Die komen zeker niet, heb ik van het management gehoordquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:09 schreef linebear het volgende:
kaiser chiefs mogen ook wel komen, scheelt me zaterdag ook weer in de rij staan.
Ze zijn dan toch in de buurt

Joh direct na Pinkpop doen ze een paar eigen shows. En de kans is zéér groot dat ze Lowlands wel aandoenquote:

quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:55 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Want? Jij vind het niets, of jij denkt dat ze niet komen?

quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:49 schreef AgeEll het volgende:
Korn komt (waarschijnlijk) ook![]()
http://www.graz.nl/bericht.asp?id=796

Heb je eigenlijk een idee of The Strokes ook festivals doen dit jaar?quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:50 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Die zijn gisteren al lang bevestigd.

quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:16 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Joh direct na Pinkpop doen ze een paar eigen shows. En de kans is zéér groot dat ze Lowlands wel aandoen

en we missen de afsluiter voor de zaterdag nog... ik zet mijn geld op Within Temptationquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:21 schreef Siegfried het volgende:
Klopt inderdaadWolfmother kunnen we hoogst waarschijnlijk ook bijschrijven.
Weinig verrassingen de 28e ben ik bang. Maar ik hoop op nog een geweldig mooie naam die niet uitgelekt is

Maar jij hebt nog geen echte signalen verder?quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:56 schreef Siegfried het volgende:
Deel ervan staan op RAR, dus zouden een mogelijkheid zijn

Stereophonics is nog twijfel gevalletje. Het schijnt dat de gesprekken lopen maar goed dat er nog geen dag bekend is gemaakt tussen buro Pinkpop en Manager Stereophonics. Ach ik hou jullie op de hoogtequote:Op woensdag 14 februari 2007 17:33 schreef Siegfried het volgende:
Kans is er altijd, en ik vind het ook best vreemd dat ik die niet in de geruchtenstromen ben tegengekomen.
Ik heb dus niets concreets over beide bands gehoord. Dark_Angelus meende wel iets gehoord te hebben over de Stereophonics geloof ik

er zijn zelden verrassingen bij de presentatie, die gast van Graz heeft meestal het hele programma alquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:21 schreef Siegfried het volgende:
Klopt inderdaadWolfmother kunnen we hoogst waarschijnlijk ook bijschrijven.
Weinig verrassingen de 28e ben ik bang. Maar ik hoop op nog een geweldig mooie naam die niet uitgelekt is

Maar nu er een aantal namen binnen zijn begint het eigenlijk te kriebelen. Helaas niemand om mee te gaan.quote:Een maandje geleden schreef Madine het volgende:
O ja, dat is ook alweer bijna. Weinig zin in om eerlijk te zijn. Misschien dat ik één dagje kom kijken als er wat fatsoenlijks komt.

Ja wat dat betreft lukt het geheimhouden van het programma de laatste jaren een stuk minder goedquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er zijn zelden verrassingen bij de presentatie, die gast van Graz heeft meestal het hele programma al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |