Ja!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:25 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Kane was zo arrogant om zo'n beetje het hele nieuwe album op Pinkpop te spelen. Die band is normaal al dodelijk saai maar nu was het helemaal slaapverwekkend...
Dat was legendarisch slecht inderdaad.... De Pumpkins als afsluiter..tja het had van mij niet gehoeven maar aan de andere kant... als de geruchten maar een beetje waar zijn van wat er nog allemaal bevestigd gaat worden dan ben ik na drie dagen feesten al zo gaar dat die afsluiter me eigenlijk gestolen kan worden... liever een goed breed programma dan een goede hoofdact en de rest kut....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:25 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Kane was zo arrogant om zo'n beetje het hele nieuwe album op Pinkpop te spelen. Die band is normaal al dodelijk saai maar nu was het helemaal slaapverwekkend...
Ik mis nog wel een onverwachte knaller.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat was legendarisch slecht inderdaad.... De Pumpkins als afsluiter..tja het had van mij niet gehoeven maar aan de andere kant... als de geruchten maar een beetje waar zijn van wat er nog allemaal bevestigd gaat worden dan ben ik na drie dagen feesten al zo gaar dat die afsluiter me eigenlijk gestolen kan worden... liever een goed breed programma dan een goede hoofdact en de rest kut....
Heb je de laatste update van het geruchtenlijstje Siegfried? las ergens dat De Kooks vrijwel zeker zijn... wat mij betreft zou ik ook graag de Arctic Monkeys, Razorlight willen zien.... en Wir Sind Helden verdient een herkansing op een vol Pinkpopquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:33 schreef Siegfried het volgende:
Ja, die staan ook hoog op de sterke geruchtenlijst.
Al mogen die van mij dan weer thuisblijven
Dit zijn eigenlijk namen die ik liever als afsluiter zie.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:25 schreef renz0r het volgende:
Korn
Linkin Park (hopen!)
Marilyn Manson (hopen!)
Faitlhess (hopen, is cult op Pinkpop)
110% Dat ik er dan bij ben
Kijk even op http://pinkpop.festivalsite.comquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb je de laatste update van het geruchtenlijstje Siegfried? las ergens dat De Kooks vrijwel zeker zijn... wat mij betreft zou ik ook graag de Arctic Monkeys, Razorlight willen zien.... en Wir Sind Helden verdient een herkansing op een vol Pinkpop
RATM, the Magic Numbers, Sonic Youth en Flogging Molly zouden echt geweldig zijnquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:43 schreef peaceman het volgende:
Ik hoop nog steeds op namen als:
KT Tunstall
RATM
Crowded House
Tom McRae
BRMC
Magic Numbers
Sonic Youth
Arcade Fire
Kings of Leon
Guillemots
Flogging Molly
Enz. enz.
sowieso 3 namen die even terug al op Lowlands stondenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:54 schreef Siegfried het volgende:
Ik denk dat ik inmiddels met bijna-zekerheid kan zeggen dat de volgende bands op Pinkpop zullen staan:
- Arctic Monkeys
- The Kooks
- Queens of the Stone Age
- Snowpatrol
- Razorlight
- Linkin Park
- Evanescence
- Marilyn Manson
- Maria Mena
Wellicht 1 of 2 namen niet, maar ik verwacht eigenlijk dat ze allemaal kloppen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |