quote:Op zaterdag 3 februari 2007 05:06 schreef Zeehond het volgende:
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/talpagdk_001.asp is toch het adres dat ik moet hebben?
Speciaal voor mij, en bedankt he DGK_REDACTIEquote:Op zaterdag 3 februari 2007 05:06 schreef BONG4002 het volgende:
S3+4 buitenstream met felle vogels en wat getoeter op de achtergrond
Database server ligt plat.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 05:08 schreef Zeehond het volgende:
De reactie op dat adres is: 2/3/2007 5:07:26 AM error: Open DB [DBNETLIB][ConnectionOpen (Connect()).]SQL Server does not exist or access denied.
Het zijn rustgevende plaatjes en sfeerbeeldenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 05:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Speciaal voor mij, en bedankt he DGK_REDACTIE![]()
Terustequote:Op zaterdag 3 februari 2007 05:08 schreef Leandra het volgende:
Het is 5 uur, mooi moment om terug te komen van t stappen...... Nena bijvoorbeeld, en dat ze dan zo dr bed in DGK induikt![]()
Haha jaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 05:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het leek me gewoon een mooi idee..... ter verhoging van de feestvreugde in de villa zeg maar![]()
Duurt ff maar...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 05:08 schreef Leandra het volgende:
Het is 5 uur, mooi moment om terug te komen van t stappen...... Nena bijvoorbeeld, en dat ze dan zo dr bed in DGK induikt![]()
Misschien als je het heeeeeel lief vraagt !quote:
Haha, gaat niet werken. We moeten het met de vriendin van Nena doen. En als de vriendin van Nena geen spelletje heeft gespeeld afgelopen avond, dan is het allemaal een stuk minder interessant geworden.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 05:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien als je het heeeeeel lief vraagt !![]()
Laten we het hopenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 05:18 schreef CARLAK het volgende:
Ik verwacht toch echt dat Amanda degene is met een gastrol![]()
Op v-o-l loopt een expert op dat gebiedquote:Op zaterdag 3 februari 2007 05:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Laten we het hopen![]()
Zou Nena zwanger zijn ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |