Je bent toch een oud gediende kennelijk gezien je registratiedatumquote:Op zaterdag 3 februari 2007 04:10 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Ik fok niet zoveel, is gewoon mijn account.
Ik heb me inderdaad lang geleden hier geregistreerd.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 04:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je bent toch een oud gediende kennelijk gezien je registratiedatum
Ik ook (ooit) maar dat was onder een ANDER accountquote:Op zaterdag 3 februari 2007 04:15 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Ik heb me inderdaad lang geleden hier geregistreerd.
Ja, ik zag het. Kunnen ze net zo goed iets zeggen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 04:15 schreef BONG4002 het volgende:
DGK_REDACTIE was net nog ff online maar nu niet meer
Ze hebben het druk, of ze zien dat het nu een dooie boel is in de COS en geloven de zooi welquote:Op zaterdag 3 februari 2007 04:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, ik zag het. Kunnen ze net zo goed iets zeggen.![]()
![]()
Ja het is ook allemaal zo druk, al die forums bezoeken.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 04:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze hebben het druk, of ze zien dat het nu een dooie boel is in de COS en geloven de zooi wel
Ze geven te kennen ALLES te lezen, hetgeen ik enigzins lichtelijk betwijfel omdat er soms nogal wat terug te lezen valt en de redactie soms uren afwezig is maargoedquote:Op zaterdag 3 februari 2007 04:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja het is ook allemaal zo druk, al die forums bezoeken.![]()
ook de directe links ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 04:31 schreef Zeehond het volgende:
Bah, kennelijk is er iets mis met de verbinding van tien naar @home klanten. Ik heb geen streams.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |