ja ja ze komen niet omdat ze niet 3 keer achter elkaar op PP gaan staan. Ik weet, maar het idee leek me wel leuk.quote:
Nee ik weiger met de trein te gaan, mijn tactiek van vorig jaar werkte erg goed en die is met treinen niet echt haalbaar. (HEEEL vroeg gaan slapen op vrijdag, HEEEL vroeg opstaan, mooi vroeg in de ochtend aankomen in Landgraaf, in de rij gaan staan voor camping A (met alleen een tentje), tentje opzetten, armbandje halen, rest van de spullen halen, C1000 bezoeken, PINKPOP VIERENquote:Op maandag 19 februari 2007 13:27 schreef linebear het volgende:
dus toch met de trein....
Welke auto?quote:Op maandag 19 februari 2007 15:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gewoon met de trein naar Eindhoven en vanaf daar met de auto
Die wonen niet in Eindhovenquote:Op maandag 19 februari 2007 15:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh eehm, zoek vrienden met een auto
Mayby komt er uit zijn mond.quote:Op maandag 19 februari 2007 16:37 schreef Siegfried het volgende:
http://www.paolonutini.nl/
Volgens mij zegt ie in dat filmpje op Pinkpop te staan
Dat verdomde accentquote:Op maandag 19 februari 2007 16:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mayby komt er uit zijn mond.
maar goed ik zou het een mooie toevoeging vinden
Hehe, schotse toffe kerel. Heeft al wel eens indruk gemaakt in het verleden.quote:Op maandag 19 februari 2007 16:43 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Dat verdomde accent
Maar wellicht staat ie op de Persconferentie
Brandquote:Op maandag 19 februari 2007 16:52 schreef Siegfried het volgende:
Het wordt weer gezellig, met GOED bier
quote:Op maandag 19 februari 2007 17:01 schreef Arid het volgende:
Nog nieuws over Dave Matthews band??
Tom McRae tourt in mei (wij hebben kaarten voor de Melkwegquote:Op maandag 19 februari 2007 20:51 schreef Siegfried het volgende:
Over allen niets tot zeer weinig over gehoord.
Oasis.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:55 schreef peaceman het volgende:
Op welke bandjes zou Jan eigenlijk doelen toen hij iets zei in de trand van: veel aanbod van britse bandjes.
Guillemots? 747's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |