Leuk, maar dat doet ze echt nietquote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:26 schreef bright_side_of_life... het volgende:
[..]
Wat denk je van deze : Bart verlaat zelf de villa, Lesley komt hem ophalen en bij de poort draait ze om en zegt "Ik ga nu de villa in" .....
Bart komt terug als de poolboy, eigenlijk is er niets veranderd.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Leuk, maar dat doet ze echt niet. Ze heeft geld genoeg
.
Huub en Amanda, just sex, nothing else.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:31 schreef Gollemrulez het volgende:
Tussen?
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:33 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik vind het prima dat Bart het beroerd heeft..... die zakkenwasser heeft lang genoeg de directeur lopen spelen daar. Maar dan wel op eigen kosten weg en niet liefjes wegstemmen .. opzouten met die lamstraal.
(én hij was niet lief voor Nena .... BOEEEEEE)
Ik zie lesley er absoluut niet voor aan om de villa in te gaanquote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:33 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Bart komt terug als de poolboy, eigenlijk is er niets veranderd.
Trustequote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:34 schreef Sonique het volgende:
Ik trek die toon van Natsia niet meer...
En dat pruillipje ook....
Truste
Carlos heeft een andere klus aangenomen. In de Telegraaf stond :quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:26 schreef Tissik het volgende:
Carlos komt nog maar 1 keer, volgende week.
quote:Linda in bikini (door onze redactie)
AMSTERDAM - Linda de Mol wil dolgraag een paar kilootjes eraf. Om te zorgen dat het dit keer ook daadwerkelijk gaat lukken, heeft ze zelf voor een stok achter de deur gezorgd; ze gaat in bikini op de cover van haar eigen blad...
De 42-jarige presentatrice: 'Zonder dat je het door hebt komt er elk jaar een kilo bij.' Om niet helemaal alleen te staan, heeft ze onder anderen haar collega's Susan Visser en Caroline Tensen gevraagd met haar mee te doen. Alle dames zullen worden geholpen door Carlos Lens, sinds jaar en dag de personal trainer van Linda. 'Ik train nu vijf keer in de week zo'n anderhalf uur. Boksen, roeien, fietsen... Dat lukt mij prima. Helaas heb ik met eten nul procent discipline.'
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:36 schreef Suikeroom het volgende:
wanneer is Bart zn begrafenis?
zoietsquote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:34 schreef avonne het volgende:
waarom is er geen emoticon die angst / horror betekent?
wie is stijn?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:37 schreef Mika25 het volgende:
Ik krijg kots nijgingen van dit gesprek tussen NL en Natasia
"effe een emotioneel stukje laten zien om Bart er op een waardige manier uit te donderen, want Stijn vindt Bart te saai"...
Hoezo trapt hij erin?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:36 schreef PietjePuk63 het volgende:
Pfft, wat is die Natasia toch een ongelooflijke aanstelster.
En dat NL daar in trapt valt me toch van hem tegen.
.... ik kan me bijna niet voorstellen dat Nathanael haar echt zo leuk en aardig vindt....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:36 schreef PietjePuk63 het volgende:
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:37 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
zoiets
http://www.tien.tv/upload(...)439_NATASIA-BIO2.jpg
Zou een geweldige stunt zijn en dan mag Lesley hem laten weten dat hij op haar moet wachtenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat denk je van deze : Bart verlaat zelf de villa, Lesley komt hem ophalen en bij de poort draait ze om en zegt "Ik ga nu de villa in" .....
Dat vraag ik me dus ook af, het lijkt me dat ie normaal gesproken niet met mensen als Natasia en Brian om zou gaan!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:37 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
.... ik kan me bijna niet voorstellen dat Nathanael haar echt zo leuk en aardig vindt....
Zou dit loeder nou echt iemand zijn die hij 'daarbuiten' ook om zich heen zou willen hebben?
Fotootje?....quote:
ik ga niet op die link klikkenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:37 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
zoiets
http://www.tien.tv/upload(...)439_NATASIA-BIO2.jpg
ben jij soms familie van Nathanael de verschrikkelijke?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:37 schreef Sonique het volgende:
[..]
Hoezo trapt hij erin?
Juist helemaal niet....
hahahahaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:38 schreef uniekhoorn het volgende:
En morgen nieuw haar...
Gelukkig nieuwhaar!
ow wat erg: stel dat je familie van hem bentquote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:40 schreef tipsch het volgende:
[..]
ben jij soms familie van Nathanael de verschrikkelijke?
pffffffff..... ik ga al hoorquote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:40 schreef Sarah-Louise het volgende:
... die nagemaakte jank-modus van dat loeder irriteert me mateloos. Ga naar je nest mens.
Ik weet niet wat hij hoort, maar ik hoor NL toch duidelijk zeggen nu niet mee te gaan om Bart eruit te stemmen....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:40 schreef tipsch het volgende:
[..]
ben jij soms familie van Nathanael de verschrikkelijke?
Niemand trapt ergens in..Ze vinden het beide helemaal niet erg dat ie gaat. Maar ze hebben iets ingefluisterd gekregen om een gesprek buiten te gaan houden en over een emotionele manier over Bart te praten. Op die manier kunnen ze van Bart op een "fatsoenlijke" manier af. Ze hebben immers tv-beelden nodig om het "plotselinge" ontslag van Bart te laten zien, de tv-kijkers weten namelijk niet wat er echt gaande is in het huis...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:36 schreef PietjePuk63 het volgende:
What do you say to the dj................quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:42 schreef raggende_annie het volgende:
om 5 uur vannacht staat braaajen daar nog in z'n uppie;
IS EVERYBODY HAPPYYYYYYY!!!
Ja dat is zo met narcisten, zij zien alles alleen vanuit hun oogpunt.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:40 schreef Sonique het volgende:
OKAY, even samenvatten
Bart wil eruit, want hij is diep ongelukkig. (ten alle tijden kan Bart zelf eruit lopen)
NAtasia wil hem daarom eruit hebben. Ze kan Bart niet zien lijden. Maar dat kan alleen door een stemming ronde aan te vragen, en dat vindt te moeilijk want (en hier komt het) dat maakt NATASIA zo ongelukkig...
Zie je het patroon...
In zijn wereldje staat het daar stampvol met wildenthousiastie mensen hoor!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:42 schreef raggende_annie het volgende:
nogalquote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:42 schreef Kaleddis het volgende:
Natasia gaat wel steeds slechter acteren he![]()
zebra lounge make some noisequote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:42 schreef raggende_annie het volgende:
dit is denk ik wat Nel bedoelde toen hij het tegen Huub had over "omgaan met vrouwen" (of zoiets)quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:37 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
.... ik kan me bijna niet voorstellen dat Nathanael haar echt zo leuk en aardig vindt....
Zou dit loeder nou echt iemand zijn die hij 'daarbuiten' ook om zich heen zou willen hebben?
ik lees je posts Sonique en je weigert ook maar enige verzwakking bij Nathanael te zien. Je "loopt" lijkt wel, teert nog op z'n sterke ijzersterke binnenkomst. tijd voor je turn. weg met je tunnelvisie, ga weer eens vrijdenkenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:41 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hij hoort, maar ik hoor NL toch duidelijk zeggen nu niet mee te gaan om Bart eruit te stemmen....
wow avonne ... zo laat en nog zo wakker !!!!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:43 schreef avonne het volgende:
[..]
Kortom: Nel kalmeert haar, zelfs als hij denkt![]()
Een schizofreen is nooit alleen...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:42 schreef raggende_annie het volgende:
Trustequote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:43 schreef Ringeling het volgende:
ik ga ook slapeneindelijk rust
doei allemaal
dat ie maar uitkijkt dat ie z'n alter-ego niet raakt met die pijltjesquote:
Omdat jij dat wil?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik lees je posts Sonique en je weigert ook maar enige verzwakking bij Nathanael te zien. Je "loopt" lijkt wel, teert nog op z'n sterke ijzersterke binnekomst. tijd voor je turn. weg met je tunnelvisie, ga weer eens vrijdenkentzal je goed doen! (imho)
En dan is Natasia nog maar een ongevaarlijke amateur op dat vlak vergeleken met Brainless.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:43 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja dat is zo met narcisten, zij zien alles alleen vanuit hun oogpunt.
Sorry, tipsch, maar Nel is behoorlijk sterker geworden sinds vorige week donderdag.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik lees je posts Sonique en je weigert ook maar enige verzwakking bij Nathanael te zien. Je "loopt" lijkt wel, teert nog op z'n sterke ijzersterke binnenkomst. tijd voor je turn. weg met je tunnelvisie, ga weer eens vrijdenkentzal je goed doen! (imho)
1: Hij heeft de afgelopen 3 dagen al meerdere keren aangegeven dat er iemand uit MOET, zoniet stapt ie er vrijwillig uit met als resultaat dat ie vervangen zal worden. En dat wilt natuurlijk niemand, dus weinig keus.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:44 schreef Pulu het volgende:
Behalve dat Bart vandaag niet meedeed met het feestje...heb ik verder nergens uit kunnen opmaken dat Bart eruit wilt....wanneer heeft ie dat aangegeven?
nee dat zegt ilona...heft nena niet gezegdquote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:47 schreef tipsch het volgende:
hahaha, Nena heeft haar ticket naar de Zebralounge aan Ilona gegeven, moooooooooi.
Nee hoor, gratis tip - doe ermee wat je wil. ik denk alleen dat je het erg fout ziet.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:47 schreef Sonique het volgende:
[..]
Omdat jij dat wil?
Ik heb mijn visie, en tot nu toe loopt die precies zoals ik dacht dat hij zou lopen, waarom zou ik daarvan afstappen...
Die binnenkomst was precies dat, de toonzetting.... En wat mij betreft staat die nog steeds.
NL kakt niet in, de rest wel (behalve Huub en Sylvia)
Nee hoor, is een plannetje geopperd door Ilona, om de rest wijs te maken dat Nena haar Zebra Lounge-uitje aan Ilona nagelaten heeft.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:47 schreef tipsch het volgende:
hahaha, Nena heeft haar ticket naar de Zebralounge aan Ilona gegeven, moooooooooi.
TULPEN daarentegen....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:43 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja dat is zo met narcisten, zij zien alles alleen vanuit hun oogpunt.
oei, leuke stuntquote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:48 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
nee dat zegt ilona...heft nena niet gezegd![]()
Brian is echt zo'n show mannetje .. die komt veel liever met een paar flinke (nep)tieten aan zijn arm binnen als met een dame met stijl (en krukken)quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian baalt dat hij niet met Amanda naar de Zebra Lounge mag
Jawel hoor , gisterennacht heeft hij tussen de regels aangegeven dat als ze hem niet wegstemmen hij gaat en ze dus ook een nieuw iemand krijgen. Soort dreigement dus. Heeft ie tegen Brian en Huub verteld dat zou dus al voldoende moeten zijn.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:44 schreef Pulu het volgende:
Behalve dat Bart vandaag niet meedeed met het feestje...heb ik verder nergens uit kunnen opmaken dat Bart eruit wilt....wanneer heeft ie dat aangegeven?
Ja en dan vergeet je ook nog te vermelden dat die op krukken ook neptieten heeftquote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:51 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Brian is echt zo'n show mannetje .. die komt veel liever met een paar flinke (nep)tieten aan zijn arm binnen als met een dame met stijl (en krukken)
net goed ! .. ik gun hem dat uitje toch al niet
oooo, daar is het voorquote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:53 schreef raggende_annie het volgende:
die amerikaanse versie hebben ze snel op poten gezet
hij heeft gelijk, toch?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:55 schreef tipsch het volgende:
NL, wat ben jij een enorme zeikerd. zielig figuur.
*shrug* Wij roepen al 5 weken dat Bart saai geworden is en niets meer toevoegd aan het programma, Stijn is er blijkbaar vandaag pas achter...dus ik denk niet eens meer na over wat ze "achter" allemaal wel of niet wetenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:53 schreef farceman het volgende:
Maar ik neem aan dat ze achter niet achterlijk zijn en dit ook wel door hebben. Toch...?
ik bedoel dat die man niet in staat is het spel even te laten, z'n absolute makke, dit zal hem ook breken. de eeuwige controlequote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:56 schreef avonne het volgende:
[..]
hij heeft gelijk, toch?
"technisch heeft Huub gelijk, maar daar redt je het niet mee bij amanda en natasia (want die zijn te dom om dat te snappen)"
eh..... hij heeft uren staan draaien en was pissed off toen Huub het over het spel wou hebben en hij moest stoppen...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik bedoel dat die man niet in staat is het spel even te laten, z'n absolute makke, dit zal hem ook breken. de eeuwige controle![]()
ah zo, alleen als het hem uitkomt dan, blijft het dus een nare lelijke psychopaat.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:59 schreef avonne het volgende:
[..]
eh..... hij heeft uren staan draaien en was pissed off toen Huub het over het spel wou hebben en hij moest stoppen...
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 03:04 schreef agter het volgende:
Nou, dan wij ook maar naar bedje toe!
las het ja....wel humorquote:Op zaterdag 3 februari 2007 03:05 schreef raggende_annie het volgende:
haha dit staat in een stukje tekst op de TIEN site
“Voel ik hier een beetje jaloerziteit?”, probeert Amanda de Nederlandse taal te hanteren
ik ook maar dr is niks meer om naar te kijkenquote:
misschien komt nena zoquote:Op zaterdag 3 februari 2007 03:07 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
ik ook maar dr is niks meer om naar te kijken
deze screenshot spreekt eerder een verbazing uit: "shit, waar is mijn inhoud gebleven"quote:Op zaterdag 3 februari 2007 03:04 schreef avonne het volgende:
"wat een leeghoofd" denkt Nel
[afbeelding]
Er zit bij hem ook veel minder dan hij doet voorkomen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 03:04 schreef avonne het volgende:
"wat een leeghoofd" denkt Nel
[afbeelding]
ben ff aan t kijken naar t filmpje van de terugkeer van nena. had t nog niet gezienquote:
heb het ook net pas gezien..wel lachen...en dat mis ik weerquote:Op zaterdag 3 februari 2007 03:09 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
ben ff aan t kijken naar t filmpje van de terugkeer van nena. had t nog niet gezien
daar hoopte ik ook op...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 03:10 schreef HiDiHo het volgende:
Hee, de poort komt er iemand binnen ?
(oh ja, ik was al gaan slapen)
tsk tsk pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffquote:
Eindelijk rustquote:Op zaterdag 3 februari 2007 03:24 schreef snetje het volgende:
de vogeltjes zijn nu wel allemaal dood !!dat is een leuke bekomstigheid ...toch
![]()
(net zo irritant als een windchime in je tuin)....euh je bedoeldt een zuigende bladzuiger ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 03:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Eindelijk rust![]()
(net zo irritant als een windchime in je tuin)
geef mij dan maar een BLAZENDE natasia .......werkt ook !!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 03:30 schreef snetje het volgende:
[..]
(net zo irritant als een windchime in je tuin)....euh je bedoeldt een zuigende bladzuiger ?
Ohhh, ben jij dat ookquote:Op zaterdag 3 februari 2007 03:38 schreef IkWeetNiets het volgende:
Hidiho, wat ben je een jaloers type..
Zal vast eens gaan gebeurenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 03:53 schreef IkWeetNiets het volgende:
sleeperella, gadverdarrie, heb caps gezien van die non-gecentreerde siliconen pannenkoeken van Amanda. Hoop dat Huub zich er niet aan vergrijpt in een mega dronkenmansactie.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 03:52 schreef BONG4002 het volgende:
Iedereen in DGK slaapt in diepe rust, echter de DGK_REDACTIE is nog wakker
Hier nog nietquote:Op zaterdag 3 februari 2007 03:53 schreef IkWeetNiets het volgende:
slaapppppppppppp
Dag HiDiHoquote:
Kun je dan misschien ff de gemiste ins en outs van vandaag noemen?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 03:55 schreef BONG4002 het volgende:
Hier nog nietIk houd alles wel in de gaatjes
Daar vraag je nogal watquote:Op zaterdag 3 februari 2007 03:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kun je dan misschien ff de gemiste ins en outs van vandaag noemen?![]()
Op fok heb ik er maar eendje.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 03:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ohhh, ben jij dat ook![]()
Wordt je niet gek van al die accounts ?
Joh, ik zit net aan me bami met fou young haiquote:Op zaterdag 3 februari 2007 03:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dag HiDiHoMoet jij ook niet eens gaan slapen?
Tuurlijkquote:Op zaterdag 3 februari 2007 03:56 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Op fok heb ik er maar eendje.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 03:56 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Op fok heb ik er maar eendje.
Nu nog?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 03:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Joh, ik zit net aan me bami met fou young hai![]()
Dat zijn er 10quote:Op zaterdag 3 februari 2007 03:56 schreef BONG4002 het volgende:
Daar vraag je nogal watIk zou zeggen lees de COSSEN terug
Moet jij geen nestje gaan bouwen? Het is immers niet koud buitenquote:
The one and only !quote:
Suc6 met teruglezenquote:
NL?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 04:02 schreef HiDiHo het volgende:
heeeeeeeeeeee, wie kreunt er zo ?
Volgens mij heb jij nestdrang, met dat baltsgedrag van je naar de redactiequote:Op zaterdag 3 februari 2007 03:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Moet jij geen nestje gaan bouwen? Het is immers niet koud buiten
Heeft hij de meeste traumatische gebeurtenissen gehad?quote:
Opdracht of bestandsnaam onjuistquote:Op zaterdag 3 februari 2007 04:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij nestdrang, met dat baltsgedrag van je naar de redactie![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 04:05 schreef Zeehond het volgende:
Mijn streams zijn behoorlijk dood. Ben ik de enige?
Jupquote:Op zaterdag 3 februari 2007 04:05 schreef Zeehond het volgende:
Mijn streams zijn behoorlijk dood. Ben ik de enige?
Je bent toch een oud gediende kennelijk gezien je registratiedatumquote:Op zaterdag 3 februari 2007 04:10 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Ik fok niet zoveel, is gewoon mijn account.
Ik heb me inderdaad lang geleden hier geregistreerd.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 04:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je bent toch een oud gediende kennelijk gezien je registratiedatum
Ik ook (ooit) maar dat was onder een ANDER accountquote:Op zaterdag 3 februari 2007 04:15 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Ik heb me inderdaad lang geleden hier geregistreerd.
Ja, ik zag het. Kunnen ze net zo goed iets zeggen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 04:15 schreef BONG4002 het volgende:
DGK_REDACTIE was net nog ff online maar nu niet meer
Ze hebben het druk, of ze zien dat het nu een dooie boel is in de COS en geloven de zooi welquote:Op zaterdag 3 februari 2007 04:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, ik zag het. Kunnen ze net zo goed iets zeggen.![]()
![]()
Ja het is ook allemaal zo druk, al die forums bezoeken.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 04:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze hebben het druk, of ze zien dat het nu een dooie boel is in de COS en geloven de zooi wel
Ze geven te kennen ALLES te lezen, hetgeen ik enigzins lichtelijk betwijfel omdat er soms nogal wat terug te lezen valt en de redactie soms uren afwezig is maargoedquote:Op zaterdag 3 februari 2007 04:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja het is ook allemaal zo druk, al die forums bezoeken.![]()
ook de directe links ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 04:31 schreef Zeehond het volgende:
Bah, kennelijk is er iets mis met de verbinding van tien naar @home klanten. Ik heb geen streams.
Gecodeerd door de redactiequote:Op zaterdag 3 februari 2007 04:44 schreef CARLAK het volgende:
Huub is toch echt behoorlijk ver heen. Hij blijft enkele keren Nena zeggen.
Misschien kunnen ze even vertellen waar we naar kijken ??quote:
Zal wel een geheim blijven, dit is duidelijk opgezet om ons te dollenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 04:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze even vertellen waar we naar kijken ??
Lijkt het wel opquote:Op zaterdag 3 februari 2007 04:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zal wel een geheim blijven, dit is duidelijk opgezet om ons te dollen
Hoeveel keer zou ie het moeten zeggen ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 04:49 schreef BONG4002 het volgende:
Krijgt Huub wellicht een bonus voor (1000 EUR) ofzo
En dat is wat de redactie wil!!! Dit is (althans nu) gescript voor ons, de rest niet maar nu welquote:Op zaterdag 3 februari 2007 04:47 schreef CARLAK het volgende:
Toch doet Huub als hij in deze toestant verkeert mij toch altijd aan The Shining denken.
Ff ons geinenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 04:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En dat is wat de redactie wil!!! Dit is (althans nu) gescript voor ons, de rest niet maar nu wel
Zeker wetenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 04:52 schreef BONG4002 het volgende:
Dit is duidelijk een geintje van de redactie naar ONS (FOK!kers) toe, dat kan niet anders
Ja erg grappigquote:Op zaterdag 3 februari 2007 04:52 schreef CARLAK het volgende:
Weer een enerverende nacht. De nachtwakers worden beloond.
De redactie scande onze posts steeds mee zonder iets te zeggen dus zegt genoeg hahaquote:
Zou het?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 05:00 schreef Zeehond het volgende:
Boehoe, ik heb geen streams, 10 heeft me vast gebanned omdat ik zei dat ze Brian een harde les gaan leren
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 05:00 schreef Zeehond het volgende:
Boehoe, ik heb geen streams, 10 heeft me vast gebanned omdat ik zei dat ze Brian een harde les gaan leren
Damn, als dat een reden voor een streamban zou zijn, dan waren we nu nog bij COS # 16quote:Op zaterdag 3 februari 2007 05:00 schreef Zeehond het volgende:
Nena ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 04:58 schreef CARLAK het volgende:
Mooie roos. Bedankt regie.
Ja, maar dan net ff beterquote:Op zaterdag 3 februari 2007 05:03 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Jouw streams werken hier wel. Die komen toch gewoon van dezelfde bron?
HiDiHo heeft gewoon de beelden van gisteren teruggezet joh......quote:Op zaterdag 3 februari 2007 05:03 schreef Zeehond het volgende:
Jouw streams werken hier wel. Die komen toch gewoon van dezelfde bron?
Daar dacht ik ook al aan.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 05:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, maar dan net ff beter![]()
Scheinbaar doet je DNS server het niet goed, die van @home denk ik.
Lol, zal ik dat eens doen, kun je lachen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 05:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
HiDiHo heeft gewoon de beelden van gisteren teruggezet joh......![]()
Mwah, ik heb geen @Home en had bij m'n standaard streams ook geen beeld.... en bij jou wel natuurlijkquote:Op zaterdag 3 februari 2007 05:04 schreef HiDiHo het volgende:
Ja, maar dan net ff beter![]()
Schijnbaar doet je DNS server het niet goed, die van @home denk ik.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 05:06 schreef Zeehond het volgende:
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/talpagdk_001.asp is toch het adres dat ik moet hebben?
Speciaal voor mij, en bedankt he DGK_REDACTIEquote:Op zaterdag 3 februari 2007 05:06 schreef BONG4002 het volgende:
S3+4 buitenstream met felle vogels en wat getoeter op de achtergrond
Database server ligt plat.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 05:08 schreef Zeehond het volgende:
De reactie op dat adres is: 2/3/2007 5:07:26 AM error: Open DB [DBNETLIB][ConnectionOpen (Connect()).]SQL Server does not exist or access denied.
Het zijn rustgevende plaatjes en sfeerbeeldenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 05:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Speciaal voor mij, en bedankt he DGK_REDACTIE![]()
Terustequote:Op zaterdag 3 februari 2007 05:08 schreef Leandra het volgende:
Het is 5 uur, mooi moment om terug te komen van t stappen...... Nena bijvoorbeeld, en dat ze dan zo dr bed in DGK induikt![]()
Haha jaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 05:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het leek me gewoon een mooi idee..... ter verhoging van de feestvreugde in de villa zeg maar![]()
Duurt ff maar...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 05:08 schreef Leandra het volgende:
Het is 5 uur, mooi moment om terug te komen van t stappen...... Nena bijvoorbeeld, en dat ze dan zo dr bed in DGK induikt![]()
Misschien als je het heeeeeel lief vraagt !quote:
Haha, gaat niet werken. We moeten het met de vriendin van Nena doen. En als de vriendin van Nena geen spelletje heeft gespeeld afgelopen avond, dan is het allemaal een stuk minder interessant geworden.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 05:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien als je het heeeeeel lief vraagt !![]()
Laten we het hopenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 05:18 schreef CARLAK het volgende:
Ik verwacht toch echt dat Amanda degene is met een gastrol![]()
Op v-o-l loopt een expert op dat gebiedquote:Op zaterdag 3 februari 2007 05:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Laten we het hopen![]()
Zou Nena zwanger zijn ?
mmm. ff me foto's nakijkenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 05:22 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Op v-o-l loopt een expert op dat gebiedwebcaptain is zijn naam. Hij wist dat Monique zwanger was en wist dat te bewijzen door foto's van Sabrina en daarna van Monique te laten zien.
Hoe raad je het?quote:
Komt omdat jij zo aardig bent. ............quote:Op zaterdag 3 februari 2007 05:24 schreef BONG4002 het volgende:
Okej (@zeehond)Anyway, na lang teruglezen viel mij op (en dat stel ik zeer op prijs) vind ik het wel grappig dat de redactie vooral op mijn antwoorden een reply gaf
Mss helpt dat beter, stay nicequote:Op zaterdag 3 februari 2007 05:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Komt omdat jij zo aardig bent. ............![]()
graag gedaan
![]()
Lef?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 05:29 schreef Zeehond het volgende:
Nah, het kleine lefgozertje moet het wel winnen, vind ik.
Ik geef gewoon me mening en als ze dat niet bevalt, jammer voor ze. Ik ga ze al helemaal zien speciaal te vriend houden. Toevallig ken ik er een paar en kan het met sommige goed vinden, maar met andere minder.quote:
Huub kwam vanuit een kansloze positie, hij werd genegeerd, het NL groepje was hem kapot aan het maken. Hij heeft dat over zich heen laten komen en heeft het op een indrukwekkende manier overleefd en hij is nu in de positie dat hij op zijn manier het spel kan spelen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 05:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Lef?
Wij hebben hem alle veren in zijn reed geschoven en om met hoeren te neuken, heb je weinig lef nodig lijkt me.
Misschien alleen die tatoo, maar ik denk dat eerder dom is. Volgens mij gaat ie daar veel spijt van krijgen.
Ik doe het ook niet voor hun especially maar ben het grootendeels met hun eens, noem me een meeloper enzo, maar ze maken een MASTER programma en dat doen ze goedquote:Op zaterdag 3 februari 2007 05:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik geef gewoon me mening en als ze dat niet bevalt, jammer voor ze. Ik ga ze al helemaal zien speciaal te vriend houden. Toevallig ken ik er een paar en kan het met sommige goed vinden, maar met andere minder.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 05:34 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Huub kwam vanuit een kansloze positie, hij werd genegeerd, het NL groepje was hem kapot aan het maken. Hij heeft dat over zich heen laten komen en heeft het op een indrukwekkende manier overleefd en hij is nu in de positie dat hij op zijn manier het spel kan spelen.
Agreequote:Op zaterdag 3 februari 2007 05:39 schreef Zeehond het volgende:
Ik gooi het op lef. Huub was een arrogant blaffertje in het begin. Hij is daarna alle uitdagingen aangegaan en hij heeft bewezen dat hij lef heeft, ook al wint hij niet alle uitdagingen.
Tja, broer en zus?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 05:50 schreef HiDiHo het volgende:
Speciaal voor Huub(en nena
)
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 04:23 schreef HiDiHo het volgende:
Grapje van iemand http://www.youtube.com/watch?v=BmlWR5GU424![]()
Huub lijkt knap / redelijk / stevig dronken. Mocht iemand van zijn familie / vrienden / Joris / bekenden hem een briefje sturen, laat dan weten dat Huub met deze actie heeeeeeeel veel goodwill heeft verloren. Huub was heel grappig - nu laat hij zien, dat hij resoluut ten onder gaat aan zijn eigen succes.............quote:Op zaterdag 3 februari 2007 06:02 schreef HiDiHo het volgende:
Filmpje 16min 52MB
Huub roept midden in de nacht naar Nena
Zelfde 40MB andere stream
(YouTube)
wacko!!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 06:02 schreef HiDiHo het volgende:
Filmpje 16min 52MB
(YouTube)
Sylvia is juist een trapje lager gaan liggen, het werd kennelijk te warm (nog net zichtbaar, links op de grond)quote:Op zaterdag 3 februari 2007 09:25 schreef droomkoningin het volgende:
wie ligt er in de sauna op de grond?
zag je wat liggen dan? Ojezus wodt het toch nog een Agatha Christie?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 09:25 schreef droomkoningin het volgende:
wie ligt er in de sauna op de grond?
er bewoog nog een voet .. dus t was geen lijkquote:Op zaterdag 3 februari 2007 09:32 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
zag je wat liggen dan? Ojezus wodt het toch nog een Agatha Christie?
Hè jammerquote:Op zaterdag 3 februari 2007 09:35 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
er bewoog nog een voet .. dus t was geen lijk
leuk....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 06:02 schreef HiDiHo het volgende:
Filmpje 16min 52MB
(YouTube)
ziet er geweldig uit .... zo heeft dat huis wel wat. Er zouden er een aantal uit moeten, het huis knapt er erg van op denk ik.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Waar maak je dit mee op 3 februari om 10:00 uur 's-morgens ? Ze waant zich bijna in Barcelona !
Zeker de eerste cap zou zomaar uit een hotelfolder van een vakantie-bestemming kunnen komen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:15 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
ziet er geweldig uit .... zo heeft dat huis wel wat. Er zouden er een aantal uit moeten, het huis knapt er erg van op denk ik.
Het is onvoorstelbaarquote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:25 schreef Sarah-Louise het volgende:
Nét hun bed uit en Nat&Nath staan elkaar nu al op te fokken over Huub.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |