Ze kwamen niet opdagen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:51 schreef shakaboem het volgende:
[..]
Wat was er dan gebeurt in 2003?
Van mij mag Neil Young komen hoor... lijkt me geweldigquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:16 schreef Frenkel het volgende:
Hoop op John Mayer en Snow Patrol!
Hoezo staat Neil Young bij de geruchten, ik weet dat Smeets hem graag wil hebben, maar is dat niet meer een 'droom' ?
Als hij zou komen wordt het dit jaar Pinkpop voor mn vader
Chester (de zanger) was ziek en ze hebben daardoor Evanescence laten komen als vervangers, dus was gewoon doorgegeven en alles.quote:
Lijkt me een goed idee, bij Iggy is het ook geluktquote:Op maandag 5 februari 2007 17:36 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Kan Joe Strummer niet opgegraven worden voor 28 mei?
Dus kwamen ze niet opdagen.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:29 schreef Heidi- het volgende:
[..]
Chester (de zanger) was ziek en ze hebben daardoor Evanescence laten komen als vervangers, dus was gewoon doorgegeven en alles.
Ach nee joh dat is zonder het goed ver van te voren door te geven zodat ze niet eens tijd hebben om vervangende band te regelenquote:
MJK zei toch: "See you next summer!" Nog een keer Pinkpop zal dan wel leuk zijn. Vooral omdat ik er misschien bij ben.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:27 schreef Siegfried het volgende:
Tool?
Heb je een jaartje niet zitten opletten?
Toen was ik nog naar Captain Jack en de Venga Boys aan het luisteren.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:30 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ja, en waar was je in 93,94 en 96 toen RATM er was
quote:Op maandag 5 februari 2007 23:30 schreef shakaboem het volgende:
Toen was ik nog naar Captain Jack en de Venga Boys aan het luisteren.![]()
Ach valt wel mee, Soulfly & Sick of it all stonden er al eerderquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |