Hehe, schotse toffe kerel. Heeft al wel eens indruk gemaakt in het verleden.quote:Op maandag 19 februari 2007 16:43 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Dat verdomde accent
Maar wellicht staat ie op de Persconferentie
Brandquote:Op maandag 19 februari 2007 16:52 schreef Siegfried het volgende:
Het wordt weer gezellig, met GOED bier
quote:Op maandag 19 februari 2007 17:01 schreef Arid het volgende:
Nog nieuws over Dave Matthews band??
Tom McRae tourt in mei (wij hebben kaarten voor de Melkwegquote:Op maandag 19 februari 2007 20:51 schreef Siegfried het volgende:
Over allen niets tot zeer weinig over gehoord.
Oasis.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:55 schreef peaceman het volgende:
Op welke bandjes zou Jan eigenlijk doelen toen hij iets zei in de trand van: veel aanbod van britse bandjes.
Guillemots? 747's?
Precies!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:35 schreef Professional het volgende:
En nu maar hopen dat Linkin Park niet weer gaat afzeggen.
Ik ben er ookquote:Op maandag 19 februari 2007 16:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, schotse toffe kerel. Heeft al wel eens indruk gemaakt in het verleden.
We zullen het zien op de Persconferentie, met wie ben je present?
Ik had niets anders verwachtquote:
Haha, ik ben bang dat ik hetzelfde probleem ga krijgen als jouquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:27 schreef Madine het volgende:
Ja maar dan moet ik alleen gaan en da's saai.
hoop lunchpauze dit jaarquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:23 schreef Siegfried het volgende:
Tsja, voor mij word het ook een lunchpauze
Bedanktquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:59 schreef Siegfried het volgende:
"De start van de voorverkoop is gepland op zaterdag 3 maart 2007."
Pinkpop.nl![]()
Is goed, volgende weekquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:02 schreef Dupje het volgende:
Whahahaha ok volgende week dan! Enne, mag t ook een cola zijn? Ik ben helaas niet zo van t bier![]()
Gewoon neerzetten, het zal toch niemand iets boeiend dat ilse komtquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:04 schreef Goover het volgende:
Ik had het ook gehoord, alleen ik verstond het net niet goed genoeg om er zeker van te zijn.
lollys doen ze hier niet aanquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:02 schreef Dupje het volgende:
Whahahaha ok volgende week dan! Enne, mag t ook een cola zijn? Ik ben helaas niet zo van t bier![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |