt goed, moet eerst de CD kopen/downloaden)
http://www.toazted.nl/pla(...)-en-Paul-Part-1.htmlquote:Op woensdag 7 februari 2007 10:48 schreef koenimex het volgende:
[..]
Dat zou wel vet zijn, moet ik zeggen! Ze zouden ook op Lowlands kunnen staan, maar daar waren ze vorig jaar ook al. Of is dat een gedachtegang die nergens op slaat?
Jeujquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:18 schreef Siegfried het volgende:
[..]
http://www.toazted.nl/pla(...)-en-Paul-Part-1.html
Ze staan er
Bevestigd? Ik zou het wel tof vindenquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:32 schreef super-muffin het volgende:
En nu ook Linkin Park op Pinkpop, woohoo!
Ik las het op Festivalinfoquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:07 schreef ioko het volgende:
[..]
Bevestigd? Ik zou het wel tof vinden
Ze doen 1 concertje samen ergens in Amerika geloof ikquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:44 schreef zjroentje het volgende:
RATM is toch helemaal geen serieus gerucht, toch?
quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:32 schreef super-muffin het volgende:
En nu ook Linkin Park op Pinkpop, woohoo!
Ik woon daar net 5 maandquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:51 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Uiteraard, je komt uit Heerlen
Haha, je komt vrijwillig naar Heerlen wonen? Of alleen voor Pinkpopquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:29 schreef Heidi- het volgende:
[..]
Ik woon daar net 5 maand. Daarvoor 355 km naar het noorden gewoond.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:30 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Haha, je komt vrijwillig naar Heerlen wonen?
quote:
Goeie buurten in Heerlen?quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:47 schreef Heidi- het volgende:
[..]. al die verhalen toch
ga dan niet in zo'n kut buurt wonen van Heerlen
.Je hoort mij niet klagen.
enne dicht bij PP jaheb er nu al zin in
.
Goed, is dit nu een kraak Heerlen af topic geworden?quote:
Snow Patrol zei ik gisteren al, en voor LP hebben ze geen bron.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:20 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik las het op Festivalinfo
http://festivalinfo.nl/news_detail.php?news_id=3241
Snow Patrol komt dus ook
Is niet nodig, er is maar weinig positiefs aan Heerlenquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:05 schreef Heidi- het volgende:
[..]
Goed, is dit nu een kraak Heerlen af topic geworden?
Jawel! ik ben er geboren!quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:53 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Is niet nodig, er is maar weinig positiefs aan Heerlen
In dat geval moest ik me maar eens bij Siegfried aansluiten....quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
In dat geval moest ik me maar eens bij Siegfried aansluiten....
Daarom zal voor de meesten ook wel 'nooit' geldenquote:
quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:18 schreef Siegfried het volgende:
[..]
http://www.toazted.nl/pla(...)-en-Paul-Part-1.html
Ze staan er
laten er van beide genres nu net géén finalisten zijnquote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Gezien het verleden van nu of nooit zal er wel weer een nu-metal / metalcore band winnen.
Ook niet dat Viberider? Als ik aan Dreadlock Pussy denk namelijkquote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:16 schreef punkr1 het volgende:
[..]
laten er van beide genres nu net géén finalisten zijn
quote:Smashing Pumpkins sluiten Pinkpop af
BILLY CORGAN en zijn Smashing Pumpkins sluiten de 38e editie van popfestival Pinkpop af. Dat heeft Metro van ingewijden vernomen. Pinkpop-directeur Jan Smeets wil de headliner nog niet bevestigen. “Op onze persconferentie van 28 februari maak ik pas ons programma bekend.” Metro weet verder dat momenteel 26 van de 39 namen bevestigd zijn.
De winnaars van 'Nu of nooit' openen Pinkpop normaal gesprokenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:57 schreef JeroenV het volgende:
Ik hoor net op 3fm dat The Fratellis openen.
Ze hebben het zelf als eis gesteld, maar van mij hoeft het ook niet. Trekt me niet. En de afsluiter moet juist onwijs aantrekken.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:38 schreef rubbereend het volgende:
nou mocht ik gaan weet ik iig dat ik de afsluiter niet hoef te zien
Ik vind het super, ben erg benieuwd. Dit is zeker een van de grootste alternatieve bands aller tijden, maar het zal vooral ook van de bezetting afhangen of het wat wordt.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:38 schreef rubbereend het volgende:
nou mocht ik gaan weet ik iig dat ik de afsluiter niet hoef te zien
Ja!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:25 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Kane was zo arrogant om zo'n beetje het hele nieuwe album op Pinkpop te spelen. Die band is normaal al dodelijk saai maar nu was het helemaal slaapverwekkend...
Dat was legendarisch slecht inderdaad.... De Pumpkins als afsluiter..tja het had van mij niet gehoeven maar aan de andere kant... als de geruchten maar een beetje waar zijn van wat er nog allemaal bevestigd gaat worden dan ben ik na drie dagen feesten al zo gaar dat die afsluiter me eigenlijk gestolen kan worden... liever een goed breed programma dan een goede hoofdact en de rest kut....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:25 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Kane was zo arrogant om zo'n beetje het hele nieuwe album op Pinkpop te spelen. Die band is normaal al dodelijk saai maar nu was het helemaal slaapverwekkend...
Ik mis nog wel een onverwachte knaller.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat was legendarisch slecht inderdaad.... De Pumpkins als afsluiter..tja het had van mij niet gehoeven maar aan de andere kant... als de geruchten maar een beetje waar zijn van wat er nog allemaal bevestigd gaat worden dan ben ik na drie dagen feesten al zo gaar dat die afsluiter me eigenlijk gestolen kan worden... liever een goed breed programma dan een goede hoofdact en de rest kut....
Heb je de laatste update van het geruchtenlijstje Siegfried? las ergens dat De Kooks vrijwel zeker zijn... wat mij betreft zou ik ook graag de Arctic Monkeys, Razorlight willen zien.... en Wir Sind Helden verdient een herkansing op een vol Pinkpopquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:33 schreef Siegfried het volgende:
Ja, die staan ook hoog op de sterke geruchtenlijst.
Al mogen die van mij dan weer thuisblijven
Dit zijn eigenlijk namen die ik liever als afsluiter zie.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:25 schreef renz0r het volgende:
Korn
Linkin Park (hopen!)
Marilyn Manson (hopen!)
Faitlhess (hopen, is cult op Pinkpop)
110% Dat ik er dan bij ben
Kijk even op http://pinkpop.festivalsite.comquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb je de laatste update van het geruchtenlijstje Siegfried? las ergens dat De Kooks vrijwel zeker zijn... wat mij betreft zou ik ook graag de Arctic Monkeys, Razorlight willen zien.... en Wir Sind Helden verdient een herkansing op een vol Pinkpop
RATM, the Magic Numbers, Sonic Youth en Flogging Molly zouden echt geweldig zijnquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:43 schreef peaceman het volgende:
Ik hoop nog steeds op namen als:
KT Tunstall
RATM
Crowded House
Tom McRae
BRMC
Magic Numbers
Sonic Youth
Arcade Fire
Kings of Leon
Guillemots
Flogging Molly
Enz. enz.
sowieso 3 namen die even terug al op Lowlands stondenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:54 schreef Siegfried het volgende:
Ik denk dat ik inmiddels met bijna-zekerheid kan zeggen dat de volgende bands op Pinkpop zullen staan:
- Arctic Monkeys
- The Kooks
- Queens of the Stone Age
- Snowpatrol
- Razorlight
- Linkin Park
- Evanescence
- Marilyn Manson
- Maria Mena
Wellicht 1 of 2 namen niet, maar ik verwacht eigenlijk dat ze allemaal kloppen!
Ach, dat heb je over en weer wel vakerquote:Op woensdag 14 februari 2007 02:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
sowieso 3 namen die even terug al op Lowlands stonden
quote:Het is nog niet officieel bevestigd, maar de Schotse band Snow Patrol meldde in een interview met Toazted dat de band op Pinkpop zal staan. Ook de officiėle bevestiging van Razorlight en Marilyn Manson zijn nog niet naar buiten gebracht, maar beide bands zullen dit jaar Pinkpop aandoen. Andere nog niet bevestigde namen, die vrijwel zeker aan het affiche kunnen worden toegevoegd, zijn Linkin Park, Evanescence, Arctic Monkeys, The Kooks, Queens Of The Stone Age en de Noorse schone Maria Mena.
Allemaal.quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:40 schreef joost1988 het volgende:
Iemand een idee of/hoeveel kaarten er nog beschikbaar zijn voor 3 dagen/alleen maandag??
Er zijn ook mensen die niet naar Lowlands zijn geweest en hoe dan ook, als deze bands allemaal komen is het met afstand de beste line-up in jarenquote:Op woensdag 14 februari 2007 02:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kom jij nou maar eens een keer naar pinkpop toequote:Op woensdag 14 februari 2007 02:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik hield het niet lang vol in de Brabanthalquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:12 schreef Siegfried het volgende:
[..]
De pit bij slayer![]()
Ik heb het hele optreden op Graspop 2001 als ik het goed heb in de pit gestaan. Héérlijk
Uiteraardquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:39 schreef super-muffin het volgende:
Het is pas definitief als Pinkpop afgelopen is.
Over nutteloze reacties gesprokenquote:Op woensdag 14 februari 2007 02:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, ik zag ze twee jaar geleden en ze hebben zoveel energie, zou het erg leuk hebben gevonden als ze kwamen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:23 schreef TheVulture het volgende:
Volgens graz.nl hebben ze contact gehad met Jan Smeets en die ontkent dat QOTSA komt. met de andere bands die zijn genoemd via 3voor12 zijn ze wel in gesprek. Dat QOTSA niet komt is toch wel weer jammer
idd, tevens zou het ook betekenen dat ze ook op RaR staan aangezien die bijna de hele pinkpop line-up delen (maar dan uitgebreider).quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:31 schreef Pink_Floyd het volgende:
Damn QOTSA zou echt lekker geweest zijn...
Ik vergat trouwens helemaal om Dave Matthews Band te noemenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:54 schreef Siegfried het volgende:
Ik denk dat ik inmiddels met bijna-zekerheid kan zeggen dat de volgende bands op Pinkpop zullen staan:
- Arctic Monkeys
- The Kooks
- Queens of the Stone Age
- Snowpatrol
- Razorlight
- Linkin Park
- Evanescence
- Marilyn Manson
- Maria Mena
Wellicht 1 of 2 namen niet, maar ik verwacht eigenlijk dat ze allemaal kloppen!
Want? Jij vind het niets, of jij denkt dat ze niet komen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:51 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Die mag je ook wel vergeten hoor....
als ze niet alles dubbelen met Lowlands zit die kans er dit jaar best wel inquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:14 schreef pascalheister het volgende:
[..]
kom jij nou maar eens een keer naar pinkpop toe![]()
Die komen zeker niet, heb ik van het management gehoordquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:09 schreef linebear het volgende:
kaiser chiefs mogen ook wel komen, scheelt me zaterdag ook weer in de rij staan.
Ze zijn dan toch in de buurt
Joh direct na Pinkpop doen ze een paar eigen shows. En de kans is zéér groot dat ze Lowlands wel aandoenquote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:55 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Want? Jij vind het niets, of jij denkt dat ze niet komen?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:49 schreef AgeEll het volgende:
Korn komt (waarschijnlijk) ook![]()
http://www.graz.nl/bericht.asp?id=796
Heb je eigenlijk een idee of The Strokes ook festivals doen dit jaar?quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:50 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Die zijn gisteren al lang bevestigd.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:16 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Joh direct na Pinkpop doen ze een paar eigen shows. En de kans is zéér groot dat ze Lowlands wel aandoen
en we missen de afsluiter voor de zaterdag nog... ik zet mijn geld op Within Temptationquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:21 schreef Siegfried het volgende:
Klopt inderdaadWolfmother kunnen we hoogst waarschijnlijk ook bijschrijven.
Weinig verrassingen de 28e ben ik bang. Maar ik hoop op nog een geweldig mooie naam die niet uitgelekt is
Maar jij hebt nog geen echte signalen verder?quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:56 schreef Siegfried het volgende:
Deel ervan staan op RAR, dus zouden een mogelijkheid zijn
Stereophonics is nog twijfel gevalletje. Het schijnt dat de gesprekken lopen maar goed dat er nog geen dag bekend is gemaakt tussen buro Pinkpop en Manager Stereophonics. Ach ik hou jullie op de hoogtequote:Op woensdag 14 februari 2007 17:33 schreef Siegfried het volgende:
Kans is er altijd, en ik vind het ook best vreemd dat ik die niet in de geruchtenstromen ben tegengekomen.
Ik heb dus niets concreets over beide bands gehoord. Dark_Angelus meende wel iets gehoord te hebben over de Stereophonics geloof ik
er zijn zelden verrassingen bij de presentatie, die gast van Graz heeft meestal het hele programma alquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:21 schreef Siegfried het volgende:
Klopt inderdaadWolfmother kunnen we hoogst waarschijnlijk ook bijschrijven.
Weinig verrassingen de 28e ben ik bang. Maar ik hoop op nog een geweldig mooie naam die niet uitgelekt is
Maar nu er een aantal namen binnen zijn begint het eigenlijk te kriebelen. Helaas niemand om mee te gaan.quote:Een maandje geleden schreef Madine het volgende:
O ja, dat is ook alweer bijna. Weinig zin in om eerlijk te zijn. Misschien dat ik één dagje kom kijken als er wat fatsoenlijks komt.
Ja wat dat betreft lukt het geheimhouden van het programma de laatste jaren een stuk minder goedquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er zijn zelden verrassingen bij de presentatie, die gast van Graz heeft meestal het hele programma al
Nope, is al ontkend door mensen rondom de band volgens mij en ook door Jan Smeets dat ze zeker niet spelenquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:27 schreef linebear het volgende:
komt Incubus wellicht ?
In een eerder stadium zou er sprake geweest zijn van onderhandelingen, maar de band speelt nu alleen als support van Pearl Jam in Nijmegen. Daaarnaast speelt de band in Cleveland, Ohio op 27 mei.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:27 schreef linebear het volgende:
komt Incubus wellicht ?
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga gewoon de Monntag,
Er zal denk ik geen publiekstrekken komen ala RHCP dus zal vast minder druk zijn ook.
Waarmee de kans op een tournee van RATM groter wordtquote:› CHRIS CORNELL VERLAAT AUDIOSLAVE :: 16-2-2007
Zanger Chris Cornell heeft AUDIOSLAVE verlaten. Cornell gaat zich concentreren op zijn nieuwe soloplaat, die op 1 mei uitkomt onder de toepasselijke titel Carry On.
‘Vanwege onoverkomelijke karakterbotsingen en muzikale meningsverschillen verlaat ik de groep Audioslave. Ik wens de andere drie leden het allerbeste in hun toekomstige activiteiten’, zo meldt de 42-jarige Cornell in een persverklaring. Een en ander plaatst de reünie van de drie andere Audioslave-slave leden met hun vroegere Rage Against The Machine frontman Zack de la Rocha in een heel ander perspectief. Rage treedt eind april op tijdens het Coachella Valley Music And Arts Festival. Die reünie zou onder de huidige omstandigheden wel eens een permanent karakter kunnen krijgen.
Audioslave werd opgericht in 2001 en nam drie studio albums op. De laatste verkocht nog geen half miljoen exemplaren, waar het debuut in 2002 meer dan drie miljoen exemplaren over de toonbank joeg. Toen in augustus geruchten de kop opstaken dat Audioslave uit elkaar zou zijn, omschreef Cornell de relatie tussen de bandleden als een sociologisch experiment. ‘Het grootste probleem met een band is dat de meeste muzikanten het geen bal kan schelen wat een ander bandlid denkt’, zo zei hij toen. Een solobestaan zou volgens hem veel minder stressvol zijn.
Het door Steve Lillywhite (U2, Rolling Stones) geproduceerde Carry On is Cornells eerste soloalbum sinds Euphoria Morning uit 1999, twee jaar na het uiteenvallen van Soundgarden. De cd verschijnt via Interscope Records en zal naar verluidt behalve You Know My Name, Cornells titelsong voor de nieuwste James Bond film Casino Royale, ook een cover bevatten van Michael Jacksons Billie Jean.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waarmee de kans op een tournee van RATM groter wordt
28 februari wordt dat bekend.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 08:57 schreef linebear het volgende:
is er al een beetje bekend wie er op maandag op treedt !?
In ieder geval Smashing Pumpkins, Korn en The Fratellisquote:Op zaterdag 17 februari 2007 08:57 schreef linebear het volgende:
is er al een beetje bekend wie er op maandag op treedt !?
Beide spelen vrijwel zeker.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:02 schreef renz0r het volgende:
Al wat bekent over LP en MM ?
Eigen bronnen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:04 schreef renz0r het volgende:
Waar kan je dat volgen lezen buiten die geruchtensite?
Die is van mij, en ik heb het inderdaad ook van bronnenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:04 schreef renz0r het volgende:
Waar kan je dat volgen lezen buiten die geruchtensite?
Ik verwacht juist geen uitverkoopquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik verwacht wel dat het uitverkoopt dus dan is het even druk
Pff, geen vrienden of geen overredingskracht?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:27 schreef Madine het volgende:
Ja maar dan moet ik alleen gaan en da's saai.
Dat lijkt me sterk. Ik weet via de platenmaatschappij dat ze niet komen.quote:Op maandag 19 februari 2007 08:52 schreef linebear het volgende:
hoorde een gerucht dat de Kaiser Chiefs toch komen, aangezien ze toch de dagen erna in Nederland zijn....
laten we hopen
Naja bevestigd.. Ze zijn niet bevestigd door Buro Pinkpop, dus in zoverre niet betrouwbaar.quote:Op maandag 19 februari 2007 09:46 schreef EggertStip het volgende:
Volgens teletekst van de NOS (http://teletekst.nos.nl/?428-13) zijn Snow Patrol, Linkin Park en The Kooks bevestigd....
In hoeverre is dit betrouwbaar???
Cool, dan kan ik ze 2 keer in een paar dagen zienquote:Op maandag 19 februari 2007 08:52 schreef linebear het volgende:
hoorde een gerucht dat de Kaiser Chiefs toch komen, aangezien ze toch de dagen erna in Nederland zijn....
laten we hopen
KC komt zéker niet. Heb dit via zowel management als Universal bevestigd gekregen.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:08 schreef Goover het volgende:
[..]
Cool, dan kan ik ze 2 keer in een paar dagen zien![]()
ja ja ze komen niet omdat ze niet 3 keer achter elkaar op PP gaan staan. Ik weet, maar het idee leek me wel leuk.quote:
Nee ik weiger met de trein te gaan, mijn tactiek van vorig jaar werkte erg goed en die is met treinen niet echt haalbaar. (HEEEL vroeg gaan slapen op vrijdag, HEEEL vroeg opstaan, mooi vroeg in de ochtend aankomen in Landgraaf, in de rij gaan staan voor camping A (met alleen een tentje), tentje opzetten, armbandje halen, rest van de spullen halen, C1000 bezoeken, PINKPOP VIERENquote:Op maandag 19 februari 2007 13:27 schreef linebear het volgende:
dus toch met de trein....
Welke auto?quote:Op maandag 19 februari 2007 15:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gewoon met de trein naar Eindhoven en vanaf daar met de auto
Die wonen niet in Eindhovenquote:Op maandag 19 februari 2007 15:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh eehm, zoek vrienden met een auto
Mayby komt er uit zijn mond.quote:Op maandag 19 februari 2007 16:37 schreef Siegfried het volgende:
http://www.paolonutini.nl/
Volgens mij zegt ie in dat filmpje op Pinkpop te staan
Dat verdomde accentquote:Op maandag 19 februari 2007 16:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mayby komt er uit zijn mond.
maar goed ik zou het een mooie toevoeging vinden
Hehe, schotse toffe kerel. Heeft al wel eens indruk gemaakt in het verleden.quote:Op maandag 19 februari 2007 16:43 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Dat verdomde accent
Maar wellicht staat ie op de Persconferentie
Brandquote:Op maandag 19 februari 2007 16:52 schreef Siegfried het volgende:
Het wordt weer gezellig, met GOED bier
quote:Op maandag 19 februari 2007 17:01 schreef Arid het volgende:
Nog nieuws over Dave Matthews band??
Tom McRae tourt in mei (wij hebben kaarten voor de Melkwegquote:Op maandag 19 februari 2007 20:51 schreef Siegfried het volgende:
Over allen niets tot zeer weinig over gehoord.
Oasis.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:55 schreef peaceman het volgende:
Op welke bandjes zou Jan eigenlijk doelen toen hij iets zei in de trand van: veel aanbod van britse bandjes.
Guillemots? 747's?
Precies!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:35 schreef Professional het volgende:
En nu maar hopen dat Linkin Park niet weer gaat afzeggen.
Ik ben er ookquote:Op maandag 19 februari 2007 16:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, schotse toffe kerel. Heeft al wel eens indruk gemaakt in het verleden.
We zullen het zien op de Persconferentie, met wie ben je present?
Ik had niets anders verwachtquote:
Haha, ik ben bang dat ik hetzelfde probleem ga krijgen als jouquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:27 schreef Madine het volgende:
Ja maar dan moet ik alleen gaan en da's saai.
hoop lunchpauze dit jaarquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:23 schreef Siegfried het volgende:
Tsja, voor mij word het ook een lunchpauze
Bedanktquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:59 schreef Siegfried het volgende:
"De start van de voorverkoop is gepland op zaterdag 3 maart 2007."
Pinkpop.nl![]()
Is goed, volgende weekquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:02 schreef Dupje het volgende:
Whahahaha ok volgende week dan! Enne, mag t ook een cola zijn? Ik ben helaas niet zo van t bier![]()
Gewoon neerzetten, het zal toch niemand iets boeiend dat ilse komtquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:04 schreef Goover het volgende:
Ik had het ook gehoord, alleen ik verstond het net niet goed genoeg om er zeker van te zijn.
lollys doen ze hier niet aanquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:02 schreef Dupje het volgende:
Whahahaha ok volgende week dan! Enne, mag t ook een cola zijn? Ik ben helaas niet zo van t bier![]()
Mja, helaasquote:
Je had t druk genoeg met andere dingen geloof ik...quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
* Dark_Angelus denkt weer even terug aan de lamheid van vorig jaar vrijdag voor Pinkpop en opeens dupje zag bij de ingang. Ik zo, heeeeeeeeeeeeeeeeee die ken ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |