Zou het?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 05:00 schreef Zeehond het volgende:
Boehoe, ik heb geen streams, 10 heeft me vast gebanned omdat ik zei dat ze Brian een harde les gaan leren
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 05:00 schreef Zeehond het volgende:
Boehoe, ik heb geen streams, 10 heeft me vast gebanned omdat ik zei dat ze Brian een harde les gaan leren
Damn, als dat een reden voor een streamban zou zijn, dan waren we nu nog bij COS # 16quote:Op zaterdag 3 februari 2007 05:00 schreef Zeehond het volgende:
Nena ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 04:58 schreef CARLAK het volgende:
Mooie roos. Bedankt regie.
Ja, maar dan net ff beterquote:Op zaterdag 3 februari 2007 05:03 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Jouw streams werken hier wel. Die komen toch gewoon van dezelfde bron?
HiDiHo heeft gewoon de beelden van gisteren teruggezet joh......quote:Op zaterdag 3 februari 2007 05:03 schreef Zeehond het volgende:
Jouw streams werken hier wel. Die komen toch gewoon van dezelfde bron?
Daar dacht ik ook al aan.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 05:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, maar dan net ff beter![]()
Scheinbaar doet je DNS server het niet goed, die van @home denk ik.
Lol, zal ik dat eens doen, kun je lachen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 05:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
HiDiHo heeft gewoon de beelden van gisteren teruggezet joh......![]()
Mwah, ik heb geen @Home en had bij m'n standaard streams ook geen beeld.... en bij jou wel natuurlijkquote:Op zaterdag 3 februari 2007 05:04 schreef HiDiHo het volgende:
Ja, maar dan net ff beter![]()
Schijnbaar doet je DNS server het niet goed, die van @home denk ik.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 05:06 schreef Zeehond het volgende:
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/talpagdk_001.asp is toch het adres dat ik moet hebben?
Speciaal voor mij, en bedankt he DGK_REDACTIEquote:Op zaterdag 3 februari 2007 05:06 schreef BONG4002 het volgende:
S3+4 buitenstream met felle vogels en wat getoeter op de achtergrond
Database server ligt plat.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 05:08 schreef Zeehond het volgende:
De reactie op dat adres is: 2/3/2007 5:07:26 AM error: Open DB [DBNETLIB][ConnectionOpen (Connect()).]SQL Server does not exist or access denied.
Het zijn rustgevende plaatjes en sfeerbeeldenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 05:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Speciaal voor mij, en bedankt he DGK_REDACTIE![]()
Terustequote:Op zaterdag 3 februari 2007 05:08 schreef Leandra het volgende:
Het is 5 uur, mooi moment om terug te komen van t stappen...... Nena bijvoorbeeld, en dat ze dan zo dr bed in DGK induikt![]()
Haha jaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 05:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het leek me gewoon een mooi idee..... ter verhoging van de feestvreugde in de villa zeg maar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |