Leuk, maar dat doet ze echt nietquote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:26 schreef bright_side_of_life... het volgende:
[..]
Wat denk je van deze : Bart verlaat zelf de villa, Lesley komt hem ophalen en bij de poort draait ze om en zegt "Ik ga nu de villa in" .....
Bart komt terug als de poolboy, eigenlijk is er niets veranderd.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Leuk, maar dat doet ze echt niet. Ze heeft geld genoeg
.
Huub en Amanda, just sex, nothing else.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:31 schreef Gollemrulez het volgende:
Tussen?
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:33 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik vind het prima dat Bart het beroerd heeft..... die zakkenwasser heeft lang genoeg de directeur lopen spelen daar. Maar dan wel op eigen kosten weg en niet liefjes wegstemmen .. opzouten met die lamstraal.
(én hij was niet lief voor Nena .... BOEEEEEE)
Ik zie lesley er absoluut niet voor aan om de villa in te gaanquote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:33 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Bart komt terug als de poolboy, eigenlijk is er niets veranderd.
Trustequote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:34 schreef Sonique het volgende:
Ik trek die toon van Natsia niet meer...
En dat pruillipje ook....
Truste
Carlos heeft een andere klus aangenomen. In de Telegraaf stond :quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:26 schreef Tissik het volgende:
Carlos komt nog maar 1 keer, volgende week.
quote:Linda in bikini (door onze redactie)
AMSTERDAM - Linda de Mol wil dolgraag een paar kilootjes eraf. Om te zorgen dat het dit keer ook daadwerkelijk gaat lukken, heeft ze zelf voor een stok achter de deur gezorgd; ze gaat in bikini op de cover van haar eigen blad...
De 42-jarige presentatrice: 'Zonder dat je het door hebt komt er elk jaar een kilo bij.' Om niet helemaal alleen te staan, heeft ze onder anderen haar collega's Susan Visser en Caroline Tensen gevraagd met haar mee te doen. Alle dames zullen worden geholpen door Carlos Lens, sinds jaar en dag de personal trainer van Linda. 'Ik train nu vijf keer in de week zo'n anderhalf uur. Boksen, roeien, fietsen... Dat lukt mij prima. Helaas heb ik met eten nul procent discipline.'
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:36 schreef Suikeroom het volgende:
wanneer is Bart zn begrafenis?
zoietsquote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:34 schreef avonne het volgende:
waarom is er geen emoticon die angst / horror betekent?
wie is stijn?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:37 schreef Mika25 het volgende:
Ik krijg kots nijgingen van dit gesprek tussen NL en Natasia
"effe een emotioneel stukje laten zien om Bart er op een waardige manier uit te donderen, want Stijn vindt Bart te saai"...
Hoezo trapt hij erin?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:36 schreef PietjePuk63 het volgende:
Pfft, wat is die Natasia toch een ongelooflijke aanstelster.
En dat NL daar in trapt valt me toch van hem tegen.
.... ik kan me bijna niet voorstellen dat Nathanael haar echt zo leuk en aardig vindt....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:36 schreef PietjePuk63 het volgende:
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:37 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
zoiets
http://www.tien.tv/upload(...)439_NATASIA-BIO2.jpg
Zou een geweldige stunt zijn en dan mag Lesley hem laten weten dat hij op haar moet wachtenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat denk je van deze : Bart verlaat zelf de villa, Lesley komt hem ophalen en bij de poort draait ze om en zegt "Ik ga nu de villa in" .....
Dat vraag ik me dus ook af, het lijkt me dat ie normaal gesproken niet met mensen als Natasia en Brian om zou gaan!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:37 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
.... ik kan me bijna niet voorstellen dat Nathanael haar echt zo leuk en aardig vindt....
Zou dit loeder nou echt iemand zijn die hij 'daarbuiten' ook om zich heen zou willen hebben?
Fotootje?....quote:
ik ga niet op die link klikkenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:37 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
zoiets
http://www.tien.tv/upload(...)439_NATASIA-BIO2.jpg
ben jij soms familie van Nathanael de verschrikkelijke?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:37 schreef Sonique het volgende:
[..]
Hoezo trapt hij erin?
Juist helemaal niet....
hahahahaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:38 schreef uniekhoorn het volgende:
En morgen nieuw haar...
Gelukkig nieuwhaar!
ow wat erg: stel dat je familie van hem bentquote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:40 schreef tipsch het volgende:
[..]
ben jij soms familie van Nathanael de verschrikkelijke?
pffffffff..... ik ga al hoorquote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:40 schreef Sarah-Louise het volgende:
... die nagemaakte jank-modus van dat loeder irriteert me mateloos. Ga naar je nest mens.
Ik weet niet wat hij hoort, maar ik hoor NL toch duidelijk zeggen nu niet mee te gaan om Bart eruit te stemmen....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:40 schreef tipsch het volgende:
[..]
ben jij soms familie van Nathanael de verschrikkelijke?
Niemand trapt ergens in..Ze vinden het beide helemaal niet erg dat ie gaat. Maar ze hebben iets ingefluisterd gekregen om een gesprek buiten te gaan houden en over een emotionele manier over Bart te praten. Op die manier kunnen ze van Bart op een "fatsoenlijke" manier af. Ze hebben immers tv-beelden nodig om het "plotselinge" ontslag van Bart te laten zien, de tv-kijkers weten namelijk niet wat er echt gaande is in het huis...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:36 schreef PietjePuk63 het volgende:
What do you say to the dj................quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:42 schreef raggende_annie het volgende:
om 5 uur vannacht staat braaajen daar nog in z'n uppie;
IS EVERYBODY HAPPYYYYYYY!!!
Ja dat is zo met narcisten, zij zien alles alleen vanuit hun oogpunt.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:40 schreef Sonique het volgende:
OKAY, even samenvatten
Bart wil eruit, want hij is diep ongelukkig. (ten alle tijden kan Bart zelf eruit lopen)
NAtasia wil hem daarom eruit hebben. Ze kan Bart niet zien lijden. Maar dat kan alleen door een stemming ronde aan te vragen, en dat vindt te moeilijk want (en hier komt het) dat maakt NATASIA zo ongelukkig...
Zie je het patroon...
In zijn wereldje staat het daar stampvol met wildenthousiastie mensen hoor!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:42 schreef raggende_annie het volgende:
nogalquote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:42 schreef Kaleddis het volgende:
Natasia gaat wel steeds slechter acteren he![]()
zebra lounge make some noisequote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:42 schreef raggende_annie het volgende:
dit is denk ik wat Nel bedoelde toen hij het tegen Huub had over "omgaan met vrouwen" (of zoiets)quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:37 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
.... ik kan me bijna niet voorstellen dat Nathanael haar echt zo leuk en aardig vindt....
Zou dit loeder nou echt iemand zijn die hij 'daarbuiten' ook om zich heen zou willen hebben?
ik lees je posts Sonique en je weigert ook maar enige verzwakking bij Nathanael te zien. Je "loopt" lijkt wel, teert nog op z'n sterke ijzersterke binnenkomst. tijd voor je turn. weg met je tunnelvisie, ga weer eens vrijdenkenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:41 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hij hoort, maar ik hoor NL toch duidelijk zeggen nu niet mee te gaan om Bart eruit te stemmen....
wow avonne ... zo laat en nog zo wakker !!!!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:43 schreef avonne het volgende:
[..]
Kortom: Nel kalmeert haar, zelfs als hij denkt![]()
Een schizofreen is nooit alleen...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:42 schreef raggende_annie het volgende:
Trustequote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:43 schreef Ringeling het volgende:
ik ga ook slapeneindelijk rust
doei allemaal
dat ie maar uitkijkt dat ie z'n alter-ego niet raakt met die pijltjesquote:
Omdat jij dat wil?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik lees je posts Sonique en je weigert ook maar enige verzwakking bij Nathanael te zien. Je "loopt" lijkt wel, teert nog op z'n sterke ijzersterke binnekomst. tijd voor je turn. weg met je tunnelvisie, ga weer eens vrijdenkentzal je goed doen! (imho)
En dan is Natasia nog maar een ongevaarlijke amateur op dat vlak vergeleken met Brainless.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:43 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja dat is zo met narcisten, zij zien alles alleen vanuit hun oogpunt.
Sorry, tipsch, maar Nel is behoorlijk sterker geworden sinds vorige week donderdag.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik lees je posts Sonique en je weigert ook maar enige verzwakking bij Nathanael te zien. Je "loopt" lijkt wel, teert nog op z'n sterke ijzersterke binnenkomst. tijd voor je turn. weg met je tunnelvisie, ga weer eens vrijdenkentzal je goed doen! (imho)
1: Hij heeft de afgelopen 3 dagen al meerdere keren aangegeven dat er iemand uit MOET, zoniet stapt ie er vrijwillig uit met als resultaat dat ie vervangen zal worden. En dat wilt natuurlijk niemand, dus weinig keus.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:44 schreef Pulu het volgende:
Behalve dat Bart vandaag niet meedeed met het feestje...heb ik verder nergens uit kunnen opmaken dat Bart eruit wilt....wanneer heeft ie dat aangegeven?
nee dat zegt ilona...heft nena niet gezegdquote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:47 schreef tipsch het volgende:
hahaha, Nena heeft haar ticket naar de Zebralounge aan Ilona gegeven, moooooooooi.
Nee hoor, gratis tip - doe ermee wat je wil. ik denk alleen dat je het erg fout ziet.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:47 schreef Sonique het volgende:
[..]
Omdat jij dat wil?
Ik heb mijn visie, en tot nu toe loopt die precies zoals ik dacht dat hij zou lopen, waarom zou ik daarvan afstappen...
Die binnenkomst was precies dat, de toonzetting.... En wat mij betreft staat die nog steeds.
NL kakt niet in, de rest wel (behalve Huub en Sylvia)
Nee hoor, is een plannetje geopperd door Ilona, om de rest wijs te maken dat Nena haar Zebra Lounge-uitje aan Ilona nagelaten heeft.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:47 schreef tipsch het volgende:
hahaha, Nena heeft haar ticket naar de Zebralounge aan Ilona gegeven, moooooooooi.
TULPEN daarentegen....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:43 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja dat is zo met narcisten, zij zien alles alleen vanuit hun oogpunt.
oei, leuke stuntquote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:48 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
nee dat zegt ilona...heft nena niet gezegd![]()
Brian is echt zo'n show mannetje .. die komt veel liever met een paar flinke (nep)tieten aan zijn arm binnen als met een dame met stijl (en krukken)quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian baalt dat hij niet met Amanda naar de Zebra Lounge mag
Jawel hoor , gisterennacht heeft hij tussen de regels aangegeven dat als ze hem niet wegstemmen hij gaat en ze dus ook een nieuw iemand krijgen. Soort dreigement dus. Heeft ie tegen Brian en Huub verteld dat zou dus al voldoende moeten zijn.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:44 schreef Pulu het volgende:
Behalve dat Bart vandaag niet meedeed met het feestje...heb ik verder nergens uit kunnen opmaken dat Bart eruit wilt....wanneer heeft ie dat aangegeven?
Ja en dan vergeet je ook nog te vermelden dat die op krukken ook neptieten heeftquote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:51 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Brian is echt zo'n show mannetje .. die komt veel liever met een paar flinke (nep)tieten aan zijn arm binnen als met een dame met stijl (en krukken)
net goed ! .. ik gun hem dat uitje toch al niet
oooo, daar is het voorquote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:53 schreef raggende_annie het volgende:
die amerikaanse versie hebben ze snel op poten gezet
hij heeft gelijk, toch?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:55 schreef tipsch het volgende:
NL, wat ben jij een enorme zeikerd. zielig figuur.
*shrug* Wij roepen al 5 weken dat Bart saai geworden is en niets meer toevoegd aan het programma, Stijn is er blijkbaar vandaag pas achter...dus ik denk niet eens meer na over wat ze "achter" allemaal wel of niet wetenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:53 schreef farceman het volgende:
Maar ik neem aan dat ze achter niet achterlijk zijn en dit ook wel door hebben. Toch...?
ik bedoel dat die man niet in staat is het spel even te laten, z'n absolute makke, dit zal hem ook breken. de eeuwige controlequote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:56 schreef avonne het volgende:
[..]
hij heeft gelijk, toch?
"technisch heeft Huub gelijk, maar daar redt je het niet mee bij amanda en natasia (want die zijn te dom om dat te snappen)"
eh..... hij heeft uren staan draaien en was pissed off toen Huub het over het spel wou hebben en hij moest stoppen...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik bedoel dat die man niet in staat is het spel even te laten, z'n absolute makke, dit zal hem ook breken. de eeuwige controle![]()
ah zo, alleen als het hem uitkomt dan, blijft het dus een nare lelijke psychopaat.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:59 schreef avonne het volgende:
[..]
eh..... hij heeft uren staan draaien en was pissed off toen Huub het over het spel wou hebben en hij moest stoppen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |