Ach, dat heb je over en weer wel vakerquote:Op woensdag 14 februari 2007 02:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
sowieso 3 namen die even terug al op Lowlands stonden
quote:Het is nog niet officieel bevestigd, maar de Schotse band Snow Patrol meldde in een interview met Toazted dat de band op Pinkpop zal staan. Ook de officiële bevestiging van Razorlight en Marilyn Manson zijn nog niet naar buiten gebracht, maar beide bands zullen dit jaar Pinkpop aandoen. Andere nog niet bevestigde namen, die vrijwel zeker aan het affiche kunnen worden toegevoegd, zijn Linkin Park, Evanescence, Arctic Monkeys, The Kooks, Queens Of The Stone Age en de Noorse schone Maria Mena.
Allemaal.quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:40 schreef joost1988 het volgende:
Iemand een idee of/hoeveel kaarten er nog beschikbaar zijn voor 3 dagen/alleen maandag??
Er zijn ook mensen die niet naar Lowlands zijn geweest en hoe dan ook, als deze bands allemaal komen is het met afstand de beste line-up in jarenquote:Op woensdag 14 februari 2007 02:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kom jij nou maar eens een keer naar pinkpop toequote:Op woensdag 14 februari 2007 02:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik hield het niet lang vol in de Brabanthalquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:12 schreef Siegfried het volgende:
[..]
De pit bij slayer![]()
Ik heb het hele optreden op Graspop 2001 als ik het goed heb in de pit gestaan. Héérlijk
Uiteraardquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:39 schreef super-muffin het volgende:
Het is pas definitief als Pinkpop afgelopen is.
Over nutteloze reacties gesprokenquote:Op woensdag 14 februari 2007 02:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, ik zag ze twee jaar geleden en ze hebben zoveel energie, zou het erg leuk hebben gevonden als ze kwamen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:23 schreef TheVulture het volgende:
Volgens graz.nl hebben ze contact gehad met Jan Smeets en die ontkent dat QOTSA komt. met de andere bands die zijn genoemd via 3voor12 zijn ze wel in gesprek. Dat QOTSA niet komt is toch wel weer jammer
idd, tevens zou het ook betekenen dat ze ook op RaR staan aangezien die bijna de hele pinkpop line-up delen (maar dan uitgebreider).quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:31 schreef Pink_Floyd het volgende:
Damn QOTSA zou echt lekker geweest zijn...
Ik vergat trouwens helemaal om Dave Matthews Band te noemenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:54 schreef Siegfried het volgende:
Ik denk dat ik inmiddels met bijna-zekerheid kan zeggen dat de volgende bands op Pinkpop zullen staan:
- Arctic Monkeys
- The Kooks
- Queens of the Stone Age
- Snowpatrol
- Razorlight
- Linkin Park
- Evanescence
- Marilyn Manson
- Maria Mena
Wellicht 1 of 2 namen niet, maar ik verwacht eigenlijk dat ze allemaal kloppen!
Want? Jij vind het niets, of jij denkt dat ze niet komen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:51 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Die mag je ook wel vergeten hoor....
als ze niet alles dubbelen met Lowlands zit die kans er dit jaar best wel inquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:14 schreef pascalheister het volgende:
[..]
kom jij nou maar eens een keer naar pinkpop toe![]()
Die komen zeker niet, heb ik van het management gehoordquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:09 schreef linebear het volgende:
kaiser chiefs mogen ook wel komen, scheelt me zaterdag ook weer in de rij staan.
Ze zijn dan toch in de buurt
Joh direct na Pinkpop doen ze een paar eigen shows. En de kans is zéér groot dat ze Lowlands wel aandoenquote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:55 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Want? Jij vind het niets, of jij denkt dat ze niet komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |